Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2006, 18:55
toemba
toemba is offline
haha ja ik zag het ook al..

en hoe kut, metallica speelt tegelijk met In Flames en 36 crazyfists.. tering! Die had ik graag alledrie bekeken..
Oud 28-05-2006, 12:49
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 27-05-2006 @ 19:38 :
Ze hebben voor de zekerheid nog maar geen tijd bij Guns n Roses gezet
Viel me ookal op
Axl gisternacht op Rock in Rio: 'Can everybody raise their hand who thought we wouldn't be here today?'

Hij heeft wel de nodige zelfspot gekregen iig. Wat ook hilarisch is, zijn de foto's van de knokpartij met Tommy Hillfiger

Anyway de 6 shows die G n' R tot nu toe gepland had zijn de afgelopen 2 weken allemaal doorgegaan en klonken echt goed gewoon. Enige jammere vind ik dat Robin Finck z'n Goth-outfitje overboord gegooid heeft voor een jezus/Woodstock-look, maarja het komt het band-gevoel wel ten goede. Axl ziet er ook gewoon veel beter uit dan in 2001/2002. Geen ijshockey-shit meer. Vervanger van Buckethead is ook erg goed

Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 13:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
toemba schreef op 27-05-2006 @ 19:55 :
haha ja ik zag het ook al..

en hoe kut, metallica speelt tegelijk met In Flames en 36 crazyfists.. tering! Die had ik graag alledrie bekeken..
Metallica begon in 2004 een dik half uur later dan gepland dus dikke kans dat je 36C nog wel kan afzien..
Oud 28-05-2006, 13:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 28-05-2006 @ 13:49 :
Viel me ookal op
Axl gisternacht op Rock in Rio: 'Can everybody raise their hand who thought we wouldn't be here today?'

Hij heeft wel de nodige zelfspot gekregen iig. Wat ook hilarisch is, zijn de foto's van de knokpartij met Tommy Hillfiger

Anyway de 6 shows die G n' R tot nu toe gepland had zijn de afgelopen 2 weken allemaal doorgegaan en klonken echt goed gewoon. Enige jammere vind ik dat Robin Finck z'n Goth-outfitje overboord gegooid heeft voor een jezus/Woodstock-look, maarja het komt het band-gevoel wel ten goede. Axl ziet er ook gewoon veel beter uit dan in 2001/2002. Geen ijshockey-shit meer. Vervanger van Buckethead is ook erg goed

[afbeelding]

[afbeelding]
Hehe, Ron Thal is gewoon een van de beste gitaristen die er op de aardkloot rondloopt en zeker een goede vervanging voor Buckethead.

Qua band is de huidige lineup misschien qua instrumentbeheersing wel het beste dus ik hoop gewoon dat Axl het niet verknald
Oud 28-05-2006, 13:34
toemba
toemba is offline
Citaat:
Carn schreef op 28-05-2006 @ 14:19 :
Metallica begon in 2004 een dik half uur later dan gepland dus dikke kans dat je 36C nog wel kan afzien..
maar ik ging eigenlijk liever naar In Flames.. keuzes, keuzes
Oud 28-05-2006, 13:48
Carn
Carn is offline
mjah, In Flames geloof ik persoonlijk wel, recent nog gezien in de Effenaar.
Oud 28-05-2006, 13:57
toemba
toemba is offline
Die heb ik nog nooit live gezien, ik was niet in Nederland toen ze hier speelden. En in Chicago was het al uitverkocht voordat ik daarheen vloog. Metallica heb ik daarentegen al 4 keer gezien.. Maar is elke keer wel supervet.
Oud 30-05-2006, 18:49
Carn
Carn is offline
morgen vertrekken we
Oud 31-05-2006, 08:24
Carn
Carn is offline
zo. alles is ingepakt. Dadelijk even uitbundig drank en voer kopen en gaan met die banaan over de autobahn.
Oud 31-05-2006, 14:14
toemba
toemba is offline
Wij gaan ook morgen, er moet alleen nog gezaalvoetbald worden tot 23:00.. Vrijdag ochtend rijden we verder vanuit Helmond, vrienden in het zuiden: altijd handig! In Helmond wordt er de nodige drank en junkfood ingeslagen..

Overigens nemen wij ook voor koffie alle benodigdheden mee, mocht er iemand s ochtends zin hebben in koffie dan is hij/zij altijd welkom.
Oud 01-06-2006, 00:31
Mark-The-Local-Hero
Straks maar eens lekker decadent naar Rock Am Ring, namelijk in de ICE\m/
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 14:15
toemba
toemba is offline
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 01-06-2006 @ 01:31 :
Straks maar eens lekker decadent naar Rock Am Ring, namelijk in de ICE\m/
w00t
Oud 03-06-2006, 11:04
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Voor de liefhebbers: http://www.rockpalast.de/livestream/

14.55 Uhr TRIVIUM (02.55 pm MEST) Live Centerstage

15.35 Uhr JAMIROQUAI (03.35 pm MEST) Aufzeichnung Alternastage

16.00 Uhr AVENGED SEVENFOLD (04.00 pm MEST) Live Centerstage

16.45 Uhr KORN (04.45 pm MEST) Aufzeichnung Centerstage

17.10 Uhr BULLET FOR MY VALENTINE (05.10 pm MEST) Live Centerstage

18.00 Uhr OPETH (06.00 pm MEST) Aufzeichnung Alternastage

18.30 Uhr THE DARKNESS (06.30 pm MEST) Live Centerstage

19.30 Uhr CRADLE OF FILTH (07.30 pm MEST) Aufzeichnung Alternastage

20.00 Uhr REAMONN (08.00 pm MEST) Live Centerstage

21.15 Uhr SOULFLY (09.15 pm MEST) Aufzeichnung Alternastage

22.00 Uhr METALLICA (10.00 pm MEST) Live Centerstage

00.00 Uhr DANKO JONES (00.00 am MEST) Aufzeichnung Alternastage

00.45 Uhr IN FLAMES (00.45 am MEST) Aufzeichnung Alternastage

01.35 Uhr BLOODHOUND GANG (01.35 am MEST) Aufzeichnung Alternastage

bis 02.45 Uhr (till 02.45 am MEST)
Oud 05-06-2006, 15:02
Mark-The-Local-Hero
Ok het was gewoon fucking gaaf!
Verslag volgt.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 15:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 05-06-2006 @ 16:02 :
Ok het was gewoon fucking gaaf!
Verslag volgt.
ditto.
Oud 05-06-2006, 15:17
Carn
Carn is offline
http://www.youtube.com/results?searc...&search=Search

al wat vids.
Oud 05-06-2006, 19:16
toemba
toemba is offline
Man man man, dit was baggervet! Ben nu te verrot, van de week komt er meer
Oud 06-06-2006, 18:45
SCS
SCS is offline
Damn, wat was dit jaar weer vet

Jammer dat het erop zit. Vrijdag en zaterdag waren top. Zondag was voor ons duidelijk de minste dag.
Volgend jaar waarschijnlijk weer present
Oud 06-06-2006, 18:54
nobodysbitch
nobodysbitch is offline
Citaat:
Carn schreef op 14-05-2006 @ 18:24 :
typisch dat Anouk met de RaR organisatie wčl een overeenkomst kon krijgen maar met Jan Smeets niet
Jan Smeets heeft t zelf verkloot, heb t verhaal nl. van Anouk zelf gehoord;

Er was nog niks getekend of wat toen pp al begon met kaartjes verkopen onder "Anouk's naam". Vervolgens word er over tijden altijd overlegd, nu ging dat van vroeg id ochtend, anders niet. En toen ze nog mailtje van pp kreeg met: jij bent toch niet DE naam die alle kaartjes verkoopt heeft ze alles afgeblazen. Verhaal id media is dus nogal verdraaid. Anouk staat op meer festivals 's ochtends, die zegt ze ook niet af, dat was t probleem niet.

Anywayz, zoek voor mn site (noukster.com ) foto's, verslagje, playlist van Anouk, zodat ik IETS online kan zetten ervan, want ik was er zelf niet bij.. Heeft iemand wat? Iemand Anouk gezien?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 19:03
SCS
SCS is offline
Anouk was goed bij stem . Was wel mooi optreden.

Weet zo geen setlist ofzo, maar heb wel 3 foto's. Ik zal je ze wel ff sturen naar het adres dat in je info staat, als dat niet klopt, moet je maar ff PM sturen.
Oud 06-06-2006, 19:07
nobodysbitch
nobodysbitch is offline
Citaat:
SCS schreef op 06-06-2006 @ 20:03 :
Anouk was goed bij stem . Was wel mooi optreden.

Weet zo geen setlist ofzo, maar heb wel 3 foto's. Ik zal je ze wel ff sturen naar het adres dat in je info staat, als dat niet klopt, moet je maar ff PM sturen.
Dat adres klopt, te gek als je wat foto's wilt sturen
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 19:12
SCS
SCS is offline
Citaat:
nobodysbitch schreef op 06-06-2006 @ 20:07 :
Dat adres klopt, te gek als je wat foto's wilt sturen
Ondertussen verstuurd.
Als je vragen hebt zeg het maar.

Oh ja, ze begon met Nobody's Wife dacht ik.
Oud 06-06-2006, 20:59
Carn
Carn is offline
nee. die was als 2de of 3de geloof ik ;P
Oud 06-06-2006, 21:06
SCS
SCS is offline
Citaat:
Carn schreef op 06-06-2006 @ 21:59 :
nee. die was als 2de of 3de geloof ik ;P
Kan best, dan was ze dus al begonnen voordat wij er waren . Dacht dat we er waren precies op moment dat ze begon, maar dat is dus niet zo .
Oud 06-06-2006, 22:01
Carn
Carn is offline
http://www.youtube.com/watch?v=ne5bh...%20ring%202006

Evil Jared die Jimmy Pop onderplast
Oud 06-06-2006, 22:12
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Carn schreef op 06-06-2006 @ 23:01 :
http://www.youtube.com/watch?v=ne5bh...%20ring%202006

Evil Jared die Jimmy Pop onderplast
Zelfde show als op pinkpop.. Hoe lame.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 22:15
Carn
Carn is offline
noem eens een band die tijdens een tour elke dag een andere show heeft..
Oud 06-06-2006, 22:18
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Carn schreef op 06-06-2006 @ 23:15 :
noem eens een band die tijdens een tour elke dag een andere show heeft..
Nouja, ik vind pissen over iemands hoofd als ingestudeerde act een beetje flauw. Of niet?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 22:23
Carn
Carn is offline
niet als je om dat soort flauwekul bekend staat.
Oud 07-06-2006, 13:24
nobodysbitch
nobodysbitch is offline
Beetje flauw ist wel, maar je moet wel zorgen dat je elke show moet piessen
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 13:37
Ghoulliette
Ghoulliette is offline
Citaat:
Crimson schreef op 06-06-2006 @ 23:12 :
Zelfde show als op pinkpop.. Hoe lame.
Op iemand rug hoofd/pissen of in iemands pet pissen is niet geheel hetzelfde Maar hoe vaste act of niet, gedurft is het wel, en niet zo lame als alle andere vaste acts. Of zijn jullie echt in de waan dat bands altijd wat anders doen?

(copy setlist x 80!)
Nee eigenlijk was de show van The BHgang nog best wel uniek, of hebben ze op pinkpop ook hitler nagedaan en continue duits gepraat....lijkt me niet. Daarnaast speelde ze ook een acoustische versie van depeche mode, omdat die op RaR speelden, lijkt me ook behoorlijk eenmalig.

Rock am Ring was wel oke, gelukkig niet de volle prijs hoeven te betalen, en met eigen automobiel erheen. Depeche Mode was gaaf, Danko Jones ook (veeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan in Tivoli), Turbo Negro was vet, Inflames was ruig, Anouk had haar opa's meegenomen (echt als je nooit wil doorbreken in het buitenland vooral zo doorgaan. Zonde van zo'n goede zangeres) Juliette & The licks snapten het beter, misschien minder goede zangeres, maar wat een show!!

Verder was het circuit gaaf natuurlijk, de prijzen voor drinken belachelijk hoog (2,80 + 1 euro statiegeld) en het pendelsysteem een ramp als het wat drukker was.

Leuk voor een keertje, maar te weinig echt goede bands, teveel gelijk met pinkpop. Volgend jaar maar weer naar een festival wara niet 1/3 van de bezoekers het kaartje voor zijn of haar eindexamen heeft gekregen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 15:18
SCS
SCS is offline
Je bent de eerste die ik negatief hoor praten over RaR. Ben het niet met je eens. Ja, ok, de zondag vond ik zelf ook minder, maar de vrijdag en zaterdag heb ik me prima vermaakt.
Oud 07-06-2006, 19:47
Vandal
Vandal is offline
wat vonden de RaR-gangers van Guns n Roses?
Oud 07-06-2006, 23:48
Carn
Carn is offline
Ik vond het een goed optreden maar tja, het is geen GnR hč.

Muzikale Review: Vond Ron Thal nogal tegenvallen, veel nietzeggende shredsolos, die van Robin Finck waren echt een stuk beter. Verder is Brain misschien niet echt de beste drummer voor GnR, net iets te pusherig (ala Stewart Copeland bij de Police) terwijl stadionrock juist wat slepende beats nodig heeft. Dizzy's pianosolo was indrukwekkend, wist niet dat die man echt goed kon spelen. Ik vond Axl goed zingen, hij had het zichtbaar naar zijn zin..en tja.

tis een beetje aangelengd festival bier zo. Gaaf als je er bij bent maar echt lekker?
Oud 08-06-2006, 17:14
Vandal
Vandal is offline

Nuja dat Axl zn stem goed is, is een pluspunt.
maar k ben er nog niet uit of ik naar hun optreden wil. Meeste reviews hebben iets van: t is zeker niet slecht, maar ook geen GnR.
En tja, festivalbier..
Oud 08-06-2006, 17:55
kweety
kweety is offline
Citaat:
Vandal schreef op 07-06-2006 @ 20:47 :
wat vonden de RaR-gangers van Guns n Roses?
dat ze veel te laat speelden en ik na tool maar in mijn tentje ben gaan liggen, en ik door onze stomme duitse buren niks meer heb kunnen horen.

En nog iets anouk begon volgens mij niet met Nobody's wife, maar met een nummer wat ik niet kende, nobodys wife kwam daarna pas.

Verder was het wel een geslaagd festival, alleen beetje koud (en dan nog je neus verbranden.
Oud 08-06-2006, 18:34
Ghoulliette
Ghoulliette is offline
Citaat:
SCS schreef op 07-06-2006 @ 16:18 :
Je bent de eerste die ik negatief hoor praten over RaR. Ben het niet met je eens. Ja, ok, de zondag vond ik zelf ook minder, maar de vrijdag en zaterdag heb ik me prima vermaakt.
Tja, dat kan makkelijk, wat is hier de gemiddelde leeftijd en festival ervaring. Als je niet beter weet is Rock Am Ring natuurlijk ubergaaf. Maar echt, Lowlands is al 100 keer leuker en relaxder. En het hangt er natuurlijk ook vanaf of je van dat massale houdt of niet. En van welke muziek natuurlijk, en of je daar uberhaupt voor gaat. Ik hou zelf meer van underground (metal) bands en aanverwanten dus festivals als RaR hebben voor mij niet heel veel toegevoegde waarde. De enige band die ik echt graag wilde zien op RaR was Depeche Mode, de rest was leuk meegenomen, of niet boeiend, of had ik al eens gezien.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Ghoulliette schreef op 07-06-2006 @ 14:37 :
Op iemand rug hoofd/pissen of in iemands pet pissen is niet geheel hetzelfde
bij beide shows is op z'n hoofd/rug gepist en bij pinkpop gewoon ook nog eens in z'n pet?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Ghoulliette schreef op 08-06-2006 @ 19:34 :
Tja, dat kan makkelijk, wat is hier de gemiddelde leeftijd en festival ervaring. Als je niet beter weet is Rock Am Ring natuurlijk ubergaaf. Maar echt, Lowlands is al 100 keer leuker en relaxder. En het hangt er natuurlijk ook vanaf of je van dat massale houdt of niet. En van welke muziek natuurlijk, en of je daar uberhaupt voor gaat. Ik hou zelf meer van underground (metal) bands en aanverwanten dus festivals als RaR hebben voor mij niet heel veel toegevoegde waarde. De enige band die ik echt graag wilde zien op RaR was Depeche Mode, de rest was leuk meegenomen, of niet boeiend, of had ik al eens gezien.
W'rom vind je Lowlands dan zoveel relaxter dude. Tegenwoordig is dat ook meer mainstream.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 19:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ghoulliette schreef op 08-06-2006 @ 19:34 :
4 x RAR
3 x Graspop
2 x Sziget
3 x Pinkpop
3 x Groezrock
1 x Paaspop
* x eendagsdingen

ik kan je zeggen, RAR blijft supervet en heel gezellig. Lowlands lijkt me juist Sziget Light, lekker naar dat hippe festival vol met klootjesvolk en met voornamelijk alleen maar acts die tussen wal en schip vallen, nou hoezee. En sfeer moet je zelf maken, ik heb het iig nog nooit niet naar mn zin gehad op een festival.
Oud 08-06-2006, 23:49
Ghoulliette
Ghoulliette is offline
Ik zei niet dat ik het niet naar mijn zin had, ik vind de opzet gewoon veel mankementen hebben.
Waarom ik lowlands relaxder vindt is naast de bredere programmering bijvoorbeeld ook de opzet van campings en de nachtelijke mogelijkheden. Daarnaast is het publiek veel diverser en zijn de voorzieningen beter. Lowlands heeft zoveel, terwijl je bij RaR niet verder komt dan knobi, 1/2 fleisch, en 100 dezelfde standaard kleding zut. Een poging werd gewaagd door een soort turkswaterpijp gebeuren, en een dj tent, maar dat is echt niets vergeleken met de mogelijkheden van Lowlands.

Niet dat het altijd omdat soort dingen gaat, want het ligt er ook aan waarvoor je gaat (de muziek/ de mensen/ het festival). Maar ik vind dat RaR meer zou kunnen zijn dan wat het is, met een beetje meer moeite. En dat is gewoon jammer, dat je weet dat iemand ruim 7 miljoen euro hieraan verdiend alleen al aan bezoekers en dat ze niet iets meer aan aankleding doen.
Gemiste kans.

Maar aan je lijstje zie ik al dat we heel verschillende soort festivals leuk vinden. Van die festivals als Pinkpop, waarvan je weet dat 90% de rest van het jaar hoogstens 1 conertje zal zien, is niet mijn ding. Dan liever Wacken of FTC, vrij simpel van opzet, maar wel waar voor je geld.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 00:17
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Carn schreef op 08-06-2006 @ 20:12 :
Lowlands lijkt me juist Sziget Light, lekker naar dat hippe festival vol met klootjesvolk en met voornamelijk alleen maar acts die tussen wal en schip vallen, nou hoezee.
En zo is het ook. Ik ga er nooooit meer heen

Duitse festivals zijn, in tegenstelling tot wat veel mensen denken, vaak érg leuk. Graspop is ook erg leuk.
Oud 09-06-2006, 06:18
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-06-2006 @ 01:17 :
En zo is het ook. Ik ga er nooooit meer heen

Duitse festivals zijn, in tegenstelling tot wat veel mensen denken, vaak érg leuk. Graspop is ook erg leuk.
Duitse festivals zijn idd.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 11:31
Ghoulliette
Ghoulliette is offline
Citaat:
MCH schreef op 09-06-2006 @ 07:18 :
Duitse festivals zijn idd.
Ik geef wel de voorkeur aan West Duitse festivals, mocht dat onderscheid nog gemaakt mogen worden.

Betere sfeer, en je weet tenminste zeker dat de organisatie er niet met het geld vandoor gaat (zoals een paar jaar terug bij het WGT). Wacken vond ik altijd het leukste festival, maar tegenwoordig is het percentage Nederlanders zo hoog dan je het gevoel hebt dat je met je buren op de camping staat. Tijd voor een nieuwe duitse liefde. (mijn voorkeur gaat uit naar festivals die 1-2 jaar voor hun grote doorbraak zijn).

Graspop had nooit van het festival terrein grenzend aan camping concept moeten afstappen! Dat was ideaal! Vanuit de 24 uurstent zo je eigen tent inrollen Hmm... volgens mij ben ik lui aan het worden.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 11:34
Gimme more beer
Kom op, tussen camping en festivalterrein is het vijf minuten lopen ofzo. Ik heb nog op Pinkpop Camping E (of was het D?) gestaan, dát was pas een eind.

Bang Your Head is een aanrader, als je onbekendere Duitse festivals zoekt Graspop is dit jaar toch matig, dus dat kan best
Oud 09-06-2006, 11:37
Ghoulliette
Ghoulliette is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-06-2006 @ 12:34 :
Kom op, tussen camping en festivalterrein is het vijf minuten lopen ofzo. Ik heb nog op Pinkpop Camping E (of was het D?) gestaan, dát was pas een eind.

Bang Your Head is een aanrader, als je onbekendere Duitse festivals zoekt Graspop is dit jaar toch matig, dus dat kan best
mwa, ik denk niet dat het de 3 km van RaR kan overtreffen.
Wacken kent ook wel 30/45min loopafstanden trouwens

Volgens mij was graspop 10 minuten ofzo, inderdaad niet ver, maar toch! Het camping an terrein was echt geniaal! Die 24 uurs tent was elke avond dikke feest. Nu is die steeds half leeg en valt om het uur alle stroom uit....Tis gewoon zonde.

Edit: Bang your head is geen optie omdat ik dan moet werken bij armored saint, en de rest van de bands komen volgens mij ook bij bospop en arrow classic rock ofzo, Party San schijnt ook wel erg leuk te zijn (line up is niet echt origineel) Summer Breeze ziet er kwa line up wel erg vet uit! misschien wordt dat wel wat!

Laatst gewijzigd op 09-06-2006 om 11:42.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 11:40
Gimme more beer
Graspop is een beetje uit z'n voegen gesprongen. Maar dat is wel mooi, want de grote festivals moeten we ook hebben. Daar heb je de fantastische line-ups van de afgelopen twee jaar ook aan te danken
Oud 09-06-2006, 11:45
Ghoulliette
Ghoulliette is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-06-2006 @ 12:40 :
Graspop is een beetje uit z'n voegen gesprongen. Maar dat is wel mooi, want de grote festivals moeten we ook hebben. Daar heb je de fantastische line-ups van de afgelopen twee jaar ook aan te danken
Ja, je kunt inderdaad de grotere bands boeken, zeker een voordeel! Maar de grote bands raken zo snel op, als je begrijpt wat ik bedoel. Op elk festival staan dezelfde grote bands, dan vind ik de kleinere (talentvolle) namen die niet overal spelen toch interessanter.
Iron Maiden, Judas Priest, Alice Cooper, Motorhead... allemaal van die bands die ik vaker op graspop gezien heb dan dat ik bij mijn oma op bezoek ga bij wijze van spreken. Eens in de 5 jaar per grote band vind ik meer dan genoeg, dat houdt het een beetje spannend.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 12:11
Gimme more beer
Iron Maiden, Judas Priest en Motorhead zou ik best elke dag willen zien

Ik ben afgelopen jaar naar zowel Graspop als Bospop gegaan, speciaal voor Maiden. Bospop was verder vrij matig qua line-up, met uitzondering van Overkill.
Oud 12-06-2006, 00:23
Darko
Darko is offline
Citaat:
kweety schreef op 08-06-2006 @ 18:55 :
dat ze veel te laat speelden en ik na tool maar in mijn tentje ben gaan liggen, en ik door onze stomme duitse buren niks meer heb kunnen horen.

Verder was het wel een geslaagd festival, alleen beetje koud (en dan nog je neus verbranden.
Dat klinkt exact als mijn maandagavond..
Reageren

Regels voor berichten