Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2005, 13:33
Verwijderd
Ik wordt over het algemeen wel goed ingeschat, namelijk dat mijn gewicht wat aan de lage kant is. Ben ong 1.70 en weeg 50 kilo. Liefst zit ik op 55, want mijn broeken beginnen te lubberen terwijl ik juist zo blij was dat ik aangekomen was.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 16:29
yael
yael is offline
ben 1.65 en ik weeg 50
is volgens mij wel normaal...
Oud 02-05-2005, 16:32
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
yael schreef op 02-05-2005 @ 17:29 :
ben 1.65 en ik weeg 50
is volgens mij wel normaal...
das de vraag niet, lieverd. De vraag is of mensen jou ook 50 kg schatten of dat ze denken dat je meer of minder weegt.
Oud 02-05-2005, 16:33
Snuitermans
Snuitermans is offline
182, 69 - 72 kg. Ik zou op geen manier inzien waarom mensen dat willen schatten, maar ik zal er eens naar vragen.
Oud 02-05-2005, 17:43
engeltje
engeltje is offline
Ik denk dat mijn gewicht wel ongeveer goed geschat wordt. Iedereen vindt dat ik dun ben (klopt) of zelfs mager (klopt ook helaas)
1.80 met 54 kilo is echt te weinig. Álles zakt af op het moment en ik krijg er al maanden geen kilo bij. Hoe meer ik eet, hoe meer ik afval juist
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 18:36
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
engeltje schreef op 02-05-2005 @ 18:43 :
Ik denk dat mijn gewicht wel ongeveer goed geschat wordt. Iedereen vindt dat ik dun ben (klopt) of zelfs mager (klopt ook helaas)
1.80 met 54 kilo is echt te weinig. Álles zakt af op het moment en ik krijg er al maanden geen kilo bij. Hoe meer ik eet, hoe meer ik afval juist
Volgens mij bestaan er van die pakjes drinken die je helpen aankomen, bij de drogist zijn die volgens mij wel te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 18:52
Roos
Roos is offline
Citaat:
Bloem schreef op 02-05-2005 @ 19:36 :
Volgens mij bestaan er van die pakjes drinken die je helpen aankomen, bij de drogist zijn die volgens mij wel te krijgen.
Ja de truc is om "hoog-calorische" voeding te eten: dat is voeding met een hoge "energie-dichtheid". Dus voeding met veel calorieën, waar je toch niet snel vol van zit.
Je kunt dan inderdaad denken aan die pakjes drinken, die mensen in het ziekenhuis ook vaak krijgen om op gewicht te blijven. In 1 zo'n pakje zitten wel 500 calorieen ofzo en dat kun je makkelijk als tussendoortje drinken.
Oud 02-05-2005, 19:25
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
engeltje schreef op 02-05-2005 @ 18:43 :
Je kunt proberen om minstens 2500 cal per dag binnen te krijgen op een dag dat je niet sport. Daar zou je in theorie van moeten aankomen. En dan moet je echt heel veel eten om aan 2500 cal te komen. Stuk of 14 boterhammen en goed en veel avondeten of gewoon veel producten met idd veel cal die niet snel vullen, waar Roos het over had.

Maar ik geloof niet dat jij elke dag meer dan 2500 cal eet...
Oud 02-05-2005, 19:38
duivelaartje
duivelaartje is offline
Oeh, pakjes drinken.

Maar 14 boterhammen zijn toch asociaal veel? Mag je wel een uur uittrekken om al die boterhammen te gaan eten..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 19:41
kellytje
kellytje is offline
Ik zou (jammer gneoeg) met gemak 14 boterhammen op kunnen hoor
Oud 02-05-2005, 19:47
rastoth2
rastoth2 is offline
ben 1.97 en weeg 105kg , maar sport best veel dus geef ik het maar de spieren de schult, nog nooit iemand tegengekomen die dacht dat ik zoveel woog, als we het daar toevallig over hebben, maar zie er niet dik uit, beetje gespiert ik ben er blij mee zullen we maar zeggen
Oud 02-05-2005, 19:55
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Gothic schreef op 02-05-2005 @ 20:25 :
Je kunt proberen om minstens 2500 cal per dag binnen te krijgen op een dag dat je niet sport. Daar zou je in theorie van moeten aankomen. En dan moet je echt heel veel eten om aan 2500 cal te komen. Stuk of 14 boterhammen en goed en veel avondeten of gewoon veel producten met idd veel cal die niet snel vullen, waar Roos het over had.
Als je aan wil komen moet je naast calorierijk voedsel ook regelmatig eten en veel water drinkt. Dat wil zeggen: Om de 2 a 3 uur ongeveer en steeds kleine porties. Zo blijft je maag de hele dag door gevuld en gaat je lichaam niet met vetreserves aan de haal.

Een mooie site over alles wat met voeding, calorieen, koolhydraten enz te maken heeft is:

http://www.bodystore.nl

Kijk op die site hier:

http://www.bodystore.nl/gezonde_voed...de_voeding.php

en hier:

http://www.bodystore.nl/spiergroei_v...ei_voeding.php

Het gaat daar vooral om dieten voor (top)sporters, maar je kan er wel veel info uithalen over hoe je aan kan komen.
Oud 03-05-2005, 11:11
engeltje
engeltje is offline
Aan de hoeveelheid ligt het denk ik niet. Ik eet 's ochtends flink wat pap (staat gelijk aan zo'n 2 boterhammen), tussendoor nog vaak cake/kruidkoek (ook zelfgemaakt) en nog zo'n 4 boterhammen, die je moet rekenen voor zeker 8, want het is desembrood en 2x zo groot als een normale boterham.
Dan verder nog koekjes/chips/chocola/kaas/boterhammen etc. en 's avonds 2 hele borden vol eten.
Eigenlijk álles is biologisch, we eten heel veel granen en groente. Alleen de tussendoortjes zijn dat vaak niet

De dokter vond dat er niks mis was, mijn moeder vind wel dat ik te dun ben, maar ze ziet wel hoeveel ik eet, dus dat is het echt niet. Ze let er namelijk echt op dat dat gebeurt. Na verjaardagen met veel taart enzo weeg ik trouwens ook vaak minder.

Het heeft te maken met een erg snelle spijsvertering en stress. Sommige mensen komen daarvan aan, ik val er enorm van af...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 11:14
Verwijderd
Citaat:
engeltje schreef op 03-05-2005 @ 12:11 :
2x zo groot als een normale boterham.
Dat is wel heel groot dan...?

Sommige mensen zijn nou eenmaal dun, die kunnen eten wat ze willen. Als je gewoon gezond en voldoende eet en je mankeert lichamelijk niets, dan is het misschien gewoon zo dat jouw bouw zo is. Maar het is wel belangrijk dat in de gaten te houden (eventueel samen met de dokter).
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 12:49
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-05-2005 @ 12:14 :
Dat is wel heel groot dan...?

Hoeft niet hoor, ons zelfgebakken brood weegt ook vaak iets van 60-70 gram per plakje, en die zijn dan niet overdreven dik gesneden ofzo. Zelfs als we ze zo dun mogelijk snijden wegen ze nog 50 gram
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 13:07
Balance
Balance is offline
qua kledingmaat schat men me meestal dikker (dus grotere maat dan dat ik heb), maar qua gewicht schat men me meestal weer lichter dan dat ik ben. Lekker logisch
Oud 03-05-2005, 14:04
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
engeltje schreef op 03-05-2005 @ 12:11 :
Aan de hoeveelheid ligt het denk ik niet. Ik eet 's ochtends flink wat pap (staat gelijk aan zo'n 2 boterhammen), tussendoor nog vaak cake/kruidkoek (ook zelfgemaakt) en nog zo'n 4 boterhammen, die je moet rekenen voor zeker 8, want het is desembrood en 2x zo groot als een normale boterham.
Dan verder nog koekjes/chips/chocola/kaas/boterhammen etc. en 's avonds 2 hele borden vol eten.
Eigenlijk álles is biologisch, we eten heel veel granen en groente. Alleen de tussendoortjes zijn dat vaak niet

De dokter vond dat er niks mis was, mijn moeder vind wel dat ik te dun ben, maar ze ziet wel hoeveel ik eet, dus dat is het echt niet. Ze let er namelijk echt op dat dat gebeurt. Na verjaardagen met veel taart enzo weeg ik trouwens ook vaak minder.

Het heeft te maken met een erg snelle spijsvertering en stress. Sommige mensen komen daarvan aan, ik val er enorm van af...
Je eet genoeg, maar niet genoeg om aan te komen. Om aan te komen, moet je over je dagelijkse behoefte heen en die ligt op ongeveer 2000-2200. Dus als je wilt aankomen, moet je meer eten, zo simpel is het.
Oud 03-05-2005, 14:37
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-05-2005 @ 15:04 :
Je eet genoeg, maar niet genoeg om aan te komen. Om aan te komen, moet je over je dagelijkse behoefte heen en die ligt op ongeveer 2000-2200. Dus als je wilt aankomen, moet je meer eten, zo simpel is het.
Dat kan je niet weten, want je weet niet hoe groot haar tussendoortjes zijn
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 14:45
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Bloem schreef op 03-05-2005 @ 15:37 :
Dat kan je niet weten, want je weet niet hoe groot haar tussendoortjes zijn
Als zij dagelijks een pak stroofwafels, een hele cake (met suiker erin) of 2 zakken chips oid naar binnen werkt, neem ik mn woorden terug . Anders niet.
Oud 03-05-2005, 14:55
Verwijderd
mensen beweren altijd dat ik geen reden heb om af te vallen maar mijn buik is heus dik
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 15:55
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-05-2005 @ 15:45 :
Als zij dagelijks een pak stroofwafels, een hele cake (met suiker erin) of 2 zakken chips oid naar binnen werkt, neem ik mn woorden terug . Anders niet.
10 Boterhammen = ong. 750 kcal, 5 keer gemiddeld beleg iets van 150 ofzo? (Ik doe althans 1 keer beleg op 2 boterhammen ) 2 Borden avondeten toch snel zo'n 800-900, cake 150 kcal?

Oke, misschien heb je gelijk
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 16:49
Havik
Havik is offline
(offtopic) Sorry dat ik het zeg, maar ik heb zo deze topic doorgekeken en vind dat het wel een beetje raar overkomt...

Iedereen is hier echt onder het gemiddelde gewicht lijkt het wel.
Ik weeg 60/61 en ben 1.65/ 1.68 en heb toch echt een heel normaal figuur. Terwijl als ik kijk naar de lengtes in combinatie met de gewichten hier is iedereen in eens veel lichter ofzo dan de mensen die ik allemaal om me heen zie (in het dagelijks leven) en wat ik van andere hoor.

Ik krijg eigenlijk ook een beetje een zelf complex van een topic waar iedereen weinig weegt!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 17:04
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Havik schreef op 03-05-2005 @ 17:49 :
(offtopic) Sorry dat ik het zeg, maar ik heb zo deze topic doorgekeken en vind dat het wel een beetje raar overkomt...

Ik weeg 60/61 en ben 1.65/ 1.68 en heb toch echt een heel normaal figuur. Terwijl als ik kijk naar de lengtes in combinatie met de gewichten hier is iedereen in eens veel lichter ofzo dan de mensen die ik allemaal om me heen zie (in het dagelijks leven) en wat ik van andere hoor.

Ik krijg eigenlijk ook een beetje een zelf complex van een topic waar iedereen weinig weegt!
Kan me goed voorstellen, mensen zijn hier idd licht. Misschien posten mensen die wat meer wegen het juist daardoor niet en krijg je een beetje een vertekend beeld.
Je moet vooral niet naar het getalletje kijken, maar naar hoe je eruit ziet . Als jij er gewoon normaal uit ziet (normaal figuur zoals je zelf al zegt) en je er goed bij voelt, is dat alleen maar goed .
Oud 03-05-2005, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Havik schreef op 03-05-2005 @ 17:49 :

Veel mensen die hier reageren zijn 14 of 15 of 16 en zijn dus net in de lengte gegroeid, maar hebben nog niet het bijpassende figuur gekregen. Daarbij denk ik dat er meer mensen zoiets hebben als wat jij hebt, en dat die daarom niet durven te reageren.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 19:29
Havik
Havik is offline
Citaat:
Sarah schreef op 03-05-2005 @ 19:21 :
Veel mensen die hier reageren zijn 14 of 15 of 16 en zijn dus net in de lengte gegroeid, maar hebben nog niet het bijpassende figuur gekregen. Daarbij denk ik dat er meer mensen zoiets hebben als wat jij hebt, en dat die daarom niet durven te reageren.
Het was ook een beetje een post jegens die mensen die hetzelfde gevoel kregen als ik....
Ik ben niet heel onzeker, maar voelde me al een beetje ongemakkelijk. Laat staan mensen die zich onzekerder voelen.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 20:11
Peacefully
Peacefully is offline
ik ben 1.80, kan paar cm verschillen en ik weeg ongeveer 93 kilo. hoewel ik mezelf wel lomp dik over vind komen, zeggen anderen weer dat ik nou ook weer niet ZO dik overkom. nouja, dat zeggen ze natuurlijk ook alleen maar om mij niet rot te laten voelen, ik ben ook niet gek en niet scheel
Oud 03-05-2005, 20:24
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Sitroentje schreef op 27-04-2005 @ 22:44 :
Ik ben 1m67 en ik weeg denk ik ongeveer 55 kg. (Toen ik me laatst gewogen had was het 57,5 maar toen was het al avond )

Mensen schatten me vaak magerder, en ik vind dit heel irritant, want ik heb een normaal gewicht. Ze vinden me ook te mager, en er was zelfs iemand die dacht dat ik expres bijna niets at. Ze zouden eens moeten zien wat ik allemaal op een dag eet...
Ik haat zo'n opmerkingen echt !!Hoe hard ik het ook probeer te negeren, ik krijg er toch een complex van.

Ik ben een beetje zoals de TS, 1m65 en 51 kilo. Ik vind me ook ene normaal gewicht hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 07:59
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Fainne schreef op 03-05-2005 @ 21:24 :
Ik haat zo'n opmerkingen echt !!Hoe hard ik het ook probeer te negeren, ik krijg er toch een complex van.
Geloof me, het is echt niet leuk om constant aan te horen dat mensen je te dun vinden.
Waarom begrijpen mensen niet dat dit net zo erg kan zijn als dat mensen zeggen dat ze je te dik vinden?
Oud 04-05-2005, 08:17
Verwijderd
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 04-05-2005 @ 08:59 :
Geloof me, het is echt niet leuk om constant aan te horen dat mensen je te dun vinden.
Waarom begrijpen mensen niet dat dit net zo erg kan zijn als dat mensen zeggen dat ze je te dik vinden?
volgens mij bedoelt ze dat ze het haat als mensen haar te dun noemen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 08:44
Verwijderd
Ik ben 1.85 en weeg 65 kilo. En ik geloof dat ik er ook zo uit zie. Ongeveer. Is dat aan de lage kant? Ik zie er niet dun uit, ook niet dik. Gewoon normaal, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 16:09
Verwijderd
@ Havik: offtopic inderdaad dan maar Ik schijn ook iets te licht te zijn, maar als dat al zo is, dan heb ik dat heb ik van mijn vader. Die woog op mijn leeftijd 50 kilo en is nu hij 50 is pas 65 kilo. Mijn andere 2 zussen hebben ongeveer hetzelfde gewicht, en de andere dan weer niet.
Maar zoals al gezegd: het ligt maar net aan je bouw. Ik ben nou eenmaal zo gebouwd.
Denk dat je meer op de gezondheid erbij moet kijken dan naar de cijfertjes. Als je verder gezond bent, er 'normaal' uitziet en je bent tevreden met je lichaam, wat maken die cijfertjes dan nog uit?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 16:17
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Bij mij is t ook zo dat mensen me lichter schatten dan ik ben.. Vooral omdat mijn benen enzo erg breed zijn vergeleken met mijn bovenlichaam.. Dus ik heb meestal een veel kleinere maat shirtje/trui dan mijn broeken.. Scheelt soms wel drie maten
Oud 04-05-2005, 17:03
Li
Li is offline
Ik ben 1.70m en weeg 56 kilo. Vorig jaar winter (2003/2004) was dat nog 60 dus ik ben meer dan tevreden. Mensen vinden me meestal wel gewoon slank geloof ik. Heb dunne benen, beetje buikje en een ronde toet, maar vriendinnetjes zeuren altijd dat ik een goed figuur heb, dus ik klaag niet

En over dat te dun zijn, mijn moeder is 1.67 en weegt 48 kilo... Sommige mensen hebben gewoon geen aanleg om aan te komen, dat kan
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 17:10
Verwijderd
Mensen verklaren me altijd voor gek als ik zeg dat ik let op wat ik eet, 'want ik ben toch zo dun?' Maar met een BMI aan de bovenkant van het spectrum doe ik dat dus wel.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 19:39
OceanEye
OceanEye is offline
1.81 meter en iets meer dan 65 kilo...Ach ik vind mezelf niet heel dun, maar ook niet superdik. Probeer niet teveel te eten, eet gezond en probeer regelmatig te sporten. Meer kan ik niet doen.
Oud 05-05-2005, 22:33
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 04-05-2005 @ 08:59 :
Dat is zo, iedereen weet dat als je tegen iemand zegt: "je bent zo dik" dat die gegarandeerd gekwetst is, dat is ook zo bij "je bent zo mager".
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 22:38
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 28-04-2005 @ 20:33 :
Ik ben 1m73 en weeg 49 kg. Mijn kledingmaat is 34.

Laatst schatte iemand dat ik 45 kg zou wegen, dat is echt niet grappig om te horen.
Troost je, ik weeg 45 kg. Dat is ook gewoon niet grappig
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 08:21
11568
11568 is offline
Ik ben 1.78 en ik woog 71 [ik wil even niet weten hoeveel het nu is want volgens mij zit ik weer op hetzelfde gewicht bij gebrek aan beweging] en dat is ook een normaal gewicht maar dat vet zit er toch ECHT.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 08:23
Verwijderd
Citaat:
11568 schreef op 06-05-2005 @ 09:21 :
dat vet zit er toch ECHT.
Ieder mens en zeker iedere vrouw heeft vet op zijn lijf.
En dat is maar goed ook.

(Het ging in deze topic alleen meer over hoe andere mensen je schatten en niet om wat je zelf van je gewicht vindt. )
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 09:28
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 03-05-2005 @ 21:11 :
ik ben 1.80, kan paar cm verschillen en ik weeg ongeveer 93 kilo. hoewel ik mezelf wel lomp dik over vind komen, zeggen anderen weer dat ik nou ook weer niet ZO dik overkom. nouja, dat zeggen ze natuurlijk ook alleen maar om mij niet rot te laten voelen, ik ben ook niet gek en niet scheel
offtopic slijmopmerking: ik vind jou dus een heel mooi figuur hebben. Natuurlijk zie ik er niet zoveel van, maar op die rechter foto zie ik dat alles gewoon 'strak' (misschien niet het goede woord, maar je snapt t hoop ik wel?) is. Misschien voel je jezelf lomp, misschien ook omdat je lang bent?
Oud 06-05-2005, 09:59
11568
11568 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-05-2005 @ 09:23 :
Ieder mens en zeker iedere vrouw heeft vet op zijn lijf.
En dat is maar goed ook.

(Het ging in deze topic alleen meer over hoe andere mensen je schatten en niet om wat je zelf van je gewicht vindt. )
Ja haha, ik zie het nu....was net wakker
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 10:50
Verwijderd
het valt me op dat er heel veel meisjes hier zitten met een laag gewicht, ik zie geen enkel meisje hier posten van ''ik ben 86 kilo'' oid ik noem nu maar gewoon een gewicht. Vind ik heel apart, ik kan me niet voorstellen dat hier alleen maar dunne meisjes zitten namelijk
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 10:59
Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
snoopy schreef op 06-05-2005 @ 10:28 :
offtopic slijmopmerking: ik vind jou dus een heel mooi figuur hebben. Natuurlijk zie ik er niet zoveel van, maar op die rechter foto zie ik dat alles gewoon 'strak' (misschien niet het goede woord, maar je snapt t hoop ik wel?) is. Misschien voel je jezelf lomp, misschien ook omdat je lang bent?
ja ik ben ook lang en ik voel me altijd zo groot en zo lomp dat is gewoon stom. alsof alles wat ik doe lijkt dat het nog lomper is als dat iemand anders dat zou doen (zooo die zin )
Oud 06-05-2005, 11:27
11568
11568 is offline
Wees blij Als je klein bent ben je als snel zo'n propje

[No offence voor de propjes ]
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 19:18
Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik ben 1.65 en weeg nu 52 kilo. Heb meestal maat 34/36, het komt geloof ik wel overeen met hoe ik eruit zie. Heb iig nog nooit iemand horen zeggen dat ik mager ben ofzo.
Oud 07-05-2005, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Hecatomb schreef op 06-05-2005 @ 11:50 :
het valt me op dat er heel veel meisjes hier zitten met een laag gewicht, ik zie geen enkel meisje hier posten van ''ik ben 86 kilo'' oid ik noem nu maar gewoon een gewicht. Vind ik heel apart, ik kan me niet voorstellen dat hier alleen maar dunne meisjes zitten namelijk
Ik denk dat mensen met een hoog / hoger gewicht minder makkelijk hun gewicht op een openbaar topic posten?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 17:38
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
snoopy schreef op 06-05-2005 @ 10:28 :
Als je zwaarder bent, hoeft dat ook niet direct te betekenen dat alles hangt en blubbert. Je kunt gewoon wat breder zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 19:14
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben ongeveer 1.55 meter en ik weeg meestal tussen de 44 en 46 kilo. ik ben nogal klein en van nature slank gebouwd dus het komt wel overeen. en ik heb ook lichte botten geloof ik.
Oud 07-05-2005, 19:17
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Schranktür schreef op 07-05-2005 @ 18:38 :
Als je zwaarder bent, hoeft dat ook niet direct te betekenen dat alles hangt en blubbert. Je kunt gewoon wat breder zijn.
dat was toch wat ik zei? (naja... iig probeerde te zeggen)
Oud 07-05-2005, 19:19
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
snoopy schreef op 07-05-2005 @ 20:17 :
dat was toch wat ik zei? (naja... iig probeerde te zeggen)
Naja, het was meer in het algemeen. Mensen denken vaak dat als je wat zwaarder bent, de vetrollen je om de oren vliegen terwijl je ook gewoon wat breder dan gemiddeld kan zijn.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten