![]() |
||
Citaat:
![]() Maar je hebt idd gelijk, je merkt al heel snel hoe de film gaat aflopen. Vaak wil je ook een goed einde, maar soms hoop ik gewoon dat het hopeloos misgaat. Dat maakt het voor mij vaak toch een wat betere film.
|
![]() |
|
Meet Joe Black - Hoeveel sentiment kan je in drie uur film proppen zeg. Brad Pitt en Forlani deden het best aardig, en die scènes waren nog wel de moeite waard, maar de rest van de cast liet het afweten. Het deed me werkelijkwaar helemaal niets. Wat toch best jammer is als een film bijna drie uur duurt. En Marcie Gay Harden :braak:. 4.5.10
Hilary Puff and Her Halfblood Prince - Voor tienermeisjes die nog niet zo goed zelf kunnen denken waarschijnlijk beter bekend als RAISE YOUR VOICE. Ik was stiekem toch wel nieuwsgierig naar deze film, aangezien het al tijden één van onze best verkopende DVD's is. Nou. Ja. Mag je deze film wel helemaal serieus nemen? Volgens mij niet. Maar dat ga ik lekker wel doen. Omdat Hilary Duff in deze film nog een beetje spek op de botten heeft wil ik 'm nog wel een 1.5/10 geven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
8½ - Het chaotische en autobiografische meesterwerk van de nieuwe Fellini. Een van mijn favorieten. Hulde. 9/10
||
Citaat:
Ik kijk zelf ook anime, japans gesproken engels ondertitelt, dus ik zit er niet mee naar japans te moeten luisteren, maar vaak als je engels gesproken luistert is het erg bagger. Bij deze film valt het mee, het klinkt um sja..... geloofwaardig. Vroeg je je af waarom ik het zei ?
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kill Bill Vol. 1 - Helaas niet meer in de bios, maar weer eens op de DVD. Ik kan 'm nog meer waarderen dan eerst. 8.5/10
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het gaat mij er vooral om dat het eens niet goed afloopt, maar dat je wordt verrast doordat de hoofdpersoon bijvoorbeeld doodgaat, of dat het achteraf de slechterik blijkt te zijn. Niet dat standaard alles komt goed einde.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
It Was Him or Us:
Voor een weekendfilm best goed. Pakkende scenes, vrij goed geacteerd. Brokeback Mountain: Mooie film, heel ontroerende scenes (de scene na 4 jaar ![]() ![]() Saw II: Ik hoopte op een vreselijk enge film waarbij ik de arm van mijn buur zou platknijpen, jammer genoeg kon ik het allemaal weerstaan (ik kan wel tegen een stoot). Wat niet betekent dat de film niet eng is. Vond em wel goed, maar niet geweldig. A History Of Violence: Goede film! Ik had de clue vrij snel door, maar toch een geweldige film! Ik vind hem heel echt. De Amerikanen doen natuurlijk weer geshokeerd over de vrij-scenes, ik vond ze geweldig. En Viggo is still hot. The Deep End of the Ocean: Mooie film, beetje melig en Michelle heeft echt wel aan haar gezicht laten prutsen, maar hij verveelde me niet. |
![]() |
||
Citaat:
30 kilo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het was trouwens helemaal op eigen initiatief; in het script staat alleen maar dat hij er slecht en mager uitzag, waarna Bale meteen besloot enorm af te vallen, tot grote schrik van de regisseur.
||
Citaat:
Maar dat wil niet zeggen dat iedereen die films ziet, en wie zegt dat het altijd een gunstig effect heeft voor de film? Dat heb je mij niet horen zeggen. Ik heb gezegd dat ik het soms gewoon hoop, ipv het standaard einde dat alles goed komt. En dat het voor de films die ik heb gezien wel een gunstig effect had.
||
Citaat:
good night and good luck - Ik vond 'm veel boeiender dan ik had verwacht. spoorloos - Nog nooit heb ik over deze film gehoord zonder dat het einde ook meteen verteld werd dus dat wist ik al. Gewoon echt een goeie film. |
![]() |
|
Quiz Show - Deed me niet zo veel eigenlijk. Beetje gewoontjes. En al dat gepats met beroemde citaten, daar kan ik al helemaal niet tegen. 6/10
Les Amants Criminels - Deze vond ik dan wel weer erg goed, gelukkig. Erg toffe combinatie van de verschillende genres en een heel erg toffe versie van Hans en Grietje erdoor. Niet een van Ozon's beste, zelfs niet helemaal Ozon, maar toch zeker het bekijken waard! 7.5/10
||
Citaat:
Bovendien, wat is "happy"? Wat is "unhappy"? Films met een volledig happy end(als in een sprookje o.i.d, zoals bij Rom coms) nemen snel in aantal af.
|
|