Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-11-2005 om 00:46. |
![]() |
|
Ika resuraa (The Calamari Wrestler) - Ooh wat slecht, maar af en toe wordt het toch wel heel erg dom en daarom toch nog wel grappig.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens heb je wel gelijk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar niet dat ik de film niet leuk vind, lijkt me niet erg toch? daar is dit topic toch voor. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
prachtige film. doordrenkt met religieuze symboliek. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je het boek niet gelezen zou hebben snap je er denk ik geen reet van. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Harry Potter and the Goblet of Fire - Woensdagavond in de bioscoop. Geweldig leuke film, er zijn natuurlijk een hoop dingen uit het boek weggelaten, wat aan de ene kant wel jammer is, maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer fijn dat ze het er niet half-goed in hebben proberen te proppen met als gevolg dat de film alleen maar minder wordt. Camerawerk vond ik erg leuk en de special effects waren natuurlijk geweldig. Waar de vorige film al iets minder voor kleine kindertjes was ging deze nog iets verder. De muziek was ook erg leuk. En die scène waar de twee nieuwe scholen werden geintroduceerd was erg gaaf. Wat ik wel erg jammer vond was de quidditch scène aan het begin van de film, het werd allemaal erg leuk aangekondigd en ik kwam lekker in de sfeer om een potje quidditch te bekijken, slaan ze heel die wedstijd over. Ook de dueleer scène kwam een beetje geforceerd op me over. Maar ondanks een paar kleine dingetjes heb ik me prima vermaakt. 8/10
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |