Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2006, 17:15
Freshh~
Freshh~ is offline
dumpen die moeder
Advertentie
Oud 02-01-2006, 17:34
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-01-2006 @ 17:57 :
Tuurlijk heeft het invloed, maar het hoeft niet zo te zijn dat je precies doet wat je moeder (of vader of wie dan ook) wil. En als één van mijn ouders mij op mijn 22ste op een dergelijke manier zouden behandelen dan zou ik er iig wat van zeggen en als dat niet zou helpen, dan zou ik het huis uitgaan. (Natuurlijk is dat niet altijd mogelijk, maar als je 22 bent is het toch wel tijd om wat meer afstand te nemen van papa en mama (of je nu thuis woont of ergens anders staat daar los van) en je eigen beslissingen te nemen.)
Ja, in theorie klinkt het allemaal goed, maar in praktijd werkt het helaas niet altijd zo..
Ik denk dat de TS zegt dat hij het zelf eigenlijk ook niet helemaal ziet zitten (o.a. door de opmerkingen van familie), dan moet hij er maar een punt achter zetten.
Als je partner thuis niet eens normaal/fatsoenlijk ontvangen wordt, dan word je daar ook ongelukkiger van. En dan kun je wel het huis uit gaan, wat een drastische maatregel is..

Maar als je een goede relatie hebt met je ouders dan kun je ze wel duidelijk zeggen dat je niet gediend bent van hun kritiek en opmerkingen over je vriend(in).
Oud 02-01-2006, 17:38
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 02-01-2006 @ 18:34 :
Ja, in theorie klinkt het allemaal goed, maar in praktijd werkt het helaas niet altijd zo..
Dat snap ik ook wel, dat neemt echter niet weg dat het belangrijk dat je je realiseert dat een dergelijke relatie niet gezond is en dat je probeert er wat aan te veranderen (tenzij je het wel fijn vindt dat je moeder alles voor je beslist, dan is het nog niet gezond, maar goed, dan kies je er zelf voor).

Ik denk dat zo iets met die partner slechts een voorbeeld is van hoe de relaties daar thuis zijn. Natuurlijk kun je het eerst proberen te bespreken (of je nu wel of geen goede relatie hebt - als de relatie in zijn totaliteit slecht is heb je nog meer redenen om het huis uit te gaan ) en er zo wat aan proberen te veranderen, maar als niets helpt dan vind ik het helemaal niet zo rigorieus om dan het huis uit te gaan.
Oud 02-01-2006, 17:50
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 02-01-2006 @ 18:34 :
Als je partner thuis niet eens normaal/fatsoenlijk ontvangen wordt, dan word je daar ook ongelukkiger van.
Er is nooit een overtogen woord gevallen toen zij bij me thuis was.
Oud 02-01-2006, 17:52
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
langejongen schreef op 02-01-2006 @ 18:50 :
en de sfeer?
Oud 02-01-2006, 17:56
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
langejongen schreef op 02-01-2006 @ 18:50 :
Opzich heeft dat er weinig mee te maken , ik ben ook 4 jaar niet welkom geweest bij de ouders van mijn toenmalige vriendin. zonder dat ze dat aan de grote klok hingen. Zulke dingen voelje gewoon aan.
Oud 02-01-2006, 18:06
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Cookie schreef op 02-01-2006 @ 18:52 :
en de sfeer?
Goed.
Oud 02-01-2006, 18:44
Verwijderd
Wel fijn dat je ondertussen alles hier al met ons besproken hebt, maar haar nog fijn laat wachten tot woensdag....

Stiekem hoop ik dat ze dit topic ooit tegenkomt
Oud 02-01-2006, 18:45
Drez
Drez is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 02-01-2006 @ 19:44 :
Wel fijn dat je ondertussen alles hier al met ons besproken hebt, maar haar nog fijn laat wachten tot woensdag....

Inderdaad.
Echt te sneu.
Oud 02-01-2006, 18:48
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 02-01-2006 @ 19:44 :

Ja dat dacht ik in het begin ook, maar volgens mij moet ze zich dan nog rotter voelen dan nu, dus ik hoop het toch maar niet
Oud 02-01-2006, 18:48
langejongen
langejongen is offline
Ik vraag om advies, en dat het gedetaileerd wordt, tsja.
Oud 02-01-2006, 18:51
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
langejongen schreef op 02-01-2006 @ 19:48 :
Ik vraag om advies, en dat het gedetaileerd wordt, tsja.
En uiteindelijk luister je naar je moeder ipv naar de meesten van ons.
Oud 02-01-2006, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 02-01-2006 @ 19:48 :
Ja dat dacht ik in het begin ook, maar volgens mij moet ze zich dan nog rotter voelen dan nu, dus ik hoop het toch maar niet
Mwa, als ze onze reacties leest moet haar dat toch wel een beetje opvrolijken
Oud 02-01-2006, 18:56
Iduna
Iduna is offline
Je hebt altijd kans dat 'de verkeerde' jouw persoonlijke dingen leest, dat heb je met het internet. Maar vragen om advies of iets dergelijks is toch goed?
Uiteindelijk ligt de keuze bij de topicstarter en of deze keuze nu gebaseerd is op de mening van zijn omgeving of op de mening van mensen die er buiten staan, het is wel zijn keuze.
Oud 02-01-2006, 20:47
Tom Violence
Tom Violence is offline
Ik heb een nieuwe theorie:

Je moeder is een manipulatieve, jaloerse teef die mocht willen dat ze een beetje curves/booty had. Wat een naar mens lijkt me dat zeg. Kan je geen pic van je moeder posten? Dan kan je alle reacties laten lezen.
Oud 02-01-2006, 20:56
Estar
Estar is offline
Citaat:
WolterB schreef op 02-01-2006 @ 19:51 :
En uiteindelijk luister je naar je moeder ipv naar de meesten van ons.
En daar moet dat meisje maar blij om zijn.
Oud 02-01-2006, 21:02
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Estar schreef op 02-01-2006 @ 21:56 :
Moet dat meisje blij zijn dat die moeder haar te dik vind en dat die jongen het daarom maar uit moet maken?
Oud 02-01-2006, 21:03
Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
Cookie schreef op 02-01-2006 @ 22:02 :
Moet dat meisje blij zijn dat die moeder haar te dik vind en dat die jongen het daarom maar uit moet maken?
jah. zo'n schoonfamilie en zo'n vriend wil je toch niet hebben zeg. wat een EIKEL

al was het de laatste vent op aarde en Mars.
Oud 02-01-2006, 21:24
Flowtje
Flowtje is offline
Misschien wil ze hem niet eens meer.
Oud 02-01-2006, 21:40
Peacefully
Peacefully is offline
als ze verstandig is, niet nee.
Oud 02-01-2006, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 02-01-2006 @ 12:42 :
Hey eh, topicstarter, heb je wel door dat je zelf ook niet de lekkerste bent....
En daar de reden waarom hij verkering heeft genomen met iemand die hij eigenlijk niet aantrekkelijk vindt
Oud 02-01-2006, 21:51
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 02-01-2006 @ 22:03 :
jah. zo'n schoonfamilie en zo'n vriend wil je toch niet hebben zeg. wat een EIKEL

al was het de laatste vent op aarde en Mars.
Das waar, Maja..
Oud 02-01-2006, 22:04
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Axilithor schreef op 02-01-2006 @ 22:52 :
Wat schitterend om al die vrouwen hier van hun stoel te zien vliegen Stormlooptopic.
Oud 02-01-2006, 22:11
Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
Wat schitterend om al die vrouwen hier van hun stoel te zien vliegen Stormlooptopic.
ik zit nog steeds hoor
Oud 02-01-2006, 23:46
Verwijderd
Ik wil die (weggehaalde) foto van die meid zien.

Sowieso vind ik die langejongen maar een sukkel als ie zich echt laat beïnvloeden door zijn moeder.
Iemand niet aantrekkelijk vinden is één ding, maar aangezien ze al vanaf het begin zo was, had je de relatie nooit moeten beginnen.
Oud 03-01-2006, 00:11
Roos
Roos is offline
Citaat:
Dat hij niks wil met een dik wijf, is zijn keuze (zal jij het ongetwijfeld mee eens zijn). Maar je ziet iemand afmetingen tijdens een eerste date ook al duidelijk, dus begin dan ook niks met zo'n meisje.

En aangezien die gast zelf ook niet moeders' mooiste is, heeft ie helemaal geen recht van spreken
Oud 03-01-2006, 00:18
Estar
Estar is offline
Citaat:
Roos schreef op 03-01-2006 @ 01:11 :

En aangezien die gast zelf ook niet moeders' mooiste is, heeft ie helemaal geen recht van spreken
Tuurlijk wel, maar hij weet t inderdaad van te voren en moet dus niet achteraf komen janken omdat zijn moeder hem streng heeft toegesproken.
Oud 03-01-2006, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 03-01-2006 @ 01:11 :

Oud 03-01-2006, 00:36
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Neehoor, vind dat die jongen groot gelijk heeft.
Oud 03-01-2006, 01:26
Estar
Estar is offline
Citaat:
Axilithor schreef op 03-01-2006 @ 02:15 :
Dat is niet zo moeilijk. Hij wilde gewoon neuken en werd min of meer verliefd op haar, maar niet echt. Alleen hij dacht in het begin nog van wel. Totdat hij op een gegeven moment echt struikelde over haar corpulentie. Hij wist het zelf ook wel, maar nu zijn moeder het nog eens zegt is dat de druppel.

Ook een logische verklaring Wel een zielige als t zo is
Oud 03-01-2006, 02:25
Mindfields
Mindfields is offline
Denk het eerlijk gezegd niet, als je alleen wilt neuqe kan je beter een mooi meisje nemen..
Oud 03-01-2006, 04:45
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 03-01-2006 @ 03:25 :
Denk het eerlijk gezegd niet, als je alleen wilt neuqe kan je beter een mooi meisje nemen..
maar als die m nou niet willen?
Oud 03-01-2006, 06:32
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Wie ging hier nou los met een 'betoog' van 600 woorden?
Oud 03-01-2006, 08:33
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Estar schreef op 02-01-2006 @ 21:56 :
Dat zeker, want iemand die op deze leeftijd nog zo makkelijk te beïnvloeden is en zich overgeeft aan de wil van de familie, is nog niet klaar om enige goedlopende relatie te onderhouden, lijkt mij.
Oud 03-01-2006, 09:46
Verwijderd
Van de ene kant snap ik wel een beetje dat de mening van je moeder belangrijk voor je is. Maar ik snap echt niet wat voor een mening jouw moeder heeft?!
Ik denk dat er op deze manier altijd wel iets mankeert aan jouw vriendin (te groot, te klein, platvoeten, krulhaar)... ik hoop niet dat je het iedere keer gaat uitmaken om zulke dingen... anders kan je beter met je moeder gaan trouwen, dan is het zeker goed

- ik kan echt niet bevatte dat:
1) je het echt uit gaat maken om je vriendin wat stevig is, en je MOEDER hier problemen mee heeft
2) Je dit al aan heel nederland hebt laten weten via dit forum, maar je vriendin dit pas woensdag ''mag'' weten. Kom op wees een man, zoek haar op, en vertel het direct!-
Oud 03-01-2006, 09:57
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
ik denk, ik kijk eens hoe lang langejongen nou precies is

dat jij durft om opmerkingen over iemands figuur te hebben zeg. Als ik die vriendin was, zou ik toch eens met je willen praten, over dingen als uiterlijke verzorging en haardracht
Oud 03-01-2006, 10:10
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 03-01-2006 @ 10:57 :
ik denk, ik kijk eens hoe lang langejongen nou precies is

dat jij durft om opmerkingen over iemands figuur te hebben zeg. Als ik die vriendin was, zou ik toch eens met je willen praten, over dingen als uiterlijke verzorging en haardracht
Heb je ook gekeken naar de datum waarop de foto's zijn geplaatst??Ik heb al heel lang niks meer aan m'n fotoboek gedaan en ik ben echt wel wat veranderd.
Oud 03-01-2006, 10:21
Estar
Estar is offline
Citaat:
langejongen schreef op 03-01-2006 @ 11:10 :
Heb je ook gekeken naar de datum waarop de foto's zijn geplaatst??Ik heb al heel lang niks meer aan m'n fotoboek gedaan en ik ben echt wel wat veranderd.
Dan had ik t helemaal niet aangedurft om dat op internet te zetten
Oud 03-01-2006, 10:46
T!ne
T!ne is offline
Heb juist het 'hoe voel je je op relationeel gebied'topic gelezen en jou twijfels zijn toch echt pas de laatste 4 dagen.. Niet? Want ervoor leek je zo stapelverliefd van haar, niets kon stuk.. En nu

Neem er even afstand van en kijk bij JEZELF! Vind JIJ haar leuk? Vind JIJ haar aantrekkelijk? De mening van je moeder kennen we nu al wel hoor, alleen die van jou is niet helemaal zeker.
Denk jij hetzelfde als je moeder, laat dat meisje dan weten dat je gewoon niet meer verliefd bent (ze zal het zo al erg genoeg hebben, zonder te weten dat haar vriendje haar een dik kind vind)
Denk jij anders dan je moeder, doe dan verder met haar! Zet je moeder aan de kant, laat haar weten dat je er echt niet van gediend bent (iemand die zo praat over mijn vriend, is het niet eens waard mijn moeder te zijn ) en maak er gewoon nog een mooie tijd van samen met je vriendin

Dus kijk naar JEZELF! Jij moet immers met haar het bed delen dusja
Oud 03-01-2006, 10:58
Muchacha
Muchacha is offline
Wat een kortzichtige moeder heb jij dat ze problemen heeft met je vriendin omwille van haar lichaamsbouw, cultuur en milieu Snob?
Jammer voor jou dat je al even eng denkt als haar, maar gelukkig ga je het uitmaken, je vriendin zou toch niet gelukkig blijven bij je.
Oud 03-01-2006, 13:26
Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
ja je hebt nu vast een lekker en schitterend hoofd.

ik zou wel eens een foto van je moedah willen zien, volgens mij is het zelf een vadsige muts.
Oud 03-01-2006, 14:20
Grimmetje
Grimmetje is offline
haha dit topic is echt g e w e l d i g

En inhoudelijk ben ik eigenlijk dezelfde mening toegedaan als de meeste mannen hier. Boeiend dat hij dat grietje niet meer leuk vindt, maar dat zijn moeder nog zoveel invloed daarop uitoefent is inderdaad een beetje triest..

Dump dat grietje gewoon, of blijf bij dr voor de sex ( als je dat nog wel kan)...hoe dan ook, stop met klagen.
Oud 03-01-2006, 15:23
Draakje83
Draakje83 is offline
Citaat:
Dat is twee jaar (+ een maand) terug. :-s Echt lang geleden is dat nou ook weer niet. Maar goed zo slecht is dat haar nou ook weer niet. Wat me meer op valt is hoe mager je bent.

Ik kan me voorstellen dat iemand in vergelijking met jou dik gevonden wordt.

Wat dat betreft kan ik me het best voorstellen dat je het vanwege het uiterlijk wil uitmaken. Ok, ik heb de foto niet gezien, maar je zegt dat ze dikker is dan gemiddeld. Dan is ze echt enorm veel dikker dan jou, want jij bent echt vrij mager.

Daar is trouwens niets mis mee, maar het is echt een rare combinatie en ik zou me er eerlijk gezegd ook niet prettig bij voelen om een vriendin te hebben die zo veel dikker is.

Omgekeerde is trouwens ook waar. Als een meid zo dun zou zijn als jou. Ook al is ze hartstikke leuk dan zou ik er ook moeite mee hebben. Een meid moet van mij ook wel een beetje fors zijn. Misschien ben ik daardoor kortzichtig, maar als ik op slank zou vallen, hoe zou ik dan in hemelsnaam van mezelf kunnen houden?
En dat is ook belangrijk.
Oud 03-01-2006, 15:32
TooskeDooske
TooskeDooske is offline
jij verdient niet eens een vriendin
je bent 22 kweek je eigen mening, mamas kindje
Oud 03-01-2006, 15:37
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Draakje83 schreef op 03-01-2006 @ 16:23 :
Dat is twee jaar (+ een maand) terug. :-s Echt lang geleden is dat nou ook weer niet. Maar goed zo slecht is dat haar nou ook weer niet. Wat me meer op valt is hoe mager je bent.

Ik kan me voorstellen dat iemand in vergelijking met jou dik gevonden wordt. ..............

Ik weeg 75 kg en ben rond de 1.95 meter. Ik doe er vanalles aan om aan te komen door spieropbouw en gezond eten, maar een lang lijf verbrand voedsel snel, plus dat ik geen aanleg heb.
Ik heb er geen minderwaardigheidscomplex door, maar het zou allemaal wel wat zwaarder mogen.Maargoed, dat heeft misschien tijd nodig.

Citaat:
.......Als een meid zo dun zou zijn als jou. Ook al is ze hartstikke leuk dan zou ik er ook moeite mee hebben. Een meid moet van mij ook wel een beetje stevig zijn. Misschien ben ik daardoor kortzichtig, maar als ik op slank zou vallen, hoe zou ik dan in hemelsnaam van mezelf kunnen houden?
En dat is ook belangrijk.
Een meisje mag best stevig zijn, een superslank figuur is ook niet alles voor mij, maar dit is bij nader inzien toch te fors en te stevig.
Oud 03-01-2006, 15:47
monolo
monolo is offline
gast je bent kklelijk, je bent niet in de positie om eisen te stellen
Oud 03-01-2006, 15:48
Grimmetje
Grimmetje is offline
Citaat:
langejongen schreef op 03-01-2006 @ 16:37 :
Ik weeg 75 kg en ben rond de 1.95 meter. Ik doe er vanalles aan om aan te komen door spieropbouw en gezond eten, maar een lang lijf verbrand voedsel snel, plus dat ik geen aanleg heb.
Ik heb er geen minderwaardigheidscomplex door, maar het zou allemaal wel wat zwaarder mogen.Maargoed, dat heeft misschien tijd nodig.

Dan ben je inderdaad écht dun. Ik weeg ook 75kg en ben 1,77m. Ik ben echt niet dik, maar doe wel aan fitness. Als je er echt druk mee bezig bent om spieren te kweken, dan heb ik een magisch woordje voor je: 'voeding'. Zonder goede voeding is het bij voorbaat al een kansloos verhaal.
Oud 03-01-2006, 15:49
Grimmetje
Grimmetje is offline
Citaat:
monolo schreef op 03-01-2006 @ 16:47 :
gast je bent kklelijk, je bent niet in de positie om eisen te stellen
Overdrijven is ook een vak
Oud 03-01-2006, 15:50
monolo
monolo is offline
ik kwam op voor alle vrouwen
Oud 03-01-2006, 15:51
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Grimmetje schreef op 03-01-2006 @ 16:48 :
Als je er echt druk mee bezig bent om spieren te kweken, dan heb ik een magisch woordje voor je: 'voeding'. Zonder goede voeding is het bij voorbaat al een kansloos verhaal.
Klopt. Ik eet ook veel en goed eten. Hollandse pot of pasta, bruinbrood met kaas of pindakaas, en witbrood met vleeswaren. Eet fruit,drink weinig frisdrank en snoep weinig.
Spieropbouw lukt, aankomen slecht.

Ik (we) ga(an) alleen beetje offtopic.

Laatst gewijzigd op 03-01-2006 om 15:53.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten