![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb aangegeven dat ze mijn huid, bloedvaten en hoornvliezen niet mogen hebben, puur om de reden dat dat idee me absoluut niet aanstaat, niet echt rationeel dus ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Nee, absoluut niet. Wat jij bedoelt, is dat mensen zich ter beschikking van de wetenschap hebben gesteld; registratie staat los van de donorregistratie van het NIGZ. Wat wel kan gebeuren, is dat wanneer een bepaalde weefseldeel ongeschikt blijkt voor transplantatie (bijvoorbeeld wanneer er een tumor ontdekt wordt) het gebruikt wordt voor wetenschappelijk onderzoek gericht op het verwerven van kennis rondom transplantatie. Wanneer je hier bezwaar tegen hebt, kun je dit wanneer je je registreert als donor laten vastleggen. Wat stom dat het NIGZ dit niet zo duidelijk vermeld heeft op de website. Ik kan me voorstellen dat er nog aardig wat mensen zijn die dit ook niet weten en daarom maar besluiten om geen donor te worden.
|
|