![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
+ desmond dekker en ddamaga. nog meer +en waren: laibach napalm death rahzel amon tobin (wel druk) en veel dingen die ik vergeten ben ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ken het, ik ken het Ik heb gvd jaga jazzist gemist, omdat ze voor lowlands gecancelled hadden, en ik dacht dar ze voor DOUR gecancelled hadden. En ik had radium/crystal distortion gemist omdat een paar van die waalse apen lastig aan het doen waren.
||
Citaat:
waarom maak ik de associatie zwarte cross? Wel veel vette dingen gezien vorig jaar, jeminee Isis, Ddamage, Walls of Jericho, Amon Tobin, Napalm Death (L) . En Alec empire, Massssive \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ Echt een fucking feest. Vooral bij die uptempo synth punk nummers. Ik geloof dat bij de laatste 2 nummers (night of violence) echt de pleuris uitbrak haha. ![]() En die crust met die 5 liter flacon water in de pit, goeie zaak\o/
||
Citaat:
en panacea \m/
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maargoed, er komen nog dik 120 namen bij<3 Het zou me trouwens niets verbazen als vsnares ook van de partey is. Ik zie het wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, en dit jaar ga ik voor 't eerst dat meertje checken. Kwam pas na het festival vorig jaar erachter dat het bestond. Heel handig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Op het moment dat er 5 van die metalcore apen voor je staan (zoals wij hadden, gelukkig is er verder niets gebeurd) doe je vrij weinig. En dan die lamme beveiliging. Tip: Spuit iemand met deodorant in zijn ogen. Beetje gemeen zijn mag wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||