Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2005, 11:44
Bloompje
Bloompje is offline
Twijfelachtig. Gister gepraat over ons, en bleek dat hij vond dat ik te klef ben terwijl ik vond dat hij een beetje afstandelijk is. We moeten een beetje de middenweg zien te vinden denk ik. Vanacht niet geslapen, ben bang om hem kwijt te raken, terwijl hij zegt dat dat niet gebeurt.. En dan loopt m'n moeder ook nog eens te zeuren dat ze het idee heeft dat ik niet meer verliefd ben.. best vervelend, hoop dat dit gevoel snel over is
Oud 19-08-2005, 12:23
Toet0r
Toet0r is offline
ik snap hem niet
Oud 19-08-2005, 17:15
Verwijderd
Hij is lief. Had gister een beetje een dipje, lang met hem gepraat en hij wist me er weer helemaal uit de put te halen. Iedere keer denk ik weer: Ja, jij bent het helemaal!
Oud 19-08-2005, 20:00
Verwijderd
Waarom is alles in hemelsnaam zo moeilijk? Waarom kan ik niet gewoon op één normale kerel vallen in plaats van verschillende onmogelijke liefdes tegelijk..
Eén van hen zie ik elke week wel, een andere waarschijnlijk niet meer binnenkort. Ik zou daar blij om moeten zijn, dat is tenminste een manier om te vergeten dat ik verliefd ben maar ik wil die persoon ook zo graag terugzien.
Oud 19-08-2005, 22:44
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 19-08-2005 @ 13:23 :
ik snap hem niet
& ik snap mezelf ook niet

iig, heb ik hem weer eindelijk gezien vandaag en het was zo fijn.. Meteen heel veel kusjes en toen we op mn bed lagen sloeg hij zn armen om me heen en zei heel lief 'ik heb je gemist!'
Ik moet gewoon niet zo fucking onzeker zijn want het gaat zo goed weer en ik weet nu dat het ook best gaat lukken als hij in Utrecht woont, ookal zal ik hem veel minder gaan zien enzo..
Oud 20-08-2005, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-08-2005 @ 23:31 :
*joins collective swallowing in self-pity*
Wallowing, toch? Eventueel met andere spelling...
Oud 20-08-2005, 14:35
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-08-2005 @ 15:33 :
Wallowing, toch? Eventueel met andere spelling...
Swallowing = zwelgen, toch?

Oh nee, to swallow is (door)slikken.
Oud 20-08-2005, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-08-2005 @ 15:35 :
Swallowing = zwelgen, toch?

Oh nee, to swallow is (door)slikken.
*grinnikt* Precies. Heb het even opgezocht, het moet inderdaad wallowing zijn.
Oud 20-08-2005, 14:39
Drez
Drez is offline
goed, leuk, lief.. ik denk dat het wel een beetje bijna zo ongeveer mijn vriendje is nu. hihi.
Oud 20-08-2005, 17:41
fractuur
fractuur is offline
Ik weet het niet. Hij is heel erg leuk, maar.. maar.. Nou ja, ik zie het wel. Waarschijnlijk wordt het toch niets.
Oud 20-08-2005, 17:59
Yoni
Yoni is offline
So crazy in LOVE
Oud 20-08-2005, 18:19
Ymaeel
Ymaeel is offline
Ik voel me de laatste tijd een beetje rot met betrekking tot mijn relatie. Ik heb de laatste tijd steeds meer het gevoel dat we niet echt bij elkaar passen en ik weet niet of mijn redenen daartoe wel gegrond zijn. Ik ben namelijk erg jaloers en sla al groen uit als hij op msn met een gewone vriendin loopt te msn'nen. Sommige redenen zijn wel gegrond, ik heb namelijk het gevoel dat ik het grootste deel van de tijd degene ben die het initiatief moet nemen om af te spreken of wat dan ook. Nu gaat hij binnenkort ook nog op kamers, niet zo heel ver van hier, een uurtje met de trein, maar toch vind ik het heel erg moeilijk. Ik ben een beetje teleurgesteld in hem omdat ik gehoopt had dat hij zijn laatste weken hier extra vaak bij mij zou zijn, maar hij gaat liever naar zijn vrienden. En op zich begrijp ik ook wel dat hij daar afscheid en alles van wil nemen, maar ik heb ook behoefte aan aandacht in deze moeilijke tijd. Ik wil hem graag door deze periode heen helpen want ik snap ook wel dat het voor hem moeilijk is, andere stad enzo, maar hij zei dat ik hem kon helpen door hem minder te claimen. Ik heb gezegd dat ik hem alle vrijheid en ruimte zal geven die hij nodig heeft als ik hem daarmee help. Maar dat valt me best wel zwaar. Ik wou gewoon dat hij eens wat vaker initiatief toonde, eens wat vaker spontaan een smsje zou sturen ofzo. Het kan ook zijn dat ik heftiger verliefd ben en dan hij maar ik heb in deze twijfelachtige tijd gewoon even extra behoefte aan zijn aandacht, zodat ik niet meer zo bang ben voor wat er komen gaat. Maar aangezien ik hem beloofd heb hem vrij te laten durf ik er ook niet over te beginnen hoe het nu met mij gaat. Ik weet het gewoon niet meer, ik hou echt ontzettend veel van hem, en we hebben samen heel veel dingen meegemaakt, maar ik weet gewoon niet wat me dwarszit. Misschien had ik me toch teveel illusies gemaakt van deze relatie.. Ik hou echt heel veel van hem en we zijn al 9 maanden samen, aan de liefde ligt het niet, maar ik zou gewoon graag willen dat het qua initiatief wat meer fifty-fifty zou zijn..
Oud 20-08-2005, 18:25
Mindfields
Mindfields is offline
We gaan morgen op vakantie naar Turkije..
Is wel even nodig, omdat we elkaar afgelopen week amper hebben gezien.
Oud 20-08-2005, 19:42
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 20-08-2005 @ 18:41 :
Ik weet het niet. Hij is heel erg leuk, maar.. maar.. Nou ja, ik zie het wel. Waarschijnlijk wordt het toch niets.
Maak in ieder geval voor jezelf uit wat je wil, van een houding van "Ik zie wel" krijg je spijt ben ik bang.

Je mag altijd PM-en als je dat wil.
Oud 20-08-2005, 19:56
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 20-08-2005 @ 20:42 :
Maak in ieder geval voor jezelf uit wat je wil, van een houding van "Ik zie wel" krijg je spijt ben ik bang.

Je mag altijd PM-en als je dat wil.
Mjah.. nou ja het probleem is dat ik hem gewoon weinig zie. Ik pm je zo anders wel even.
Oud 20-08-2005, 20:13
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik doe lekker alsof ik hm nooit gekend heb & ga door met mijn leven.
En ondertussen heel hard hopen dat 'ie me gaat missen & smekend op zn knieen terugkomt.
Oud 20-08-2005, 20:21
Toet0r
Toet0r is offline
vanmiddag was het 'we spreken vanavond wel wat af'..ik hoorde niks, dus ik bellen 'ik ben te bagger..'

Oud 20-08-2005, 22:07
Menahem
Menahem is offline
Beter dan ooit!
Mijn vrouw past gewoon perfect bij mij, ik ben zo ontzettend gelukkig met haar!
Oud 20-08-2005, 22:12
Manuzhai
Manuzhai is offline
Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Oud 20-08-2005, 23:01
snoopy
snoopy is offline
Mja... nogal klote uit elkaar gegaan vandaag. Ik voel me er rot over, vooral omdat ik hem vrijdag pas weer zie (zijn eigen keus).
Het is wel heel duidelijk dat ie van me houdt enzo, maar ik voel me toch niet fijn.
Oud 20-08-2005, 23:35
Verwijderd
Wow, zij was echt leuk en aardig. Maar de kans dat het wat wordt is gewoon nul.
Oud 21-08-2005, 09:36
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 21-08-2005 @ 00:35 :
Wow, zij was echt leuk en aardig. Maar de kans dat het wat wordt is gewoon nul.
Meisje van de UIT?
Oud 21-08-2005, 10:00
soultodeny
soultodeny is offline
Ik ben gewoon kansloos. Daar is alles mee gezegd..
Oud 21-08-2005, 10:12
Qamra
Qamra is offline
*pakt mes* *snijdt spanning*

Oud 21-08-2005, 10:18
Methuselah
Methuselah is offline
Ik probeer zo weinig mogelijk aan haar te denken want ik moet studeren studeren studeren.
Oud 21-08-2005, 11:28
Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik kwam vannacht een vriendin van mijn ex tegen. Begint ze allemaal kreten te slaken zo van "bluuuhh". Dus op relationeel gebied gaat het goed, ik ben blij dat ik die vriend nietmeer heb.
Oud 21-08-2005, 11:40
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Sasbeest schreef op 21-08-2005 @ 12:28 :
Ik kwam vannacht een vriendin van mijn ex tegen. Begint ze allemaal kreten te slaken zo van "bluuuhh". Dus op relationeel gebied gaat het goed, ik ben blij dat ik die vriend nietmeer heb.
Wat 'n kindje.
Oud 21-08-2005, 14:41
snoopy
snoopy is offline
Godver! Ik ben verdrietig en ik mis hem! En ik wil hem niet bellen omdat hij rust nodig heeft, maar er komt helemaal niks uit m'n handen vandaag en volgens mij komt dat omdat ik me zo rot voel. Ik heb echt wel wat voor hem over, maar het voelt zo klote.
Oud 21-08-2005, 15:00
Verwijderd
Goed.. hij is zo lief.. hele fijne momenten gehad dit weekend Ik was/ben ziek en hij wilde alles voor me doen. Zelfs al kon ik er zelf beter bij
Oud 21-08-2005, 15:35
roosmar
roosmar is offline
Ik wil naar hem toe!
Oud 21-08-2005, 15:35
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Pffff, net op het moment dat ik weer wat meer zin krijg in een relatie (heb niemand op het oog, maar ik mis het wel een beetje), zie ik om mee heen allemaal (vooral langdurende) relaties opeens stuk gaan.
Oud 21-08-2005, 16:44
Verwijderd
Klote

Geen zin meer in een (onze) relatie.
Oud 21-08-2005, 17:01
T!ne
T!ne is offline
ik loop op wolkjes ..
Oud 21-08-2005, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 21-08-2005 @ 16:35 :
..zie ik om mee heen allemaal (vooral langdurende) relaties opeens stuk gaan.
Ja! Ik zie dat ook. Is dat weer zo'n hype ofzo... Bijna elk jaar heeft wel zo'n periode, is dit er een???
(gelukkig heb ik geen 'relatie', dan kan het ook niet mis gaan )
Oud 21-08-2005, 17:09
ST*R
ST*R is offline
volgens mij ben ik weer verliefd
volgens mij hij ook weer

alleen op sommige momenten heb ik even genoeg van m, wordt t wat benauwend, wil ik even alleen zijn, maar verder is het helemaal leuk!! zo gezellig met hem

enige jammer dat hij mn ex is (nouja niet helemaal) en dat hij en mn beste vriendin niet echt met elkaar overweg kunnen

maar voor de rest... zoo leuk en lief!!
Oud 21-08-2005, 17:19
Kayina
Kayina is offline
Echt niet te geloven, zo kut
Oud 21-08-2005, 20:20
Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
Maryk schreef op 21-08-2005 @ 18:02 :
Ja! Ik zie dat ook. Is dat weer zo'n hype ofzo... Bijna elk jaar heeft wel zo'n periode, is dit er een???
Ik denk het ook, hier is het precies zo
Oud 21-08-2005, 21:23
Kitaantjuh
Kitaantjuh is offline
Kep nu bijna 14 maanden met 'm... en we hebben vet vaak ruzie enzo, en laatste keer was ik zo boos dat ik uit wilde maken... maar toen hadden we gekozen voor break van een week. Nou goed, na 3 dagen miste ik 'm dus zei ik dat ik het niet leuk vond zoals het ging, en toen had ie als verrassing een filmpje voor me gemaakt omdat het 'm speet hoe die had gedaan, maar die was nog niet af en hij zou 'm afmaken. Nou ik vond het toen heel lief enzo want was eerste keer dat ie iets soort van romantisch voor me deed.. Maar dit is nu ook al weer een maand geleden en hij heeft het er niet meer over gehad. Ik heb nu echt zoiets van okeej.. ik ben weer blij dus hoef je voor de rest geen moeite meer te doen ofzo? En hij wil nooit wat, doet nooit wat liefs ofzo... En ik word er echt gek van... Als ik naar de stad ga ofzo neem ik wel eens cadeautje mee, en op msn reageer ik tenminste als ie praat.. (niet dat ie dat vaak doet want hij heeft het toch te druk met z'n computerspelletjes), maar hij reageert dus ook pas na een uur ofzo... Kortom ik word er echt zo fakking gek van en het is echt een hopeloze situatie aangezien ik 'm al vaak genoeg heb gezegd wat ik er van vind.. en hij gewoon weg niet luistert.. damn nu vind ik 'm echt heel stom opeens
Oud 21-08-2005, 21:27
Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
Kitaantjuh schreef op 21-08-2005 @ 22:23 :
damn nu vind ik 'm echt heel stom opeens
Goh, echt?
Oud 21-08-2005, 22:17
Toet0r
Toet0r is offline
hij was weer zo lief vandaag en ik vind het zo lief dat ie steeds vraag of ik mee naar Utrecht ga enzo..ik wil zozozozozo graag mee morgen, ik hoop zo dat het kan! Waarschijnlijk mn laatste weekje dat ik hem regelmatig kan zien en die wil ik zo goed mogelijk benutten..
Oud 21-08-2005, 22:32
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 21-08-2005 @ 11:18 :
Ik probeer zo weinig mogelijk aan haar te denken want ik moet studeren studeren studeren.
Ze stuurde daarstraks 'n smsje om te vragen of ze me mocht bellen, want ze wilde me niet storen als ik druk aan't leren was... Was leuk haar nog eens te horen, damn, ik wou dat deze examens gedaan waren en we allebei geslaagd waren.
Oud 21-08-2005, 22:35
Gadje
Gadje is offline
jaaa nog steeds heel goed, en dat meot wel zo blijven want ik heb m kaartjes gegeven voor arie en silvester en dat is pas 9 maart
Oud 21-08-2005, 23:11
Lenin_clock
Lenin_clock is offline
Ik mis haar... en ben over m'n oren verloefd

ppff irritant eigenlijk als je haar niet kan bereieken oid...
Oud 21-08-2005, 23:11
Sartre
Sartre is offline
Goed, maar ik mis haar... vorig weekend was heerlijk, maar nu is zij weer 2 weken op vakantie
Oud 21-08-2005, 23:20
Princesita
Princesita is offline
Op vakantie een jongen ontmoet, maar hij komt pas over een paar weken weer thuis kweet ook eigenlijk niet wat ik er van moet verwachten
Oud 22-08-2005, 09:20
Verwijderd
Ik zie hem vandaag weer, na bijna een week hem niet gezien te hebben.
Paar weken terug had ik wel echt twijfels, maar dat is weer goed. Wel blijft het een beetje spelen tussen ons heb ik het gevoel (positief en negatief).
Oud 22-08-2005, 11:00
Toet0r
Toet0r is offline
yes! lekker 3 dagen mee naar Utrecht <3
Oud 22-08-2005, 12:47
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
hij is dus echt een gore klootzak.
Maar dan ook echt.
Tegen mij zeggen dat 'ie me echt leuk vindt, en ondertussen tegen een andere chick beweren dat we gewoon vrienden zijn, en me echt niet leuk vindt.

Laatst gewijzigd op 22-08-2005 om 13:10.
Oud 22-08-2005, 14:30
Yoni
Yoni is offline
Zin in morgenavond
Oud 22-08-2005, 14:34
CSN
CSN is offline
Steeds slechter.

Regels voor berichten