Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2005, 23:29
Boas
Boas is offline
ik vergeet ook altijd dingen wat vaak leidt tot omgwtf momenten.
Zo had ik laatst een rekenmachine nodig die boven lag en ben toen in totaal 3 keer naar boven gelopen omdat ik elke keer weer werd afgeleid (computer, zooi op mijn kamer, toilet bezoekje) en daardoor vergat waarom ik nou ook alweer boven was (ik heb de opgave ook maar overgeslagen)
Oud 13-12-2005, 08:27
Jules
Jules is offline
Ik maak voordat ik ga slapen altijd 2 watjes klaar: 1 met oogmakeupremover en 1 met gezichtsreiniger. En dan ga ik mijn gezicht reinigen met oogmakeupremover.

Ik stap 's morgens op de fiets naar de uni, en word dan 1 sec. later 'wakker' en dan ben ik er al en kan ik me helemaal niets van de reis erheen herinneren. En dat heb ik ook heel vaak in de auto.

Iemand bellen terwijl ik diegene wilde smsen.

Een glas inschenken en dan weten dat 'ie vol is en ik moet stoppen, en dan gewoon door gieten he, jaa.
Oud 13-12-2005, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 13-12-2005 @ 09:27 :
Ik stap 's morgens op de fiets naar de uni, en word dan 1 sec. later 'wakker' en dan ben ik er al en kan ik me helemaal niets van de reis erheen herinneren. En dat heb ik ook heel vaak in de auto.
Chill
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 10:20
qghp
qghp is offline
Ik droom echt te absurde dingen de laatste tijd, inclusief muziek en als ik dan wakker wOrdt denk ik OMGWTF?!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 10:51
ZerO
ZerO is offline
Ik liep een keer keihard tegen een glazen wand aan in een winkel toen ik naar buiten wilde gaan maar ach zo OMGWTF is dat eigenlijk niet

Laatst gewijzigd op 13-12-2005 om 10:55.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 11:27
Verwijderd
Citaat:
K-pax schreef op 12-12-2005 @ 12:37 :
ik kan niet wachten totdat jij moeder word en over de straat loopt met je kind
Hehe... Neej neej, dat is alleen als het iets redelijk kleins is... Zoals geld (wat ik wel altijd terugvind!), een pen, een muts... Dat soort dingen. Anders ou ik wel wel een heel slechte moeder zijn
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 11:34
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Hermione schreef op 12-12-2005 @ 23:40 :
mn wallpaper
omg haha.
Oud 13-12-2005, 13:51
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 13-12-2005 @ 11:20 :
Ik droom echt te absurde dingen de laatste tijd, inclusief muziek en als ik dan wakker wOrdt denk ik OMGWTF?!

oja dat heb ik de laatste tijd ook, ik droomde dat mijn vader lord voldemort was en ik harry potter en dat ik hem moest vermoorden en gisteren iets met ontbindende vampiers die ik moest vernietigen want anders kwam er een vampierenplaag. die laatste droom was ook met geur en dat rook niet zo fris.
Oud 13-12-2005, 14:25
Flijn
Flijn is offline
Citaat:
Jolene schreef op 12-12-2005 @ 19:43 :
De laatste keer dat ik een epileptische aanval kreeg was best wel wtfff.Ik stond daar heel droog "oh ik denk dat ik een aanval heb" en toen viel ik opeens tegen een berg dozen aan
Zoites had ik een tijdje geleden in de H&M. Toen ik bijkwam dacht ik dat ik in bed lag en gewoon aan het wakker worden was, dat viel wel even tegen...
Oud 13-12-2005, 14:27
idontcare
idontcare is offline
ik heb heel vaak dat ik dan echt iets ontzettends lomps droom en dan word ik wakker 'omgwtf dat sloeg echt nergens op'
oh edit vanmorgen droomde ik dat ik in een soort makro was en ik moest een gala outfit hebben maar er hingen alleen maar dezeflde kleren. en toen mocht je een gratis cadeautje uitzoeken en ik had een kinderbijbel maar ik was m'n bonnetje kwijt daarvoor dus ik ging zonder bon weg en toen kwam ik bij de beveiliging en dachten ze dat ik die bijbel gejat had omgwtf

en 5 min geleden had ik de cola opgemaakt en zette ik de lege fles terug. ook zoiets.

Laatst gewijzigd op 13-12-2005 om 14:30.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 14:32
qghp
qghp is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 13-12-2005 @ 14:51 :
oja dat heb ik de laatste tijd ook, ik droomde dat mijn vader lord voldemort was en ik harry potter en dat ik hem moest vermoorden en gisteren iets met ontbindende vampiers die ik moest vernietigen want anders kwam er een vampierenplaag. die laatste droom was ook met geur en dat rook niet zo fris.

Ik droomde over de fabriek waar ik werkte en die dochter van hulk hogan was er ook toen wa ze haar jas kwijt en die gingen we toen zoeken, toen kwamen we in een heel donker deel van de fabriek waar ik nog nooit geweest was en daar werkten allemaal reuzen :/
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 16:26
idontcare
idontcare is offline
of als ik aan de telefoon zit dan ga ik altijd vage tekeningetjes maken en loop ik rodn in mn kamer en als ik dan op heb gehangen dan kan ik me helemaal niet meer herinneren dat ik al die dingen heb gedaan omgwtf
Oud 13-12-2005, 16:29
Project 50
Project 50 is offline
Vandaag zat ik lekker achterover leunend met m'n stoel. Mijn voeten had ik tussen het bureaublad en een buis daar onder geklemd zodat ik bleef hangen. Plots verloor ik mijn evenwicht en trok het bureaublad van de poten af en viel tegen de muur achter mij.

De klas kon het in ieder geval wel waarderen .
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 16:47
Verwijderd
Ik was melk aan het inschenken, gooi ik het net afgeknipte hoekje van het nieuwe pak in een beker melk, zet die beker in de koelkast en het pak op tafel. wtf
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 17:41
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
IdioLogic schreef op 13-12-2005 @ 16:29 :
Vandaag zat ik lekker achterover leunend met m'n stoel. Mijn voeten had ik tussen het bureaublad en een buis daar onder geklemd zodat ik bleef hangen. Plots verloor ik mijn evenwicht en trok het bureaublad van de poten af en viel tegen de muur achter mij.

De klas kon het in ieder geval wel waarderen .
haha, om dat soort dingen moet ik dus altijd heel hard lachen. en vervelend is dan om te merken dat diegene echt pijn heeft, want dan is het ineens gemeen om te lachen
Oud 13-12-2005, 17:46
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik werd laatst om een uur of 2 s'nachts wakker en dacht dat m'n wekker al was gegaan. En voor ik erachter kwam hoe laat het werkelijk was, was ik opgestaan, had ik gedouched en me aangekleed . Ik ben toen maar weer met kleren en al in bed gaan liggen ..
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 18:17
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
idontcare schreef op 13-12-2005 @ 15:27 :
ik heb heel vaak dat ik dan echt iets ontzettends lomps droom en dan word ik wakker 'omgwtf dat sloeg echt nergens op'
oh edit vanmorgen droomde ik dat ik in een soort makro was en ik moest een gala outfit hebben maar er hingen alleen maar dezeflde kleren. en toen mocht je een gratis cadeautje uitzoeken en ik had een kinderbijbel maar ik was m'n bonnetje kwijt daarvoor dus ik ging zonder bon weg en toen kwam ik bij de beveiliging en dachten ze dat ik die bijbel gejat had omgwtf

en 5 min geleden had ik de cola opgemaakt en zette ik de lege fles terug. ook zoiets.
ik heb ook vaak dat soort vage dingen.
Ik droomde eens van een stel kippen op een lange, lopende band en die zaten dan te broeden
Ik heb eens gedroomd dat ik met mijn hele gezin en 2 goede kennissen op iets van een uitkijkblok stonden en toen begon het te stormen en toen hielp mijn moeder iedereen mijn basisschoolgebouw in om te gaan koffie drinken maar vergat mij helemaal en toen zag ik een lama voorbijlopen en er stonden wolkenkrabber-vormige gebouwen maar dan een stuk kleiner.
Oud 13-12-2005, 18:23
Jinte
Jinte is offline
Citaat:
Jules schreef op 13-12-2005 @ 09:27 :
Ik maak voordat ik ga slapen altijd 2 watjes klaar: 1 met oogmakeupremover en 1 met gezichtsreiniger. En dan ga ik mijn gezicht reinigen met oogmakeupremover.

Ik heb pas mijn hele gezicht gewassen met nagellakremover
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 18:33
Little Sister
Little Sister is offline
Ik ging een keer zaterdagavond uit en ik moest huissleutels meenemen, zodat ik binnenkon zonder dat r een deur open moest blijven. Maar toen ik buiten stond heb ik die, zonder duidelijke reden, aan de buitenkant van de deur gedaan en ben ik weggelopen. Toen kwam ik om half 3 s'nachts de straat ingelopen en besloot ik mijn sleutels maar eens uit mn tas te vissen, maar kon ik ze niet vinden. In volledige paniek alles op de grond gegooid. Bijna mijn ouders wakker gebeld, maar gelukkig zag ik ze toen al in de deur zitten.

Ook wil ik wel eens iets heeel briliants zeggen, echt iets heel leuks en dan net als ik t wil zeggen dan ben ik het vergeten. Ik weet alleen nog dat het heel leuk en grappig en intelligent was.

Als er s'nachts wat gebeurd, dus dat ik uit bed ga ofzo, dan denk ik in de ochtend vaak dat het een droom was, of dat een droom iets echts was. Dan ga ik s'ochtends mensen hele rare vragen stellen over dingen die in mijn droom zijn gebeurd.
Oud 13-12-2005, 18:42
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Citaat:
Jinte schreef op 13-12-2005 @ 19:23 :
Ik heb pas mijn hele gezicht gewassen met nagellakremover
Dat ruik je toch meteen ? Dat spul ruikt fucking sterk.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 19:03
Verwijderd
Ik spoot een keer Sterilon in mijn oog ipv oogdruppels. Ik doe ook regelmatig mijn lenzen in als ze nog in de schoonmaak vloeistof aan. Au au au.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 12:41
Jules
Jules is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 13-12-2005 @ 20:03 :
Ik spoot een keer Sterilon in mijn oog ipv oogdruppels. Ik doe ook regelmatig mijn lenzen in als ze nog in de schoonmaak vloeistof aan. Au au au.
Koop dan ook 2 in 1
Oud 14-12-2005, 13:03
lodemai
lodemai is offline
Citaat:
slobowicz schreef op 10-12-2005 @ 23:24 :
en k weet zeker dat dit komt door veel te veel blowen.. net als alles vergeten (midden in een gesprek vergeten waar t gesprek over ging).. af en toe is het wel grappig.. maar omdat t steeds erger wordt is t ook wel lastig
herkenbaar...

ik loop wel eens een half uur door de kamer, alleen maar afvragen wat ik nu eiglijk ging zoeken.

een vriendin ilse opbellen, haar moeder aan de lijn krijgen en vervolgens 'hallo, met ilse' zeggen.

koffie en water in het koffiezetapparaat doen, beker eronder zetten, apparaat aanzetten, beker pakken, melk en suiker erin doen, met de beker op de bank gaan zitten en vervolgens jezelf afvragen waarom het toch zo stinkt in de keuken.

midden in een gesprek met iemand jezelf afvragen 'hoe heet die gozer ookalweer?'

met mijn autosleutel proberen je voordeur open te maken.

plotseling erachter komen dat ik engels tegen iemand zit te praten terwijl het gesprek in het nederlands begon en die persoon nauwelijks engels spreekt/begrijpt.

me plotseling afvragen 'hoe heet mijn vriend ookalweer?' terwijl we al een halfjaar samenwonen.
Oud 14-12-2005, 13:07
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
lodemai schreef op 14-12-2005 @ 14:03 :

een vriendin ilse opbellen, haar moeder aan de lijn krijgen en vervolgens 'hallo, met ilse' zeggen.
Hahaha ja dat is erg.
Oud 14-12-2005, 15:45
Project 50
Project 50 is offline
Citaat:
Scatterbrain schreef op 13-12-2005 @ 18:41 :
haha, om dat soort dingen moet ik dus altijd heel hard lachen. en vervelend is dan om te merken dat diegene echt pijn heeft, want dan is het ineens gemeen om te lachen
Ach, gelukkig viel de schade wel mee. Daarnaast doet het me altijd goed als ik mensen vermaak.

.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 17:40
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Vandaag voelde ik iets heel raars in mn schoen, en dankzij mijn spinnenfobie dacht ik gelijk dat het een spin was. Dus ik sta op de trap te schudden met mijn schoen, en gil in paniek: 'Lucia, help me, alsjeblieft help me, trek mijn schoen uit!'
Mensen die langsliepen keken echt zo van WTF, vooral toen Lucia wild aan mijn schoen begon te trekken.
Eindelijk was mijn schoen uit, en keek ik erin, en wat zat er in?
Juist ja, NIETS.
Oud 14-12-2005, 17:43
Verwijderd
Ik had laatst dat ik een shagje draaide, naar buiten liep, 'm opstak en toen op 'n een of andere manier dacht van "Nou, hij's aan, nu kan ik 'm wel weggooien" en euh, toen gooide ik 'm dus op de grond.

En een andere keer gebeurde ongeveer hetzelfde, maar toen belandde hij al op de grond vóór ik 'm op kon steken.

Zou het een teken van God zijn? ("Nee, je bent gewoon dement." Oja, dat was ik even vergeten.)
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 21:27
idontcare
idontcare is offline
net wilde ik een liedje downloaden, dus ik limewire opgestart... welk liedje was het ook alweer?

ik weet het dus nog steeds niet
Oud 14-12-2005, 21:40
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb ook eens de telefoon opgenomen en toen gezegd: Tik, tik, wie ben ik?
Oud 14-12-2005, 22:43
Verwijderd
Citaat:
cherry-springs schreef op 14-12-2005 @ 22:40 :
Ik heb ook eens de telefoon opgenomen en toen gezegd: Tik, tik, wie ben ik?
Dat is niet 'OMGWTF!!1!elf!!', maar gewoon een beetje gestoord
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 00:40
Tom Violence
Tom Violence is offline
Ik fietste naar huis en was halverwege toen ik besefte dat ik mijn dure statief OPEN EN BLOOT op de Prinsengracht had laten liggen (zz). Gelukkig lag hij er nog.
Oud 15-12-2005, 00:41
Metal
Metal is offline
haha omg
had je gedronken?
Oud 15-12-2005, 00:42
Tom Violence
Tom Violence is offline
YES. Niet veel, maar ik heb geen alcohol nodig voor dergelijke stommiteiten.
Oud 15-12-2005, 11:48
Verwijderd
Citaat:
cherry-springs schreef op 13-12-2005 @ 19:17 :
ik heb ook vaak dat soort vage dingen.
Ik droomde eens van een stel kippen op een lange, lopende band en die zaten dan te broeden
Ik heb eens gedroomd dat ik met mijn hele gezin en 2 goede kennissen op iets van een uitkijkblok stonden en toen begon het te stormen en toen hielp mijn moeder iedereen mijn basisschoolgebouw in om te gaan koffie drinken maar vergat mij helemaal en toen zag ik een lama voorbijlopen en er stonden wolkenkrabber-vormige gebouwen maar dan een stuk kleiner.
Nu we het over dromen hebben heb ik er ook nog wel een: Ik heb eens gedroomd dat ik samen met een paar klasgenoten een duits SO mee moest met VWO 6 (ik zat in havo 3) maken in een frans lokaal. Toen ik het lokaal uit liep, was alles donker en stonden overal kaarsjes. In de aula was de bonte avond bezig, en mijn superstoere staigaire (ofzo) stond met haar band (ik weet niet eens of ze een band had ) te spelen. Op de trappen van de aula lagen allemaal mensen in zo'n romeinse lakens blauwe druiven te eten en er lag een leeuw. Een van de fakkels viel om, en toen was iedereen in paniek, en iemand riep: Niet gaan rennen, want dan aakt de leeuw in paniek! Ik rende de school in om mijn ouders en zussen te zoeken, en toen ik ze gevonden had spraken we af dat zij wast naar de auto zouden gaan en dat ik eerst mijn fiets zou gaan halen. In de garderobe lagen alle fietsen, en ik moest die van mij helemaal onderop ergens vandaan vissen. Toen ik eindelijk bij de auto aankwam, lagen er alleen maar witte onchtendjassen en broodmessen

Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 13:00
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
winamp starten, een liedje aanklikken, ondertussen alweer met iets anders bezig zijn, na een minuut denken, wat ik hoor ik toch? buiten kijken of er soms iemand op straat aan het schreeuwen is, en er vervolgens achterkomen dat het bewuste geluid uit mn boxjes komt, maar dat het volume zacht stond

als ik 's nachts over straat loop, denken dat er iemand achter me loopt omdat ik telkens wat hoor, met als gevolg dat ik steeds schichtig achterom kijk, en me dan na een tijdje beseffen dat het mn tas is die tegen mn jas schuurt
Oud 15-12-2005, 15:10
Flushpuppie
Flushpuppie is offline
ik ben te verstrooid: K ga voor een maat naar de coffeeshop, sta ik er voor de deur, merk ik dat ik nog moet pinnen. Dus ik naar pin automaat toe om te pinnen. 20€ in de pocket, draai ik me om om naar miel toe te fietsen, halverwege kom ik erachter dat ik nog naar de shop moet
Oud 16-12-2005, 09:35
saturday
saturday is offline
Ik zou vanochtend mn badjas aandoen. Eerst deed ik die band om als sjaal en toen de badjas
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 10:16
botulismf
botulismf is offline
Ik had gisteren bij een vriend pannenkoeken gebakken en ik we hadden boter gekocht maar hij eet geen boter dus had ik 'm meegenomen in mijn tas. Kom ik vanochtend op school, zie ik dat het - inmiddels vormloze - pakje boter nog steeds in mijn tas zit.

En nu ik erover nadenk: hij zit nog steeds in m'n tas.
Oud 19-12-2005, 12:01
Verwijderd
Nou, men kent vast het extreem intelligente spelletje wel van je duim tegen je voorhoofd en een fruit roepen als iemand boert om vervolgens degene die het laatst is te slaan.

Mijn huisgenootje in Finland is een gepassioneerd speler van dit spelletje en ze slaat nog hard ook..

Vrijdag zat ik met ouders en broertje in de auto van het vliegveld naar huis, kerstvakantie w00t. Ik vertelde natuurlijk allemaal spannende finlandverhalen en zat midden in een zin toen mijn vader een boer liet.. Volledig in paniek zette ik mijn duim op mijn voorhoofd en blerde heel erg hard 'KIWI!' En dat was echt vol automatisch. OMGWTF, hoe sneu. En ik werd er best raar om aangekeken.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 13:49
Flip!
Flip! is offline
Wtf ik dacht dat de leraar voor kerstviering iemand wilde uitnodigen die haar zoon verdronken had. Ik zeg ; WTF daar vier ik geen kerst mee he..

Bleek het dat die zoon gewoon verdronken was
Oud 20-12-2005, 09:00
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
wtf waarom staat er dat ik een m ben?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 11:25
*amélie*
*amélie* is offline
wtf er staat opeens een enge schilder voor m'n raam
Oud 20-12-2005, 11:33
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
*amélie* schreef op 20-12-2005 @ 11:25 :
wtf er staat opeens een enge schilder voor m'n raam
zijn ze aan het schilderen? als ze maar geen herrie maken, want ik moet leren

heb je mn dansende kerstman al gezien in de huiskamer?
Oud 20-12-2005, 12:05
Lif
Lif is offline
Ik loop de halve dag met m'n badjas over m'n kleren aan omdat het zo koud is op m'n kamer. Ik wist dat er een vriend van m'n huisgenoot hier was, dus ik dacht, ik doe even m'n badjas uit voordat ik naar de keuken ga, anders zie ik er zo verstrooid uit. Toen deed ik per ongeluk m'n broek in plaats van m'n badjas uit

Dus hij zag ook nog m'n paarse sokken met gaten en roze beenwarmer erover
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 12:27
*amélie*
*amélie* is offline
Citaat:
Scatterbrain schreef op 20-12-2005 @ 12:33 :
zijn ze aan het schilderen? als ze maar geen herrie maken, want ik moet leren

heb je mn dansende kerstman al gezien in de huiskamer?
Ze zijn al weg. Ik moet ook leren En je kerstman is echt briljant. Heb al met m meegedanst. Je moet m lekker veel aanzetten als Hayo erbij is...Is de boom ook van jou dan?
Oud 20-12-2005, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 19-12-2005 @ 13:01 :
Nou, men kent vast het extreem intelligente spelletje wel van je duim tegen je voorhoofd en een fruit roepen als iemand boert om vervolgens degene die het laatst is te slaan.

Mijn huisgenootje in Finland is een gepassioneerd speler van dit spelletje en ze slaat nog hard ook..

Vrijdag zat ik met ouders en broertje in de auto van het vliegveld naar huis, kerstvakantie w00t. Ik vertelde natuurlijk allemaal spannende finlandverhalen en zat midden in een zin toen mijn vader een boer liet.. Volledig in paniek zette ik mijn duim op mijn voorhoofd en blerde heel erg hard 'KIWI!' En dat was echt vol automatisch. OMGWTF, hoe sneu. En ik werd er best raar om aangekeken.
Whahaha ik zie het helemaal voor me <3
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 17:47
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
*amélie* schreef op 20-12-2005 @ 12:27 :
Ze zijn al weg. Ik moet ook leren En je kerstman is echt briljant. Heb al met m meegedanst. Je moet m lekker veel aanzetten als Hayo erbij is...Is de boom ook van jou dan?
ja die boom is ook van mij, hoe kunst en kitsch alike succes met je tentamen

ontopic: ik zat straks in de trein van nijmegen naar utrecht, en in arnhem keert ie altijd om, maar nu lag ik te slapen en toen werd ik wakker, wtf, ik rijd achteruit
Oud 20-12-2005, 17:52
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Scatterbrain schreef op 20-12-2005 @ 18:47 :
ja die boom is ook van mij, hoe kunst en kitsch alike succes met je tentamen

ontopic: ik zat straks in de trein van nijmegen naar utrecht, en in arnhem keert ie altijd om, maar nu lag ik te slapen en toen werd ik wakker, wtf, ik rijd achteruit
Dat heb ik ook een keer gehad, alleen was ik ondertussen alweer in Utrecht geweest...
Oud 20-12-2005, 17:53
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 20-12-2005 @ 17:52 :
Dat heb ik ook een keer gehad, alleen was ik ondertussen alweer in Utrecht geweest...
huhuh, sjoerd, jij en je biertje zijn elkaar zaterdag misgelopen
Oud 20-12-2005, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Horror Kitty schreef op 20-12-2005 @ 10:00 :
wtf waarom staat er dat ik een m ben?
haha, dat staat er al maanden. dacht dat je het expres deed?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten