Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2005, 00:53
Alejandro Sosa
Alejandro Sosa is offline
HalfLife 2 en Counterstrike Anthology (PC)
Advertentie
Oud 13-11-2005, 06:10
infamous
infamous is offline
kweek vier!
Oud 13-11-2005, 18:21
ruty
ruty is offline
gt san andreas
Oud 14-11-2005, 11:42
freakinaround
freakinaround is offline
Hotel Giant Tycoon
Oud 14-11-2005, 15:54
ThunderW
ThunderW is offline
kun je spellen ook kopen? , ik dacht alleen downloaden
Oud 14-11-2005, 16:16
Verwijderd
Ha
Ha
Tsjie
Oud 14-11-2005, 16:38
Verwijderd
Citaat:
ThunderW schreef op 14-11-2005 @ 16:54 :
kun je spellen ook kopen? , ik dacht alleen downloaden
:::::::::: D::

Oud 14-11-2005, 17:01
Meadow
Meadow is offline
Vandaag Heroes of Might and Magic IV gekocht . Yuy!
Oud 15-11-2005, 14:01
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Bossen schreef op 14-11-2005 @ 17:38 :

je kan ze ook legaal downloaden
Oud 15-11-2005, 14:10
Verwijderd
Citaat:
namnatulco schreef op 15-11-2005 @ 15:01 :
je kan ze ook legaal downloaden
Ik heb niks tegen downloaden, alleen tegen die semi-ruige nerdjes die dan dat soort opmerkingen gaan maken.
Oud 15-11-2005, 15:36
Onorthodox
Onorthodox is offline
Star Wars Battlefront 2
Oud 15-11-2005, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Onorthodox schreef op 15-11-2005 @ 16:36 :
Star Wars Battlefront 2
Hoe bevalt 'ie? Want hij stond nog niet in de PU en ik wil 'm stiekem toch wel...
Oud 15-11-2005, 22:16
Verwijderd
Neverwinter Nights Deluxe Edition, met beide expanions.

Ik weet nog steeds niet goed wat ik ervan moet vinden. Ik vergelijk het constant met Diablo II en zie een boel goede dingen. Het staat dichter bij de D&D regels en dat maakt het een stuk diepgaander, en het role-playing met slechte of goede karakters is geweldig. Bovendien is het fijn om in door fans gemaakte modules of online persistant worlds te lopen. Maar aan de andere kant mis ik andere dingen weer heel erg. Ten opzichte van de random item-generation in Diablo II lijken de items van Neverwinter Nights heel erg beperkt en het tempo lijkt over het algemeen veel lager te liggen.

Oh, en wat ook meespeelt is dat ik hem op z'n lelijkst moet draaien en hij dan nog schokt. Wat zal ik blij zijn als ik eindelijk geld heb voor een nieuw systeem.

LUH-3417
Oud 19-11-2005, 13:38
medi_lover
medi_lover is offline
CSI, CSIark motives,CSI:Miam(alle 3 voor pc)
GTA (GBA)

Dat was het geloof ik
Oud 19-11-2005, 22:59
Fall-out-boy
Fall-out-boy is offline
Forza Motorsport (Xbox)
Hij is al een tijdje uit, maar aangezien ik geen omgebouwde xbox heb kan ik niet alle spellen meteen bij de release kopen.
Hij was 30 euro, en het is een vet spel
Oud 21-11-2005, 16:17
ThunderW
ThunderW is offline
Citaat:
Bossen schreef op 15-11-2005 @ 15:10 :
Ik heb niks tegen downloaden, alleen tegen die semi-ruige nerdjes die dan dat soort opmerkingen gaan maken.
Waar ik iets tegen heb is tegen die hoge prijzen, daarom geef ik zo'n reactie. En of je het er nu mee eens bent of niet, het is mijn mening.

[oftoppic] Je hoeft me geen nerdje te noemen tenzij je een reden hebt... [/offtopic]
Oud 21-11-2005, 16:32
Verwijderd
Citaat:
ThunderW schreef op 21-11-2005 @ 17:17 :
Waar ik iets tegen heb is tegen die hoge prijzen, daarom geef ik zo'n reactie. En of je het er nu mee eens bent of niet, het is mijn mening.

[oftoppic] Je hoeft me geen nerdje te noemen tenzij je een reden hebt... [/offtopic]
Die prijzen zijn hoog, maar niet onredelijk als je het vergeljkt met bijv. film's. En dat nerdje was meer in het algemeen.
Oud 21-11-2005, 17:11
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
ThunderW schreef op 21-11-2005 @ 17:17 :
Waar ik iets tegen heb is tegen die hoge prijzen
Oen, weet je hoe veel manuren er in een spel gaan? En bij veel games krijg je tegenwoordig ook een dikke soundtrack (20+ liedjes in de game). Een cd alleen al kost €20,- en daarom vind ik dat een game best €60,- mag kosten, kun je het niet betalen, pech, zoek maar een andere hobby.
Oud 21-11-2005, 17:21
Captain N
Captain N is offline
Wat nou pech, hij zegt toch dattie ze download.
En er zitten idd veel manuren in een GOEDE game, het is spijtig dat her ook een hoop troep tussen zit die die 60 euro gewoon niet waard zijn, simple as that.
Oud 21-11-2005, 17:24
Verwijderd
Vandaag Quake4 Limited edition gekocht. Was eigelijk van plan hem pas te kopen als ie 30~35 euri was en ik was eigelijk op zoek naar iets van Quake2 met uitbreidingen. Zit Quake 2 + 2 uitbreidingen gewoon bij die limited edition
Maar meteen mee gesjauwd dus

En over de vorige posts: het was een loze uitspraak, simpel.
Oud 21-11-2005, 17:37
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Captain N schreef op 21-11-2005 @ 18:21 :
Wat nou pech, hij zegt toch dattie ze download.
En er zitten idd veel manuren in een GOEDE game, het is spijtig dat her ook een hoop troep tussen zit die die 60 euro gewoon niet waard zijn, simple as that.
Ja, maar die slechte games koop je toch ook niet? Die download je niet eens.

En dat hij toch zijn de games kan spelen door ze te downloaden en niet ervoor te betalen vind ik gewoon spijtig.
Oud 21-11-2005, 18:01
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 21-11-2005 @ 18:37 :

En dat hij toch zijn de games kan spelen door ze te downloaden en niet ervoor te betalen vind ik gewoon spijtig.
als die bedrijven er zo'n probleem van maken, waarom maken ze dan niet een (zo goed als) onkraakbaar systeem zoals valve had voor HL2? ik heb et spel niet, maar ik heb gelezen dat eerst je versie via internet gecheckt wordt, voordat je em kan installeren. klinkt lastig om te kraken.
Oud 21-11-2005, 18:42
Meadow
Meadow is offline
Das lullig voor mensen zonder, of met een slechte internet aansluiting. Want ja, dat komt nog voor. Tot voor kort behoorde ik nog tot die groep.
Oud 21-11-2005, 18:55
Captain N
Captain N is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 21-11-2005 @ 18:37 :

Hoe weet je nou wanneer iets een slechte game is, er zijn zoveel games waarvan ik hoge verwachtingen had maar nooit heb uitgespeelt omdat ze gewoon te bagger waren.
Ik zo'n geval download ik ze liever dan dat ik er 60 euro aan besteed.
Daarnaast heb ik ook niet een al te groot budget en kan ik niet elke week 2 games aanschaffen en ja dan download ik ze gewoon.
Je gaat mij niet vertellen dat jij geen enkele gedownloade game, film of mp3 in je bezit hebt welke je niet legaal hebt aangeschaft.
Dat het slecht is en in feite diefstal dat weet ik ook wel maar het is gemakkelijk, gratis en ik heb geen reden om het niet te doen. (Nee zelfs B.I.G. niet)

Trouwens ik heb hier een klein fortuin aan consolegames staan en mn kast staat vol met top pcgames, dus tis niet dat ik de grootste warezmonkey op het inet ben ofzo.
Oud 21-11-2005, 19:02
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Captain N schreef op 21-11-2005 @ 19:55 :
Je gaat mij niet vertellen dat jij geen enkele gedownloade game, film of mp3 in je bezit hebt welke je niet legaal hebt aangeschaft.
Laat me nou toch lekker hypocriet zijn.
Oud 21-11-2005, 19:21
GogoYubari
GogoYubari is offline
gta san andreas, jammer ik vind het saai geworden, gta 3 en vice waren genoeg, vind het alleen leuk om in die harrier de vliegen
Oud 22-11-2005, 12:06
Viporizer
Viporizer is offline
Guildwars. En het pwnd!
Oud 22-11-2005, 13:31
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
namnatulco schreef op 21-11-2005 @ 19:01 :
als die bedrijven er zo'n probleem van maken, waarom maken ze dan niet een (zo goed als) onkraakbaar systeem zoals valve had voor HL2? ik heb et spel niet, maar ik heb gelezen dat eerst je versie via internet gecheckt wordt, voordat je em kan installeren. klinkt lastig om te kraken.
Steam en de bijbehorende spellen zijn nou niet bepaald onkraakbaar te noemen.
Oud 22-11-2005, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 22-11-2005 @ 14:31 :
Steam en de bijbehorende spellen zijn nou niet bepaald onkraakbaar te noemen.
Als er iets makkelijk te kraken is, is het steam wel. De wachtwoorden kunnen namelijk hetzelfde zijn als de nickname, dus opzich kunnen ze je het niet veel makkelijker maken.
Oud 22-11-2005, 13:52
Captain N
Captain N is offline
*Kuchkuchsteamdownkuch*
Oud 22-11-2005, 15:45
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Meadow schreef op 21-11-2005 @ 19:42 :
Das lullig voor mensen zonder, of met een slechte internet aansluiting. Want ja, dat komt nog voor. Tot voor kort behoorde ik nog tot die groep.
een slechte moet geen probleem zijn, kwestie van verbinding maken en inloggen, dat moet (zelfs op een modem?) niet langer dan een minuutje duren. imv automatisch updaten heb je wel gelijk. trouwens zo veel mensen zonder internet zijn er niet en ik denk dat de meer commerciele spellen er alsnog voordeel bij zouden kunnen hebben, om maar even heel erg vanuit hun punt te kijken. daarentegen heb je vanaf de klant gezien natuurlijk gelijk

@Manus J. van Alles het is niet onkraakbaar, maar et is wel heel moeilijk, in verhouding met gewoon kraken (= eventueel cd emuleren en exe overwriten)
Oud 22-11-2005, 16:06
Trapz
Trapz is offline
Ja ja al weer een hele tijd terug dat ik een game heb gekocht vin je het gek ik heb World of Warcraft gekocht dan heb je geen andere games meer nodig
Oud 22-11-2005, 16:15
Verwijderd
Citaat:
namnatulco schreef op 22-11-2005 @ 16:45 :
@Manus J. van Alles het is niet onkraakbaar, maar et is wel heel moeilijk, in verhouding met gewoon kraken (= eventueel cd emuleren en exe overwriten)
Ik weet niet hoe jij het wilt kraken dan, maar je kunt gewoon een account hacken om die spellen op je eigen PC te downloaden hoor.
Oud 22-11-2005, 16:19
Cola
Cola is offline
The Warriors
lekker ouderwets knokken, en een king of the hill mode
Oud 22-11-2005, 16:35
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Bossen schreef op 22-11-2005 @ 17:15 :
Ik weet niet hoe jij het wilt kraken dan, maar je kunt gewoon een account hacken om die spellen op je eigen PC te downloaden hoor.
Offtopic: en hoe wel jij da een account hacken? lukt je misschien met een keylogger, maar verder....
trouwens, beetje offtopic
Oud 22-11-2005, 17:01
Verwijderd
Citaat:
namnatulco schreef op 22-11-2005 @ 17:35 :
Offtopic: en hoe wel jij da een account hacken? lukt je misschien met een keylogger, maar verder....
trouwens, beetje offtopic
Simpel, vriend van me heeft half-life 2, DoD source, CS Cource en nog wat spellen gratis gedowned. Gewoon een nick verzinnen, zelfde woord als wachtwoord gebruiken en blijven proberen tot je er een hebt. Binnen een kwartier heb je iets.

OT dan: nog steeds WRC Rally Evolved.
Oud 22-11-2005, 17:10
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
namnatulco schreef op 22-11-2005 @ 16:45 :
een slechte moet geen probleem zijn, kwestie van verbinding maken en inloggen, dat moet (zelfs op een modem?) niet langer dan een minuutje duren. imv automatisch updaten heb je wel gelijk. trouwens zo veel mensen zonder internet zijn er niet en ik denk dat de meer commerciele spellen er alsnog voordeel bij zouden kunnen hebben, om maar even heel erg vanuit hun punt te kijken. daarentegen heb je vanaf de klant gezien natuurlijk gelijk

Sja ik ken dus inderdaad nog mensen die geen internet hebben. Ik heb nu zelf wel erg goed internet, maar een half jaar geleden was het nog zo traag dat ik bijna een uur over 3 MB deed... Dan wil je echt niet zo'n registratie doen, zeker niet als je maximaal een uur per dag online kan en dat de enige tijd is dat je je vriend spreekt door de week ...
Oud 22-11-2005, 20:55
Maradinus
Maradinus is offline
Max Payne 2

Offtopic: Was een koopje 10 euro
Oud 23-11-2005, 12:31
TommytheCat
TommytheCat is offline
Mario Kart DS
Oud 23-11-2005, 13:11
Verwijderd
Devil may cry 2
Shadow hearts: covenant
Kingdom hearts

Salaris is er weer.
Oud 24-11-2005, 14:59
Verwijderd
Dungeon Siege, want die was goedkoop, kon draaien op mijn systeem en heeft leuke plaatjes achterop.

LUH-3417
Oud 24-11-2005, 15:05
mixtape
mixtape is offline
Ik ben ziek, maar m'n moeder heeft wel Mario Kart DS voor me gehaald
Oud 24-11-2005, 15:41
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Silveria schreef op 24-11-2005 @ 16:05 :
Ik ben ziek, maar m'n moeder heeft wel Mario Kart DS voor me gehaald
niet..eerlijk
Oud 24-11-2005, 15:47
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 23-11-2005 @ 14:11 :

Salaris is er weer.

mijne nog niet, duurt nog wel even ook... en heb net al zo'n dure maand gehad...
Oud 24-11-2005, 16:06
BananaSplit
BananaSplit is offline
Midnight Club 3

Was eindelik afgeprijsd en is heel vet spel
Oud 27-11-2005, 11:37
Verwijderd
Second Sight, goed(koop), erg bruut hoe je alles op kunt tillen en vijanden weg kunt 'schieten' met die paranormale krachten. Dan word de Gravity Gun uit Half Life zo de hemel in geprezen terwijl het hier ook kan!
Oud 28-11-2005, 12:10
iRoy
iRoy is offline
Mario Kart DS, maar heb hem nog niet binnen... Bol.com wil niet opschieten
Oud 28-11-2005, 17:13
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Ik koop nooit spellen, dat doet mijn broer.
Oud 28-11-2005, 17:39
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Pokemon XD
Fire Emblem
Oud 28-11-2005, 20:01
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
drilboor sjakie schreef op 28-11-2005 @ 18:13 :
Ik koop nooit spellen, dat doet mijn broer.
kijk dat heb je nou slim geregeld
laatste spel bij ons thuis is guidwars, me broertje heeft em gekocht, ik mocht mee spelen alleen ik vind het nu saai, geef mij maar Total Annihilation ofzo
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten