![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed ook dat hij er niet was. Ik ben nog niet over m'n ex heen, wil graag vervanging en hij past ook niet bij me, hij rookt en het is niets voor mij... en ik heb net 2,5 jaar een relatie gehad met iemand die niet bij me past en ik wil nu kieskeuriger zijn en niet van te voren al weten dat het uit zal gaan binnen niet al te lange tijd...
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() (weet ook niet wat erin stond hoor, dus ik sla vast de plank mis)
||
Citaat:
![]() OT: Ik voel me vandaag wel oke. Ik ben nog steeds boos op mezelf, heb nog steeds gejankt, wil hem nog steeds terug.. Ik had nooit gedacht dat liefdesverdriet zo pijn deed.. Het voelt precies alsof ik een enorme last heb.. Precies een rugzak die ik aanheb, maar niet kan afzetten..
||
Citaat:
![]() Om wie ging het eigenlijk, was 'ie bekend? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Het was idd veel te snel geweest na m'n relatie, zou ook puur rebound zijn, iemand om m'n ex te vergeten. Opzich heeft het wel geholpen, even je aandacht verzetten, niet meer zo verdrietig zijn, want verliefd zijn voelt goed... (niet dat ik dat was, maar het willen zijn enz helpt wel beetje). Ben iig de kerst en oud en nieuw doorkomen ![]() En nu een tijdje kritisch zijn en niet te snel willen, want je mist veel. Ben het niet gewend om alleen te zijn, niet iemand te hebben om even met te knuffelen ofzo. Bijna 3,5 jaar bezet geweest, weliswaar met 2 verschillende jongens, maar toch. Nu maar eens rondsletten enz ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: in die bijna 4 weken zie ik wel verbetering. Maar ik vind het nog steeds gruwelijk klote ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En het is geen kwestie meer van kiezen of delen, maar van gewoon kiezen. Niet delen. Maar ja, zeg dat maar tegen mijn gevoel.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wordt er gek van sterfeens | 5 | 31-05-2007 04:56 | |
Liefde & Relatie |
Leugens Orpheo | 86 | 24-08-2006 18:34 |