Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ George: vergeet vooral niet het IQ-aspect. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja, ik weet dat jullie aan het geinen zijn, maar dat beeld leeft toch bij veel mensen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Een meisje moet voornamelijk een mooi gezicht hebben, en humor ![]() Als ze zou stinken of een slecht gebit hebben zou ik een turn-off vinden. |
![]() |
||
Citaat:
laklaarzen zijn gewoon sletterig ... maar ja maar ja 'normaal' bestaat niet. wat blijft er dan nog over voor jou?? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hihi |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat is niet 'moeilijk te begrijpen voor me' Wie ben jij om te bepalen wat normaal is? Das voor iedereen weer anders. Maar ik snap je punt wel, ik hou ook niet van gothic, alto's en hoeren haha ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Oh ja, nog een afknapper: meiden met hun broek ín hun laarzen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar het irriteert je blijkbaar wel. lol. Ik zie trouwens steeds meer gothics, die zijn dus bijna wel standaard ![]() ![]() Maar naar mijn mening ben je nogal oppervlakkig als je vindt dat vrouwen alleen maar lekker vrouwelijk moeten zijn en bijv. geen bier zouden moeten drinken uit het flesje. (wat dan als het cola is?) En wat vind je dan van jongens die uit de fles drinken, shag roken, scheten laten, enzovoorts. Kan dat dan wel? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ik trek me niks persoonlijk aan, want ik weet zeker dat 9 van de 10 meisjes uit het flesje drinkt ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Meisjes die uit de fles drinken hoeven niet per see mannelijker en lomper te zijn. (ik neem een voorbeeld aan mezelf ![]() En ik zaag er inderdaad lekker over door omdat ik het grappig vind om te zien hoe het jou irriteert. no offence ![]() *zaag zaag* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (heb ik gezegd dat ik dat grappig vind?) En volgens mij ben je wel lichtelijk geirriteerd. Denk je echt dat ik dom ben? ![]() En we kunnen hier inderdaad nog jaren mee door gaan, maar we kunnen het ook over leuke dingen hebben natuurlijk ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik kan me ook wel leukere onderwerpen bedenken ja, maar het is wel leuk om te lezen waar men zoal op afknapt ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Afknapper?? robert222 | 7 | 07-10-2012 17:17 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden meisjes een must/afknapper bij jongens? Verwijderd | 95 | 23-09-2012 19:29 | |
Liefde & Relatie |
Afknapper bij de dames? Juda[NL] | 93 | 09-09-2005 21:12 | |
Seksualiteit |
afknappers in bed Verwijderd | 63 | 07-01-2004 12:50 | |
Liefde & Relatie |
afknapper? Fleurop | 17 | 06-07-2003 13:56 | |
Seksualiteit |
afknappers in bed??? Kupu | 34 | 28-03-2002 20:53 |