Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2005, 21:58
Verwijderd
Ja, het eten was gezellig.
Ja, het rondje stad was gezellig.
Ja, vanmiddag was het gezellig.
Ja, ik ben blij voor iedereen.
Ja, ik ben echt blij voor ze.

Waarom voel ik me dan zo verdomd kut?

Het is direct fout wanneer ik alleen ben. Al zit ik ook maar twee seconden in mezelf na te denken gaat het verkeerd. IK voel me zo nutteloos, zo moe, zo beroerd. Ik doe alleen maar vervelend tegen alles en iedereen.

En ik wil even heel hard huilen bij iemand.

Looks like I've lost my will to carry on my friend, she said
I'm like the posse that's been riding for days
I got the scars to prove that love has had it's day and it's way with me
Advertentie
Oud 17-06-2005, 21:59
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Citaat:
Mushu schreef op 17-06-2005 @ 22:58 :

En ik wil even heel hard huilen bij iemand.
[/i]
Ja, dat wil ik ook op dit moment ...
Oud 17-06-2005, 22:18
JJ13
JJ13 is offline
ik wil slapen, maar t is te warm
Oud 17-06-2005, 22:56
Nijn*
Nijn* is offline
Ik verkloot het, en ik wil er mee stoppen maar toch ook weer niet, het oude voelt zo vertrouwd en het nieuwe zo onwennig en vol onzekerheid..
Oud 17-06-2005, 23:18
Meninna
Meninna is offline
Soms lijkt het net alsof je wat nieuwe puzzelstukjes hebt gevonden om bij elkaar te leggen en je leven net een beetje op orde is, en dan opeens komt die grote wind vlaag, die alle puzzelstukjes weer doet weg vliegen...
Oud 17-06-2005, 23:25
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-06-2005 @ 22:49 :
Pffff...
*knip*

[afbeelding]
en dan doe je niet gewoon iemand smsen?!
Oud 18-06-2005, 00:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 18-06-2005 @ 00:25 :
en dan doe je niet gewoon iemand smsen?!
Oud 18-06-2005, 00:29
coopergirl
coopergirl is offline
die laatste fles wijn was killin', nu voel ik me pre-katerig.
Oud 18-06-2005, 01:28
Verwijderd
Het is genoeg, het hoeft van mij niet meer.
Oud 18-06-2005, 01:31
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Ga maar lekker een kinderfilm kijken
Oud 18-06-2005, 07:28
Verwijderd
En dan wordt je om half 7 wakker gebeld met kutnieuws
Oud 18-06-2005, 07:30
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-06-2005 @ 01:20 :
i'll thak that as a no
Oud 18-06-2005, 07:58
Verwijderd
Citaat:
Nonaj schreef op 17-06-2005 @ 22:25 :
Heb ik ook gedaan..
Ik ook. Had bij m'n her alleen 'maar' een 7,5 (moest een 8,6 hebben, had de eerste keer een 8,4). Ach, ik ben ook idioot.
Oud 18-06-2005, 09:16
ilse
ilse is offline
goeiemorgen.. naja, niet echt.. was 5 dagen heel, en dan toch... waarom kan ik dat niet volhouden?
Oud 18-06-2005, 09:30
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-06-2005 @ 19:36 :

Het voelt alsof ik 'vol' zit.
Vol met gedachten, gevoelens, emoties...
Het voelt alsof er niks meer bij past.
Alles kan teveel zijn.
Alsof er een bom in me zit die elk moment af kan gaan.
Rustig.
Ik moet rustig blijven.
En kalmeren.
Zoiets ja.
Oud 18-06-2005, 11:07
moon
moon is offline
ik neem niet aan dat ze het over mij heeft, want ik heb wel gebeld en ik heb geen sms ontvangen dus....

Gaat niet goed vandaag. Gister ook al niet. Iedereen viert feest, iedereen is geslaagd en ik...ik ben gezakt. Niet dat dat onverwachts komt ofzo, maar het is wel confronterend om al die blije mensen die geslaagd zijn te zien feest vieren.
Ik voelde me echt zo eenzaam.
En verder...verder gaat het ook gewoon bah, maar ja, 'k doe maar vrolijk want 'k heb eigenlijk ff totaal geen zin in mensen die zich er mee gaan bemoeien momenteel. Ik zoek het zelf wel uit, 't gaat wel weer over.
Oud 18-06-2005, 11:17
rare kwast
rare kwast is offline
jippiee....we hebben vanavond feest...
ga naar een vriend van een vriendin...
om het ff simpel te houden...ben ook wel bevriend met hem hoor
maar soms heeft ie van die rare dingen die ik niet kan plaatsen...

nu heeft ie iig een feestje omdat zn ouders er niet zijn en wij mochten komen...
nou prima, verwacht alleen geen feeststemming
Oud 18-06-2005, 11:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Vanavond ook feest... Vriendin van me is geslaagd en is pas jarig geweest en dat combineert ze. Barbecue erbij, gezellig enzo... Tenminste, da's de opzet. Ik heb nu al geen zin. Iedere keer eindigt een feest voor mij toch weer op dezelfde manier: alleen, eenzaam en met een verrot gevoel. Ik ben dan de hele avond in gezelschap geweest, en als het feest op z'n einde loopt gaat iedereen één voor één naar huis toe met vriendje of vriendinnetje, en ik moet altijd alleen. Nja, 'zij' komt ook, mét d'r vriend. Joepie, ik heb nou al zin...
Oud 18-06-2005, 12:03
Nijn*
Nijn* is offline
Geweldig ja. Ik ben één keer bezig met mijn tarot kaarten leggen, ben meteen weer een heks.. Joy
Oud 18-06-2005, 12:16
rare kwast
rare kwast is offline
yes...weer een afwijzing!! men super blij

stiekem toch niet
Oud 18-06-2005, 12:16
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-06-2005 @ 12:55 :
Iedere keer eindigt een feest voor mij toch weer op dezelfde manier: alleen, eenzaam en met een verrot gevoel.
fucking veel herkenning
Oud 18-06-2005, 12:34
M@rco
M@rco is offline
Waarom... waarom is mijn vader toch zo'n lompe, verschrikkelijk onredelijke zak hooi, die bij de minste of geringste discussie wegloopt?
Blíjf dan ook weg, paardenlul.
Oud 18-06-2005, 13:37
Meninna
Meninna is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-06-2005 @ 12:55 :
Vanavond ook feest... Vriendin van me is geslaagd en is pas jarig geweest en dat combineert ze. Barbecue erbij, gezellig enzo... Tenminste, da's de opzet. Ik heb nu al geen zin. Iedere keer eindigt een feest voor mij toch weer op dezelfde manier: alleen, eenzaam en met een verrot gevoel. Ik ben dan de hele avond in gezelschap geweest, en als het feest op z'n einde loopt gaat iedereen één voor één naar huis toe met vriendje of vriendinnetje, en ik moet altijd alleen. Nja, 'zij' komt ook, mét d'r vriend. Joepie, ik heb nou al zin...
Met zo`n instelling kom je idd niet ver En als je er al zo`n groot punt van maakt om stukje alleen naar huis te lopen.. Kom op zeg, er zijn veel meer dingen in het leven waar je je gedachten op kan vestigen..
Niet van een muis een olifant maken..
Oud 18-06-2005, 13:45
Verwijderd
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 17-06-2005 @ 16:37 :
verkloten is een zwaar woord ze.
uiteindelijk benk er blij om, écht *knuff*

OT: oftewel dus gewoon hoe 1 gesprek zoveel te weeg kan brengen. och, het zal allemaal wel letterlijk op (trein)wieltjes bollen zeker?

dju nu zoek ik muzieknootjes tum tudumtudumtudum always look on the bright side of life tum tudum tudum tudum.
het is iig breekbaar, en laat ik nu helaas net heel goed zijn in zulke dingen onbedoeld breken als ik erover wil praten

t moet groeien...t vertrouwen... want net als je denkt dat je me vertrouwt blijkt één onzekerheid al alles onderuit te kunnen halen
maar daar is aan te werken.

O.T.: discman was kapot, damn , normaal ga ik nooit naar buiten zonder (ivm mensen die me uitschelden, wat ik niet wil horen)
nouja, nu heb ik me er een week doorheen geslagen, en een nieuwe gekocht. happy want deze speelt ook mp3 af.
(een mp3-speler wil ik niet, te duur, en te weinig geheugen,vind ik een cd handiger )
en ik snoep teveel.

maargoed
Oud 18-06-2005, 15:07
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Pff, moet anatomie leren maar het wil echt niet meer lukken zeg Maandag examen, hoop dat ik dan alles wat ik nu weet nog weet en nog tijd heb om de rest ook nog te leren.

Vanmorgen naar de dokter. Heb waarschijnlijk een stress-fractuur in mijn kleine teen. Sinds wanneer kan je iets breken zonder wat te doen? Vind het maar vaag. Ik mag eigenlijk niet lopen maar dat gaat dus echt niet als je op jezelf woont en alles zelf moet doen. De boodschappen komen nou eenmaal niet automatisch in de ijskast terecht.

Nu ff niets, ga straks wel weer verder met al die stomme zenuwen
Oud 18-06-2005, 15:08
Redhair
Redhair is offline
Wat een klotedag gister zeg. Moest werken, zat op een gegeven moment jankend achter de kassa. Jankend om E, die zo alleen in het ziekenhuis ligt. Jankend om mijn vriend, die met een depressief vriendinnetje en een vriend die zelfmoord heeft geprobeerd te plegen zit. Ik heb de laatste 2 uur vrijgevraagd, wat gelukkig mocht. Naar mijn vriendin gegaan, uit gejankt, naar huis gegaan, nog meer gejankt. Gelukkig kan ik met mijn ouders over E praten, en houden ze er rekening mee.
Daarna weer naar mijn vriendin en mijn vriendje gegaan. Mijn vriendje deed supervrolijk, echt te vrolijk. Ik voelde me kut. Wilde niets zeggen, niets doen. Wilde niet aangeraakt worden, niets. Later ging mijn vriendje weg, en gingen mijn vriendin en ik in het tuintje van hun huisje zitten.

Daar was het gelukkigste moment in mijn leven. We hebben van 9 's avonds tot 3 's nachts gezeten, alleen maar gekletst, gelachen. Dit keer zonder wiet, de eerste dag in weken zonder wiet. We hadden het zo fijn, we waren allebei gelukkig. Allebei zwaar in de shit, maar op dat moment hadden we schijt aan alles, dachten we even een keer aan onszelf. Mijn vriendje kwam rond twaalf uur thuis, dit keer was hij helemaal naar de tering. De tranen stonden in zijn ogen, hij keek verschrikkelijk kut. Ik vroeg wat er was en hij zei dat hij brak was en anar zijn bed ging. Even voelde ik me ook weer verrot. Maar ik deed lekker ego en besloot even niets van zijn problemen aan te trekken, genoot even van mijn geluk.

Uiteindelijk heb ik hem 's nachts nog even gesproken, alleen hij is zo zwijgzaam qua zijn emoties. Daar wil hij het niet over hebben.

Al met al een heel rare dag. Ik ben al een paar weken steeds meer aan het terugvallen, gister het hoogte punt, en daarna opeens zo gelukkig voelen. Nu voel ik me welliswaar weer even kut als gister, ik jank maar en jank maar, maar denk met een warm gevoel terug aan gisteravond, aan mijn vriendin.
Oud 18-06-2005, 16:14
Nijn*
Nijn* is offline
@ Redhair: super voor je dat je het gisteren zo fijn hebt gehad, die nacht/avond. Jammer dat het nu weer minder gaat maar blijf positief denken aan gisteren.. Sterkte meis

OT: In m'n bikini in de tuin gelegen, eindelijk geniet ik weer van de zon en mijn vakantie.. Eigenlijk ga ik het gewoon heel erg leuk krijgen deze vakantie: lekker met vrienden en vriendinnen naar de strook en de meent (meertjes in de buurt) om te zwemmen en te zonnen (wat ik nu weer durf en kan ), gaan varen met een paar vriendinnen en op de meent overnachten, bijna elk weekend uit met vriendinnen, twee weken naar mijn lievelingsplek in frankrijk, lekker op terrasjes zitten, lekker winkelen, misschien nog naar antwerpen en texel.. heerlijk! Als ik mezelf gewoon positief kan houden, krijg ik het de komende tijd echt super..

Maar ben nu toch wel beetje bang voor uitslag van toetsen en de rapportvergaderingen..
Oud 18-06-2005, 16:38
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Meninna schreef op 18-06-2005 @ 14:37 :
Met zo`n instelling kom je idd niet ver En als je er al zo`n groot punt van maakt om stukje alleen naar huis te lopen.. Kom op zeg, er zijn veel meer dingen in het leven waar je je gedachten op kan vestigen..
Niet van een muis een olifant maken..
Ik maak geen punt van een stukje naar huis lopen. Ik mak een punt van iedere keer weer alleen naar huis gaan, terwijl ieder ander met een vriendje of vriendinnetje naar huis gaat. En het is geen stukje lopen, maar een fucking ver eind fietsen. Dus als je geen idee hebt waar je over praat, hou dan in het vervolg gewoon je kop.
Oud 18-06-2005, 16:44
Verwijderd
Citaat:
ilse schreef op 17-06-2005 @ 18:58 :
jemug, ik ben echt zo ontiegelijk gek van die gast

niet gezond
Same here... Inderdaad niet gezond, maar ik geniet er ontzettend van.. Het gaat goed, écht goed, met me. Wat een opluchting om dat na maanden, jaren, weer eens te zeggen.
Ja, er zijn ook buien met mindere tijden enzo. Maar dat is normaal.

Ik ben zo blij, in september kan ik met goed nieuws naar mn psychologe toe

@ Ilse: *knuff* meis! Niet alles gaat in een keer goed. Jij komt er ook wel. 5 dagen is een hele poos (als je hebt over waar ik denk dat je het over hebt..) Kop op hee!
Oud 18-06-2005, 16:48
Verwijderd
Nee sorry, ik kan niet leren met dit weer. en das niet een smoes
veels te mooi weer. zometeen na het eten als het wat afgekoeld is dan maar.

ik ga op tournee samen met een orkest door Noord-Holland ga ik een toneelstuk begeleiden. echt te grappig gewoon. filnk voor oefenen, t is best lastig.

en nu maar een soeppie eten. ben benieuwd wat pap en mam nu bij oma besproken hebben. *zucht*
Oud 18-06-2005, 17:02
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik heb wel geleerd. Ik ga gewoon voor de 10 woensdag.
Oud 18-06-2005, 17:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik moet zo gaan...

Even kijken... heb ik alles? Huissleutels, telefoon, sigaretten, cadeautje... M'n masker! Bijna m'n masker vergeten. M'n big smile-alles gaat prima-I'm fine-maak nog een grapje-masker. Ik kan niet zonder. Opzetten en gaan dan maar.

Fijne avond iedereen.
Oud 18-06-2005, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-06-2005 @ 18:08 :
Ik moet zo gaan...

Even kijken... heb ik alles? Huissleutels, telefoon, sigaretten, cadeautje... M'n masker! Bijna m'n masker vergeten. M'n big smile-alles gaat prima-I'm fine-maak nog een grapje-masker. Ik kan niet zonder. Opzetten en gaan dan maar.

Fijne avond iedereen.
*kietel* *op-hoofd-sta-grapje*

kop op
Oud 18-06-2005, 18:07
MissN0urri
MissN0urri is offline
Wrm komt ze nou niet op dat examenfeest? Ze weet toch hoe belangrijk dat is? Dat ze er is en ons laat zien dat ze nog om de groep geeft, maar nee ze laat het af weten. Laat dan maar. Dan hoeft het niet meer!

Ik vergeet je al. Gelukkig! Tenminste, vergeet ik je wel echt? Druk ik je niet weg? Je bent met haar, dus ja, ik moet wel.

Ik ben gezond. Echt gezond! Wat kan je lichaam je toch laten merken hoe kwetsbaar je eigenlijk bent! Ook al heb je een grote mond, heb je alles voor elkaar en ben je de zekerheid zelve, je lichaam wint het altijd. Wonderbaarlijk
Oud 18-06-2005, 18:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Es gibt nichts zu schaffen und zu ändern
Es gibt nur wie Du bist und wie ich bin
Und dass wir unser Glück nicht mehr verhindern
Und unterwegs das Lachen nicht verlieren
Oud 18-06-2005, 18:22
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-06-2005 @ 18:08 :
Ik moet zo gaan...

Fijne avond iedereen.
Die sigaretten kan je beter thuis laten

OT:
Oud 18-06-2005, 19:42
Verwijderd
En dan denken ze dat ik een grapje maak
Oud 18-06-2005, 19:43
Redhair
Redhair is offline
Ja hoor, blow en zuip je maar kapot, zo verwerk je alles wel.
Doe ik het niet doet mijn vriend het wel.
Ik was rond halfvijf nog even bij mijn vriendin en bij mijn vriendje, en ik zag de wiet op tafel liggen. Mijn vriendje was weer helemaal vrolijk. Godverdomme, waar gaat dit naartoe.
Oud 18-06-2005, 20:33
Isiyanka
Isiyanka is offline
Ik voel een rotbui opkomen en geen idee wat ik er tegen moet doen Schrijven maar weer, dat heb ik in geen tijden gedaan en misschien leidt het af
ik weet wat ik wil maar iemand anders moet het voor me doen en dat gebeurt dus niet echt. Tja
Oud 18-06-2005, 21:23
Verwijderd
Ik snap echt werkelijk niets van hem. Dan lijkt ie weer hints te geven dat ie me wil zijn vanavond, dan weer niet. En ik ben dan weer te laf om direct te zijn.
Oud 18-06-2005, 21:25
CSN
CSN is offline
Citaat:
En ik ben dan weer te laf om direct te zijn.
Dat,
en ik wil de oranje muur ook kunnen zien.
Oud 18-06-2005, 21:29
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Misschien ligt het wel niet aan mijn studie, misschien ligt het wel gewoon allemaal aan mezelf *zucht*
Oud 18-06-2005, 22:07
Nona
Nona is offline
Godver, nee. Te instabiel. Vanmiddag al half in paniek door een klant die echt onnoemelijk onbeleefd was, net nog serieus op zoek of er echt geen [censuur] op de studeerkamer lag. Nee, niet doen. Het hoeft niet, het mag niet. En nu weer normaal doen!
Oud 18-06-2005, 22:21
Skilly
Skilly is offline
Ik voel me wel goed. Vandaag eerste keer voorop gereden in de les bij paardrijden Best stoer vond ik m Want mijn paarde zie flora en fauna stopt altijd etc. Maar bij mij luisterd ze wel.

Nou ik denk dat ik niet echt sociaal ben ofzo. Of het zijn niet me type mensen. Was net bij me oom de vriendin met de dochters. Er waren vriendinnen dus bij de dochters. Ik wordt gewoon buitengesloten. Dus ben maar weg gegaan Voelde me niet echt thuis. Zeg ik DAG...niemand antwoorde. Ik dacht ok de ballen dan iedereen.

Ik zie dat ik heel slecht met kinderen van me eigen leeftijd kan omgaan...Ik kan het beste met ouderen omgaan. Geen iedee waarom. Kinderen van me leeftijd vinden me meestal te serieus ofzo. Hoewel ik vindt dat het wel meevalt maar goed.

Me ma is nog steeds bij me oom.

Ben nu alleen thuis messchien dat ik toch straks nog ga....
Oud 18-06-2005, 22:23
Verwijderd
Pfff, dat doet pijn. Alles doet pijn even. En ik heb een ontsteking ofzo, uitslag van iets. Bah. Het is warm, ik heb de hele dag binnen gezeten, alleen. Dat is kut want ik denk veel te veel.
Ik moest positief blijven, het ging net zo goed. Het ging echt zo goed. Het ging zo goed. Ik moet stoppen met mopperen op alles.
Laten we stoppen met zeuren, mijn lief en domweg de liefde bedrijven.
Vanavond was echt gezellig. Alleen ik mis hem nu al. Ik mis het nu al dat hij niet naast me ligt zometeen. Terwijl ik dat zo hard nodig heb nu. Hij is lief.

Nu is mijn stemming neutraal, ik hoop dat dat zo blijft. Morgen een feestje, heb niet zoveel puf. Moet nog veel doen, moet ook echt gaan leren, want het gaat juist zo goed.

En morgen is het vaderdag. En dat doet ook zeer. Voor hen. En voor mij.

I ask of you, would you love me, if nothing else went right?
And I ask of you, would you hold me, forever in your life?
And don't let me fall, 'cause I can only give my all
Here I am
I ask of you
Oud 18-06-2005, 22:32
WolterB
WolterB is offline
Ik begin hyper te worden

Dat wordt nog wat deze week
Oud 18-06-2005, 22:32
Verwijderd
Moed verzameld en gevraagd wat ie nou bedoelde, wat ie wilde. Of ie me wilde zien of niet. Komt nu hierheen, gaan stukje lopen hier in de buurt en wrsch zoenen. Engengengeng
Oud 18-06-2005, 22:38
MissN0urri
MissN0urri is offline
*Zucht*
Weer een zout weekend. Weer geen donder aan. *Gaap*. lang geleden dak echt lol heb gehad. Moet niet zo wanhopig doen. Maar ben zo onzeker. Wordt moe van mezelf, mar ja ook van de bijwerkingen van die medicijnen.
Nu ik daar weg ben, roddelen ze vast over me. of niet? het zijn tenslotte mijn beste vrienden. Maarja hebben de mensen waar je in geloofde je al niet vaker laten vallen en bedrogen? Gaan we weer.....wordt er zo moe van
Oud 19-06-2005, 00:24
Cethlion
Cethlion is offline
Nu is het zeker.
Ik word een grimmige oude vrijster met 25 lapjeskatten, genaamd Poekie.
Oud 19-06-2005, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Cethlion schreef op 19-06-2005 @ 01:24 :
Nu is het zeker.
Ik word een grimmige oude vrijster met 25 lapjeskatten, genaamd Poekie.
awww wat schattig

En ik ben moe, ga zo mn bedje in!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten