Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2006, 21:34
Saarah
Saarah is offline
Ben best wel trots op mezelf

Heb eindelijk eens een béétje lef getoond ivm een jongen, en dat is uiteindelijk nogal positief uitgedraaid. Nou niet héél positief, maar nu kan ik toch tegen hem praten op MSN

Ja, klinkt wrs erg stom, maar toch ben ik een beetje trots op mezelf!
Advertentie
Oud 14-02-2006, 21:43
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Saarah schreef op 14-02-2006 @ 22:34 :
Ja, klinkt wrs erg stom, maar toch ben ik een beetje trots op mezelf!
Fijn toch, als je lekker trots op jezelf kunt zijn. Al is het maar voor een heel klein dingetje: het gaat om je eigen gevoel.

Ik heb niet genoeg voelsprieten om alle nieuwbouwprojecten in heel Gelderland, Utrecht en half Overijssel in de gaten te houden... En ik vraag me serieus af wat voor nut het heeft. Maar goed, als 'ze' denken dat het nut heeft, wil ik me er wel voor inzetten. Maar toch denk ik dat vriendje te luchtig denkt over een eventuele hypotheek. Ach ja, het duurt toch nog een hele tijd. Maar ik heb er weinig vertrouwen in.

Verder ben ik eigenlijk zenuwachtig voor morgen, ik heb het eigenlijk voor mijn doen niet goed genoeg voorbereid. Maar op zich weet ik ook wel wat ik moet vertellen; dat moet goedkomen. Nee, toch nog maar even lezen, dan komt het vast goed.

Laatst gewijzigd op 14-02-2006 om 21:46.
Oud 14-02-2006, 21:48
Tink*
Tink* is offline
Ik schrijf nooit meer iets voor iemand, het wordt toch niet gewaardeerd.
Oud 14-02-2006, 21:53
kroot
kroot is offline
pff heb koppijn, ga vroeg slapen
heb net mijn zusje weer eens gesproken, was leuk
Oud 14-02-2006, 21:57
yapo
yapo is offline
Ik wil 'r aanspreken, maar aan de andere kant ook weer niet want 't is tijd dat ZIJ daarin initiatief toont...

Ik wil weten waar ze staat en wat ik nog aan haar heb.
Oud 14-02-2006, 22:17
kroot
kroot is offline
ja ik maak verkeerde notulen, sorry hoor.
Doe het dan zelf, ohnee dat wil ik niet want anders doe ik niets nuttigs, zie je ik kan gewoon niet eens notulen maken en ik kan het niet uitstaan dat ik nu zo in zit over zo'n opmerking
Oud 14-02-2006, 22:48
Until It Sleeps
Until It Sleeps is offline
Ik hoop dat ik deze week nog wat tijd over heb
Ik wil eigenlijk wel een nummer gaan maken.
Ik heb al een tekst, dus opzich wel gaaf om daar ook wat gitaarwerk achter te maken.
Op de ocmputer kan ik dan nog wel stukjes samenvoegen enzo.
Eens zien of dat gaat lukken
Oud 14-02-2006, 22:50
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-02-2006 @ 16:39 :
Toevallig zag ik dat HvJ vandaag jarig is. Ze zal hier vandaag vast nog wel komen, dus:

GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

Kusje.
Woeiiii, thanks Mark!
Oud 14-02-2006, 22:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
HvJ schreef op 14-02-2006 @ 23:50 :
Woeiiii, thanks Mark!
Op de valreep!
Oud 14-02-2006, 22:54
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-02-2006 @ 23:51 :
Op de valreep!
Ja sorry hoor.

Ben nog maar net thuis van training, dus had nog niet eerder 'genaamzocht' hahaha.

Kus!
Oud 14-02-2006, 23:37
Verwijderd
Vrienden zijn leuk.

MAAR MIJN VRIENDEN ZIJN SUPER!!!
Oud 15-02-2006, 06:58
Verwijderd
In de war...
Oud 15-02-2006, 07:07
farai
farai is offline
aw aw aw mijn lichaam doet zo'n pijn.

Verder ben ik daar hopelijk dit weekend van verlost en gaan we hopelijk toch een fijn weekendje beleven en ben ik heel blij met zn vertrouwen in mij.
Oud 15-02-2006, 07:33
create
create is offline
ik heb rust in mijn hoofd nodig.
Oud 15-02-2006, 10:57
Verwijderd
ok, volgens de huisarts zijn het toch de spieraanhechtingen die geïrriteerd zijn en dat zou kunnen omdat ik te weinig sport en dan kan alles te veel zijn. Ik fiets wel elke dag 20 km maar daar train ik te weinig spiergroepen mee. Het deed hem een beetje denken aan fybromialgie, maar dat was het dan toch ook weer niet. Nouja, ik heb nog een doosje pijnstillers meegekregen en als het over 2 weken nog niet over is moet ik weer terug. Ondertussen ga ik eens nadenken over een sport. Ik denk dat ik ga fitnessen.
Oud 15-02-2006, 11:43
moon
moon is offline
Waarom doet hij er zo lakoniek over terwijl ik op internet allerlei paniekachtige dingen erover lees? wat moet ik nou geloven. Ik weet wel dat het niet goed is, maar hoe slecht is het?moet ik me zorgen maken?
Oud 15-02-2006, 13:04
Verwijderd
$!$%%$^($^(#%(#%(#(%##################GRRRRRRRRR

******-postbank! Gewoon ongevraagd 9,95 afschrijven voor een dom basispakket. Weleens gehoord van een acceptgiro? En eerst gingen ze ook POTVERDRIEDUBBELTJES ONGEVRAAGD VIA AUTOMATISCHE INCASSO 5 euro afschrijven voor een overschrijvingsboekje dat ik ************** toch nooit gebruik.

Ergo, ik kan proefstuderen morgen waarschijnlijk in m'n hol steken.
Oud 15-02-2006, 13:26
Verwijderd
Ik word zenuwachtig als ik op een telefoontje wacht en diegene belt niet. Pluh.
Oud 15-02-2006, 13:31
Gothic
Gothic is offline
2 vd 3 oefententamens voldoende gemaakt... dus ik blijf maar positief he ...

En nu doorzetten, blijven maken, blijven leren, blijven concentreren en dan aankomend weekend weer ff lekker relaxen...

Misschien wel ff naar de stad om iets moois/verleidelijks te kopen voor m'n feest volgende maand ...

En verder halve dag in de sporthal ... weliswaar de grootste kutwedstrijd van het hele seizoen, die we waarschijnlijk verliezen en dat zou het nog veel erger maken, maar daar moet ik me nog lang niet druk over maken ...
Oud 15-02-2006, 13:58
Saarah
Saarah is offline
Damn ik heb een jongen gevonden die echt perfect voor me is! Hij heeft gewoon alles wat ik zou willen: perfecte leeftijd, mooie jongen, ziet er erg tof uit, woont in de buurt, ...
Hoe moet ik het hem duidelijk maken Iemand tips? Ik ken hem wel helemaal niet zo goed... Hij zit wel bij mij op school en ik heb hem op MSN, maar dat is dan ook alles.

En vandaag kéék hij eindelijk naar mij en hij wilde in mijn ogen te kijken maar ik liep hem gewoon voorbij, ik had hem niet eens opgemerkt (maar twee vriendinnen die naast me liepen dus wél en zij vertelden het me). Net op DAT moment zat ik even met iets anders in mijn hoofd en net op DAT moment komt hij voorbij én kijkt hij me ook nog aan gvd!
Oud 15-02-2006, 14:48
duivelaartje
duivelaartje is offline
Shit, een 4,5 voor frans..

Gelukkig ging natuurkunde naar mijn gevoel wel goed. Misschien ga ik nog wel heel goed staan ervoor dit jaar.
Oud 15-02-2006, 15:45
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Sylph schreef op 14-02-2006 @ 22:04 :
Daarom ben ik bang voor de overstap naar het universiteit - dat ik leuk en aardig taalwetenschap ga doen - maar dan? Taalwetenschap, wat kan je daar mee? Promoveren lijkt me geweldig, maar goed, dat lukt me toch niet.
Ik heb nu Inleiding Algemene Taalwetenschap als vak en de stof is echt superinteressant, alleen moeten we hartstikke veel opdrachten maken en zo en dat vind ik wat minder Een groepsopdracht die voor vijftig procent meetelt, hoe verzinnen ze het

Overigens denk ik dat er best veel te doen is met taalwetenschap, er is nog zoveel dat ze niet weten, er valt nog zoveel te ontdekken. En je moet je misschien afvragen of het niet belangrijker is om iets leuks te doen dan om iets te doen waarvan je zeker weet dat je iets aan hebt. Een baan vinden is toch wel lastig

Meer ontopic: Ik ben niet meer zo moe en mijn rug is een beetje beter, dus gaat wel weer oké
Oud 15-02-2006, 16:01
rare kwast
rare kwast is offline
zo..
gister even naar mn kamertje geweest.. moest even nadenken zonder de pc en mn ouders om me heen..

oke.. het ging niet helemaal goed daar.. heb een fles wijn gehaald en gewoon gehangen in stoel en gelegen op bed..
veel gehuild wat foutje dingen gedaan (o.a wijn en chocola )
en nu maar weer thuis..
Oud 15-02-2006, 16:18
Redhair
Redhair is offline
Omg!! Na school ging ik met een vriendin naar de shop, na lang zeuren van haar kant. Hierdoor fietsten we door de stad naar mijn huis. In de verte zag ik opeens iemand met krukken lopen. Een lange, magere jongen. Direct herken ik hem, al kon ik zijn gezicht niet zien. Het was N.. Hij moest even wat doen bij zijn verzekeringsmaatschappij. Even een praatje gemaakt, maar mijn god, ik zag hem weer! voor het eerst an die brand! Vrijdag dacht ik nog dat ik hem nooit meer zou zien. Hij zag er best goed uit. Beloofde weer dat hij mij, J. of M. zou bellen als het feest kwam.
Daarna lekker op mijn kamer met relaxe muziek en goede vriendin jointje gerookt, lachkick gehad, allemaal lekkere dingen gegeten. Fijne dagg!
Oud 15-02-2006, 16:28
Verwijderd
Iedereen om me heen was, is of wordt ziek. En nu ik ook! Grrrr, verdomde griep. Mn hoofd knalt uit elkaar en dat kan ik niet gebruiken. Bah.
Oud 15-02-2006, 16:31
__
__ is offline
m'n broekspijp is nat en die zit nu onder m'n kont en dat is koud en eh nat en ik had een vet lange mail aan m'n ouders geschreven die op vakantie zijn, krijg ik een vet kort mailtje terug en ja arrgggghh godverdegodver.
Oud 15-02-2006, 16:35
Verwijderd
YES. Loon is gestort. Proefstuderen gaat dus alsnog door.
Oud 15-02-2006, 17:42
coopergirl
coopergirl is offline
Ik ben zo emotioneel incontinent
Oud 15-02-2006, 20:59
kroot
kroot is offline
zo ik ga douchen en vroeg slapen, maarja dat neem ik me altijd voor. Voor de rest: ik haat mijn buik!!!!!
Oud 15-02-2006, 20:59
Tink*
Tink* is offline
Ik wil alleen een beetje aandacht en wat liefde. Een heel klein beetje maar. Alsjeblieft.
Oud 15-02-2006, 21:24
Verwijderd
Hoe slecht zijn leraren wel niet.. Mij via email voor lul zetten bij m'n schoolgenoten.. Leraren worden steeds triester..
Oud 15-02-2006, 22:04
Roosje
Roosje is offline
Misschien is het toch niet zò grappig. Als je er niets van merkt, oké. Maar als ze tonen hoe erg ze mij niet mogen, heb ik er genoeg van.

En het ergste is - ze beginnen nou ook tegen mijn vriendinnetjes. Moet niet, laat ze dan maar tegen mij aanzeiken, ik ben het gewend.
Oud 15-02-2006, 22:05
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Als je je niet zo goed voelt, gaat er niks boven Sinatra-songs.

*doet mee met alle trompetten, saxofoons en drums*

Aanrader.
Oud 15-02-2006, 22:35
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 15-02-2006 @ 23:16 :
Misschien moet ik die ook eens opzoeken dan

Wat een belachelijke avond, ouders ruzie, zusje helemaal zielig (en wat kan ik er aan doen, 200 kilometer verderop? ), mijn vriend is ziek (en stiekem een beetje onredelijk) en wat doe ik, vervelend terugdoen zodat we alleen maar belachelijke gesprekken voeren die bijna op ruzie uitlopen. Eveneens honderdduizend kilometer verderop.
Ik kan daar zo slecht tegen.
Bah

Ik wil gewoon even iets leuks doen
Je wilt dan wel de swing nummers hebben, de echte big band-songs (ipv de -overigens ook prachtige- ballads).

Niet zo'n leuke avond voor jou zie ik. Dat het maar gauw weer goed moge komen.
Oud 15-02-2006, 22:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 15-02-2006 @ 23:39 :
*gaat opzoeken*

Ach, voor jou toch ook niet Anders zou je dat niet luisteren.
Valt wel mee eigenlijk, maar heb ruzie gehad met moeders.

Come fly with me
Fly me to the moon
I get a kick out of you
I've got the world on a string
Night and day
That's life

Zijn lekkere uitleef-nummers.
Oud 15-02-2006, 22:59
cagie
cagie is offline
Beetje ziekig. Wil niet ziek worden. Niet nu, heb het te druk met van alles daarvoor. Helaas is ziek zijn niet te plannen...
Verder deed het me wel wat toen hij in zijn msn een foto van hem met haar had en in zijn naam had staan dat hij van haar houdt. Ondanks dat we nu 6 maanden uit elkaar zijn, ben ik er dus nog niet over heen. Maar ja dat was ook wel te verwachten na zo'n lange relatie. Heb voor het eerst met hem gepraat over het feit dat hij nog niet over onze relatie heen is, en toch al met een ander gaat. Vond zijn antwoord op waarom hij dat deed, zo typisch hem. Het bevestigde alleen maar meer mijn beeld van hem wat ontstaan is nadat ik het uitmaakte. En dat is geen goed beeld meer. Vind het zelfs heel jammer dat hij zo is geworden en waarschijnlijk altijd al zo was. Liefde maakt echt blind en ik dacht vroeger dat dat onzin was. Maar als ik nu naar die tijd met hem kijk, waren er zoveel dingen die ik niet wilde zien of geloven. En soms denk ik wel eens dat ik het beter was geweest als ik eens eerder mijn ogen open had gedaan, en eens werkelijk zag wat er allemaal wel niet mis zat in onze relatie en wat er allemaal wel niet mis was met hem...
Oud 15-02-2006, 23:22
rare kwast
rare kwast is offline
sorry mark ik vind die muziek maar niets..
t laat me iig zeker niet beter voelen..
Oud 16-02-2006, 06:41
Miracle
Miracle is offline
Ik ben héél hard toe aan vakantie.
Oud 16-02-2006, 07:14
Roosje
Roosje is offline
Ik ben zo blij met mijn leerlingbegeleider.

Mijn papa: Snoek is gisteren bij ons geweest.
Ik: Oh ja?
Mijn papa: Hij vertelde ongeveer wat hij ook aan jou had verteld. Dat je hier thuis aandacht wilt als jong-volwassene. Nou, die kun je krijgen zoveel je wilt.
Ik: *glimt*
Mijn papa: Nou ja, zoveel het lukt.

Al is dat laatste net het probleem. Ik bedoel, ik heb ook nog een zooi kleuters, die hebben de aandacht van mijn papa veel harder nodig, want die kunnen niets zelf. (Ik ook niet, maar dat doet er natuurlijk niet toe.)
Oud 16-02-2006, 07:58
JaJ
JaJ is offline
Oew, die jaloezie, wat menselijk jochie. 24 uur waken haalt toch stiekum het slechtste in je naar boven blijkbaar.
Oud 16-02-2006, 08:17
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
JaJ schreef op 16-02-2006 @ 08:58 :
Oew, die jaloezie, wat menselijk jochie. 24 uur waken haalt toch stiekum het slechtste in je naar boven blijkbaar.
Waarom zou jij jaloers zijn? B. vond het maar stom dat JIJ de eerste was met een vriendinnetje.

OT: Ik heb ongezonde eet- en huiswerkgewoontes.
Oud 16-02-2006, 08:57
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben niet van plan om steeds maar met voorstellen te komen..
ik heb al gevraagd of we wat konden plannen, ja dat kan vandaag maar misschien is een tijd handig..
ik stap niet op de trein om daar heen te gaan en aan te bellen..
kom maar met een tijd
Oud 16-02-2006, 09:32
Gothic
Gothic is offline
Lekker uitgeslapen, vandaag nog ff 1 dagje er tegenaan ... Vanavond lekker trainen en morgen heell ang uitslapen en dan m'n tentamen...

Ik heb vannacht tot bizar gedroomd, dat ik met een meisje gezoend heb ... En dat meisjes waren 2 verschillende meisjes die steeds van plek wisselenden, ik snap er helemaal niets van... maar het was duidelijk niet zo als met een jongen, al zoende ze goed ...
Oud 16-02-2006, 10:51
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Blegh, zometeen school en geen zin, geen zin, geen zin, maar ik moet wel.
Oke, het is nog maar 2 dagen, toch voor mij 2 dagen te veel
Oud 16-02-2006, 11:11
coopergirl
coopergirl is offline
OMG!! Mijn 13 jarige zusje heeft een dood meisje van 15-20 jaar gevonden.. Waarschijnlijk heeft ze zich gesuicideerd M'n zusje heeft een paar uur bij slachtoffer hulp gezeten en zit nu bij een klasgenoot met wie ze het lijk hadden gevonden... Echt te bizar voor woorden Bah :-\
Oud 16-02-2006, 11:34
farai
farai is offline
ben moe, duizelig, voel me slap, last van mn rug, kan niet eten want dan protesteert mn maag maar heb wel reuzehonger, heb buikpijn en diarre Ben net uit mn bed terwijl ik in normale omstandigheden nooit na half 9 nog in bed lig. En mijn lichaam kan niet meer vechten, is op. Ik zit hier nu als een dwaze dit stukje te typen en het voelt alsof niemand me kan helpen. Ik ga ons weekend alweer verkloten want zoals ik me nu voel lijkt het alsof ik ni anders ga kunnen dan in bed liggen

Ik weet da je dit gaat lezen. Sorry gij verdient niet zo'n vooruitzicht ma ik kan echt nimeer en het spijt me vreselijk ma zelfs 100.000.000 knuffels kunnen me hier niet door heen slepen.
Oud 16-02-2006, 12:05
Tink*
Tink* is offline
Auw. Heel hard.
Oud 16-02-2006, 12:25
rare kwast
rare kwast is offline
uh.. ja en nu dan?
rondje hier, rondje daar.. ik weet niet meer hoor..
en waarom ben jij niet on.. en waarom heb je niet gesmst..
we gingen iets afspreken moet ik alles regelen?
ik gaf al aan het te willen laten hangen.. dus denk niet dat ik met het voorstel kom..

*doet beetje confused zijn*
Oud 16-02-2006, 12:38
Hanneke
Hanneke is offline
*post*

Maargoed, hoe voel ik mij, weet ik eigenlijk niet zo goed.
Oud 16-02-2006, 12:49
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Lilium schreef op 16-02-2006 @ 09:17 :
Waarom zou jij jaloers zijn? B. vond het maar stom dat JIJ de eerste was met een vriendinnetje.

OT: Ik heb ongezonde eet- en huiswerkgewoontes.
Straks roddelen.

OT: Ik ook, en ik slaap er ook nog slecht bij. mijn gezicht is echt een bende. Ik moet niet meer teveel van dit soort fratsen uithalen.

Regels voor berichten