Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
oja dat heb ik de laatste tijd ook, ik droomde dat mijn vader lord voldemort was en ik harry potter en dat ik hem moest vermoorden en gisteren iets met ontbindende vampiers die ik moest vernietigen want anders kwam er een vampierenplaag. die laatste droom was ook met geur en dat rook niet zo fris.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik droomde over de fabriek waar ik werkte en die dochter van hulk hogan was er ook toen wa ze haar jas kwijt en die gingen we toen zoeken, toen kwamen we in een heel donker deel van de fabriek waar ik nog nooit geweest was en daar werkten allemaal reuzen :/ |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik droomde eens van een stel kippen op een lange, lopende band en die zaten dan te broeden ![]() Ik heb eens gedroomd dat ik met mijn hele gezin en 2 goede kennissen op iets van een uitkijkblok stonden en toen begon het te stormen en toen hielp mijn moeder iedereen mijn basisschoolgebouw in om te gaan koffie drinken maar vergat mij helemaal en toen zag ik een lama voorbijlopen en er stonden wolkenkrabber-vormige gebouwen maar dan een stuk kleiner. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik loop wel eens een half uur door de kamer, alleen maar afvragen wat ik nu eiglijk ging zoeken. een vriendin ilse opbellen, haar moeder aan de lijn krijgen en vervolgens 'hallo, met ilse' zeggen. koffie en water in het koffiezetapparaat doen, beker eronder zetten, apparaat aanzetten, beker pakken, melk en suiker erin doen, met de beker op de bank gaan zitten en vervolgens jezelf afvragen waarom het toch zo stinkt in de keuken. midden in een gesprek met iemand jezelf afvragen 'hoe heet die gozer ookalweer?' met mijn autosleutel proberen je voordeur open te maken. plotseling erachter komen dat ik engels tegen iemand zit te praten terwijl het gesprek in het nederlands begon en die persoon nauwelijks engels spreekt/begrijpt. me plotseling afvragen 'hoe heet mijn vriend ookalweer?' terwijl we al een halfjaar samenwonen. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() heb je mn dansende kerstman al gezien in de huiskamer?
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ontopic: ik zat straks in de trein van nijmegen naar utrecht, en in arnhem keert ie altijd om, maar nu lag ik te slapen en toen werd ik wakker, wtf, ik rijd achteruit
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |