![]() |
|
![]() |
De manager is er weer, allemaal even registreren
![]() F1 Manager.info 2006 The F1 Manager 2006 is a free fantasy F1 game that puts you in control of your very own formula 1 team! Can you win the F1 manager 2006 championship? Are you able to select the right drivers, tyres, chassis and engine that will score the most points? Our game uses the real results of each Formula 1 Grand Prix of the 2006 season, put your F1 knowledge to the test and take a seat in the manager's chair! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Opstandige teams blijven na 2008 27 maart 2006 De vijf teams die vertegenwoordigd zijn in de Grand Prix Manufacturers Association (GPMA), blijven ook na 2008 in de Formule 1. BMW, Honda, McLaren, Renault en Toyota hebben hun inschrijvingen voor 2008 bij de FIA ingeleverd Dus dan hebben we nu: 1. Minardi 2. Prodrive 3. BMW 4. Honda 5. Mclaren 6. Renault 7. Toyota 8. Ferrari Ik weet niet of Midland, Super Aguri, Williams, Red Bull en Torro Roso zich al ingeschreven hebben |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hij kan punten halen en ik hoop dat ie die klootviool Albers helemaal lijp maakt omdat dit keer Doornbos eens de snellere is ![]() |
![]() |
|
![]() |
12-5 - ,,Klinkklare onzin.” Marco Zecchi, manager van Robert Doornbos, is boos. Op internet is het verhaal verschenen dat zijn pupil in Monaco Christian Klien gaat vervangen. Volgens de Italiaan is dat pertinent niet waar.
De website F1Racing melde gisteren dat Robert Doornbos vanaf Monaco geen vrijdagcoureur meer is. Hij zou daar Christian Klien gaan vervangen. De website beweert bovendien dat sponsor Harry Muermans een bedrag van maar liefst 15 miljoen euro (!) neer geteld heeft. ,,Belachelijk,” reageert Zecchi tegenover Formule 1 RaceReport op het gerucht. ,,Het is pertinent niet waar. Ik ben echt heel teleurgesteld en boos. Het is elke keer dezelfde website die dit soort onzinverhalen over Robert de wereld in brengt. Ik ben het nu zat. Die ongein moet ophouden.” Hij vervolgt: ,,Red Bull is een professioneel team. Een topteam. Zij komen geen geld te kort. Als het niet zo in en intriest zou zijn, zou je eigenlijk hard om dit verhaal moeten lachen.” Het vervelendst vindt de Italiaan het voor het team. Elke keer moet hij weer tegenover teambaas Christian Horner en Red Bull-eigenaar Dieter Mateschitz uitleggen hoe die verhalen de wereld in komen. ,,Waar het verhaal vandaan komt, kan je raden. Die website sponsort een andere Nederlandse Formule 1-coureur. Maar waarom zij zulke verhalen rondbazuinen? Ik zou het echt niet weten.” Volgens de manager zouden de mensen ook beter moeten weten. ,,Als het echt zo zou zijn, dan hoor je dat toch niet van mensen uit het Albers-kamp? Ik ga mijn geheimen toch niet met Lodewijk (Varossieau, red.) delen?” Varossieau, manager van Christijan Albers is zich ondertussen van geen kwaad bewust. ,,Wij hebben dit nieuws niet naar buiten gebracht. Waarom zouden we? Ik heb belangrijkere zaken aan mijn hoofd.” (www.formule1.info) |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben erg blij dat RTL weer terug komt. Ik hoop dat Ruud ter Weijden het weer gaat doen. Aan SBS heb ik me de afgelopen jaren soms ongelofelijk zitten ergeren. Ik zal eventjes wat opnoemen. * Edward van Cuilenborg en Viktor Brand hebben allebei geen verstand van de sport en dat is heel vervelend. * Tom Coronel vind ik helemaal een debiel. Hij denkt dat hij er heel veel verstand van heeft. (Ik weet trouwens niet of Coronel soms ook weleens bij RTL te gast was, zou kunnen) Een ding staat me nog heel erg bij. Tijdens een voorbeschouwing hadden ze ooit eens een of ander filmpje van een hele grote crash, waarbij een auto rechtop tegen een heel groot hek terecht kwam o.i.d. (Geen Formule 1 overigens) En ze zaten maar te lachen bij SBS's. Haha en wat geef jij voor een cijfer Tom? Nou ik geef hem geen tien want de auto is niet in brand gevlogen, haha. Kleuters. * Bij SBS komt er altijd voor de start van de GP in een grote brede blauwe balk in beeld "Commentaar Olav Mol". Bij een race ooit deden ze die balk precies in beeld tijdens de start, precies zó dat je die lichten niet meer kon zien! * Uiteraard de belachelijke belspelletjes. Vorige GP hadden ze zelfs iets heel raars met de opnames. Vlak voor de kwalificatie zei dat mens van de belspelltjes: '"Ja straks gaan we natuurlijk naar de race kijken, (...)" En tijdens de belspelletjes in de voorbeschouwing op zondag zei ze: "Ja straks gaan we natuurlijk naar de kwalificatie kijken, maar eerst (...)" * Soms slaan ze gewoon de persconferentie over omdat ze o zo dringend reclame moeten laten zien en daarna snel naar darts moeten. Of soms laten ze alleen eventjes de winnaar van de race horen. Allemaal dingen die ik nooit heb meegemaakt bij RTL ![]() Kortom: ik ben vóór. Laatst gewijzigd op 13-05-2006 om 21:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar idd, het gebeurd eigenlijk te weinig...
|
![]() |
Wat me wel opvalt is dat Schumacher het ronderecord heeft verbeterd naar 1:13.471, 1 tiende sneller dan het oude record. Dat record werd alleen gezet met een V10 motor en deze met een V8 motor.
Spanje is ongeveer hetzelfde soort circuit als de volgende, de GP van Engeland. Misschien is dit een voorteken van sneller Ferrari's.. Verder heeft er een Nederlands investeringsbedrijf een bod op MF1 Racing Spannende weken breken aan rond Russisch team Shnaider twijfelt over Nederlands bod op MF1 Racing 29-5 - Midland-eigenaar Alex Shnaider is hevig in dubio over een serieus aanbod van Michiel Mol. Dat verklaarde hij zondagmiddag tegenover FORMULE 1 RaceReport. De Nederlandse internetondernemer heeft vlak na de Grand Prix van Barcelona een royaal overnamebod uitgebracht op de renstal van de in Rusland geboren Canadese miljardair Shnaider die in december van 2004 zijn entree in de Formule 1 maakte na de koop van Jordan Grand Prix. Shnaider en Mol spraken elkaar op zondagavond een half uur. ,,Hij heeft me gezegd dat zijn besluit geen weken op zich laat wachten’’, zei Mol naderhand. ,,En dat wil ik ook niet.’’ De twijfels van Shnaider, die tot voor kort altijd ontkende ook maar te overwegen zijn renstal van de hand te willen doen, worden veroorzaakt door het royale aanbod van Mol. Shnaider kan in een klap winst maken op de in totaal 100 miljoen euro die hij tot dusver heeft geïnvesteerd in het project. ,,Ik worstel er hevig mee’’, verklaarde Shnaider tegenover FORMULE RaceReport aan boord van jacht Midlandia dat aangemeerd lag in de haven van Monaco. ,,Als ik het met een puur zakelijk oog bekijk, is het niet moeilijk, want het is een interessant aanbod. Maar er is meer. Mijn hart weet het nog niet. Soms zou ik willen dat ik dit aanbod nooit had gehad.’’ Shnaider gaf toe dat trots een grote rol speelt in zijn overwegingen. Het bod van Mol komt juist op het moment dat Shnaider het idee heeft dat MF1Racing bezig is uit het dal te kruipen. ,,Als ik het bod accepteer’’, zei Shnaider. ,,Dan heb ik iets niet afgemaakt en bovendien ben ik gepassioneerd Formule 1-fan.’’ Mol zei zondagavond in Monaco begrip te hebben voor de twijfel van Shnaider. ,,Ik gun hem de tijd te wennen aan het proces’’, zei de internetondernemer die ook de belangrijkste investeerder is in de loopbaan van Christijan Albers. ,,Maar ik moet ook toegeven dat ik niet precies kan inschatten wat hij wil. Dat komt omdat het voor hem geen puur rationele beslissing is.’’ www.formule1.info |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.spitsnet.nl/nieuws.php/3/...r_van_Ide.html
TOKIO (ANP) - De Japanner Yuji Ide is zijn plek in de Formule 1 definitief kwijtgeraakt. De zondagsrijder, verantwoordelijk voor meerdere incidenten, werd enkele weken geleden al gedegradeerd tot testrijder wegens zijn magere prestaties. Achja, het zat er aan te komen natuurlijk. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Montoya gaat volgend jaar in de Nascar rijden. Ben ik blij om, opzich heeft hij zich nooit kunnen bewijzen, met zn grote mond.
BRON: www.formule1.info |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij heeft wel vaak rare fouten gemaakt die ervoor hebben gezorgd dat hij maar één keer echt mee kon doen in het klassement. Maar hij heeft toch zeker wel bewezen dat hij hard kan rijden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Naja, hij heeft wel laten zijn dat hij daadwerkelijk een racer is, maar de absolute stap naar een echte topcoureur zoals Schumacher of zoals Alonso die nu aan het maken is, heeft hij niet gemaakt. Maja, hij wist ook dat hij weg moest...
||
Citaat:
Tijd om terug te keren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Zozo, ook nog per direct weg. Ach ja, als je toch weg moet dan kun je zoiets wel verwachten. Anders doet-ie toch maar om "spek en bonen" mee, te vergelijken met dat seizoen bij Williams een aantal jaar geleden. Toen stond al vast dat-ie daar weg ging en naar McLaren ging, maar daardoor was (begrijpelijk) hij totaal niet meer gemotiveerd om lekker mee te racen. Waarschijnlijk had hij daar geen zin meer in om dat nog een keer te moeten doorstaan, dus het was wel te verwachten ja.
![]()
|
Ik denk toch echt dat sommige mensen Montoya onderschatten, zeker in het jaar 2003.
De eindstand was toen: 1. Schumacher 93 punten 2. Raikkonen 91 punten 3. Montoya 80 punten Drie races voor het einde van het seizoen zag alles er nog perfect voor hem uit en had hij kansen om wereldkampioen te worden: 1. Schumacher 72 punten 2. Raikkonen 70 punten 3. Montoya 63 punten Met nog drie races te gaan en negen punten achterstand had er nog wat voor hem ingezeten, zeker als je bedenkt dat Montoya aan een uitstekende tweede seizoenshelft bezig was en behoorlijk meer scoorde dan Schumacher en Raikkonen. De laatste zeven races scoorde Montoya 51 punten, Schumacher 35 en Raikkonen 40 punten. De rest van de seizoenen waren zeker minder, maar het gaat me te ver om te zeggen dat Montoya zich nooit heef bewezen. Niet onderschatten wat hij in 2003 heeft gepresteerd ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het trouwens wel jammer dat hij weg gaat, zulk soort mensen die niet bang zijn dingen te roepen heeft de Formule 1 hard nodig. Jammer genoeg was dat de laatste tijd wel een beetje aan het verdwijnen bij Montoya. Villeneuve had dat vroeger ook maar hij lijkt nu zo mak als een lammetje. Irvine was er zo een, Villeneuve en Montoya hadden daar ook wel iets van weg. Jammer jammer. Er lopen genoeg 'robots' rond die alleen maar politiek correct vraagjes beantwoorden. Mannen zoals Montoya of Irive zijn daarom altijd wel fijn om te hebben in de sport. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oei wat gun ik het De la Rosa zeg
![]() ![]() Ik verwacht in ieder geval dat er dingen gaan veranderen daar ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
EDIT: dat was het CART-kampioenschap waar hij vandaan kwam. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien geen nieuwtje in de F1 maar waar moet ik het anders plaatsen.
Da Matta zwaargewond na ongeluk met rendier 04 augustus 2006 Voormalig Toyota-coureur Christiano da Matta heeft donderdag tijdens een Champ Car-testsessie op het circuit Road America in het Amerikaanse Elkhart Lake een rendier aangereden. De Braziliaan raakte daarbij ernstig gewond en werd per vliegtuig naar het ziekenhuis overgebracht voor een spoedoperatie. De medisch directeur van de Champ Cars, Chris Pinderski, liet over zijn situatie weten: "Na aankomst in het Theda Clark Medical Center is een CT-scan van Christiano's hoofd gemaakt die liet zien dat hij een hersenbloeding had opgelopen. Hij werd meteen naar een operatiekamer gebracht om deze bloeding te laten verwijderen. Christiano ligt nu op de intensive care, waar hij in de gaten wordt gehouden." Da Matta reed in 2003 en 2004 voor Toyota in de Formule 1. Bron: F1Racing |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Tweewekelijks] Op welke partij ga jij stemmen bij de Tweede Kamerverkiezingen? #2 Axel11 | 99 | 24-06-2012 11:02 | |
Software & Hardware |
Nieuw systeem voor video-editing/gaming Idiotique | 25 | 09-08-2008 22:30 | |
Vrije tijd |
[F1] Häkkinen sluit comeback uit Tofke_H | 7 | 08-02-2005 19:50 | |
Software & Hardware |
[toetsenbord] F1, F2, F3 etc. RoSaLiNi | 4 | 16-12-2002 23:34 | |
Vrije tijd |
dag Verstappen - Rothengatter: Verstappen mogelijk terug bij Arrows rickert | 138 | 13-08-2002 21:37 | |
Vrije tijd |
De F1 Presentaties: Toyota, B.A.R, Jaguar, Renault, Mclaren, Ferrari, Williams,Sauber Mitros | 53 | 07-02-2002 11:41 |