Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Bekijk resultaten poll: waar en wanneer wordt de meeting gehouden?
zaterdag 10 september 23 43.40%
zondag 11 september 22 41.51%
Andere dag 13 24.53%
Amsterdam Vondelpark 19 35.85%
Amersfoort 7 13.21%
Den Bosch 10 18.87%
Eindhoven 16 30.19%
Antwerpen 11 20.75%
Utrecht 24 45.28%
Andere lokatie 8 15.09%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2005, 14:10
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Reynaert schreef op 06-09-2005 @ 13:42 :
Wat Porcelain zegt. 14:00 is haalbaar voor mij, 15:00 is haalbaar voor mijn gemakzucht.
Nee, niet zo laat.. Ik wil rond half vier eigenlijk alweer naar huis, hoor...

13.00 lijkt mij het beste, 12.00 vind ik ook oké en met 14.00 kom ik wel, maar dan nog

Ik word helemaal zenuwachtig van Porcelains vastomlijnde plannen. En ik spreek iedereen gewoon met hun forumnaam aan als ik hun echte naam niet weet
Oud 06-09-2005, 18:34
Porcelain
Porcelain is offline
Ik word er ook zenuwachtig van. Maar ik word zenuwachtiger van het idee op Utrecht Centraal staan en geen idee hebben waarheen te moeten. Het zijn maar ideeën: als we maar een idee hebben, verder hoeven we ons heus nergens aan te houden ofzo. Als het op Utrecht Centraal gezellig is blijven we wat mij betreft de hele dag daar staan.

Bij wijze van dan.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 18:57
Reem
Reem is offline
Dus het wordt toch nog zondag? Dat had ik niet verwacht...
Wie kan er nu eigenlijk nog allemaal? Heel veel mensen zijn het geloof ik niet, kunnen we dan niet beter een andere datum prikken waarop we allemaal kunnen?
In ieder geval, vóór 13u ben ik niet in Utrecht. Die actie van Kruidvat vind ik wel heel fijn trouwens.
Oud 06-09-2005, 19:08
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Re3m schreef op 06-09-2005 @ 19:57 :
Wie kan er nu eigenlijk nog allemaal? Heel veel mensen zijn het geloof ik niet, kunnen we dan niet beter een andere datum prikken waarop we allemaal kunnen?
In ieder geval, vóór 13u ben ik niet in Utrecht. Die actie van Kruidvat vind ik wel heel fijn trouwens.
Er komt geen datum waarop we allemaal kunnen.

Ik ben voor 13.00 uur als begintijd.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 19:34
Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Citaat:
Re3m schreef op 06-09-2005 @ 19:57 :
Het staat 19-18 voor zaterdag .
Oud 06-09-2005, 19:39
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 06-09-2005 @ 20:34 :
Het staat 19-18 voor zaterdag .
Porce wil haar stem wisselen
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 19:48
Verwijderd
Het is toch duidelijk dat er veel meer mensen kunnen op zondag? En nee, natuurlijk kan niet iedereen. Maar dat heb je op elke dag, en dat is geen reden om een meeting maar uit te stellen. Dan komt het er helemaal niet meer van.

Ik ben nog steeds vóór een meeting op zondag 11 september om 13.00 bij het meetingpoint Utrecht Centraal (dat is onder het aankomst en vertrekbord en als je nog nooit op Utrecht CS bent geweest: dat ding kun je echt niet missen). We kunnen bijvoorbeeld wachten tot kwart over 1 en wie er dan niet is, die is er niet? Of eventueel het telefoonnummer van iemand via PM verspreiden voor de mensen die dat willen. Zodat we elkaar kunnen vinden enzo, of voor de mensen die later komen.

Ik ken de weg wel in Utrecht, maar ik ben geen ster in rondleiden hoor Maar naar het Wilhelminapark is wel een optie (al is dat een eind lopen, maar op de één of andere manier gaan ze op meetings daar altijd heen), ergens op een terrasje zitten is misschien ook prima.

Misschien handig om een rijtje mensen te maken die op zondag (gesteld dat we het dan doen) kunnen komen? En dan echt zeker weten komen, bedoel ik?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 20:08
Porcelain
Porcelain is offline
Halo
Thoughtful
Sketch
CSN
Porcelain
Not for Sale
DoD
Reynaert

Dat zijn geloof ik de enigen waarvan ik zeker weet dat ze komen. Vul maar aan.

Laatst gewijzigd op 06-09-2005 om 23:54.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 20:21
Reynaert
Reynaert is offline
Ik weet niet 100% zeker of ik kom. Maar 14:00 zou die kans aanzienlijk groter maken.

Laatst gewijzigd op 06-09-2005 om 20:36.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 20:57
Porcelain
Porcelain is offline
Jawel Reynaert, jij komt. ik hou niet van bevelen, bij nader inzien.

14:00 is ook écht mijn favoriet.

Laatst gewijzigd op 06-09-2005 om 20:59.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 21:12
Diary of Dreams
Als het op zondag is, dan kan ik ook komen , yay.

Van mij mag het wel wat eerder beginnen, 13:00 ofzo.
Oud 06-09-2005, 21:17
Porcelain
Porcelain is offline
-_-' we gaan dit verliezen, Reynaert.

Compromis: kwart voor 2?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 21:30
Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Porcelain schreef op 06-09-2005 @ 22:17 :
-_-' we gaan dit verliezen, Reynaert.

Compromis: kwart voor 2?
Diplomatiek, een kwartier aan de tegenstander geven en zelf drie kwartier nemen.
Jullie moeten gezamenlijk maar iets afspreken en mij een telefoonnummer geven, dan kan ik als ik later kom jullie bellen en daarna hopeloos verdwalen in Utrecht.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 18:57
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Porcelain schreef op 06-09-2005 @ 21:08 :
Halo
Thoughtful
Sketch
CSN
Porcelain
Not for Sale
DoD
Reynaert
Ik sta er niet bij en dat is maar goed ook, want ik kan dus toch maar niet

Heel erg sorry, ik wil graag een andere keer komen, maar nu ga ik het niet redden en mijn ouders staan er ook niet echt positief tegenover, dus ja
Oud 07-09-2005, 19:09
Anoniem
ja snertverdomme
is het nou a.s. zondag?

Dat is veels te kort dag jongens, en ik had het al gezegt, het moet RUIM vantevoren bekend zijn welke datum.

Ik kan deze zondag er echt niet meer inplannen.
Dan moet het zonder moi
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 19:22
CSN
CSN is offline
Dit wordt niks.
Oud 07-09-2005, 19:38
Verwijderd

Maar met zo'n instelling wordt het inderdaad niets meer nee. Ik tel toch 8 mensen die sowieso wel komen. Wie nog meer?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 19:39
Reynaert
Reynaert is offline
Met acht mensen heb je geen meeting van niks.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 19:40
Porcelain
Porcelain is offline
Ik vind 8 mensen gezellig zat, hoor. Ik kom wel, ookal komen er maar 4 van de 8. Later gewoon nog een meetinkje waar dan meer mensen komen?
Ik vind dat deze door moet gaan.

Reynaert, bedoel je nou dat je met 8 mensen EEN meeting van niks hebt, of GEEN meeting van niks?

Ofwel: kom jij ook wel al zijn er weinig?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 20:24
Verwijderd
Volgens mij bedoelde hij dat tweede.

En volgens mij moet er nu een definitief plan komen. Zondag 11 september 13.00 Utrecht Centraal? Er is toch niemand die daar écht problemen mee heeft? En dan heeft iedereen tijd om te komen en ook om weer op tijd naar huis te gaan.
Dus.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 21:30
ragdoll
ragdoll is offline
Ik ben waarschijnlijk ook verhinderd hoewel...misschien kom ik wel...Ik laat het uiterlijk zaterdag wel weten.
Oud 07-09-2005, 21:49
Astuanax
Astuanax is offline
Antwerpen op 22 september
Oud 08-09-2005, 10:33
Reynaert
Reynaert is offline
Porcelain, ik bedoel precies wat ik zei.

Thoughtful, ik heb met 13:00u wel een probleem omdat ik verwacht dat die tijd voor mij niet haalbaar zal zijn. De dag ervoor heb ik namelijk een nogal groot feest omdat twee mensen hun 50e verjaardag vieren, ik zal er ook blijven slapen en de volgende ochtend zal ik geacht worden om mee te helpen met het opruimen. Ik weet dus niet precies hoe laat ik weg kan, maar als ik eenmaal weg ben is het nog ruim twee uur reizen vanuit Friesland, waar ik vandaan moet komen. Maar goed, het is niet realistisch dat ik in mijn eentje 13:00u tegen ga houden, dus in dat geval wil ik jullie vragen om een telefoonnummer zodat ik kan bellen en weet waar ik heen moet.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 11:12
xineof
xineof is offline
Ik heb mij er verder even buiten gehouden toen ik merkte dat het niet op prijs werd gesteld als wij er ons mee zouden bemoeien, op zich lijkt mij zondag inderdaad de beste optie. Ik zou me niet laten ontmoedigen door 8, als die komen kan dat heel leuk worden.

Nu het lullige. Ik had al gezegd dat het voor mij niet uitmaakte of het zaterdag of zondag was omdat ik toch wel kon. Maar nu heb ik afgelopen maandag heel onverwachts een kamer gekregen, en die moet ik dus nu gaan inrichten/verven ed. Mijn ouders gaan dat niet grappig vinden als ik zeg 'oh die kan nog wel even leeg blijven staan, ik moet toch echt ergens anders naartoe!', dat gaat gewoon niet. Mijn excuses, ik vind het heel erg jammer maar vooral vervelend.
Oud 08-09-2005, 15:50
Porcelain
Porcelain is offline
Tuurlijk wordt het wel op prijs gesteld, bijzonder zelfs, als forumbazen zich ermee bemoeien!! Volgens mij heb je mij verkeerd begrepen. Met mijn 'flauw' bedoelde ik juist dat ik het flauw voor jullie vond als iedereen al het werk aan jullie over zou laten, terwijl het over een gezamelijke meeting gaat: jullie hebben het ook druk. Betekent niet dat het altijd het fijnst is als een Forumbaas Met Overwicht zich even in de zaak mengt om knopen door te hakken!

Héél erg jammer dat je niet kan, xineof. Al kunnen we natuurlijk ook bij jou nieuwe kamer een meeting gaan houden, en dan gezamelijk je wanden berschilderen met gedichten . Maar dat zal jíj dan wel niet meer op prijs stellen.

Oh en ach, ik heb toch ook echt liever 14:00, maar als het 13:00 wordt so be it. Ik wil je mijn nummer wel even pmen, Reynaert, of is het misschien handiger dat Halo als fb zijn nummer geeft?

Laatst gewijzigd op 08-09-2005 om 16:04.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 17:38
Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
xineof schreef op 08-09-2005 @ 12:12 :
Ik heb mij er verder even buiten gehouden toen ik merkte dat het niet op prijs werd gesteld als wij er ons mee zouden bemoeien, op zich lijkt mij zondag inderdaad de beste optie. Ik zou me niet laten ontmoedigen door 8, als die komen kan dat heel leuk worden.

Nu het lullige. Ik had al gezegd dat het voor mij niet uitmaakte of het zaterdag of zondag was omdat ik toch wel kon. Maar nu heb ik afgelopen maandag heel onverwachts een kamer gekregen, en die moet ik dus nu gaan inrichten/verven ed. Mijn ouders gaan dat niet grappig vinden als ik zeg 'oh die kan nog wel even leeg blijven staan, ik moet toch echt ergens anders naartoe!', dat gaat gewoon niet. Mijn excuses, ik vind het heel erg jammer maar vooral vervelend.
Stiekem denk ik dat iedereen bang is voor mij...
Oud 08-09-2005, 17:39
Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
Reynaert schreef op 08-09-2005 @ 11:33 :
Porcelain, ik bedoel precies wat ik zei.

Thoughtful, ik heb met 13:00u wel een probleem omdat ik verwacht dat die tijd voor mij niet haalbaar zal zijn. De dag ervoor heb ik namelijk een nogal groot feest omdat twee mensen hun 50e verjaardag vieren, ik zal er ook blijven slapen en de volgende ochtend zal ik geacht worden om mee te helpen met het opruimen. Ik weet dus niet precies hoe laat ik weg kan, maar als ik eenmaal weg ben is het nog ruim twee uur reizen vanuit Friesland, waar ik vandaan moet komen. Maar goed, het is niet realistisch dat ik in mijn eentje 13:00u tegen ga houden, dus in dat geval wil ik jullie vragen om een telefoonnummer zodat ik kan bellen en weet waar ik heen moet.
goed punt. Ik wilde jullie sowieso mijn telefoonnummer geven. Misschien is dat het makkelijkste?
Oud 08-09-2005, 17:52
Reynaert
Reynaert is offline
PM maar. Wordt het nu 13:00u voor 14:00u?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 18:37
Halogeen
Halogeen is offline
Oh. En bij deze. De meeting wordt dus gehouden op zondag 11 september. 2 uur op het centraal station van Utrecht lijkt me dan het verstandigst, als ik alles hierboven zo lees.
Oud 08-09-2005, 18:48
Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Halogeen schreef op 08-09-2005 @ 19:37 :
Oh. En bij deze. De meeting wordt dus gehouden op zondag 11 september. 2 uur op het centraal station van Utrecht lijkt me dan het verstandigst, als ik alles hierboven zo lees.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 18:51
Porcelain
Porcelain is offline
14:00

Pm jij je nummer even rond dan, Halo?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 19:57
Verwijderd
Klopt het rijtje mensen nog steeds en vult de rest even aan?

Reynaert, Sketch, CSN, Porcelain, Not for Sale, DoD, Halogeen, Thoughtful.
En ik vrees dat ik moeite hem om iedereen niet per ongeluk met de nickname aan te spreken
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 20:08
Not for Sale
Not for Sale is offline
Oh, ik weet zeker dat het leuk gaat worden met z'n achten Ik heb vanmorgen nog het meetingpoint op Utrecht gecontroleerd, en het is er nog

Wie neemt er een fotocamera mee? En nemen jullie pen en papier mee? Want zo'n meeting maakt vast een golf van inspiratie los En en we moeten natuurlijk een episch meetingverslag schrijven. Of vinden jullie dat niks?

Ik heb in ieder geval zin. En ergens ben ik ook wel blij met 2 uur, want ik heb ook een feest de nacht ervoor.
Oud 08-09-2005, 20:22
Verwijderd
Grimm meldt zich af.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 20:28
Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
Grimm schreef op 08-09-2005 @ 21:22 :
Grimm meldt zich af.
Oud 08-09-2005, 22:31
xineof
xineof is offline
Citaat:
Porcelain schreef op 08-09-2005 @ 16:50 :
Tuurlijk wordt het wel op prijs gesteld, bijzonder zelfs, als forumbazen zich ermee bemoeien!! Volgens mij heb je mij verkeerd begrepen. Met mijn 'flauw' bedoelde ik juist dat ik het flauw voor jullie vond als iedereen al het werk aan jullie over zou laten, terwijl het over een gezamelijke meeting gaat: jullie hebben het ook druk. Betekent niet dat het altijd het fijnst is als een Forumbaas Met Overwicht zich even in de zaak mengt om knopen door te hakken!

Héél erg jammer dat je niet kan, xineof. Al kunnen we natuurlijk ook bij jou nieuwe kamer een meeting gaan houden, en dan gezamelijk je wanden berschilderen met gedichten . Maar dat zal jíj dan wel niet meer op prijs stellen.
Oh je bent echt een lieverd . Ik bedoelde het niet zo scherp, sorry, ik was vanochtend een beetje chagerijnig dus vandaar dat ik het er een beetje verkeerd hebt gezet, ik bedoelde het niet zo .

En als je langs wilt komen op mijn kamer, zeg het en ik kom je ophalen op het station .
Oud 09-09-2005, 12:03
Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik ben nog op zoek naar de echte naam van Porcelain en een foto van Reynaert
Oud 09-09-2005, 12:19
Verwijderd
Het lijkt mij ook wel leuk om te komen, als jullie het goed vinden?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 12:20
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 09-09-2005 @ 13:19 :
Ja, doen!
Oud 09-09-2005, 13:43
Diary of Dreams
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 09-09-2005 @ 13:19 :
Natuurlijk .

Oh, maar ik heb helemaal geen mobiel, dus dan heb ik echt een probleem als ik verdwaal. Ik steel er wel eentje van m'n ouders.
Oud 09-09-2005, 13:52
Halogeen
Halogeen is offline
zondag rijden er geen treinen tussen zwolle en amersfoort ...
Oud 09-09-2005, 14:06
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Halogeen schreef op 09-09-2005 @ 14:52 :
Dat wordt fietsen Halo
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Deze zondag of altijd?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 15:58
Anoniem
waa ik vind het echt poep dat ik er niet bij kan zijn!!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 16:31
xineof
xineof is offline
Citaat:
Volgens mij wel hoor, er is alleen op sommige tijdstippen sprake van werktraject.
Oud 09-09-2005, 16:42
Diary of Dreams
Citaat:
Volgens ns.nl wel hoor:
http://www.ns.nl/servlet/Satellite?r...=1071147988062
Oud 09-09-2005, 17:34
Lalala1111
Lalala1111 is offline
Citaat:
Zepp schreef op 09-09-2005 @ 16:58 :
waa ik vind het echt poep dat ik er niet bij kan zijn!!
Ik ook
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 19:02
Halogeen
Halogeen is offline
Dit vind ik op de ns site:

Citaat:
Wanneer: zaterdag 10 en zondag 11 september

Oorzaak: diverse werkzaamheden

Gevolgen: er rijden geen treinen:
de Intercity Groningen/Leeuwarden-Den Haag Centraal/Rotterdam Centraal/Amsterdam Centraal/Schiphol rijdt niet tussen Zwolle en Amersfoort
de stoptrein Zwolle-Utrecht Centraal rijdt niet tussen Zwolle en Amersfoort Schothorst
Alternatief: reis om of maak gebruik van de bussen
reis tussen Zwolle en Amersfoort om via Deventer
maak van en naar Wezep, 't Harde, Nunspeet, Harderwijk, Ermelo, Putten en Nijkerk gebruik van de stopbussen tussen Zwolle en Amersfoort
reis van en naar Amersfoort Schothorst met de trein via Amersfoort

Extra reistijd: een half uur tot anderhalf uur

Reynaert en TF zouden via deventer moeten omreizen, dat is GEEN pretje. Ik moet er via bussen komen? Ik heb wel heel wat over voor een meeting, maar ruim 4 uur reistijd vind ik toch wat absurd.
Oud 09-09-2005, 19:34
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Halogeen schreef op 09-09-2005 @ 20:02 :
Dit vind ik op de ns site:
Citaat:
dinges en bla
Reynaert en TF zouden via deventer moeten omreizen, dat is GEEN pretje. Ik moet er via bussen komen? Ik heb wel heel wat over voor een meeting, maar ruim 4 uur reistijd vind ik toch wat absurd. [/B]
Mja, zoals het er nu uitziet blijven we met z'n vijven over. Dat is echt bar weinig. Kunnen we misschien toch niet beter de meeting uitstellen?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 19:38
Halogeen
Halogeen is offline
ik ben voor uitstel.

edit: uitstel is hier geen afstel, moge dat duidelijk wezen.

Laatst gewijzigd op 09-09-2005 om 19:41.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten