![]() |
||
Citaat:
staat hier en daar wel wat oefeningen op internet iemand die nooit zijn energie in zijn lijf heeft bewogen heeft ook begod geen idee hoe dat zou kunnen, jij hebt het geleerd door oefening dat is hetzelfde als je energie naar buiten je lijf brengen en als je nog beter wordt kun je ook energie ergens vandaan halen (de zon ofzo) da tis wat minder uitputtend
|
![]() |
||
Citaat:
![]() je gaat je eigen arm toch ook niet afsnijden? waarom zou je dan je levensenergie naar buiten gooien?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die kon ook van alle levensvormen energie wegslurpen om er vervolgens zo een mooie bal van te maken. Drie keer raden wat hij ermee deed... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ehm...vertel het es? En wie was goku? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
oooooh vandaar dat ik um nie kende (ik kijk geen DBZ ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kijk ff op www.psipog.net (engelse site) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Materie = energie" mag je niet zomaar gebruiken. Bovendien levert dat een probleem op. Voor een paar gram massa is meer energie nodig dan bij Tsjernobyl vrijkwam, of in ieder geval om een grote stad een dag van elektriciteit te voorzien. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Krijg een spatader en kinderen met ADHD, kneuter.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Naja, op de manier hoe het daar beschreven staat, zo train ik ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Dauron schreef:
Citaat:
![]() Check anders dit maar even: *http://nl.wikipedia.org/wiki/Ki [uitleg Ki/Chi] * http://en.wikipedia.org/wiki/Kiai [uitleg Kiai, Engels] Ki/Chi volgens de taoistische/oosterse filosofieen levens energie, heeft iemand geen Ki meer, dan is het betreffende persoon dood. Heeft iemand weinig energie [Ki] dan is men eerder ziek en heeft men veel energie dan is het tegenovergestelde aan de hand [sterke gezondheid]. Dus men wist dat als men hun Ki zou ontwikkelen/cultiveren dat ze dan een sterkere gezondheid zouden kunnen verwerven. Hierdoor is het Tai Chi/Qi Qong [ook wel Chi Neng genaamd] systeem ontstaan. Martiale kunsternaren ontdekte ook dat Ki kon worden gebruikt om meer kracht achter een stoot te zetten of om bepaalde delen van het lichaam te beschermen door middel van een onzichtbare harnas van Ki. Er zijn over het algemeen 2 methoden om je Ki te ontwikkelen/cultiveren: * Zachte [interne] ontwikkeling, zachte bewegingen om je Ki te cultiveren zoals Tai Chi/ Qi Qong e.d *harde [externe] ontwikkeling, zoals de Shaolin krijgskunstenaars doen. D.m.v ontiegelijk vaak het herhalen van oefeningen keer op keer op keer, dagen lang, maanden lang, jaren lang achter elkaar. Maar hoe kun je PSI ontwikkelen? Door oefeningen zoals bij Tai Chi of meer meditatieve achtige toestand? Greetz, KMBA Laatst gewijzigd op 15-07-2005 om 17:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
waarom mag ik 'Materie = energie' dan niet gebruiken volgens jou? en ik denk dat jij veel te veel denkt volgens alles wat je hebt geleerd op school bij natuurkunde (dit doet eigenlijk iedereen) en dat dat juist de reden is waarom niemand dit eigenlijk al kan. Volgens mij kun je veel meer beinvloeden als je je ook maar kan inbeelden en dat de uitvoering hiervan op een veel lager niveau plaats vindt, denk aan snaartheorie, massa naar enegie hoeft alleen de frequentie van de snaren veranderd te worden en ik denk dat dit gewoon met het 'denken' gedaan kan worden alleen om dit te kunnen zal iets meer nodig zijn als het puur geloven dat het mogelijk is |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Genoeg theorieen, ik wil het zien.
Het gaat hier duidelijk om een stukje verbeelding en zelfbedrog. Die filmpjes en plaatjes op die psi-site zijn helemaal lachwekkend. Het is dat ze zelf al erbij zetten dat het niks bewijst omdat het zo makkelijk zou zijn om het te faken. Maar serieus, slechts enkelen wereldwijd zijn naar buiten gekomen met psychokinetische krachten, en een handjevol snotneuzen hier beweren dat ze die krachten ook bezitten. En die enkelen waren goochelaars of magiers van 40+. Ik heb zelf het energiedoorgeven gedaan, en ja: als je de hele tijd zit te concentreren op het feit dat er iets gaat gebeuren versnelt je ademhaling en (mede daarom) je hartslag en kan je een warm en tintelent gevoel krijgen. Dit heeft bijzonder weinig te maken met het feit dat iemand zich erop concentreerde. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Teveel tegenspraak in dit topic. Ergens ver terug in het verleden van Mystiek was er een figuur die met energie bollen maakt. Zijn naam is Ki Fighter, maar ik weet niet of hij nog steeds actief is. De theorie is leuk, maar ik ben niet gemotiveerd genoeg om daadwerkelijk te gaan trainen.
Vroeger was er ook een aardig goede site, namelijk undergrounddragen . tripod . com, maar deze is gefuseerd/veranderd, waardoor ze verder zijn gegaan als www.theveritasacademy.net . De site naam is weer veranderd, maar ik neem aan dat de content nog steeds hetzelfde is. Succes allen. |
![]() |
|
psi battles werken alleen omdat de personen die erin meedoen er ook echt in geloven, ik weet niet meer hoe dit effect heet maar het kan ook uitgelegd worden als suggestie, en suikerpil(geef een persoon met bijv. griep een suikerpil, zeg dat het tegen de griep is, en hij voelt zich beter)
||
Citaat:
zal strax eventjes opzoeken.
|