![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic eh nee dus, ik ben een spook en moet niet zoveel ijs en appeltaart eten. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() niet dat ik ermee zit |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ot: Ik ben helemaal strandklaar ![]()
||
Citaat:
OT: verre van, en het boeit me niet ook |
![]() |
||
Citaat:
Maar ieder zijn ding.
||
Citaat:
OT: Ik ben niet strand klaar, maar dat ben ik ook nooit geweest, dus daar gaan we maar niet op wachten ook. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
& wat DNMB zet, niet zo denigrerend. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Wil je echt een sixpack hebben zonder aan te spannen dan moet je ontzettend droog zijn. Bij mij zie je de lijnen lopen, en pas als ik het aanspan zie je het. 7% is mooi genoeg, veel verder wil ik niet gaan.
Citaat:
![]() 4x per week vind ik wel mooi genoeg. Laatst gewijzigd op 23-06-2006 om 07:20. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het leuk om 4x met gewichten te beulen en daar progressie uit te halen. Klooien met schema's en dan zien wat er gebeurt. Het is echt niet zo makkelijk als het lijkt, dat je gewoon even wat sleurt en pleurt en dan komen er vanzelf allemaal heel veel spieren. Zo werkt het dus totaal niet. Ik vind krachttraining net zo'n leuke sport als iemand anders wandklimmen bijv leuk kan vinden. Dat jij klimmen leuker vindt dan krachttraining kan ik begrijpen, het is immers ook leuk ![]() Daarnaast is het wel ironisch dat je zegt geen ijdele jongen te willen hebben die met zijn lichaam bezig is. Het grootste deel van de meiden doet er minimaal een uur over om zich klaar te maken alvorens ze uitgaat. Dus ik hoop dat jij de enige bent die zo over ijdelheid van jongens denkt, anders vind ik het nogal tegenstrijdig ![]() Ik ben begonnen omdat ik te dun was. Eenmaal bezig wil je gewoon doorgaan. Je doet het niet voor de rest, maar omdat je zelf met die sport bezig wilt zijn, vooruitgang wil boeken in kracht en massa. Ik denk dat je zoiets pas kunt begrijpen als je er zelf in zit. Wat als ik nu train om een bepaald aantal herhalingen te halen met een bepaald gewicht en daar dan dikke schouders en een dikke rug van krijg? Mag het dan wel? Omdat je zegt dat iemand die een dikke rug en schouders krijgt van klimmen wel tof is. Wat jij in gedachten hebt zijn die breezerlui die hun lichaam zo opgefokt mogelijk willen krijgen (vaak met de nodige illegale middelen), puur om anderen te intimideren. Dat soort lui heb ik een hekel aan. Die verpesten het imago van de sport voor mensen die het gewoon doen omdat ze het een leuke bezigheid vinden. Ik heb genoeg sporten gedaan. Voetbal, tennis, tafeltennis, turnen en nu is krachttraining alweer zo'n 3 jaar bezig. Van alle sporten kan ik zeggen dat ik van krachttraining het meeste profijt heb. Het is een prima sport om je lichaam in sterkte staat te krijgen en de bepaalde eetschema's die daarbij horen zorgen ook voor een goed gezondheid. De meeste mensen kijken maar oppervlakkig tegen die sport aan, wat ik eigenlijk maar jammer vind. En dat je door deze sport een lichaam krijgt wat er mooier uitziet (volgens velen die mij hebben zien veranderen) dan een ongetraind lichaam, is een mooi bijkomstigheid, maar dat is niet waarvoor ik het doe. Ik doe het omdat ik mijn eigen lichaam wil vormen naar hoe ik het in mijn hoofd hebt. Je kunt het vergelijken met beeldhouwen of een schilderij maken, maar nu is het mijn eigen lichaam ipv een ander object. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als persoon? Nee, ik vind mensen die zo bezig zijn met hun uiterlijk gewoon niet leuk om mee om te gaan, daar heb ik gewoon niks mee. Ik val op jongens met wie ik geweldig goed kan praten en veel overeenkomende interesses heb, en daar is in zo'n geval geen sprake van. (Overigens val ik ook op lichtgespierde, breedgeschouderde jongens - als het maar niet puur daarom gekweekt is ![]() Op dezelfde manier heb ik geen zin in meiden die er een uur over doen om zich klaar te maken om uit te gaan, die zitten in zó'n andere wereld dat ik niet denk dat ik daar ook maar iets mee kan. Even tutten, alla, maar het geheel van kleding uitzoeken en aantrekken en haar doen en makeup opsmeren moet toch echt niet langer duren dan 15 tot 20 minuten. Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment een kick krijgt van het bereiken van iets (bijvoorbeeld een bepaald gewicht of vetpercentage), maar dan nog is dat iets wat je wilt bereiken, een bepaald uiterlijk. En dat vind ik ijdel, ja, en bovendien een nutteloze tijdsbesteding. Niet iedereen zal het er mee eens zijn, daarom staat er ook 'ik vind'. Maar ik vermoed dat er genoeg mensen zijn die het met me eens zijn. En ik denk niet dat het simpel is of niet zwaar, fitness, ik vind het alleen godvergeten saai ![]() En dat ik het een domme sport vind is een heel heel subjectief iets, daarom staat het ook kleingedrukt ![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Je hebt blijkbaar een slechte ervaring met mensen die aan krachttraining doen waardoor je ze allemaal over een kam scheert. Er zit gewoon nul komma nul logica in de conclusie die jij trekt over 'fitnessers'. Jij valt op mensen die brede schouders hebben, maar owee als ze deze 'zomaar' hebben gekweekt, owee als ze geen reden hebben om brede schouders te hebben, owee als ze die brede schouders hebben gekweekt om er beter uit te zien. Citaat:
Iedereen mag zijn/haar mening hebben, jij dus ook ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Over dat ijdel zijn... Het is echt niet iets waar je last van hebt ofzo hoor. Ik bedoel, ik ga bijv. niet als een meid een uur lang staan posen en zeiken welke spiergroep er niet goed is :') Echt niemand kan van mij zeggen dat ik een ijdel persoon ben. Ik vind het gewoon bruut om te trainen en om sterker te worden plus daarbij de spiermassa. Het is niet zo dat ik een superbrede gast ben ofzo. 1m90 lang en 85kg vind ik niet zo ontzettend apart eerlijk gezegd ![]() ![]() |
![]() |
|
Fitnessen én daarbij helemaal hysterisch doen over eten vind ik te ver gaan, gewoon fitnessen kan best oke zijn.
Bij mijn fysiotherapie moest ik veel met gewichten doen en toch gaf het elke keer weer een kick als ik iets met 10kg meer kon doen terwijl ik van te voren nóóit had verwacht dat ik dat zo leuk zou vinden.
|
|