Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2005, 23:13
George
George is offline
Ea mensen, doe eens lief.

Ik vind het verschil tussen een breezah en een 'normaal' meisje toch vrij duidelijk. Of nouja, misschien ligt dat ook aan mij, aangezien ik alles dat teveel huid laat zien dan ze eigenlijk kan hebben (lees: lovehandles keer dertig, varkenspootjes onder minirokjes e.d.) als breezah beschouw. Misschien ben ik wel de kortzichtige hier.
Oud 06-07-2005, 23:15
Amma
Amma is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 07-07-2005 @ 00:11 :
Maar sinds ie zo Almachtig is zal hij dat vast wel voor haar doen, blijft ze lekker decadent
En op een gegeven moment wordt het zo erg, dat hij zelfs haar almachtige reet moet afvegen, want zulke dingen doen vrouwen niet
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 23:18
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Amma schreef op 07-07-2005 @ 00:15 :
En op een gegeven moment wordt het zo erg, dat hij zelfs haar almachtige reet moet afvegen, want zulke dingen doen vrouwen niet
Zo creëer je tutjes, precisely

@ George: vergeet vooral niet het IQ-aspect.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 23:19
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Amma schreef op 06-07-2005 @ 23:21 :
tegenwoordig zijn de breezahsletten bijna standaard.
Nee, dat is echt sterk overdreven.

Citaat:
Maar wat versta jij onder 'normaal' dan?
Gewoon; leuk. Geen hoerige combinaties van ultra-laag uitgesneden topjes + stark rokje waar de billen onderuit komen vallen + laklaarzen tot aan de knieën + oorbellen waar je in kunt schommelen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 23:21
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-07-2005 @ 00:19 :

Gewoon; leuk. Geen hoerige combinaties van ultra-laag uitgesneden topjes + stark rokje waar de billen onderuit komen vallen + laklaarzen tot aan de knieën + oorbellen waar je in kunt schommelen.
Vrouwelijkheid valt niet af te schrijven op dingen als bier uit een flesje drinken, maar om het totaalplaatje, dat zou je op jouw leeftijd wel moeten weten.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 23:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Amma schreef op 07-07-2005 @ 00:08 :
Misschien wil Mark 'Almighty' wel zo'n trutje die niet eens een blikje kan openen omdat ze dan een nagel breekt
Iemand die bier uit glas drink -/= tutje.

Ja, ik weet dat jullie aan het geinen zijn, maar dat beeld leeft toch bij veel mensen. Trouwens, ik drink zelf ook altijd bier uit het glas.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 23:22
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 07-07-2005 @ 00:21 :
Vrouwelijkheid valt niet af te schrijven op dingen als bier uit een flesje drinken, maar om het totaalplaatje, dat zou je op jouw leeftijd wel moeten weten.
Het is een eigenschap. Ik zal ook niet een prachtig, lief, leuk meisje aan de kant zetten wanneer ik merk dat ze bier uit de fles drinkt. Maar in eerste instantie is het echt een turn-off, en daar ging dit topic over.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 23:27
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-07-2005 @ 00:22 :
Het is een eigenschap. Ik zal ook niet een prachtig, lief, leuk meisje aan de kant zetten wanneer ik merk dat ze bier uit de fles drinkt. Maar in eerste instantie is het echt een turn-off, en daar ging dit topic over.
Prima als je dat vind, ik vind het wel stoer staan

Een meisje moet voornamelijk een mooi gezicht hebben, en humor

Als ze zou stinken of een slecht gebit hebben zou ik een turn-off vinden.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 23:27
Amma
Amma is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-07-2005 @ 00:19 :

oorbellen waar je in kunt schommelen (haha) is idd geen gezicht
laklaarzen zijn gewoon sletterig
...
maar ja maar ja
'normaal' bestaat niet.
wat blijft er dan nog over voor jou??
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 23:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Amma schreef op 07-07-2005 @ 00:27 :
oorbellen waar je in kunt schommelen (haha) is idd geen gezicht
laklaarzen zijn gewoon sletterig
...
maar ja maar ja
'normaal' bestaat niet.
wat blijft er dan nog over voor jou??
Zoals ik al zei: 'normaal'. Is dat zo moeilijk te begrijpen voor je? Dus niet zo hoerig zoals ik boven al beschreef; dat vind ik niet normaal. Geen gothics die hun hele gezicht geschminkt hebben en in hun moeder's overgordijnen over straat gaan; vind ik ook niet normaal. Geen alto's met halsbanden om, dikke zwarte lijnen onder hun ogen en onverzorgde slobberbroek; niet normaal. Maar gewoon... gewoon. Netjes, doch niet tuttig. En ja, ze bestaan! In zéér grote getalen kan ik je verzekeren.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 00:36
cam-boy18
cam-boy18 is offline
volgens mij kunnen jullie beter zeggen wat jullie wel zouden waarderen
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 00:57
Verwijderd
Citaat:
Kreator schreef op 27-06-2005 @ 17:40 :
-vrouwen die weigeren achter het aanrecht te staan

hihi
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 01:25
Vice
Vice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-07-2005 @ 00:41 :
Zoals ik al zei: 'normaal'. Is dat zo moeilijk te begrijpen voor je? Dus niet zo hoerig zoals ik boven al beschreef; dat vind ik niet normaal. Geen gothics die hun hele gezicht geschminkt hebben en in hun moeder's overgordijnen over straat gaan; vind ik ook niet normaal. Geen alto's met halsbanden om, dikke zwarte lijnen onder hun ogen en onverzorgde slobberbroek; niet normaal. Maar gewoon... gewoon. Netjes, doch niet tuttig. En ja, ze bestaan! In zéér grote getalen kan ik je verzekeren.
Ik vind sommige goths wel sexy. Maar dan niet van die vatsige geschminkte trollen in soepjurken. Die vind ik eerde vies.
Oud 07-07-2005, 01:28
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Vice schreef op 07-07-2005 @ 02:25 :
Ik vind sommige goths wel sexy. Maar dan niet van die vatsige geschminkte trollen in soepjurken. Die vind ik eerde vies.
Ik heb ook 'een' vriendin die de gothic kant op neigt. Die is inderdaad heel erg sexy, maar die schminkt d'r gezicht tenminste niet onder. Wel een zwart lijntje onder d'r ogen, maar dat is het dan. Geen overgordijnen, maar wel veel zwart, en soms een zwarte jurk. Alles met mate is
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 08:36
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-07-2005 @ 02:28 :
Ik heb ook 'een' vriendin die de gothic kant op neigt. Die is inderdaad heel erg sexy, maar die schminkt d'r gezicht tenminste niet onder. Wel een zwart lijntje onder d'r ogen, maar dat is het dan. Geen overgordijnen, maar wel veel zwart, en soms een zwarte jurk. Alles met mate is
Zolang het maar niet vadsig is is het idd
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 10:50
JJ13
JJ13 is offline
hmmm, ik drink bier uit een flesje, ik hou van Formule 1 en ik hou van metal, hardcore enz. (gelukkig heeft mn vriendje er geen problemen mee )
Oud 07-07-2005, 10:58
Amma
Amma is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-07-2005 @ 00:41 :
haha sjonge
Dat is niet 'moeilijk te begrijpen voor me'
Wie ben jij om te bepalen wat normaal is? Das voor iedereen weer anders. Maar ik snap je punt wel, ik hou ook niet van gothic, alto's en hoeren haha
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 13:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Amma schreef op 07-07-2005 @ 11:58 :
haha sjonge
Dat is niet 'moeilijk te begrijpen voor me'
Wie ben jij om te bepalen wat normaal is? Das voor iedereen weer anders. Maar ik snap je punt wel, ik hou ook niet van gothic, alto's en hoeren haha
Nou, ik bepaal niet alleen wat 'normaal' is. Het is ook zo'n onzinuitspraak: 'Wie ben jij om te bepalen wat normaal is?' Ik ben ik en dat is legitimiteit genoeg voor mij. Maar ik bepaal dus niet in m'n eentje wat normaal is. 'Normaal' is de standaard, zoals de meeste mensen erbij lopen. De meeste mensen lopen er niet bij als alto's of gothics. Dat wijkt af van de standaard en is dus in die zin niet normaal.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 21:06
missyleeuwarden
missyleeuwarden is offline
Een jongen die:

-boeren laat in het bijzijn van mij(perongeluk akn n x gebeuren)
-hetzelfde geld voor met scheten
-benen scheren ofzo
-domheid
-voetballerige types (oh nee we hebbe 6 maanden maar ik MOET die wedstrijd op tv kijke dus we kunnen niet uit eten
-teveel op geld let....

kus jess
Oud 07-07-2005, 21:21
Roos
Roos is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-06-2005 @ 11:35 :
Overtuig me.
Hoe moet ik je overtuigen, een filmpje maken met de webcam waarop ik en mijn vriendinnen een biertje drinken
Oud 07-07-2005, 21:34
neilvt
neilvt is offline
ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb bv. helemaal niets met dreadlocks... ik vind het zo vettig aanvoelen enzo, maar dat is dan weer puur een uiterlijk kenmerk. Een meid met dreadlocks kan bv weer helemaal mijn type zijn en dan ga je niet weigeren alleen omdat ze dreadlocks heeft

Ik vind arrogantie een enorme afknapper, van die mensen die mooi zijn maar dat zelf ook weten en dat heel erg zullen laten blijken in hun doen en laten.

Het tegenovergestelde, van die overdreven, bijna obsessieve onzekerheid kan ik ook niks mee. Van die mensen die zichzelf niks gunnen en altijd maar negatief over zichzelf zijn vind ik ook een afknapper.

En dan als laatste, en daar zijn er echt te veel van vind ik: van die mensen die proberen te praten alsof ze heel erg intelligent zijn maar dan van die 'moeilijke' woorden helemaal verkeerd gebruiken enzo, dat vind ik zo een afknapper! damn...

Voor de rest heb ik nergens heel erg moeite mee ofzo
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 21:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Roos schreef op 07-07-2005 @ 22:21 :
Hoe moet ik je overtuigen, een filmpje maken met de webcam waarop ik en mijn vriendinnen een biertje drinken
Het is dat je het zelf voorstelt.

Oh ja, nog een afknapper: meiden met hun broek ín hun laarzen. En dat dan meestal in combinatie met een vreselijk opzichtige riem (meestal roze) die afzakt tot op hun kont.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 00:05
Amma
Amma is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-07-2005 @ 14:45 :
Nou, ik bepaal niet alleen wat 'normaal' is. Het is ook zo'n onzinuitspraak: 'Wie ben jij om te bepalen wat normaal is?' Ik ben ik en dat is legitimiteit genoeg voor mij. Maar ik bepaal dus niet in m'n eentje wat normaal is. 'Normaal' is de standaard, zoals de meeste mensen erbij lopen. De meeste mensen lopen er niet bij als alto's of gothics. Dat wijkt af van de standaard en is dus in die zin niet normaal.
Dat is helemaal geen onzin uitspraak haha.
Maar het irriteert je blijkbaar wel. lol.
Ik zie trouwens steeds meer gothics, die zijn dus bijna wel standaard En dat gezeik over normaal en standaard gaat nergens meer over
Maar naar mijn mening ben je nogal oppervlakkig als je vindt dat vrouwen alleen maar lekker vrouwelijk moeten zijn en bijv. geen bier zouden moeten drinken uit het flesje. (wat dan als het cola is?) En wat vind je dan van jongens die uit de fles drinken, shag roken, scheten laten, enzovoorts. Kan dat dan wel?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 00:06
Amma
Amma is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-07-2005 @ 22:41 :
Het is dat je het zelf voorstelt.

Oh ja, nog een afknapper: meiden met hun broek ín hun laarzen. En dat dan meestal in combinatie met een vreselijk opzichtige riem (meestal roze) die afzakt tot op hun kont.
dat is idd geen gezicht
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 00:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Amma schreef op 08-07-2005 @ 01:05 :
Dat is helemaal geen onzin uitspraak haha.
Maar het irriteert je blijkbaar wel. lol.
Het irriteert me inderdaad als mensen onzin-uitspraken doen. Vooral als die beginnen met: 'Wie ben jij om te bepalen...', want het is gewoon mijn mening en mijn mening bepaal ik zelf. Die onderbouw ik desgevraagd met argumenten, maar daar houdt de verantwoording toch echt op.

Citaat:
Ik zie trouwens steeds meer gothics, die zijn dus bijna wel standaard
Steeds meer gothics -/= iedereen is gothic. Oké, op m'n mideelbare school nam het aantal ook per jaar toe, maar van de 1800 leerlingen waren er nog geen 100 gothic, ruw geschat. Dat gothic dus bijna standaard is slaat nergens op.

Citaat:
En dat gezeik over normaal en standaard gaat nergens meer over
Dat jij iets gezeik vind, maakt het nog niet minder waar.

Citaat:
Maar naar mijn mening ben je nogal oppervlakkig als je vindt dat vrouwen alleen maar lekker vrouwelijk moeten zijn en bijv. geen bier zouden moeten drinken uit het flesje.
Iedere vaste bezoeker van L&R die mij een beetje kent zal je kunnen vertellen dat ik beslist niet oppervlakkig ben.

Citaat:
(wat dan als het cola is?)
Dat staat minder boers. Maar volgens mij trek jij je dit veel te persoonlijk aan, omdat je zelf uit het flesje drinkt? Hey, daardoor vind ik je niet minder, maar at first sight is het een turn-off voor mij.

Citaat:
En wat vind je dan van jongens die uit de fles drinken, shag roken, scheten laten, enzovoorts. Kan dat dan wel?
Voor jongens ligt dat anders. Overigens horen jongens ook geen scheten te laten in gezelschap. Dat is gewoon onbeschoft.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 03:08
Kevin D.
Kevin D. is offline
Bier uit de fles of bier uit mij of bier uit de sloot of uit een glas boeit mij niet. Als het maar goed bier is en het meisje mooi. Ook mooie meisjes kunnen drinken uit een fles want hun mond is niet veel anders dan die van een jongen.
Ik vind het ook vies als je bij een meisje dingen aan treft in haar erogene zones die er niet thuis horen, bv een tuinkabouter, een dvd of een fles bier. Dat is gewoon raar en vies.
En een meisje moet niet te bitcherig zijn, maar gewoon lief en aardig, en ook niet te dom of bot of arrogant. Dat haat ik. Geef mij maar een lief meisje, en een klein beetje verlegen is wel leuk, zolang ze maar soms een beetje wild kan worden.
Oud 08-07-2005, 06:53
poepdrol
poepdrol is offline
95% van de vrouwen zijn totale afknappers, gewoon net koeien
Oud 08-07-2005, 08:40
woezel
woezel is offline
wat een gelul over bier drinken uit flesjes . Je drinkt je bier toch hoe je het krijgt?
Oud 08-07-2005, 10:14
Amma
Amma is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-07-2005 @ 01:13 :
Het irriteert me inderdaad als mensen onzin-uitspraken doen. Vooral als die beginnen met: 'Wie ben jij om te bepalen...', want het is gewoon mijn mening en mijn mening bepaal ik zelf. Die onderbouw ik desgevraagd met argumenten, maar daar houdt de verantwoording toch echt op.

Steeds meer gothics -/= iedereen is gothic. Oké, op m'n mideelbare school nam het aantal ook per jaar toe, maar van de 1800 leerlingen waren er nog geen 100 gothic, ruw geschat. Dat gothic dus bijna standaard is slaat nergens op.

Dat jij iets gezeik vind, maakt het nog niet minder waar.

Iedere vaste bezoeker van L&R die mij een beetje kent zal je kunnen vertellen dat ik beslist niet oppervlakkig ben.

Dat staat minder boers. Maar volgens mij trek jij je dit veel te persoonlijk aan, omdat je zelf uit het flesje drinkt? Hey, daardoor vind ik je niet minder, maar at first sight is het een turn-off voor mij.

Voor jongens ligt dat anders. Overigens horen jongens ook geen scheten te laten in gezelschap. Dat is gewoon onbeschoft.
Waarom ligt dat voor jongens anders?
En ik trek me niks persoonlijk aan, want ik weet zeker dat 9 van de 10 meisjes uit het flesje drinkt En volgens mij ben jij degene die dit zich teveel aan trekt, want je probeert er veel te serieus op in te gaan, met die mooie zinnetjes van je Terwijl het onderwerp van deze discussie best iets onbenulligs is. Maar ik heb je er wel de kast mee op gejaagd, hahaha
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 12:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Amma schreef op 08-07-2005 @ 11:14 :
Waarom ligt dat voor jongens anders?
Omdat jongens anders zijn dan meisjes, lijkt me vrij logisch.

Citaat:
En ik trek me niks persoonlijk aan, want ik weet zeker dat 9 van de 10 meisjes uit het flesje drinkt
Dat lijkt me een onzin-bewering. Of jij gaat veel met dat 'soort' meisjes om, nof offence. Ik zie het in ieder geval bar weinig in mijn omgeving. En diegenen die het wel doen zijn toevallig 'mannelijker' en lomper dan zij die dat niet doen.

Citaat:
En volgens mij ben jij degene die dit zich teveel aan trekt, want je probeert er veel te serieus op in te gaan, met die mooie zinnetjes van je
Jij vraagt dingen en geeft reacties op mij, ik geef antwoorden en reacties terug. Of zijn mijn zinsconstructies te moeilijk voor je? Ik wil ook wel in msn-taal gaan schrijven...

Citaat:
Terwijl het onderwerp van deze discussie best iets onbenulligs is.
Daarom zaag je er ook zo over door. Logisch.

Citaat:
Maar ik heb je er wel de kast mee op gejaagd, hahaha
Oh nee, hoor. Als ik op de kast gejaagd ben doe ik héél anders. Vraag maar een paar forummers.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 12:44
Amma
Amma is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-07-2005 @ 13:24 :
Omdat jongens anders zijn dan meisjes, lijkt me vrij logisch.

Dat lijkt me een onzin-bewering. Of jij gaat veel met dat 'soort' meisjes om, nof offence. Ik zie het in ieder geval bar weinig in mijn omgeving. En diegenen die het wel doen zijn toevallig 'mannelijker' en lomper dan zij die dat niet doen.

Jij vraagt dingen en geeft reacties op mij, ik geef antwoorden en reacties terug. Of zijn mijn zinsconstructies te moeilijk voor je? Ik wil ook wel in msn-taal gaan schrijven...

Daarom zaag je er ook zo over door. Logisch.

Oh nee, hoor. Als ik op de kast gejaagd ben doe ik héél anders. Vraag maar een paar forummers.
hahah!! Nee, jouw 'zinconstructies' zijn niet moeilijk, en al helemaal niet voor mij, mannetje
Meisjes die uit de fles drinken hoeven niet per see mannelijker en lomper te zijn. (ik neem een voorbeeld aan mezelf) En over welke omgeving heb je het?
En ik zaag er inderdaad lekker over door omdat ik het grappig vind om te zien hoe het jou irriteert. no offence
*zaag zaag*
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 12:46
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Amma schreef op 08-07-2005 @ 13:44 :
hahah!! Nee, jouw 'zinconstructies' zijn niet moeilijk, en al helemaal niet voor mij, mannetje
Meisjes die uit de fles drinken hoeven niet per see mannelijker en lomper te zijn. (ik neem een voorbeeld aan mezelf) En over welke omgeving heb je het?
En ik zaag er inderdaad lekker over door omdat ik het grappig vind om te zien hoe het jou irriteert. no offence
*zaag zaag*
Ik wil hier met alle plezier nog jaren met jou over doorgaan, maar als je echt zo dom bent om te denken dat je me op de kast hebt of dat het me irriteert, sorry... dan houdt het op. Het lijkt wel alsof je wílt dat ik me erger, dan kun je daar trots op zijn dat dat jou gelukt is ofzo? Ben je trouwens wel echt 21? Je vind het woord 'zinsconstructies' immers grappig?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 13:00
Amma
Amma is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-07-2005 @ 13:46 :
Ik wil hier met alle plezier nog jaren met jou over doorgaan, maar als je echt zo dom bent om te denken dat je me op de kast hebt of dat het me irriteert, sorry... dan houdt het op. Het lijkt wel alsof je wílt dat ik me erger, dan kun je daar trots op zijn dat dat jou gelukt is ofzo? Ben je trouwens wel echt 21? Je vind het woord 'zinsconstructies' immers grappig?
Nee, eigenlijk ben ik een 14 jarig pubertje die moet lachen om het woord zinconstructies
(heb ik gezegd dat ik dat grappig vind?)
En volgens mij ben je wel lichtelijk geirriteerd. Denk je echt dat ik dom ben?
En we kunnen hier inderdaad nog jaren mee door gaan, maar we kunnen het ook over leuke dingen hebben natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 13:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Amma schreef op 08-07-2005 @ 14:00 :
)En volgens mij ben je wel lichtelijk geirriteerd. Denk je echt dat ik dom ben?
Wil je me op m'n woord geloven als ik zeg dat ik niet geïrriteerd ben?

Citaat:
En we kunnen hier inderdaad nog jaren mee door gaan, maar we kunnen het ook over leuke dingen hebben natuurlijk
Het onderwerp is 'afknappers', da's per definitie niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 14:00
Amma
Amma is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-07-2005 @ 14:43 :
Wil je me op m'n woord geloven als ik zeg dat ik niet geïrriteerd ben?

Het onderwerp is 'afknappers', da's per definitie niet leuk.
okee, ik geloof je
En ik kan me ook wel leukere onderwerpen bedenken ja, maar het is wel leuk om te lezen waar men zoal op afknapt
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 08:37
Rippin Kittin
Rippin Kittin is offline
Bij jongens:
- slechte hygiëne
- botheid
- machogedrag

Bij meiden:
- slechte hygiëne
- zo'n kort pottenkapsel
- mannelijk gedrag (kan ik net zo goed een vent nemen )
- haar op andere plaatsen dan op t hoofd
Reageren

Regels voor berichten