Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2005, 01:17
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
koekjes schreef op 19-06-2005 @ 02:15 :
het klonk echt te kut

maar dat kon ook komen van t overschakelen van chino en zn geweldige drummer naar papa roach
Ja dat kan, want die drummer is niet bijzonder, hoewel ik wel vind dat hij goed bij Papa Roach past. Het is geen technisch hoogstaande band, maar wel een geniaal catchy en (zoals FOR het beschreef) 1 van de meest hoogstaande nu-metal bands.
Oud 19-06-2005, 01:20
Verwijderd
Citaat:
Unique Clone schreef op 19-06-2005 @ 02:17 :
Ja dat kan, want die drummer is niet bijzonder, hoewel ik wel vind dat hij goed bij Papa Roach past. Het is geen technisch hoogstaande band, maar wel een geniaal catchy en (zoals FOR het beschreef) 1 van de meest hoogstaande nu-metal bands.
ik had t over de drummer van team sleep, die was gaaaaaaaaaaf

en die stem van die zanger van PR was echt te kut al kon ik me niet inhouden om met last resort mee te bleren
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 01:23
Carn
Carn is offline
Citaat:
koekjes schreef op 19-06-2005 @ 02:15 :
maar dat kon ook komen van t overschakelen van chino en zn geweldige drummer naar papa roach
ahahaha

man.

Chris Pennie. Da's n drummer. Die team sleep klootviool is ook gewoon cannonfodder voor de masses.

En ik ben het op zich met Muddy Muddy Hothole eens..Proach is gewoon een leuke band live.
Oud 19-06-2005, 01:23
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
koekjes schreef op 19-06-2005 @ 02:20 :
ik had t over de drummer van team sleep, die was gaaaaaaaaaaf

en die stem van die zanger van PR was echt te kut al kon ik me niet inhouden om met last resort mee te bleren
ik zeg toch dat het best zou kunnen omdat die drummer van Papa Roach geen bijzondere drummer is

Ik vond de zanger overigens vrij goed, ik stond voor midden (weet niet of dat uitmaakt met het geluid).
Oud 19-06-2005, 01:24
Unique Clone
Unique Clone is offline
tja ik heb team sleep niet gezien dus ik kan niet oordelen, ik kan alleen mijn mening geven over Papa Roach

BTW zelfs mijn moeder vond het gaaf live.
Oud 19-06-2005, 01:26
Carn
Carn is offline
Citaat:
Unique Clone schreef op 19-06-2005 @ 02:24 :
tja ik heb team sleep niet gezien dus ik kan niet oordelen, ik kan alleen mijn mening geven over Papa Roach

BTW zelfs mijn moeder vond het gaaf live.
Kijk!

ach ja. Ik durf te wedden dat Chino weer als een kwijlende chimpansee met een spuit in zn arm zat te kermen tijdens die Team Sleep zooi. Dat ie gewoon fatsoenlijke muziek maakt met de deftones..maar dat schijnt een utopie te zijn.
Oud 19-06-2005, 01:28
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
Carn schreef op 19-06-2005 @ 02:26 :
Kijk!

ach ja. Ik durf te wedden dat Chino weer als een kwijlende chimpansee met een spuit in zn arm zat te kermen tijdens die Team Sleep zooi. Dat ie gewoon fatsoenlijke muziek maakt met de deftones..maar dat schijnt een utopie te zijn.
Ik denk dat hij beter met Deftones had kunnen komen, bij Soulfly deed hij gewoon lekker mee a la Deftones (schreeuwen dus), daar was verder niets over te klagen.
Oud 19-06-2005, 01:58
tragedy
tragedy is offline
wegens grote vertraging met het kaartje (degeen die hem had stond in de file) was het een zeer kort stukje FOR.

Dillenger Escape Plan Godverdomme wat vet. Greg was ziek en moest dus overgeven, heeft een handdoek vol met braaksel het publiek in gegooid en de eerste de beste alto pakte hem op. Raar.

Er werden met kisten gegooid, versterkers weg geschopt, overal in geklommen, geen standaard show dit...echt te gaaf! Ze worden elke keer beter.

Dat is dus alles...de rest van de bands boeide me niet of ik had ze gemist (zoals team sleep & mastodon). Helmet heb ik helaas ook gemist
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 02:04
Metal
Metal is offline
Citaat:
Unique Clone schreef op 19-06-2005 @ 02:03 :
Dillenger Escape Plan had ik willen zien vanwege de verhalen achteraf, microfoon standaard het publiek in gegooit, ook kisten , zanger kotste op het podium want hij was ziek, steigers werden beklommen, iemand met een bloedend blauw ook verliet het publiek. Kortom, het leek me wel boeiend.
die zanger van dep greep me gisteravond nog bij mijn keel toen we samen de bridge van baby's first coffin aan het zingen/schreeuwen waren.\m/
Oud 19-06-2005, 02:13
Seth!
Seth! is offline
Het was echt een superdag, superlekker weer, alleen jammer dat het niet echt bierdrink-weer was.
Mijn mening over de bands die ik heb gezien:
Alter bridge; gitaarwerk aardig alleen die zanger zingt als een wijf
Papa roach; supervet, leuke show, zanger is een goede entertainer
Motorhead; geweldig optreden
Slayer; was wel aardig
Velvet revolver; vet gitaarwerk,kutzanger
Black sabbath; echt geweldig, wat een vent die ozzy, merendeel van het publiek was in extase, hij bracht meer teweeg als rammstein
flogging molly; ook supergaaf,hele tent op zijn kop!
rammstein; goed optreden, leuke dingen met het publiek(oa de zeilboot act)

kortom; topdag
Oud 19-06-2005, 02:25
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
Metal schreef op 19-06-2005 @ 03:04 :
die zanger van dep greep me gisteravond nog bij mijn keel toen we samen de bridge van baby's first coffin aan het zingen/schreeuwen waren.\m/
dus hij voelt zich vaker niet zo lekker?
Oud 19-06-2005, 10:00
In Your Room
In Your Room is offline
Dusssss ik was ook weer wakker, gister om iets over 1 thuis van FoR. En ik heb gezien:

Alter Bridge:
Was wel gaaf, zanger was goed, maar ik vind ze boeiender op CD. Speelden veel van de nummers die k zelf niet echt boeiend vind en heb mn favo nummers ook niet allemaal gehoord, Down to my last en Find the real wel (hoewel k Find the real daar niet zo heul goed vond) maar Broken wings en In loving memory niet. Verder vond ik z'n gekloot met die microfoonstandaard uiterst stom overkomen.

Papa Roach:
Best oké. K vond die gast wel cool.

Autumn:
Mijn chod, wat vreselijk. Ik kan héél veel muziek aanhoren, luister ook wel naar muziek die een beetje in tzelfde straatje past, maar voor Autumn ben ik gewoon écht allergisch. Bij de eerste tonen keken we elkaar zo aan van: Iehw, en na 5 minuten besloten we dat de festivalmarkt interessanter was (Al was het jammer dat je hun daar nog steeds een beetje hoorde)

Dillinger Escape Plan:
Niet in de tent geweest oid, erbuiten gezeten, maar t klonk vet. Achteraf ook maar goed dat k er niet ben geweest als ik deze verhalen hoor, want ik heb n beetje n kotsfobie.

After Forever:
Gewoon n geile band, was n vet optreden. Enige optreden ook waar we echt voorin in de tent zijn geweest eigenlijk en waarbij k echt dingen heb meegezongen. En Floor is uiteraard geil prachtig.

Chimaira:
Gaaaaaaf! Ook nieuwe nummers klonken zeer fijn. Ergerde me wel aan dat constante "fucking" dit, "fucking" dat van die gast.

Machine Head:
Sja, kende er niet veel van ofzo, maar t klonk goed.

Black Sabbath:

Soulfly:
Ook zeer gaaf. Jammer genoeg Jumpdafuckup niet meer gehoord, die zullen ze vast wel gespeeld hebben. Maar toen waren we al naar..

Flogging Molly:
En dattttt was leuk. Stonden ergens achteraan in de tent waar heeeeeel veel ruimte was en iedereen in cirkeltjes om elkaar heen aan t dansen was en gewoon aan t dansen was en er af en toe een polonaise voorbij kwam enzo. Ja. Dat was héél gaaf. Jammer genoeg de laatste 2 nummers oid niet meer kunnen horen.

En toen was t voor mij afgelopen.

Opvallend is het hoe het als je eenmaal bij Zwolle bent (in m'n eerste trein zaten nog niet veel FoR gangers zover k gezien heb) gewoon een spelletje "Volg de alto!" wordt om er te komen.

En ik was ongeveer de hele dag halfdoof aan m'n linkeroor. Beetje jammer.

Laatst gewijzigd op 19-06-2005 om 10:24.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 10:02
JJ13
JJ13 is offline
ik ben ontzettend verbrand, maar t was wel een geweldig FoR:
eerst Papa Roach, was wel te pruimen. daarna een hele tijd niks gezien, gewoon wat in t gras gelegen. ik kwam voor machine head, geweldig optreden. soulfly stond in de planning, maar we waren n beetje laat, dus maar naar flogging molly gegaan; wat een optreden, echt geniaal!! rammstein was ook vet, alleen jammer dat t zo vreemd eindigde.
Oud 19-06-2005, 10:19
bindmiddel
bindmiddel is offline
Alter Bridge:
was wel stoer, alleen die kerel klinkt idd als een meid.

Papa Roach:
as expected, sfeermakers, er werd meteen een pitt gebouwd, goeie nummers.

Autumn:
Omdat het friezen zijn het klonk redelijk bagger, maar toch goed genoeg om te blijven.

After Forever:
Echt prachtige show, met meid met een heerlijk lichaam kreeg echt kippevel, van sommige liedjes dat die hele zaal mee ging doen.

Audioslave:
Half meegekregen, muziek ging wel, niet veel van de show gezien.

Black Sabbath:
Muziek boeit niet echt, maar ging om ozzy, hoe die kerel daar op die microfoon om staat te springen en stuff, en "flashed by ozzy" joepie, I will never sleep again. En als je om je heen zag echt dat hele veld deed wat hij zei, ze stonden er allemaal voor ozzy. Prachtig

Flogging Molly:
Freaking great, de hele tent aan het dansen dude. Die band ruleert

Rammstein:
Vond de show tering tegen vallen, heel onpersoonlijk, het lijken net een stel robots. We zijn dus halverwege vertrokken.

Was prachtige dag. Mn nek doet allerjezust pijn en mn handen ook, mooi rood is niet lelijk.

Oeh en over mooi gesproken dat prachtige weer was het teken voor alle leuke meiden om hun kleren uit te trekken, jezus wat heb ik genoten van alle mooie dames (en gelachen om de minder leuke creaties gods)

Tevens mn eerste festival op naar de volgende....
Oud 19-06-2005, 10:27
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Gisteravond in de stad wat mensen gesproken. Schijnt niet echt slecht geweest te zijn, al vond iedereen het kaartje wel erg duur. Wat ik er zelf van meegekregen heb gebeurde er eigenlijk vrij weinig bijzonders en was Rammstein weer eens ongesteld.
Oud 19-06-2005, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Seth! schreef op 19-06-2005 @ 03:13 :

Black sabbath; echt geweldig, wat een vent die ozzy, merendeel van het publiek was in extase, hij bracht meer teweeg als rammstein
Nou nou... de enige reactie die hij bij mij teweeg bracht, was "Hou je bek nou es, ik hoor jou veel te goed."
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 11:19
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Morgan schreef op 19-06-2005 @ 12:09 :
Nou nou... de enige reactie die hij bij mij teweeg bracht, was "Hou je bek nou es, ik hoor jou veel te goed."
Whaha dat zeiden wij dus ook

Ozzy heeft een paar dingen die hij constant doet, erg klein repetoire....
want "zingen" kan ie niet.
Oud 19-06-2005, 11:59
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Mastodon: Vet optreden, allen jammer van het geluid.

Motörhead: Alleen Ace Of Spades en Overkill gehoord, maar die klonken in ieder geval vet. En het ging niet eens oorverdovend hard

Slayer: Beste optreden vna de dag. Het ging er ook weer lekker aan toe vooraan Maar goed, wat wil je ook met zo'n setlist

South of Heaven
Silent Scream
Stain of Mind
Disciple
War Ensemble
Blood Red
Dead Skin Mask
Seasons in the Abyss
Postmortem
Raining Blood
Mandatory Suicide
Angel of Death

Was trouwens het eerste optreden van Slayer dat ik heb gezien dat ze niet met Disciple begonnen hehe.

Machine Head: Was ook goed, alleen een stomme zet om ze in de tent te laten spelen, het was veel te druk. Maar er werd leuk gemusiceerd, al heb ik ze wel es strakker gehoord.

Imperium
Take My Scars
The Blood, The Sweat, The Tears
Ten Ton Hammer
Old
Bulldozer
Descend The Shades Of Night
Davidian
A New Level/Walk/Seek And Destroy met Mark Hunter
Block

Black Sabbath: Van afstand gezien, klonk wel gaaf.

Rammstein: Viel me gewoon erg tegen. Muzikaal vind ik het niet zo veel bijzonders, en als de show dan ook niet veel soeps is houdt het al snel op.
Oud 19-06-2005, 12:05
Gimme more beer
Citaat:
Master of Puppets schreef op 19-06-2005 @ 12:59 :
Motörhead: Alleen Ace Of Spades en Overkill gehoord, maar die klonken in ieder geval vet. En het ging niet eens oorverdovend hard
Mag ook niet op de Goffert. Het was vrij bijzonder dat ze überhaupt kwamen, want ze hebben al drie keer een festival op de Goffert afgewezen omdat ze hun volume moeten minderen.
Oud 19-06-2005, 12:13
655321
655321 is offline
vixen:

Rammstein was het allergaafst, en daarna Flogging Molly.
Het bekertjessysteem was weer geweldig, want ik heb geen cent uitgegeven daar.
Ohoh, sloeber.
Oud 19-06-2005, 12:14
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-06-2005 @ 13:05 :
Mag ook niet op de Goffert. Het was vrij bijzonder dat ze überhaupt kwamen, want ze hebben al drie keer een festival op de Goffert afgewezen omdat ze hun volume moeten minderen.
T volume mag niet hard op de Goffert? Ik vond t anders aardig oorverdovend allemaal, mega-suizende oren toen k in bed lag.

Laatst gewijzigd op 19-06-2005 om 12:21.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 12:19
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
In Your Room schreef op 19-06-2005 @ 13:14 :
T voulme mag niet hard op de Goffert? Ik vond t anders aardig oorverdovend allemaal, mega-suizende oren toen k in bed lag.
Ik nog steeds........
Oud 19-06-2005, 12:33
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 19-06-2005 @ 12:59 :
Rammstein: Viel me gewoon erg tegen. Muzikaal vind ik het niet zo veel bijzonders, en als de show dan ook niet veel soeps is houdt het al snel op.
das nog mild uitgedrukt, alleen soulfly was minder(blijf het jammer vinden dat ze live zo veel minder zijn dan op cd)

bij dep idd wel cool dat ie kotste omdat hij erachter was gekomen dat papa roach ook optrad

verassing van de dag was voor mij echt Chimaira, ik kende de band nouwlijks maar die zijn echt behoorlijk strak live , wel jammer alleen dat ik mijn bril het 2e nummer verloor en de rest van fields niet veel meer kon zien met mijn -6

Machine Head klonk ook beter live dan verwacht(en mijn verachtingen waren al redelijk hoog )
black sabbath klonk wel goed, maar niet heel speciaal, wel scheen ozzy er een goeie show van te hebben gemaakt, maar dat kon ik dus niet zien
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 12:40
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
655321 schreef op 19-06-2005 @ 13:13 :

das idd helemaal geweldig, heb denk ik 30 min bekertjes gezocht en heb daar de hele dag van geleefd
ben dan wel blij dat er van die domme boeren op fields of rock zijn die elke keer weer die kartonnetjes weg gooien
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 12:50
Gimme more beer
Citaat:
In Your Room schreef op 19-06-2005 @ 13:14 :
T volume mag niet hard op de Goffert? Ik vond t anders aardig oorverdovend allemaal, mega-suizende oren toen k in bed lag.
Dat valt dus reuze mee vergeleken bij normale Motörhead shows. Op de Goffert mag het ietsjes harder dan in de gemiddelde woonwijk, maar het is niet echt superhard vergeleken bij veel andere festivals.
Oud 19-06-2005, 12:51
Gimme more beer
Citaat:
655321 schreef op 19-06-2005 @ 13:13 :
Het Wâldrock systeem? 1 Bekertje is een muntje?
Oud 19-06-2005, 12:52
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-06-2005 @ 13:51 :
Het Wâldrock systeem? 1 Bekertje is een muntje?
5 bekertjes is 1 muntje
Oud 19-06-2005, 12:56
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
msn naam van een vriend van me

JiMJiM the SockpuppeT | Fields was leuk, Rammstein niet!

Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 13:04
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-06-2005 @ 13:50 :
Dat valt dus reuze mee vergeleken bij normale Motörhead shows. Op de Goffert mag het ietsjes harder dan in de gemiddelde woonwijk, maar het is niet echt superhard vergeleken bij veel andere festivals.
Ohh, het was niet persé hard bij Motörhead (klein stukje daarvan gehoord nog), gewoon in t algemeen. Tis iig wél harder dan ik me herinner van de festivals waar ik geweest ben (Pinkpop03 en Lowlands04) maar dat zal er misschien ook aan liggen dat dit 1) meer een metalfestival was dan die en 2) er óveral hard geluid was en er geen plekken waren waar t even relatief rustig was ofzo.

Laatst gewijzigd op 19-06-2005 om 15:11.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 13:08
JiMJiM
JiMJiM is offline
het was zeer vet idd. Matodon en DEP waren tochwel mijn hoogte punt. ook Chimera vondt ik erg vet. Ozzy nog ff van een afstand gezien, ook kewl dat ik dat nog voor zijn dood heb meegemaakt [] en over Rammstein
Citaat:
metroidminded schreef op 19-06-2005 @ 13:56 :
msn naam van een vriend van me

JiMJiM the SockpuppeT | Fields was leuk, Rammstein niet!

Oud 19-06-2005, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 19-06-2005 @ 12:09 :
Haha, "cause i can't fuckin' hear you"...

Maargoed, tof feest. Chimaira was onbekend voor me, maar bleek wel erg tof te zijn. Black Sabbath was mooi, Motörhead ook. Bij Slayer vond ik het geluid niet 100% jofel, bij Papa Roach ook niet.

Ik heb echt genoten. Waarom was Rammstein niet goed eigenlijk?
Misschien zijn ze wat overcommercieel en geven ze meer "hun" eigen show weg, in plaats van het publiek "hun" show te geven.

Maar net op het moment dat ik en een vriend zoiets hadden van: er is geen interactie met het publiek, dook die gast in een boot het publiek in. De vuurwerkstunts waren ook wel goed vond ik zelf.

Al met al een geslaagd dagje, er waren helaas niet genoeg schaduwplekken vond ik zelf. Blijft lastig met de variabele "weer", maar toch. Ben dus echt gruwelijk verbrand. Zonnebrandmiddel hielp niet echt meer.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 13:18
xpieterx
xpieterx is offline
Citaat:
tragedy schreef op 19-06-2005 @ 02:58 :
wegens grote vertraging met het kaartje (degeen die hem had stond in de file) was het een zeer kort stukje FOR.

Dillenger Escape Plan Godverdomme wat vet. Greg was ziek en moest dus overgeven, heeft een handdoek vol met braaksel het publiek in gegooid en de eerste de beste alto pakte hem op. Raar.

Er werden met kisten gegooid, versterkers weg geschopt, overal in geklommen, geen standaard show dit...echt te gaaf! Ze worden elke keer beter.

Dat is dus alles...de rest van de bands boeide me niet of ik had ze gemist (zoals team sleep & mastodon). Helmet heb ik helaas ook gemist
voor die gasten behoorlijk standaard hoor, vrijdag avond werd hetzelfde kunstje gedaan. Niet dat het er minder heftig op word, Greg gaat gewoon helemaal leip. Enne meneer was niet ziek, maar had backstage een hele fles chocolade melk zo snel mogelijk naar binnen gegooid om maar lekker te kunnen kotsen op het podium
Oud 19-06-2005, 13:24
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 19-06-2005 @ 14:18 :
Waarom was Rammstein niet goed eigenlijk?
het was een saaie suffe show, en omdat het een muziek festival is een geen festival van de beeldende kunst wil ik goeie muziek, dat de show er om heen goed is is voor mij bijzaak, bij rammstein helaas hoofdzaak
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 13:29
Verwijderd
ik ging eigenlijk aleen maar voor black sabbath, en die waren echt teringgaaf, nooi gedacht overigens dat bill ward nogsteeds zo zou kunnen spelen
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 13:30
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 19-06-2005 @ 14:24 :
het was een saaie suffe show, en omdat het een muziek festival is een geen festival van de beeldende kunst wil ik goeie muziek, dat de show er om heen goed is is voor mij bijzaak, bij rammstein helaas hoofdzaak
Ha, ik snap je. Je zegt nu precies waarom ik het wel een goede act vond, het is inderdaad meer een kunstvoorstelling rondom de muziek.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 13:46
Seth!
Seth! is offline
Ik heb heel de dag in dat voorste vak gestaan zeg maar en daar was het geluid echt hard, nog steeds suisende oren, hoe verder het veld in hoe minder hard natuurlijk. En de mensen die zeiken voer ozzy, om mij heen heb ik echt alleen maar genietende mensen gezien.
Oud 19-06-2005, 13:47
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Ik was er al om 11:00u, dus heb iedereen binnen zien komen, wat wel apart was.

Metal Church
Aardig, tenminste, de eerste 3 nummers, daarna een ballad, en als je mij snel weg wilt hebben, dan is het eerst stampen en daarna een ballad, dat houd mij echt niet bezig, dus ben ik weg gegaan..

AlterBridge
Niet echt veel van gezien, meer op het veld liggen chillen en wachten op mensen die nog moesten komen, wel leuke 'achtergrond' muziek

PapaRoach
Naar het A-vak gegaan, alvast voor Motorhead.. viel me mee dat je redelijk eenvoudig vooraan kon staan, had dat vakken systeem veel strenger verwacht (vorige editie van FoR heb ik geen poging gedaan om in een vak te komen). Dus eigenlijk alleen naar rechts gekeken en een beetje de muziek aangehoord, niet mijn stijl, maar de sfeer was goed. dus het boeide me niet zo.

Motorhead
Zeker lekker stampen met z'n allen, stond redelijk vooraan, net achter de pits laat maar zeggen, muziek was gewoon lekker, en leuk om te zien.

Slayer
Op een afstandje gezien, want we waren aan het eten... wel aardig, leuke setlist.. iig wel relaxed om op te eten

Velvet Revolver
Weer naar vak A gegaan, redelijk voordat ze begonnen zodat we een beetje een plaats hadden om te staan, en toen gekeken.. leuk om Slash een keer te zien, maar ik was bij Fall To Pieces alweer naar de uitgang aan het lopen van het vak..

Audioslave
Naar het B vak gegaan, daar gekeken naar Audioslave, en damn, wat een optreden was dat, mijn hoogtepunt van de dag. En de BlackHoleSun versie echt heel leuk

MachineHead
Stukje van gezien, erg goed... leuke sfeer in de tent, en even nog SeekandDestroy, dat maakt het wel cool

Soulfly
Tegenvaller van de dag, vorig jaar op Dynamo 100x leuker dan nu, misschien door het podium, misschien door de sfeer, maar het overtuigde me niet, ben toen snel weg gegaan, wat eten gehaald.. en gaan chillen

Rammstein
Aardig optreden, niet mijn stijl, maar show was leuk, alleen rare afsluiting van het optreden

Oud 19-06-2005, 14:08
Uice
Uice is offline
Hoe liep dat spul van Rammstein af dan?
Oud 19-06-2005, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 19-06-2005 @ 15:08 :
Hoe liep dat spul van Rammstein af dan?
vraag ik me ook af na 15 minuten had ik t al gehad, nog ff rammstein cd voor mn papa gescoort voor vaderdag en toen bennik naar de bushalte gelopen omdat er geen pendelbusse ware ofzo :/
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 14:17
xpieterx
xpieterx is offline
Citaat:
koekjes schreef op 19-06-2005 @ 15:16 :
vraag ik me ook af na 15 minuten had ik t al gehad, nog ff rammstein cd voor mn papa gescoort voor vaderdag en toen bennik naar de bushalte gelopen omdat er geen pendelbusse ware ofzo :/
heerschende vader heb je dan
Oud 19-06-2005, 14:18
Verwijderd
Citaat:
xpieterx schreef op 19-06-2005 @ 15:17 :
heerschende vader heb je dan
ja he
enige in de familie die naar die herrie kan luisteren :x
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 14:22
Mindfields
Mindfields is offline
heb alleen Flogging Molly echt gezien, stond helemaal vooraan (heb daarvoor het hele concert van Machinehead moeten lijden in de pit). Na de show hebben Dave + Nathen (zanger en bassist) nog mn shirt gesigneerd.
Show zelf was ook echt cool, ze speelden al mijn lievelingsnummer. <3
Oud 19-06-2005, 14:24
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 19-06-2005 @ 14:24 :
EEN SAAIE SUFFE SHOW, OMG. Dit ben ik echt totaal NIET met je eens. De muziek was perfect. Ze spelen strak en gewoon goed. De show eromheen doen ze zodat de mensen ook wat hebben om naar te kijken en niet alleen om naar te luisteren. Is toch niks mis mee? De show eromheen doet niks af aan de muziek zelf...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 14:24
Metal
Metal is offline
Citaat:
Unique Clone schreef op 19-06-2005 @ 03:25 :
dus hij voelt zich vaker niet zo lekker?
gasten zijn gewoon helemaal gek.

check filmpje in luistertopic.
Oud 19-06-2005, 15:02
TommytheCat
TommytheCat is offline
Team Sleep
Verraste me een beetje aan het begin, maar werd een beetje eentonig. Snel door dus naar:

The Ga Ga's
Enthousiast bandje dit. Niet heel erg origineel maar wel lekker.

Mastodon
Blijft een vette band. Show werd weer begonnen met het machtige Hearts Alive. Geluid was (uiteraard) niet zo goed als vorige week maar niettemin erg geslaagd. Leuk te zien ook dat je tshirt voor €25 kon kopen die ik vorige week voor €15 heb gekocht.

Dillinger Escape Plan
"In case you're wondering why I'm sick, I just accidently watched 5 minutes of Papa Roach'' Vervolgens dus ook echt over zn nek gaan. Verder weer erg vermakelijk.

After Forever
Het is niet echt mijn ding en die zangeres werkte me af en toe op mn zenuwen met d'r ''laat je horen Fields of Rock'', desalniettemin heb ik me aardig vermaakt.

Helmet
Was er niet zo bekend mee, maar dat gaat binnenkort wel gebeuren. Vette band dit zeg, nog groovender dan Life of Agony

Black Sabbath
Leuk een keer gezien te hebben, doch die stem van Ozzy gaat me irriteren als ik er langer dan een kwartier naar moet luisteren.

Rammstein
Wat een mensenmassa Weinig van gezien eigenlijk, maar wat ik gehoord heb klonk wel degelijk.

Verder heb ik korte stukjes gehoord van Velvet Revolver ( Sex Type Thing ), Audioslave (een rappende Cornel is echt niet om aan te horen, Spoonman klonk voor geen meter en de Audioslave nummers konden me ook niet bekoren), Soulfly (wat een schijtband) en Gorefest (best aardig).

Over het algemeen vond ik het een groter festival dan ik verwacht had. Je moest behoorlijk wat moeite doen wilde je zelf Rammstein zien spelen ipv ze op het scherm te volgen. Ook liep er behoorlijk wat klootjesvolk rond, maar je zit natuurlijk ook vrijwel in Brabant he

Laatst gewijzigd op 19-06-2005 om 15:11.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 15:16
Frag0t
Frag0t is offline
Papa Roach
Ja hier was ik voor gekomen stond bijna vooraan, en damn wat gaven ze weer een goeie show Jacoby is echt een entertainer en dat merk je constand contact met "the crowd", Het publiek kon gelukkig ook wat liedjes mee zingen "Last Resort" en "Getting Away With Murder" kende de meeste mensen wel, en gelukkig waren er ook paar liedjes voor de "old skool" zoals hij zelf zei .
Ik was aan einde echt bek af!
Kortom super show (minder intiem als in 013 vorig jaar, maar dat kon je verwachten)

The Dillinger Escape Plan
Deze lui heb ik ook even gezien omdat een van mn maten ze wou zien, gelukkig was ik hier gauw weg, show geven kunnen ze wel maar iets maken wat op "muziek" lijkt totaal niet.
En dan de zanger zn gezeik over Papa Roach, kennelijk hebben ze een hekel aan muziek waar kwaliteit van zang inzit en melodie.. helaas.

Chimaira
Dit was ook één van de redenen dat ik op Fields ben gekomen, en wow ze geven echt een goeie show, super contact met het publiek en het publiek kwam echt los.
Heb gelijk de CD's maar gekocht 2 voor 15 fuckin cheap!

audioslave
Hier heb ik alleen het geluid een beetje van mee gekregen niet echt mijn muziek, maar de live zijn ze wel erg goed.

Machine Head
Helaas gemist, weet alleen niet waarom

Soulfly
Hier heb ik eventjes bij gestaan, ze klinken goed live, verder kan ik er niks over zeggen stond nogal achteraan.

Rammstein
deze heren had ik al op Pinkpop 2002 gezien dus ik wist wat ik kon verwachten, goeie muziek en een ultra gave show.

Verder over het festival zelf, ik vond het bekertjes systeem geweldig ik heb heel goedkoop gegeten.
En gratis WC en water ook top!

That's it.

Kortom geslaagd dagje.
Oud 19-06-2005, 15:21
Metal
Metal is offline
Citaat:
Frag0t schreef op 19-06-2005 @ 16:16 :The Dillinger Escape Plan
Deze lui heb ik ook even gezien omdat een van mn maten ze wou zien, gelukkig was ik hier gauw weg, show geven kunnen ze wel maar iets maken wat op "muziek" lijkt totaal niet.
En dan de zanger zn gezeik over Papa Roach, kennelijk hebben ze een hekel aan muziek waar kwaliteit van zang inzit en melodie.. helaas.[/B]
HAHA!

stfu noob.
Oud 19-06-2005, 15:25
Frag0t
Frag0t is offline
Citaat:
Metal schreef op 19-06-2005 @ 16:21 :
HAHA!

stfu noob.
Kinderachtig hoor, ik vertel alleen de feiten.
Oud 19-06-2005, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Frag0t schreef op 19-06-2005 @ 16:16 :
The Dillinger Escape Plan
En dan de zanger zn gezeik over Papa Roach, kennelijk hebben ze een hekel aan muziek waar kwaliteit van zang inzit en melodie.. helaas.
hi hi
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 15:39
655321
655321 is offline
Het was leeuk. Lekker weer, gratis drinken en heel veel lelijke mannen om uit te lachen. Metal mannen zijn lompe boeren, metal vrouwen zijn lelijke dikkerdjes. (onder voorbehoud.)
De muziek vond ik met vlagen leuk.. tja, kan er ook niks aan doen dat ik zo onderontwikkelt as hell ben.
Reageren

Regels voor berichten