Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Axl gisternacht op Rock in Rio: 'Can everybody raise their hand who thought we wouldn't be here today?' Hij heeft wel de nodige zelfspot gekregen iig. Wat ook hilarisch is, zijn de foto's van de knokpartij met Tommy Hillfiger ![]() Anyway de 6 shows die G n' R tot nu toe gepland had zijn de afgelopen 2 weken allemaal doorgegaan en klonken echt goed gewoon. Enige jammere vind ik dat Robin Finck z'n Goth-outfitje overboord gegooid heeft voor een jezus/Woodstock-look, maarja het komt het band-gevoel wel ten goede. Axl ziet er ook gewoon veel beter uit dan in 2001/2002. Geen ijshockey-shit meer. Vervanger van Buckethead is ook erg goed ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Qua band is de huidige lineup misschien qua instrumentbeheersing wel het beste dus ik hoop gewoon dat Axl het niet verknald ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Voor de liefhebbers: http://www.rockpalast.de/livestream/
14.55 Uhr TRIVIUM (02.55 pm MEST) Live Centerstage 15.35 Uhr JAMIROQUAI (03.35 pm MEST) Aufzeichnung Alternastage 16.00 Uhr AVENGED SEVENFOLD (04.00 pm MEST) Live Centerstage 16.45 Uhr KORN (04.45 pm MEST) Aufzeichnung Centerstage 17.10 Uhr BULLET FOR MY VALENTINE (05.10 pm MEST) Live Centerstage 18.00 Uhr OPETH (06.00 pm MEST) Aufzeichnung Alternastage 18.30 Uhr THE DARKNESS (06.30 pm MEST) Live Centerstage 19.30 Uhr CRADLE OF FILTH (07.30 pm MEST) Aufzeichnung Alternastage 20.00 Uhr REAMONN (08.00 pm MEST) Live Centerstage 21.15 Uhr SOULFLY (09.15 pm MEST) Aufzeichnung Alternastage 22.00 Uhr METALLICA (10.00 pm MEST) Live Centerstage 00.00 Uhr DANKO JONES (00.00 am MEST) Aufzeichnung Alternastage 00.45 Uhr IN FLAMES (00.45 am MEST) Aufzeichnung Alternastage 01.35 Uhr BLOODHOUND GANG (01.35 am MEST) Aufzeichnung Alternastage bis 02.45 Uhr (till 02.45 am MEST)
||
Citaat:
||
Citaat:
Er was nog niks getekend of wat toen pp al begon met kaartjes verkopen onder "Anouk's naam". Vervolgens word er over tijden altijd overlegd, nu ging dat van vroeg id ochtend, anders niet. En toen ze nog mailtje van pp kreeg met: jij bent toch niet DE naam die alle kaartjes verkoopt heeft ze alles afgeblazen. Verhaal id media is dus nogal verdraaid. Anouk staat op meer festivals 's ochtends, die zegt ze ook niet af, dat was t probleem niet. Anywayz, zoek voor mn site (noukster.com ) foto's, verslagje, playlist van Anouk, zodat ik IETS online kan zetten ervan, want ik was er zelf niet bij.. Heeft iemand wat? Iemand Anouk gezien? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je vragen hebt zeg het maar. Oh ja, ze begon met Nobody's Wife dacht ik.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() (copy setlist x 80!) Nee eigenlijk was de show van The BHgang nog best wel uniek, of hebben ze op pinkpop ook hitler nagedaan en continue duits gepraat....lijkt me niet. Daarnaast speelde ze ook een acoustische versie van depeche mode, omdat die op RaR speelden, lijkt me ook behoorlijk eenmalig. Rock am Ring was wel oke, gelukkig niet de volle prijs hoeven te betalen, en met eigen automobiel erheen. Depeche Mode was gaaf, Danko Jones ook (veeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan in Tivoli), Turbo Negro was vet, Inflames was ruig, Anouk had haar opa's meegenomen (echt als je nooit wil doorbreken in het buitenland vooral zo doorgaan. Zonde van zo'n goede zangeres) Juliette & The licks snapten het beter, misschien minder goede zangeres, maar wat een show!! Verder was het circuit gaaf natuurlijk, de prijzen voor drinken belachelijk hoog (2,80 + 1 euro statiegeld) en het pendelsysteem een ramp als het wat drukker was. Leuk voor een keertje, maar te weinig echt goede bands, teveel gelijk met pinkpop. Volgend jaar maar weer naar een festival wara niet 1/3 van de bezoekers het kaartje voor zijn of haar eindexamen heeft gekregen. |
![]() |
||
Citaat:
En nog iets anouk begon volgens mij niet met Nobody's wife, maar met een nummer wat ik niet kende, nobodys wife kwam daarna pas. Verder was het wel een geslaagd festival, alleen beetje koud (en dan nog je neus verbranden.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
3 x Graspop 2 x Sziget 3 x Pinkpop 3 x Groezrock 1 x Paaspop * x eendagsdingen ik kan je zeggen, RAR blijft supervet en heel gezellig. Lowlands lijkt me juist Sziget Light, lekker naar dat hippe festival vol met klootjesvolk en met voornamelijk alleen maar acts die tussen wal en schip vallen, nou hoezee. En sfeer moet je zelf maken, ik heb het iig nog nooit niet naar mn zin gehad op een festival.
||
Citaat:
![]() Duitse festivals zijn, in tegenstelling tot wat veel mensen denken, vaak érg leuk. Graspop is ook erg leuk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Betere sfeer, en je weet tenminste zeker dat de organisatie er niet met het geld vandoor gaat (zoals een paar jaar terug bij het WGT). Wacken vond ik altijd het leukste festival, maar tegenwoordig is het percentage Nederlanders zo hoog dan je het gevoel hebt dat je met je buren op de camping staat. Tijd voor een nieuwe duitse liefde. (mijn voorkeur gaat uit naar festivals die 1-2 jaar voor hun grote doorbraak zijn). Graspop had nooit van het festival terrein grenzend aan camping concept moeten afstappen! Dat was ideaal! Vanuit de 24 uurstent zo je eigen tent inrollen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wacken kent ook wel 30/45min loopafstanden trouwens ![]() Volgens mij was graspop 10 minuten ofzo, inderdaad niet ver, maar toch! Het camping an terrein was echt geniaal! Die 24 uurs tent was elke avond dikke feest. Nu is die steeds half leeg en valt om het uur alle stroom uit....Tis gewoon zonde. Edit: Bang your head is geen optie omdat ik dan moet werken bij armored saint, en de rest van de bands komen volgens mij ook bij bospop en arrow classic rock ofzo ![]() Laatst gewijzigd op 09-06-2006 om 11:42. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Iron Maiden, Judas Priest, Alice Cooper, Motorhead... allemaal van die bands die ik vaker op graspop gezien heb dan dat ik bij mijn oma op bezoek ga bij wijze van spreken. Eens in de 5 jaar per grote band vind ik meer dan genoeg, dat houdt het een beetje spannend. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Lostprophets & Seether 5 Juni Melkweg Simson | 0 | 28-05-2008 09:52 | |
Muziek |
Metallica - Escape From The Studio Tour 2006 Master of Puppets | 255 | 26-08-2006 10:31 | |
Muziek |
Pinkpop 2006 punkr | 500 | 01-06-2006 08:38 |