![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
juno schreef op 05-08-2005 @ 15:31 : Het I-woord! Mééster!!! Hij zei het I-woord! juno schreef op 05-08-2005 @ 12:19 : Ja, die gedachte houdt mij ook op de been. Mark Almighty : Jij hebt tenminste dat andere forum nog als het je hier een beetje teveel wordt. deze hadden neit verwijderd kunnen worden? Zijn ze misschien serieus?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() In de eerste plaats is een dictatuur per definitie niet sociaal en economisch gelijk. In de tweede plaats is het aan de burgers te kiezen welke prioriteiten ze stellen. In de derde plaats kan democratie en gelijk(waardig)heid heel goed samen gaan, kijk bijvoorbeeld naar Zweden.
||
Citaat:
ik denk dat het iets besmettelijks is, ik denk dat ik het van jou en mark heb gekregen ![]() maar ja nu gaan we weer offtopic ;x
||
Verwijderd
|
Citaat:
Prioriteiten die gesteld worden met het oog op de welzijn van de algehele bevolking voor het oog dan alleen voor de meerderheid van de bevolking genieten mijn voorkeur ![]() Ja en moeten ze daarom de gok er maar opwagen? |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
1) Scheiding van machten = balans -> geen elite met onbeperkte macht 2) Beperkte inspraak bevolking gegarandeerd, dus er wordt met het welzijn van de bevolking rekening gehouden. 3) Legitimatie van de regering voorkomt instabiliteit 4) Hierdoor zullen buitenlandse machten niet als vijandig worden betiteld en is samenwerking op lange termijn makkelijker. 5) Democratie garandeert basisrechten van de bevolking als recht op vrijheid van meningsuiting, vergadering, etcetera, en verbetert daardoor direct het welzijn van de bevolking.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|