Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2005, 22:26
Verwijderd
ik krijg dat joch niet uit mn kop
in de aula op school kijken of ie er wel is
maar geen woord durven zeggen
knalrood worden als ie praat
en ik ben niet eens verliefd
iig denk ik

help ik ben ook zo'n chaoot
Advertentie
Oud 10-12-2005, 22:33
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 10-12-2005 @ 15:19 :

what's up?
ik kan hem niet vergeten en dat is kut want het heeft geen zin en niks helpt
Oud 10-12-2005, 22:48
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 10-12-2005 @ 19:54 :
Voor een ex kun je nog te veel voelen, waardoor het gewoon niet verstandig is om er een seksrelatie mee te beginnen. Natuurlijk is het vertrouwd, maar als er nog meer gevoelens bij komen kijken, dan gaat het mis.
Idd. Tenminste, zo heb ik het ervaren met mijn ex. Nadat het uit was gegaan, hebben wij ook nog ruim 7 maanden een seksrelatie gehad. Vanuit mij omdat ik hem heel graag terugwilde. Niet helemaal los kon laten en dan voor mezelf steeds weer de bevestiging kreeg dat ik hem nog een stukje voor mezelf had als we weer samen in bed lagen. Wat het voor hem precies is geweest, weet ik niet. Maar op het moment zelf voelde het heel goed. Maar na verloop van tijd, ga je toch dingen missen. Je hebt elkaar nog wel op een heel intieme manier, maar daarbuiten is het gewoon niet meer zoals het was. Of zoals het hoort te zijn in een echte relatie. En dan ga je al die dingen die daar omheen horen steeds meer missen. En besef je steeds meer dat het toch eigenlijk geen zin heeft, ook al wil je nog zo graag dat het wel werkt. Maar dat doet het niet meer, behalve nog in bed.

En als de ene dat wel los kan laten en de ander niet, kan dat voor heel veel problemen zorgen. Zeker als de een op gegeven moment een ander tegenkomt en dat een serieuze kans wil geven. Want dan ben je hem wéér kwijt. Achteraf kan ik niet zeggen dat ik er sijt van heb gehad, maar hoe dingen destijds zijn gelopen is niet altijd de juiste manier geweest.

Seksrelaties op zich kunnen best, maar met je ex wordt het gelijk zoveel gecompliceerder.
Oud 11-12-2005, 01:15
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Hoi ik denk elke dag nog aan mijn ex en dat is best irritant. Ik MOET er nu na zo'n 6 maanden toch echt een keer vanaf komen help help.
Oud 11-12-2005, 03:33
Optima
Optima is offline
ik wil meer seks...
Oud 11-12-2005, 03:43
Fever
Fever is offline
echt heel erg klote
Oud 11-12-2005, 07:09
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 10-12-2005 @ 21:55 :
@ Chloe: hoe herkenbaar..

Oke. Het is dus uit tussen Ruud en mij. Officieel. Sinds vanavond. En het zuigt echt heel erg! Maar het is wel goed zo, denk ik. Er zat een heleboel niet lekker meer, waaronder het feit dat ik veel meer in onze relatie stak dan hij en dat het dus ten koste van mij ging. En dat trok ik niet meer. En ja, er speelde zoveel, maar het belangrijkste is dat we in ieder geval "fijn" uit elkaar zijn gegaan, en het voelt best goed. Kut, maar wel goed.

Ik ga alleen wel de hele week om alles lopen janken.. Zo ben ik dan ook wel weer. En wat ik nog het meeste zal missen is de intimiteit: het knuffelen, zoenen.. Dat is echt verrot. Maar goed.
Awww *knuffels*
Je mag me wel PMen, als je erover wilt praten
Oud 11-12-2005, 07:56
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Anneka schreef op 10-12-2005 @ 23:26 :
ik krijg dat joch niet uit mn kop
in de aula op school kijken of ie er wel is
maar geen woord durven zeggen
knalrood worden als ie praat
en ik ben niet eens verliefd
iig denk ik

help ik ben ook zo'n chaoot
*mompelt iets over ontkenning*

Morgen weer samen college. Ow man
Oud 11-12-2005, 08:06
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Optima schreef op 11-12-2005 @ 04:33 :
ik wil meer seks...
ik ook wel
Oud 11-12-2005, 09:27
WolterB
WolterB is offline
Weekenden duren soms best wel heel erg lang
Oud 11-12-2005, 09:38
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
'T was wel leuk gister. Het is wel snel. En morgen zie ik hm op mijn werk, en ik ben een beetje bang dat het ongemakkelijk wordt.
Oud 11-12-2005, 10:59
Qamra
Qamra is offline
Hmm, ik ben nog niet helemaal overtuigd dat hij zo anders is dan drie jaar geleden. Dat ben ik dus wel

Maar goed, ik heb een bevestiging gehad en een ontkenning. Lekker vaag, maar duidelijk genoeg voor mij

Getver, ik ben zoveel ouder geworden in die tijd, wat eng

Laatst gewijzigd op 11-12-2005 om 13:18.
Oud 11-12-2005, 12:18
funky_aapii
funky_aapii is offline
Kut...want kep een zwak voor me ex . En die ex is een vriend van me dus ik zie hem vaak...en dan komt dat zwak weer omhoog...sja kben togh niet helemaal over hem heen..terwijl het al 5 maanden uit is.
Oud 11-12-2005, 12:32
zoef de haas
zoef de haas is offline
mn ex wil me terug ik wil hem terug we weten dat van elkaar zijn de afgelopen 3 avonden nachten bij elkaar geweest mar als iemand vraagt van hebben jullie weer wat? komt er van allebei onze kant uit zoiets....
Maar hij is wel zo verdomde lief
Oud 11-12-2005, 12:58
ST*R
ST*R is offline
ik ben gelukkig met hem
Oud 11-12-2005, 14:36
Until My End
Until My End is offline
Citaat:
Optima schreef op 11-12-2005 @ 04:33 :
ik wil meer seks...
Tja, wie niet he.
Oud 11-12-2005, 14:50
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Qamra schreef op 11-12-2005 @ 08:56 :

Morgen weer samen college. Ow man
Inmiddels ben ik hier helemaal niet meer zo enorm enthousiast over.
Oud 11-12-2005, 15:04
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
funky_aapii schreef op 11-12-2005 @ 13:18 :
Kut...want kep een zwak voor me ex . En die ex is een vriend van me dus ik zie hem vaak...en dan komt dat zwak weer omhoog...sja kben togh niet helemaal over hem heen..terwijl het al 5 maanden uit is.
ach tussen mij en mn ex is het bijna een half jaar uitgeweest terwijl we maar 4 maanden iets hadden en ik heb dat hele halve jaar een zwak voor m gehad.....

En nu is het allemaal weer goed

maarja wat ik wil zeggen extra proberen hem te vergeten is moeilijk als je vrienden wilt blijven. Bekijk het gewoon van de goeie kant je hebt uit je relatie wel een goeie vriendschap overgehouden
Oud 11-12-2005, 15:32
Verwijderd
goed, denk ik. morgenvroeg moet ik naar het ziekenhuis, en hij gaat speciaal voor mij om 7 uur opstaan, zodat hij mee kan <333
Oud 11-12-2005, 15:50
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Until My End schreef op 10-12-2005 @ 20:49 :
*knuffel*
Succes ermee he.
Dank je

@Sidhe: Veel sterkte meis...
Oud 11-12-2005, 16:17
Verwijderd
En ergens zit het me toch niet helemaal lekker. Maar dat is dus tegelijkertijd een tekortkoming van mezelf en heeft niet met hem te maken. Ik weet ook niet precies wat ik er nou van vind, van moet vinden, wat ik voel en wat ik zou moeten voelen. Waarom kan ik het niet gewoon achter me laten, zoals ik dat eerst wel kon? Waarom moet ik er nu regelmatig aan denken?

Verder gaat alles trouwens super. Ik geniet echt zo erg van hem! Naja, eigenlijk genieten we gewoon van elkaar Zometeen komt ie hier eten. Echt gezellig. Het voelt allemaal zo goed. Dit is echt een blijvertje En het kan me niets schelen wat anderen wel niet denken, want ze zullen snel genoeg wel merken dat het echt serieus is tussen ons en wat dan nog. Mij kunnen ze echt niets maken.
Gisteren was er een meisje wat bij hem kwam staan en (wat ik later hoorde) gekke dingen tegen hem had gezegd en ik heb echt hartelijk gelachen samen met een vriendin. Het voelt zo goed dat ik gewoon lekker mijn gang kan gaan en hij ook en dat we af en toe dan even naar elkaar toe trekken..

Zucht, alles voelt gewoon zo goed.
Oud 11-12-2005, 16:31
Verwijderd
Bedankt allemaal..
Oud 11-12-2005, 16:33
*Rupsje*
Ik word er gek van dat hij in mijn hoofd blijft zitten, terwijl hij helemaal niet leuk is. En ik vind hem ook niet meer leuk. Het is nu al zo lang geleden, hij moet weg! Maar ik ben bang dat dat alleen gaat lukken als ik een andere jongen vind... maar ik heb nog geen idee wie. Pff
Oud 11-12-2005, 16:39
YellowLight
YellowLight is offline
Citaat:
*Rupsje* schreef op 11-12-2005 @ 17:33 :
Ik word er gek van dat hij in mijn hoofd blijft zitten, terwijl hij helemaal niet leuk is. En ik vind hem ook niet meer leuk. Het is nu al zo lang geleden, hij moet weg! Maar ik ben bang dat dat alleen gaat lukken als ik een andere jongen vind... maar ik heb nog geen idee wie. Pff
exactly what ï feel. nouja, behalve dat ik hem stiekem gisteren nog wel leuk vondt. en het is klote. (als je dat zo mag zeggen op het internet ).

en ik heb hem laten weten hoe ik me voel, en dat ik hem nog wel leuk vindt eigenlijk en blabla, en hij laat niets van zich horen . de boodschap is wel duidelijk.
maar toch, ben ik heel erg teleurgesteld in hem . Want je kunt op zn minst zeggen, sturen wat dan ook dat het niet meer wederzijds is.

en nu, il est un ********. en ik ben naïef.

Conclusie: ik voel me op relationeel gebied.
Oud 11-12-2005, 16:43
T!ne
T!ne is offline
Ik wil gewoon dat hij eindelijk eens laat weten of hij nog iets voor mij voelt of niet.. en als het zo is, of hij dan het lef heeft om door te zetten..!!
Oud 11-12-2005, 17:09
chocomelsletje
OMFG
wat een nerd, maar echt.
Ik krijg vanmiddag een smsje van een collega: *naam van mn ex* denkt dat jij sjans hebt met iemand van de ah! hij vraagt telkens aan mij met wie! Weet jij het?

Waar bemoeit die jongen zich opeens mee?!

ik probeer nu een gesprek met hem aan te knopen op MSN, maar hij reageert niet.
Oud 11-12-2005, 17:45
Lo_Siento
Lo_Siento is offline
Ik voel me een beetje tegenstrijdig op dit moment als we het over relationeel gebied krijgen..
Snap niet dat ik nog steeds gevoelens kan hebben voor een jongen waar ik hoogstens een maandje een beetje mee gescharrelt heb en die me gigantisch genaaid heeft. Ondertussen heb ik weer met mijn ex en we zijn zo gelukkig *zucht* maar het verliefde gevoel voor hem is nog niet terug en ik weet niet of dat nog wel terugkomt..

*Ik ben zo stom bezig*
Oud 11-12-2005, 17:47
Roosje
Roosje is offline
Mmja.
Oud 11-12-2005, 18:03
I C U
I C U is offline
Ik heb gister een afschuwelijke, doch grappige openingszin gebruikt, en heb vervolgens gewoon gezellig staan ouwehoeren met een hele leuke jongen. Ik ben dus heel dapper enzo gewoon op een jongen afgestapt enzo. Ach ja. En het was best leuk! En ik heb zijn telefoonnummer. Maar ikw eet nog niet of ik er wat mee ga doen, en of ik dat wel wil. Hm, ik denk dat ik dat wel wil. Straks maar. Dus... Het was gisteravond sowieso leuk! Heb echt heel erg gelachen enzo. En vandaag was ook leuk. Damn, ben ik nu ook een chaoot?

@ Anneka: Ik ben het met Qamra eens, ontkenning!

En ligt het nou aan mij, of lopen nu zoveel relaties stuk? Winterdipje ofzo? Iig, iedereen die graag een knuffel wil krijgt er een *knuv geeft*!
Oud 11-12-2005, 18:23
Al Murphy
Al Murphy is offline
Een tijdje geleden heb ik het hier ergens nog eens uitgebreid over mijn ex gehad; het was uit tussen ons, maar ik voelde me daar niet lekker bij, omdat het in mijn ogen zo fout was dat het gedaan was. Maar hoe we het ook gedraaid of gekeerd hebben, het zou niet zo goed zijn om opnieuw een relatie te beginnen. Verder gaat het prima tussen ons.

Ondertussen heb ik iemand anders leren kennen. Ik ken haar al lang van ziens, maar sinds enkele weken zijn we ook 'echt' contact met elkaar gaan opzoeken. En dat loopt lekker. Ik kijk er telkens weer naar uit, en volgens mij vind ze het ook wel spannend. Ik ken haar nog niet zo goed, maar ik denk toch heel erg vaak aan haar. De roes van het verliefd worden, het uitdagen en jagen, het spelen? Zo voelt het voor mij aan. Ook al bestaat de kans dat ik vrij binnenkort heel erg op mijn bek ga gaan, het geeft een heerlijk gevoel om op wolken te lopen. Nog even en ik zie haar weer...
Oud 11-12-2005, 18:29
chocomelsletje
WTF, hij ontkent het gezegd te hebben. Ik begon te twijfelen, en zelfs te denken dat die collega van me er over loog. Niet dus. Een vriend van me zei dat mijn ex het ook aan hem had gevraagd. Die vriend vertrouw ik dus wel, die zou niet zomaar liegen tegen mij. Dus ik zeg het tegen mijn ex, en opeens moet hij gaan.
Ik vind het niet raar dat hij wil weten met wie ik rond scharrel, het is immers nog geen eens drie weken uit, maar ontken het dan niet.
Oud 11-12-2005, 19:28
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 11-12-2005 @ 19:03 :
@ Anneka: Ik ben het met Qamra eens, ontkenning!
ja nou ik weet het niet hoor
maar goed ik wil het iig niet want het kan gewoon niet
Oud 11-12-2005, 19:37
Qimm
Qimm is offline
vozen in het zwembad is best leuk
Oud 11-12-2005, 19:49
I C U
I C U is offline
Citaat:
Anneka schreef op 11-12-2005 @ 20:28 :
ja nou ik weet het niet hoor
maar goed ik wil het iig niet want het kan gewoon niet
Schat, alles kan, als je maar een beetje je best doet! Puh!
Oud 11-12-2005, 19:58
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 11-12-2005 @ 20:49 :
Schat, alles kan, als je maar een beetje je best doet! Puh!
ja maar
hoe een grote bek ik ook heb ik krijg gewoon geen hoogte van hem
ik wacht nog wel even en sla toe als hij toenadering zou zoeken
Oud 11-12-2005, 20:04
I C U
I C U is offline
Citaat:
Anneka schreef op 11-12-2005 @ 20:58 :
ja maar
hoe een grote bek ik ook heb ik krijg gewoon geen hoogte van hem
ik wacht nog wel even en sla toe als hij toenadering zou zoeken
Toeslaan, het woord alleen al Succes ermee!

Oeh, smscontact... En nu moet ik niet te enthousiast worden!
Oud 11-12-2005, 20:07
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 11-12-2005 @ 21:04 :
Toeslaan, het woord alleen al Succes ermee!

Oeh, smscontact... En nu moet ik niet te enthousiast worden!
jaaaa
nou we zien wel
het is bij vlagen
ik weet het dus niet precies
oftwel we zien wel

en oehh leuk!
Oud 11-12-2005, 20:12
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
I C U schreef op 11-12-2005 @ 19:03 :
En ligt het nou aan mij, of lopen nu zoveel relaties stuk? Winterdipje ofzo? Iig, iedereen die graag een knuffel wil krijgt er een *knuv geeft*!
Er zijn redelijk wat relaties gesneuveld dit weekend idd.

Thanx anyway.
Oud 11-12-2005, 21:02
Verwijderd
Godsgruwelijk kut.

Terwijl afgelopen week toch echt heel goed en relaxt was eigenlijk. Maar was gister te flauw van de hele lange dag. En toevallig was hij net het 'slachtoffer' daarvan...

Beetje too much dus. Zal hij zeker vinden. Helaas

Nu dus maar weer streven het goeie van afgelopen week weer terug te krijgen
Oud 11-12-2005, 21:12
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Had ik al gezegd dat ik zo f*cking verliefd ben?
Dan nog maar een keer.
Oud 11-12-2005, 23:16
Verwijderd
Ben zo blij met hem! Ik weet wel dat ik, als ik bij iemand anders was geweest vanavond, echt helemaal tegen het plafond had gezeten van de stress. Maar hij weet dan net zo te reageren dat ik rustig blijf, alles goed komt, en we uiteindelijk veilig thuis komen... Echt een goed team samen!
Oud 11-12-2005, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Ik word er gek van dat zij in mijn hoofd blijft zitten.
Oud 12-12-2005, 06:29
langejongen
langejongen is offline
Zaterdag weer bij haar geweest, samen klein stukje gewandeld,gezoend,gegeten en naar uitvoering van haar koor geweest. Gezoend en geknuffeld in de auto. Het hield maar niet op.
Dit pakt niemand me zomaar af.
Oud 12-12-2005, 09:31
chocomelsletje
Het is echt een WTF-tijd ofzo
Opeens krijg ik een mailtje van een jongen die ik bijna een jaar geleden heel erg leuk vond. Heb hem al een half jaar niet gesproken, mailt 'ie opeens naar mij, naar mijn ex, een oude vriend van me, en nog een meisje dat ik niet ken:
Hebben jullie zin om in de zomervakantie een weekje naar een camping te gaan?
In principe lijkt het me wel heel gezellig, maar ik snap niet waarom hij mij uitnodigt, terwijl ik hem een half jaar niet gesproken heb.
Het lijkt wel een slechte grap ofzo
Oud 12-12-2005, 09:50
Verwijderd
Beetje raar... Ik weet neit goed wat ik van hem moet vinden? Is hij nu meer voor mij dan ik voor hem? Is hij überhaupt meer dan dat dat ooit is geweest? Ik ga maar eens iemand een mailtje sturen, misschien dat ik dan alles op een rijtje krijg.
Oud 12-12-2005, 09:50
Verwijderd
Van het weekend 'gevierd' dat we een half jaar samen zijn. Lekker nix gedaan, heeeerlijk ontbeten en gewoon lui gedaan. Geweldig.
Dit is het, gewoon... Hij is het, helemaal!
Oud 12-12-2005, 10:25
clienus
clienus is offline
best lekker tussen kerst en nieuwjaar een jaartje verkering
Oud 12-12-2005, 10:35
WolterB
WolterB is offline
Ontzettend verliefd
Oud 12-12-2005, 10:46
Roos
Roos is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 12-12-2005 @ 10:31 :
Het is echt een WTF-tijd ofzo
Opeens krijg ik een mailtje van een jongen die ik bijna een jaar geleden heel erg leuk vond. Heb hem al een half jaar niet gesproken, mailt 'ie opeens naar mij, naar mijn ex, een oude vriend van me, en nog een meisje dat ik niet ken:
Hebben jullie zin om in de zomervakantie een weekje naar een camping te gaan?
In principe lijkt het me wel heel gezellig, maar ik snap niet waarom hij mij uitnodigt, terwijl ik hem een half jaar niet gesproken heb.
Het lijkt wel een slechte grap ofzo
Waarschijnlijk weet hij niet dat het uit is tussen jullie?
Oud 12-12-2005, 12:13
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Ik word er gek van dat hij in mijn hoofd blijft zitten
Ik wil duidelijkheid, maar durf er niet om te vragen..

Regels voor berichten