![]() |
||
Citaat:
Waarom eet je zo vroeg eigenlijk? En pakje sultana, ja boterham is beter, maar sultana stukken lekkerder, maar geen slecht tussendoortje overgens ![]() Wiol je nog afvallen of niet?
||
Citaat:
![]() Ik ben gek op fruit, vandaar dat ik 't liefste fruit eet tussendoor, maar ik zou idd ook eens iets anders kunnen proberen. (M'n moeder eet ook heel veel fruit, waardoor er altijd wel zo'n 5 verschillende soorten in huis zijn en ik kan kiezen ![]() Wat betreft 't vroege eten (ik neem aan dat je 't avondeten bedoelt?); 't is hier thuis gebruikelijk om rond 5 uur te eten. Zelf heb ik er ook eigenlijk geen problemen mee. Als we soep erbij hebben, dan eet ik die altijd 'n uurtje eerder, aangezien ik anders 't gevoel heb dat ik alleen al 'vol zit' van de soep, en dan geneigd ben minder avondeten te nemen. Wat betreft de Sultana; 'n boterham is idd beter ja, maar aangezien ik er al 7 had gehad, en trek had in iets lekkers, besloot ik voor de Sultana te gaan. (Heeft iemand nog tips voor andere gezonde tussendoortjes? Ik zal sowieso eens ff teruglezen in vorige topics die ik niet meegelezen heb ![]() Wat betreft afvallen; ik weet niet of je m'n post in 't begin van dit topic hebt gelezen, maar echt afvallen hoeft niet per se, hoewel ik met 72 kg a 73 kg wel blij zou zijn (nu 76 dus). Belangrijker vind ik eigenlijk dat ik nog 'n beetje afval in centimeters, vandaar ook dat ik zo'n 3x per week ga fitnessen, waar ik eerst mee gestopt was. Maar goed, ik kan mezelf iig accepteren, en dat lijkt me 't belangrijkste ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aah ja dat ken ik wel , bedankt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je echt af wilt vallen dan raad ik je toch aan om die hartige snacks te laten staan. Dat is in het begin lastig omdat het een gewoonte is om die te eten, omdat je eraan gewend bent. Maar na een tijdje mis je het niet meer en is het een gewoonte om ze niet te nemen. Alleen even doorzetten.
||
Citaat:
![]() Maar ik vroeg 't me gewoon af, dus vandaar. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik bedoel met rustig trouwens meer dat ik niet maar zo snel mogelijk heel veel wil afvallen en op een minimum van 1200 wil leven. |
![]() |
||
Citaat:
In theorie zou je idd een halve kilo per week kunnen afvallen door 1500 cal per dag te eten, maar dit gaat niet bij iedereen op.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik zoek even een goede oplossing, mischein wel wat cola ofzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Cola is geen eten, dat hoef je dus niet te nemen met het idee van 'nog iets binnen krijgen' oid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #8 Verwijderd | 502 | 13-09-2005 17:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voedings- en Gezondheidstopic #53 Mara | 501 | 22-05-2005 10:16 |