Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2006, 08:27
biep
biep is offline
ik ben ook een 'propje'.
Ik ben klein (1,62,5m), weeg ca.60 kg, heb wangetjes, en vooral gezellige ronde vormen.
maar het is wel redelijk in verhouding, dus dat maakt het iets minder 'erg'. Ik kan er soms ontzettend onzeker over zijn, maar als ik ga stappen krijg ik meer dan genoeg aandacht van het mannelijke volk.

Ik denk dat het 99% gaat om de uitstraling gaat die je erbij hebt. Ga je rondlopen als in: kijk mij eens zielig en vet zijn, dan zullen jongens er idd snel op afknappen.
Als je gewoon 'n beetje zelfverzekerde probeert over te komen scheelt dat al vaak een hoop. (en gelukkig komt dat bij mij na 3 biertjes vaak al helemaal goed, hou ik meteen mijn laagje in stand )
Oud 28-02-2006, 09:36
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
biep schreef op 28-02-2006 @ 09:27 :
ik ben ook een 'propje'.
Ik ben klein (1,62,5m), weeg ca.60 kg, heb wangetjes, en vooral gezellige ronde vormen.
maar het is wel redelijk in verhouding, dus dat maakt het iets minder 'erg'. Ik kan er soms ontzettend onzeker over zijn, maar als ik ga stappen krijg ik meer dan genoeg aandacht van het mannelijke volk.

Ik denk dat het 99% gaat om de uitstraling gaat die je erbij hebt. Ga je rondlopen als in: kijk mij eens zielig en vet zijn, dan zullen jongens er idd snel op afknappen.
Als je gewoon 'n beetje zelfverzekerde probeert over te komen scheelt dat al vaak een hoop. (en gelukkig komt dat bij mij na 3 biertjes vaak al helemaal goed, hou ik meteen mijn laagje in stand )
ik heb fftjes je fotoboek bekeken; dat valt echt wel mee hoor.... je bent imo gewoon mooi in proporties...

edit: damn, dit klinkt net als een vleeschkeuring! ga er maar vanuit dat t positief bedoeld is...
Oud 28-02-2006, 10:49
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
biep schreef op 28-02-2006 @ 09:27 :
ik ben ook een 'propje'.
Ik ben klein (1,62,5m)
en een half
Oud 28-02-2006, 12:53
Mara
Mara is offline
Ik ben zelf in mijn ogen ietwat te stevig. Ik balanceer op de rand van een gezond BMI. Echt dík ben ik niet, dat kan ik inmiddels inzien, dat was vroeger wel anders.

Mijn vriend vind het helemaal niet erg dat ik wat steviger ben, volgens hem is het juist mooi omdat ik wel heel vrouwelijke vormen heb (stevige buste, smalle taille, brede heupen). Het enige wat hij zou willen veranderen is dat ik wat strakker zou zijn, dit ben ik ook met hem eens. Maar als ik gewoon mijn kleren aanheb, zie je dat niet, en vind hij het gewoon mooi.

Ik merk bij andere jongens ook dat je niet superdun hoeft te zijn. Op jouw leeftijd (14) lijkt 't misschien van wel, maar dat komt ook door de leeftijd van de jongens. Het is dan stoer om een heel slank meisje te hebben, eentje die iets steviger is is tegenover je vrienden een nono. Waarom is onduidelijk, ze groeien er meestal wel (grotendeels) overheen
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 13:31
freaQiegirl
freaQiegirl is offline
elk kilootje meer is een kilootje meer om van te houden
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 14:17
Cesar
Cesar is offline
Citaat:
freaQiegirl schreef op 28-02-2006 @ 14:31 :
Oooh wat een romantische uitspraak. Wat zal jij blij zijn met 300 kilo liefde.

Persoonlijk let ik wel op gewicht. Ik knap enorm af van erg afgetrainde meisjes netzoals ik "dik" niet mooi vind. De middenweg vind ik prachtig in een vrouw. Ik denk datgene wat jij, Wuftie, stevig vind. Iedereen heeft wel een eigen voorkeur of dingen die hij/zij mooi vindt in een persoon. Er zullen altijd wel mensen zijn die jou vreselijk lelijk vinden en mensen die jou mooi vinden. Daar kan je niks aan veranderen. Daarom blijf ik het ongeloofelijk fout vinden dat meisjes/vrouwen altijd zo met hun gewicht bezig zijn. De een houdt van "dik" en knapt af van "dun" en andersom. Er zullen altijd wel barrieres blijven waardoor mensen niet van je zullen houden. Het cliche "het draait allemaal om het innerlijk" gaat in mijn ogen echt totaal niet op, maar het is echt niet zo dat het allemaal om uiterlijk draait. Iedereen heeft zijn een eigen, vaak totaal verschillende, voorkeur over wat nou het schoonheidsideaal is.

Laatst gewijzigd op 28-02-2006 om 14:19.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 15:08
ExVaal
ExVaal is offline
Hell, wat is er mis met gewoon op "leuke" meisjes vallen? Ik snap echt niet dat iedereen altijd maar zo'n stereotiep aanhoudt van "Ik van op blonde meisjes", "ik val op dikke meisjes" of "ik val op meisjes met hamertenen".

Ik val gewoon op leuke meisjes, dik, dun, blond, bruin, boeit me niet, als ik eenmaal verliefd op iemand ben geworden.

En nee, ik word nooit verliefd op de buitenkant.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 15:55
Verwijderd
Ik vind t meestal niet zo erg maar er zijn grenzen
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 17:15
blurred
blurred is offline
Citaat:
Katje schreef op 13-02-2006 @ 18:15 :
OT: tja. Een man die liever een uitgehongerde lat heeft dan mijn geweldige taille-heupcurve is geen echte man
Dat is het hem. De verhoudingen moeten tegenwoordig onrealistisch zijn. Het ideaalbeeld is geen gratenpakhuis, maar een vrouw met een rond stel heupen en billen, tegenover een slanke taille. En dat is vaak niet haalbaar.
Oud 28-02-2006, 17:21
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Vaal schreef op 28-02-2006 @ 16:08 :
Hell, wat is er mis met gewoon op "leuke" meisjes vallen? Ik snap echt niet dat iedereen altijd maar zo'n stereotiep aanhoudt van "Ik van op blonde meisjes", "ik val op dikke meisjes" of "ik val op meisjes met hamertenen".

Ik val gewoon op leuke meisjes, dik, dun, blond, bruin, boeit me niet, als ik eenmaal verliefd op iemand ben geworden.

Je wordt niet verliefd op de buitenkant, maar kijkt er wel naar ofwat?
Ik geloof niet dat iemand gewoon totaal NIET naar uiterlijk kijkt. Ik snap dat niet zo. Uiteindelijk gaat het daar ook helemaal niet om, maarja neem eens een kijkje op uglypeople.com, dat zegt toch al genoeg...het oog wil ook wat.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 17:39
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Escapism schreef op 27-02-2006 @ 20:46 :
ik verwacht dat ze wel echt dik is en dat posts zoals deze van jou haar geen enkel goed doen

posts zoals die van mij ook niet nee
Oud 28-02-2006, 17:40
Cesar
Cesar is offline
Citaat:
Faerie schreef op 28-02-2006 @ 18:21 :
Je wordt niet verliefd op de buitenkant, maar kijkt er wel naar ofwat?
Ik geloof niet dat iemand gewoon totaal NIET naar uiterlijk kijkt. Ik snap dat niet zo. Uiteindelijk gaat het daar ook helemaal niet om, maarja neem eens een kijkje op uglypeople.com, dat zegt toch al genoeg...het oog wil ook wat.
Idd. Ik hoor het ook altijd in mijn omgeving. "Ja, ik ga echt voor het innerlijk". Beetje te rooskleurig. Om op iemand verliefd te worden heb je toch aantrekkingskracht nodig? Je vind iemand meestal onbewust aantrekkelijk. Als je gevoel dan zegt dat je iemand niet mooi vind, hoe wou je dat dan gaan tegenspreken? Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je niet op iemand kan vallen die lelijk of dik is, maar dan moet hij/zij wel een extreem mooi en charismatisch karakter hebben om die negatieve dingen te compenseren.

De oudste clichevraag in het boek: Zou je verliefd kunnen worden op iemand met een verminkt gezicht? Alleen moraalridders zeggen ja.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 17:42
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
monolo schreef op 27-02-2006 @ 19:24 :
: ik was even vergeten dat mijn vriendje mager/dun/skinny doorhalen wat niet van toepassing is
[wat ik overigens erg sexy bij hem vind maar ik ben dan ook een malle meid ]
jah ik ook
Oud 01-03-2006, 08:19
Silvie
Silvie is offline
Ikzelf ben stevig en mijn vriend is ook een beetje stevig, maar ik vind dat juist wel mooi En vaak vind ik het bij meiden ook wel wat mooier als ze wat steviger zijn. Maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit hoe iemand eruit ziet Als ik me maar aangetrokken voel tot diegene.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 10:47
fractuur
fractuur is offline
Ik sport best wel veel, maar sommige vetlagen willen er gewoon niet vanaf. En als ik dat dan zeg tegen mijn vriend wil hij niet dat ik doorga met sporten. Het ligt er dus maar net aan waar de jongen in kwestie op valt. Mijn BMI zit middenin het gezonde gewicht, maar sommige onderdelen van mij krijg ik gewoon niet dunner. (verdomme )

En laten we even het onderwerp jongens behandelen: niets zo erg als zo'n overgespierde jongen, dat ligt zo hard. Geen overgewicht, alsjeblieft niet, maar gewoon een gezond gewicht en een beetje sportief.
Oud 01-03-2006, 10:54
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
MTpower schreef op 11-02-2006 @ 14:26 :
Ik heb graag wat om aan vast te houden
Britney spears achtig vind ik nix
Oud 01-03-2006, 19:45
OwL
OwL is offline
Citaat:
Vaal schreef op 28-02-2006 @ 16:08 :

Ja idd... als je iemand ziet die er normaal/leuk uitziet en die persoon blijkt ook nog een leuk innerlijk te hebben is het niet nodig dat die persoon per se aan je ideaal beeld voldoet om er verliefd op te worden. (bijv. ik val alleen op mensen met bruine ogen en blond haar)
En alléén op de buitenkant verliefd worden doet niemand echt... maar het is meestal wel het eerste waar je naar kijkt.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 19:48
Verwijderd
Het is trouwens wel wetenschappelijk bevestigd dat mensen naar uiterlijk kijken, maar uiteindelijk draait alles om gelijkheid. In alles.

Laatst gewijzigd op 01-03-2006 om 19:53.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 19:50
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
OwL schreef op 01-03-2006 @ 20:45 :
En alléén op de buitenkant verliefd worden doet niemand echt... maar het is meestal wel het eerste waar je naar kijkt.
Ja, als je niet blind bent.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 20:46
Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Citaat:
OwL schreef op 01-03-2006 @ 20:45 :
Ja idd... als je iemand ziet die er normaal/leuk uitziet en die persoon blijkt ook nog een leuk innerlijk te hebben is het niet nodig dat die persoon per se aan je ideaal beeld voldoet om er verliefd op te worden. (bijv. ik val alleen op mensen met bruine ogen en blond haar)
Klopt, maar toch is het wel belangrijk. Ik vind bijvoorbeeld meisjes met blond haar aantrekkelijk. Het is niet een vereiste, maar ik zou denk ik me wel eerder aangetrokken voelen tot een blond meisje dan iets anders. Ik vind het ook belangrijk dat iemand er "verzorgd" uitziet. En dan bedoel ik niet 5 lagen make-up.
Oud 01-03-2006, 21:36
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
MTpower schreef op 11-02-2006 @ 14:26 :
Ik heb graag wat om aan vast te houden
Britney spears achtig vind ik nix
britney is heus niet mager
Oud 01-03-2006, 21:40
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
ZerO schreef op 01-03-2006 @ 22:36 :
hehe idd
Oud 02-03-2006, 01:02
Lorelei
Lorelei is offline
Over dat BMI: dat geldt natuurlijk alleen als je niet meer in de groei bent. En zelfs dan zegt het weinig aangezien je de spier/vet-verhouding niet meerekent. Een sporter kan mijn figuur en lengte hebben en makkelijk een heel aantal kilo zwaarder zijn.
Oud 02-03-2006, 01:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ZerO schreef op 01-03-2006 @ 22:36 :
Ze heeft inmiddels zelfs zwangerschapsvet (overgehouden aan haar zwangerschap)
Oud 02-03-2006, 01:21
Verwijderd
Citaat:
freaQiegirl schreef op 28-02-2006 @ 14:31 :
Zei de dochter van de banketbakker.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 09:45
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-03-2006 @ 02:21 :
Zei de dochter van de banketbakker.
haha
Oud 02-03-2006, 13:37
Severus
Severus is offline
Citaat:
Thicke schreef op 24-02-2006 @ 03:18 :
Severus -->
Als je volgens jezelfte bleek bent , ga dna toch gewoon even op reis en ga zonnen die handel Als het dat maar is
Haha. Oké, ik kan mezelf nog wel een teintje geven, maar dat versterkt in mijn geval de aantrekkelijkheidsfactor niet zo heel erg veel.
Oud 02-03-2006, 13:48
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 01-03-2006 @ 20:48 :
Het is trouwens wel wetenschappelijk bevestigd dat mensen naar uiterlijk kijken, maar uiteindelijk draait alles om gelijkheid. In alles.
dus daarom heb ik zo'n ontzettend leuk vriendje
Oud 02-03-2006, 14:09
Maurice
Maurice is offline
mooi dik is niet lelijk.
Oud 02-03-2006, 16:03
DvoorA
DvoorA is offline
volgens mij (ik ben geen jongen dus heb geen recht van spreken eigenlijk) gaat het allemaal om je gezicht...zolang je een leuk gezicht en geen onderkin hebt, en je vet goed is verdeeld kun je als stevig meisje heel mooi zijn. Maar zodra je een onderkin hebt is je hele uiterlijk verpest...die grote matenmodellen kunnen ook heel mooi zijn, maar ze hebben NOOIT een echte onderkin of een dik gezicht.
Oud 02-03-2006, 17:30
Verwijderd
Dikke wijven (die ik ken) hebben vaak best een leuk vriendje
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 14:31
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
DNMB schreef op 02-03-2006 @ 17:03 :
volgens mij (ik ben geen jongen dus heb geen recht van spreken eigenlijk) gaat het allemaal om je gezicht...zolang je een leuk gezicht en geen onderkin hebt, en je vet goed is verdeeld kun je als stevig meisje heel mooi zijn. Maar zodra je een onderkin hebt is je hele uiterlijk verpest...die grote matenmodellen kunnen ook heel mooi zijn, maar ze hebben NOOIT een echte onderkin of een dik gezicht.
moah.... tot op zekere hoogte weer. heb je een meisje met een mooi gezicht, maar met een heupomvang formaat evenaar, dan is dat ook een behoorlijke afknapper.
Oud 17-11-2015, 16:48
Macewindu03
Macewindu03 is offline
Zolang je niet echt dik bent of veel te mager is hetprima, en ik val op gemiddelde to meestal ietwat slanke en kleine meiden maar dat wordt gewoon puur smaak
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten