Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2006, 11:20
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 07-01-2006 @ 11:23 :
Slaapt een bed niet wat confortabeler
Haha.. Jawel, al slaapt het bij hem niet zo comfortabel als bij mij aangezien hij maar een éénpersoonsbed heeft. Maar hij heeft vanavond een wedstrijd en het is één uur en drie kwartier rijden, dus zeg maar twee uur. En ik wil dan ook een beetje bijslapen de terugweg, want ik ben heel erg moe en de heenweg zit ik met een vriendin achterin enzo.. En hij is altijd wel moe En hij heeft natuurlijk een wedstrijd gespeeld dan
Advertentie
Oud 07-01-2006, 12:26
miekmuis
miekmuis is offline
Gisteravond was zo ontzettend gezellig. Het was weer net zo leuk als met oud en nieuw. Hij is echt volwassener geworden en hij ziet er zo ongelooflijk goed uit. Verliefd ben ik nog niet, maar dat zou ik wel eens heel goed kunnen worden. Ik weet alleen niet hoe hij er over denkt en dat is wel heel erg vervelend. Wat dat betreft is hij misschien nog net zo als toen en als dat betekent dat het gewoon rustig aan gaat is dat precies wat ik wil, maar als dat betekent dat er nooit wat gaat gebeuren zou dat minder leuk zijn. Hopelijk gaan we volgend weekend uit en dan blijf ik bij hem slapen
Oud 07-01-2006, 12:42
Verwijderd
Ik heb vannacht niet over hem gedroomd, dat is ook weer een vooruitgang. Ik heb zelfs schrijfideeën opgedaan.

Vandaag is het precies een maand uit. Raar idee, ik heb nog steeds het gevoel dat hij ieder moment kan bellen om te zeggen dat hij in de bus zit. Dat zal allemaal wel overgaan. Vandaag is een goede dag.

en ik heb me voorgenomen nog maar 1 keer op een dag in dit topic te posten
Oud 07-01-2006, 12:46
ST*R
ST*R is offline
waarom reageer ik nou zo? dat is wel heel overdreven.. vanaf nu ga ik gewoon RATIONEEL denken. Beloofd.
maar ik heb denk ik ook wel beetje problemen met mezelf, dat ik zó reageer op hem
als ik nog 1 keer zo reageer is het beter dat ik hem een tijdje niet zie
Oud 07-01-2006, 13:24
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Bloem schreef op 06-01-2006 @ 21:14 :
Oh, ik zou Pierre doen, tenminste, die vind ik geloof ik veruit het leukste van alle voetballers Hoe ging het?
Beide voetballers waren er niet, zoals verwacht. Dus toen heb ik gezellig met m'n vader en nog mensen van vakantie wat gedronken en weer naar huis gegaan. Ik wist dat hij niet zou komen, maar had nog 1% hoop en voor die ene procent moest ik gaan. Nu kan en moet ik hem vergeten en uit m'n hoofd zetten. En eigenlijk vond ik het niet eens zo heel erg dat hij er niet was, wist het al, was alleen heel leuk geweest als ie er wel wat geweest...

Maar goed ook dat hij er niet was. Ik ben nog niet over m'n ex heen, wil graag vervanging en hij past ook niet bij me, hij rookt en het is niets voor mij... en ik heb net 2,5 jaar een relatie gehad met iemand die niet bij me past en ik wil nu kieskeuriger zijn en niet van te voren al weten dat het uit zal gaan binnen niet al te lange tijd...
Oud 07-01-2006, 13:44
dead person
dead person is offline
Ik weet niet meer wat ik wil... ene keer is alles weer heel goed en andere keer heb ik geen zin om hem te zien en als hij er is, wil ik niet meer altijd dat hij me aanraakt of een kus geeft of dat we seks hebben.

Twijfels zijn er altijd wel geweest, weet niet waarom... maar ben het piekeren en twijfelen en mezelf naar beneden halen na 2 jaar toch wel goed zat.
Oud 07-01-2006, 14:06
WolterB
WolterB is offline
Goed, zometeen naar haar toe
Oud 07-01-2006, 15:15
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Qamra schreef op 07-01-2006 @ 08:37 :
Aw, dat kan niet. Hij kan gewoon niet aan alles voldoen, dat is heel iets anders dan dat jij teveel verwacht!

(ik leer zo her en der wel eens wat van mijn eigen probleemgevalletje )

Ontopic; Ik heb al een heel -plannetje voor donderdag *grijns*
Het is maar hoe je het bekijkt.. Ik mag gewoon niet teveel verwachten als ik een leuk smsje krijg , want dan loop ik direct op wolkjes (al was ik er nu wel heilig van overtuigd dat het goed ging komen ..)
Oud 07-01-2006, 15:27
ST*R
ST*R is offline
ik vind dat hij me nu wel kan bellen, hij weet toch dat ik me niet zo goed voel..
wil nu echt graag heeeel lang in zn armen liggen en dat hij dan allemaal lieve dingen zegt, dat heb ik wel nodig
vanavond hopelijk
Oud 07-01-2006, 15:28
Roosje
Roosje is offline
<3.
Oud 07-01-2006, 16:12
Verwijderd
Ik voel voor de verandering eens helemaal niks. Heerlijk

Maar ik heb 'm dan ook al even niet gezien, dus eigenlijk telt het niet helemaal. Maar het gaat dus wel een stuk beter!
Oud 07-01-2006, 17:06
I C U
I C U is offline
Gisteravond was errug gezellig! Ik heb me vermaakt, en ik geloof dat ik me weer in kalme wateren bevindt, na dat gepruts van de afgelopen maanden. Voelt best goed, moet ik zeggen!

Maar pin me hier niet op vast, goed? Stel dat ik morgen weer overenthousiast ben over iets stoms...
Oud 07-01-2006, 17:29
Yolcu
Yolcu is offline
Ik wil hem spreken.. en zien.. maar het is beter van niet nu. Ik wacht op een teken van leven van zijn kant.. en ik weet dat hij me niet superlang zal laten wachten
Oud 07-01-2006, 17:45
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
T!ne schreef op 07-01-2006 @ 16:15 :
Het is maar hoe je het bekijkt.. Ik mag gewoon niet teveel verwachten als ik een leuk smsje krijg , want dan loop ik direct op wolkjes (al was ik er nu wel heilig van overtuigd dat het goed ging komen ..)
Misschien moet je hem zeggen dat je geen dingen wilt horen die je hoop geven als hij het toch niet meent

(weet ook niet wat erin stond hoor, dus ik sla vast de plank mis)
Oud 07-01-2006, 18:02
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Qamra schreef op 07-01-2006 @ 18:45 :
Misschien moet je hem zeggen dat je geen dingen wilt horen die je hoop geven als hij het toch niet meent

(weet ook niet wat erin stond hoor, dus ik sla vast de plank mis)
Wat hij stuurde, was niet eens zo hoopgevend.. En hij meende het wel.. Hij zei gwn dat hij wou dat ik ook kwam en daar heb ik tamelijk veel hoop uit gehaald

OT: Ik voel me vandaag wel oke. Ik ben nog steeds boos op mezelf, heb nog steeds gejankt, wil hem nog steeds terug..
Ik had nooit gedacht dat liefdesverdriet zo pijn deed.. Het voelt precies alsof ik een enorme last heb.. Precies een rugzak die ik aanheb, maar niet kan afzetten..
Oud 07-01-2006, 19:37
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vanavond weer saampjes, eindelijk weer.
Oud 07-01-2006, 20:49
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Gothic schreef op 07-01-2006 @ 14:24 :
Beide voetballers waren er niet, zoals verwacht. Dus toen heb ik gezellig met m'n vader en nog mensen van vakantie wat gedronken en weer naar huis gegaan. Ik wist dat hij niet zou komen, maar had nog 1% hoop en voor die ene procent moest ik gaan. Nu kan en moet ik hem vergeten en uit m'n hoofd zetten. En eigenlijk vond ik het niet eens zo heel erg dat hij er niet was, wist het al, was alleen heel leuk geweest als ie er wel wat geweest...

Maar goed ook dat hij er niet was. Ik ben nog niet over m'n ex heen, wil graag vervanging en hij past ook niet bij me, hij rookt en het is niets voor mij... en ik heb net 2,5 jaar een relatie gehad met iemand die niet bij me past en ik wil nu kieskeuriger zijn en niet van te voren al weten dat het uit zal gaan binnen niet al te lange tijd...
Ja, dan is het inderdaad maar beter dat hij er niet was. Het was ook wel erg snel geweest na je vorige relatie, maar soms is het ook wel fijn om dan 'even' een leuke tijd te hebben met iemand, zonder dat het al te serieus is. Nou ja, even de tijd voor jezelf is ook wel heel fijn

Om wie ging het eigenlijk, was 'ie bekend?
Oud 07-01-2006, 21:55
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Bloem schreef op 07-01-2006 @ 21:49 :
Ja, dan is het inderdaad maar beter dat hij er niet was. Het was ook wel erg snel geweest na je vorige relatie, maar soms is het ook wel fijn om dan 'even' een leuke tijd te hebben met iemand, zonder dat het al te serieus is. Nou ja, even de tijd voor jezelf is ook wel heel fijn

Om wie ging het eigenlijk, was 'ie bekend?
Nee hoor, gewoon iemand van vakantie . Pierre is natuurlijk wel bekend, maar die had vorige keer allemaal van die platina blonde vrouwen om zich heen hangen ...

Het was idd veel te snel geweest na m'n relatie, zou ook puur rebound zijn, iemand om m'n ex te vergeten. Opzich heeft het wel geholpen, even je aandacht verzetten, niet meer zo verdrietig zijn, want verliefd zijn voelt goed... (niet dat ik dat was, maar het willen zijn enz helpt wel beetje). Ben iig de kerst en oud en nieuw doorkomen ...

En nu een tijdje kritisch zijn en niet te snel willen, want je mist veel. Ben het niet gewend om alleen te zijn, niet iemand te hebben om even met te knuffelen ofzo. Bijna 3,5 jaar bezet geweest, weliswaar met 2 verschillende jongens, maar toch. Nu maar eens rondsletten enz ... dat mag nu namelijk ...
Oud 07-01-2006, 22:23
Verwijderd
ik vind m zo leuk
Oud 07-01-2006, 23:36
zoef de haas
zoef de haas is offline
hij is zo lief/leuk/lekker en het gat zo goed en hij zei vandaaag gewoon voor het eerst rechtuit dat ie helemaal verliefd is enzo en dat soort dingetjes wordt ik gewoon blij van <3
Oud 08-01-2006, 01:16
Verwijderd
Geen relaties... *sigh* was het maar zo simpel...

Ik was verliefd, maar N. is ook maar een eikel eigenlijk. Kan goed neuken, maar heeft verder niks leuks te vertellen. Ik dacht van wel, maar ik vergis me wel eens vaker.
Ik geloof mensen zo snel.
En ik wil ze zo graag geloven.
En daarom krijgen megalomane jongetjes van 19 het voor elkaar mijn hoofd een paar weken op hol te brengen ;)

Vergeet het.
L. is er nu.
En zij heeft nog veel mooiere verhalen :)
Oud 08-01-2006, 10:51
I C U
I C U is offline
O ja! O ja! O ja! Gisteravond was heel erg leuk! En dan gewoon omdat ik me braaf gedragen heb, niet overdreven heb geflirt, niet heb gebedeld om aandacht, en... Nou ja, het was leuk enzo!
Oud 08-01-2006, 11:40
Lynn
Lynn is offline
Vandaag hebben we twee jaar. Heb geen idee of ik daar nou blij mee moet zijn of niet.
Oud 08-01-2006, 11:56
ST*R
ST*R is offline
vanavond als ik hem zie ga ik normaal doen
(ik snap trouwens niet hoe hij opeens, sinds dinsdag, super belangrijk voor me is geworden. Dat was hij daarvoor ook al, maar nu helemaal)
Oud 08-01-2006, 12:07
ST*R
ST*R is offline
owja en ik wil hem bellen, hem zien.. Dat tweede gelukkig vanavond, en dat eerste is niet zo'n goed idee omdat ik juist wat onafhankelijker wil overkomen (omdat ik de laatste tijd juist overdreven aanhankelijk was)
p.s. het is vast niet goed he, dat een relatie je meer pijn doet dan je geluk brengt?
Oud 08-01-2006, 12:11
Qamra
Qamra is offline
Als er nu niets is, dan zal dat ook nooit komen ook.

Ik had met mijn intuïtie mee moeten gaan, want hij voelt zich nu helemaal the man en ik zit met de shit
Oud 08-01-2006, 12:28
Fainne
Fainne is offline
Ik loop nog altijd achter dezelfde. Hij is niet het type om rond te scharrelen of onbezonnen 'te werk te gaan' of hoe moet ik da zeggen. Dus hoogstwaarschijnlijk vind hij me wel speciaal en wou hij mij meenemen omdat hij wel een relatie wilt met mij. maar ik bedoel, ik ben super rechtuit geweest, daar was hij niet goed van, en hij deed zo vaag en daarom deed ik echt lastig!... Dus ofwel wou hij me gewoon echt als affectie object ofzo en voelt hij toch niet echt wat voor me, ofwel is hij te onzeker en te verlegen om te geloven dat ik zo deed omdat ik verliefd op hem ben. over dat laatste twijfel ik ook, maar als ik steeds aan hem moet denken enzo zal het wel zo zijn zeker, maar kvoel geen kriebeltjes
Oud 08-01-2006, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 08-01-2006 @ 13:11 :
Als er nu niets is, dan zal dat ook nooit komen ook.

Ik had met mijn intuïtie mee moeten gaan, want hij voelt zich nu helemaal the man en ik zit met de shit
Oh oh, nog steeds dezelfde?

Ontopic: in die bijna 4 weken zie ik wel verbetering. Maar ik vind het nog steeds gruwelijk klote
Oud 08-01-2006, 12:50
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Gothic schreef op 07-01-2006 @ 22:55 :
Nee hoor, gewoon iemand van vakantie . Pierre is natuurlijk wel bekend, maar die had vorige keer allemaal van die platina blonde vrouwen om zich heen hangen ...

Het was idd veel te snel geweest na m'n relatie, zou ook puur rebound zijn, iemand om m'n ex te vergeten. Opzich heeft het wel geholpen, even je aandacht verzetten, niet meer zo verdrietig zijn, want verliefd zijn voelt goed... (niet dat ik dat was, maar het willen zijn enz helpt wel beetje). Ben iig de kerst en oud en nieuw doorkomen ...

En nu een tijdje kritisch zijn en niet te snel willen, want je mist veel. Ben het niet gewend om alleen te zijn, niet iemand te hebben om even met te knuffelen ofzo. Bijna 3,5 jaar bezet geweest, weliswaar met 2 verschillende jongens, maar toch. Nu maar eens rondsletten enz ... dat mag nu namelijk ...
Als je een date met een bekende voetballer zoekt, van Beukering (Vitesse, de Graafschap) is trainer op mijn club. Date?
Oud 08-01-2006, 13:31
Jolene
Jolene is offline
Ik geloof dat ik een beetje verliefd ben op mn ex
Oud 08-01-2006, 13:42
Verwijderd
Ik geloof dat ik opeens kan relativeren. Opeens is het niet meer belangrijk.

En hoe stom het ook klinkt, eindelijk valt alles op zijn plek, dat ene stukje wat ik nog miste heeft alles duidelijk gemaakt. (en dat heeft niets met Bob te maken verder)

Laatst gewijzigd op 08-01-2006 om 13:59.
Oud 08-01-2006, 13:43
Mousse
Mousse is offline
ik begin gewoon zo verliefd te worden op m. Hij is zoo super lief, leuk, mooi en schattig. En ik kan gewoon over zoveel dingen met m kletsen en damn ik wil m nu hier hebben!
Ik wil gewoon dat het mn vriendje wordt.
Oud 08-01-2006, 13:45
Mephisto
Mephisto is offline
Bar slecht.
Oud 08-01-2006, 14:28
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 08-01-2006 @ 13:50 :
Als je een date met een bekende voetballer zoekt, van Beukering (Vitesse, de Graafschap) is trainer op mijn club. Date?
ik heb ff z'n foto opgezocht, maar het is niet helemaal m'n type , ik weet dat karakter ($$$$) belangrijker is, maar toch . Maar vind uberhaupt maar eens een echte intelligente voetballer ...
Oud 08-01-2006, 14:31
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 08-01-2006 @ 13:47 :
Oh oh, nog steeds dezelfde?
Jup

En het is geen kwestie meer van kiezen of delen, maar van gewoon kiezen. Niet delen.
Maar ja, zeg dat maar tegen mijn gevoel.
Oud 08-01-2006, 14:40
Verwijderd
Een weekend zonder hem ... hoe dom ben ik ook dat ik mijn ov ben verloren! Maar ja, heb hem wel de hele vak gezien...
Alleen het is nu zo leeg in mijn bedje... alleen wakker worden.

Vannacht heb ik hem wakker gebeld ... ik had niet echt door dat het al zo laat was ... voelde me erg lullig, al vond hij het niet echt een probleem.

Belde hem net, maar hij nam niet op .
Oud 08-01-2006, 14:42
Li
Li is offline
Alles gaat perfect
Oud 08-01-2006, 14:56
Verwijderd
Neutraal.
Oud 08-01-2006, 14:57
Verwijderd
Stom, want ik moet werken en dus ben ik niet bij hem. En raar genoeg, ook al heb ik hem gisteren en vandaag nog gezien, vindt ik dat even heel erg vervelend. Maar even flink gaan werken, hopelijk is de dag zo voorbij en ben ik weer bij hem.

* zucht *
Oud 08-01-2006, 15:09
miekmuis
miekmuis is offline
Hoe ga ik dit in godsnaam een week volhouden? Ik wil weten hoe het voor hem voelde. Ik wil weten of er een kansje is dat het weer wat wordt. Ook al heeft het niks meer met vroeger te maken. Dat was zo anders, het is nu zo anders. Zoveel fijner, zoveel leuker, zoveel echter. Als het nou maar van twee kanten komt...
Oud 08-01-2006, 16:24
Nuck
Nuck is offline
De afgelopen 3 dagen waren echt super <3
Oud 08-01-2006, 18:38
T!ne
T!ne is offline
Dat kan toch niet dat hij zo in mijn hoofd blijft ronddolen..? Ik denk echt constant aan hem!
Oud 08-01-2006, 18:44
Wawl
Wawl is offline
Kut he, ze zit drie weken in Zuid-Afrika.
Oud 08-01-2006, 19:10
Qimm
Qimm is offline
vriendje = lief
vriendje = mijn (mineminemine)
Oud 08-01-2006, 19:57
I C U
I C U is offline
Altijd leuk, andermans liefdesleven aanhoren...
Oud 08-01-2006, 20:32
ecrivaine
ecrivaine is offline
Goed, maar waarom komt er zoveel bij kijken om iemand leuk te vinden, of om met iemand te hebben?
Ik heb sinds vrijdag een vriend, maar dat werd niet zo positief ontvangen bij een meisje dat ik ken. Zij is al 2 jaar smoor op hem ofzo (dat weet hij, hij kent haar ook goed). Sinds een tijd praat ik wel veel met dr en ze wist ook wel wat ik voor hem voelde. Maar nu komt het wel als een klap dat ik met hem heb. In dr msn-naam staan allemaal suicidale zinnen en ze praat niet meer tegen me. Ze was sowieso nogal depressief... Mn vriend voelt zich er ook erg kut bij en zei ook dat er wel erg veel bij komt kijken om iemand leuk te vinden....
Komt dan bij dat mn ouders mijn relatie met die jongen niet heel erg steunen. Shit, dan worden dingen wel lastig hoor
Oud 08-01-2006, 20:44
luchtballon
luchtballon is offline
ja nou, het gaat waarschijnlijk toch uit
Ik weet het niet, en hij heeft blijkbaar ook geen zin om nog problemen op te lossen. dusja.
Oud 08-01-2006, 20:50
Thee Muts
Thee Muts is offline
Fijn om vannacht weer heerlijk warm tegen hem aan te kunnen kruipen en samen in slaap te kunnen vallen. Heb de afgelopen nachten in een tentje liggen vernikkelen in het kader van een winterkamp...

En morgen lekker op vakantie samen, heel veel zin in! Wordt vast heel gezellig met z'n 4en (er gaat een stel vrienden mee) en we hebben weer eens lekker de tijd voor elkaar en onszelf Ik kijk er echt naar uit, we hebben het meer dan verdient.
Oud 08-01-2006, 21:39
WolterB
WolterB is offline
In 16 dagen tijd je vriendin er 13 zien is best wel heel erg prettig
Oud 08-01-2006, 21:55
Verwijderd
Het weekend was heerlijk! Net bij hem weg en het voelt meteen heel anders. De komende tijd moet het allemaal wat minder en op een lager pitje gezet worden, anders komt er niets van school. Echt kut, maar je moet nu eenmaal prioriteiten stellen .
Hij maakt me gelukkig en ik ben echt super blij met hem. Hij weet altijd de juiste dingen te doen en de juiste dingen te zeggen. Ik wil hem echt niet kwijt.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten