Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2006, 20:55
Verwijderd
Ik ben op zich tevreden met mijn lichaam.
Ik train 3x in de week fitness en wil wat massa opbouwen. Rond midden April ga ik beginnen met droog trainen en hardlopen. Om te zorgen dat dat het wat gedefinieerder eruit komt te zien. Dan zit het wel goed.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 07:37
Ndimension
Ndimension is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 15-03-2006 @ 21:34 :
Iedereen vind zich hier te bleek, maar iedereen is nu nog bleek, dus waarom zou het je wat kunnen schelen
Ik ben niet bleek. Gelukkig heb ik een flink stel Indische genen
Oud 16-03-2006, 10:18
Yaris
Yaris is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 15-03-2006 @ 21:34 :
Iedereen vind zich hier te bleek, maar iedereen is nu nog bleek, dus waarom zou het je wat kunnen schelen
Inderdaan. Men gaat trouwens o.a. naar strand om bruin te worden
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 10:42
Maija
Maija is offline
Ik weet het ook niet, dusja..

Eerst een mooie bikini vinden
Oud 16-03-2006, 22:06
A*
A* is offline
Ja, over een kilo of 5.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 04:48
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 06-03-2006 @ 10:31 :
Heb gewoon geluk met mijn bouw
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 08:59
Back Door Man
Back Door Man is offline
suckers
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 14:48
Nyawa
Ja. Precies hetzelfde gewicht als vorig jaar.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 17:21
George
George is offline
Citaat:
Yerli schreef op 10-03-2006 @ 16:34 :
Mijn lichaam is nooit strandklaar.
Doe niet zo maf, ik zou willen dat dat van mij zo strandklaar was als het jouwe.

Ontopic eh nee dus, ik ben een spook en moet niet zoveel ijs en appeltaart eten.
Oud 20-03-2006, 17:35
xx_fenna_xx
xx_fenna_xx is offline
mijn lichaam is absoluut NIET strandklaar. ik wil eerst 5 kilo afvallen, durf ik op het strande te gaan liggen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 18:10
lawallan
lawallan is offline
er zo nog 2 kilo afmogen om mijn wasbordje er beter uit te laten komen (best frustrerend als je wel de spieren voor een wasbordje hebt maar dat het niet zichtbaar is) maar mijn lichaam ziet er opzich al vrij goed uit.

Ik ben nog wel wit, maar daar ga ik dan ook voor naar het strand, zwembad in mijn geval. We hebben niet erg veel zee in Drenthe.
Oud 21-03-2006, 10:50
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
xx_fenna_xx schreef op 20-03-2006 @ 18:35 :
mijn lichaam is absoluut NIET strandklaar. ik wil eerst 5 kilo afvallen, durf ik op het strande te gaan liggen.
je bent 13
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 12:34
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 21-03-2006 @ 11:50 :
je bent 13
dit is nog veel erger: 1 (1 posts per dag)
Oud 21-03-2006, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 06-03-2006 @ 09:56 :
Mijn lichaam is nooit 'strandklaar'
Amen
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 20:36
HeS-VdW
HeS-VdW is offline
Citaat:
Ndimension schreef op 16-03-2006 @ 08:37 :
Ik ben niet bleek. Gelukkig heb ik een flink stel Indische genen
ik ook maarja ben altijd al 'mollig ' geweest en na een jaartje stage lopen bij een amachtelijke bakker is het nog steeds zo
niet dat ik ermee zit
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 14:45
Vip3r
Vip3r is offline
Ik sta er dit jaar weer beachready bij!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Vip3r schreef op 22-06-2006 @ 15:45 :
Ik sta er dit jaar weer beachready bij!
Nuttige up
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 15:02
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Ave schreef op 22-06-2006 @ 15:50 :
Nuttige up
Nogal, aangezien het bijna is aangebroken nu
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 16:13
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 22-06-2006 @ 16:02 :
Nogal, aangezien het bijna is aangebroken nu

Ot: Ik ben helemaal strandklaar
Oud 22-06-2006, 16:34
Verwijderd
Vinden meisjes een six-pack nou mooi. Houden ze uberhaud wel van spieren.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 16:35
~*kar*~
~*kar*~ is offline
hmmm.. wil alleen nog een nieuwe bikini...
Oud 22-06-2006, 16:46
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 22-06-2006 @ 17:34 :
daar is geen algemeen antwoord op te geven volgens mij...

OT: verre van, en het boeit me niet ook
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 18:13
DvoorA
DvoorA is offline
nee. maar who cares anyway, zoveel zon is er hier niet
Oud 22-06-2006, 18:14
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Ik vind het lelijk. Hij moet niet dik zijn, maar als ik zijn spieren kan zien ren ik gillend weg, vind dat er ranzig uitzien.

Maar ieder zijn ding.
Oud 22-06-2006, 18:49
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Gadver, nee! Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

OT: Ik ben niet strand klaar, maar dat ben ik ook nooit geweest, dus daar gaan we maar niet op wachten ook.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 19:46
adon1s
adon1s is offline
Het is echt zo dat de Nederlandse 'meisjes' geen smaak hebben. De wat oudere generatie stelt het wat meer op prijs dat je wat aan je lichaam doet dan die grietjes van een jaar of 17 18. Ze vallen op van die watjes tegenwoordig, iemand over wie ze de baas kunnen spelen en die overal ja op knikt.

OT: Ben nog steeds strandklaar, sta niet helemaal droog maar ben wel goed in shape
Oud 22-06-2006, 20:16
Maresha
Maresha is offline
ik ben ook 17 en heb absoluut geen watje
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 20:21
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Ja bij sommigen vind ik het wel mooi. Het moet niet té zijn, maar een beetje gespierd vind ik wel mooi.
Oud 22-06-2006, 20:25
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
adon1s schreef op 22-06-2006 @ 20:46 :
Het is echt zo dat de Nederlandse 'meisjes' geen smaak hebben. De wat oudere generatie stelt het wat meer op prijs dat je wat aan je lichaam doet dan die grietjes van een jaar of 17 18. Ze vallen op van die watjes tegenwoordig, iemand over wie ze de baas kunnen spelen en die overal ja op knikt.
ja dat is namelijk een stuk leuker dan een of andere opgepompte spierballenfreak die tegen alles in gaat. Grietjes van een jaar of 17,18? man, je bent zelf nog maar 19, dus niet zo denigrerend over mensen doen die een of twee jaartjes jonger dan jijzelf zijn. Doch het is altijd goed wanneer mensen aan hun lichaam werken
Oud 22-06-2006, 20:45
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
60% van de vrouwen wil het liefst een magere man blijkt uit onderzoek. Gespierd vinden ze te agressief
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 21:19
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:

OT: Ben nog steeds strandklaar, sta niet helemaal droog maar ben wel goed in shape
Haha OMG, je kan het ook gewoon een kwestie van smaak noemen. Ik vind zo'n six pack er maar vies uitzien, en t zijn meestal van die vreselijke gozers die het hebben die er zo mee lopen te showen, dan is het al helemaal niks. &als je geen six pack hebt ben je nog niet meteen een watje.

& wat DNMB zet, niet zo denigrerend.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 21:28
Verwijderd
Ik vind het wel mooi als een jongen gespierd is (niet overdreven maar wel wat... niet 'ik heb niets beters te doen dan dagelijks vier uur in de sportschool te hangen'-gespierd maar gewoon 'ik zit niet altijd maar voor de tv'-gespierd) maar níet als hij 'droog' is. Dus ook niet als hij een sixpack heeft. Wat je overigens ook kunt hebben zonder gespierd te zijn, als je maar mager genoeg bent.

Laatst gewijzigd op 22-06-2006 om 21:33.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 07:14
Vip3r
Vip3r is offline
Wil je echt een sixpack hebben zonder aan te spannen dan moet je ontzettend droog zijn. Bij mij zie je de lijnen lopen, en pas als ik het aanspan zie je het. 7% is mooi genoeg, veel verder wil ik niet gaan.

Citaat:
Sarah schreef op 22-06-2006 @ 22:28 :
(niet overdreven maar wel wat... niet 'ik heb niets beters te doen dan dagelijks vier uur in de sportschool te hangen'-gespierd maar gewoon 'ik zit niet altijd maar voor de tv'-gespierd)
Ik denk dat er maar weinig zijn die zo lang in de sportschool zijn
4x per week vind ik wel mooi genoeg.

Laatst gewijzigd op 23-06-2006 om 07:20.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 07:29
Broeder
Broeder is offline
Verre van, maar ik ga toch niet op het strand liggen
Oud 23-06-2006, 08:44
Ndimension
Ndimension is offline
Maar dan de vraag aan de vrouwen: wat vinden jullie overdreven gespierd?
Oud 23-06-2006, 11:24
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Ndimension schreef op 23-06-2006 @ 09:44 :
Maar dan de vraag aan de vrouwen: wat vinden jullie overdreven gespierd?
Dat vind ik minder mooi. Meestal zijn het dan van die patsers en daar houd ik niet van.

Citaat:
Vip3r schreef op 23-06-2006 @ 08:14 :
Bij mij zie je de lijnen lopen, en pas als ik het aanspan zie je het. 7% is mooi genoeg, veel verder wil ik niet gaan.
Ja zoiets lijkt me goed genoeg. Als je net even ziet dat die jongen/man aan zijn lichaam werkt is het mooi.
Oud 23-06-2006, 11:30
Mara
Mara is offline
Citaat:

Nee, jouw smaak is gewoon niet hun smaak. Dat betekent niet dat ze géén smaak hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 11:33
Verwijderd
Het is niet zo zeer dat meiden een goed gespierd mannenlichaam niet waarderen, het is dat ze die ijdelheid storend vinden.

Als je weet hoeveel procent vet je hebt, ben je al veel te veel bezig met hoe je eruit ziet. Natuurlijk mag je je er wel een beetje druk om maken, maar dat gehobbel in zo'n domme fitnesszaal, dat gestress eromheen, dat belang van het uiterlijk? Alsjeblieft Liever een iets stevigere jongen die de belangrijkere zaken in het leven weet te waarderen, dan iemand die continu in een sportschool bezig is zijn uiterlijk te verfraaien. (En ik val absoluut niet op dikke jongens, kun je nagaan).

Het is heel wat anders als iemand een sport beoefent waar hij gewoon weg van is. Brede schouders door roeien? Tof. Brede schouders puur omdat je brede schouders wilt hebben en daarvoor gaat fitnessen? Laat maar.

Mijn voorkeur ligt dus bij jongens die best houden van sporten, maar dat doen omdat ze het leuk vinden en niet omdat ze er graag zo gespierd uit willen zien. Mensen die waar dan ook extreem fanatiek in zijn, vind ik niet leuk, dus ook niet in sporten of hun uiterlijk. En het voordeel is dat ze met sporten die ze leuk vinden ook nog eens een mooi, lichtgespierd lichaam krijgen (klimjongens! ). En fitness vind ik gewoon de domste sport ooit, dus ik kan me niet voorstellen dat íemand dat voor z'n lol doet. Maar ze zullen er heus wel zijn, dus dat hoef je niet te komen melden.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 13:08
Verwijderd
mijn lichaam wel mn te kleine bikini's niet, en ik vertik t om een bikini van 30 euro te kopen aangezien ik 3x zwem en ie t jaar erop toch te klein is...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 13:33
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik heb allemaal gebruinde grote plekken op m'n rug. Niet goed meegedraaid met de zon 2 weken terug !!
Oud 23-06-2006, 13:49
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Morgan schreef op 23-06-2006 @ 12:33 :
Het is niet zo zeer dat meiden een goed gespierd mannenlichaam niet waarderen, het is dat ze die ijdelheid storend vinden.

Als je weet hoeveel procent vet je hebt, ben je al veel te veel bezig met hoe je eruit ziet. Natuurlijk mag je je er wel een beetje druk om maken, maar dat gehobbel in zo'n domme fitnesszaal, dat gestress eromheen, dat belang van het uiterlijk? Alsjeblieft Liever een iets stevigere jongen die de belangrijkere zaken in het leven weet te waarderen, dan iemand die continu in een sportschool bezig is zijn uiterlijk te verfraaien. (En ik val absoluut niet op dikke jongens, kun je nagaan).

Het is heel wat anders als iemand een sport beoefent waar hij gewoon weg van is. Brede schouders door roeien? Tof. Brede schouders puur omdat je brede schouders wilt hebben en daarvoor gaat fitnessen? Laat maar.

Mijn voorkeur ligt dus bij jongens die best houden van sporten, maar dat doen omdat ze het leuk vinden en niet omdat ze er graag zo gespierd uit willen zien. Mensen die waar dan ook extreem fanatiek in zijn, vind ik niet leuk, dus ook niet in sporten of hun uiterlijk. En het voordeel is dat ze met sporten die ze leuk vinden ook nog eens een mooi, lichtgespierd lichaam krijgen (klimjongens! ). En fitness vind ik gewoon de domste sport ooit, dus ik kan me niet voorstellen dat íemand dat voor z'n lol doet. Maar ze zullen er heus wel zijn, dus dat hoef je niet te komen melden.
Lieve Morgan, volgens mij heb je geen idee hoe ver wat jij 'fitness' noemt kan gaan. Qua kennis, uitvoering van oefeningen etc. Misschien lijkt het uitvoeren zelf idd niet veel, maar de gedachte die erachter zit, de bepaalde schema's die tot iets moeten leiden, al het werk dat daarachter zit.
Ik vind het leuk om 4x met gewichten te beulen en daar progressie uit te halen. Klooien met schema's en dan zien wat er gebeurt. Het is echt niet zo makkelijk als het lijkt, dat je gewoon even wat sleurt en pleurt en dan komen er vanzelf allemaal heel veel spieren. Zo werkt het dus totaal niet.

Ik vind krachttraining net zo'n leuke sport als iemand anders wandklimmen bijv leuk kan vinden. Dat jij klimmen leuker vindt dan krachttraining kan ik begrijpen, het is immers ook leuk Maar je moet niet een sport dommer gaan noemen omdat jij hem niet leuk vindt.

Daarnaast is het wel ironisch dat je zegt geen ijdele jongen te willen hebben die met zijn lichaam bezig is. Het grootste deel van de meiden doet er minimaal een uur over om zich klaar te maken alvorens ze uitgaat. Dus ik hoop dat jij de enige bent die zo over ijdelheid van jongens denkt, anders vind ik het nogal tegenstrijdig

Ik ben begonnen omdat ik te dun was. Eenmaal bezig wil je gewoon doorgaan. Je doet het niet voor de rest, maar omdat je zelf met die sport bezig wilt zijn, vooruitgang wil boeken in kracht en massa.

Ik denk dat je zoiets pas kunt begrijpen als je er zelf in zit.

Wat als ik nu train om een bepaald aantal herhalingen te halen met een bepaald gewicht en daar dan dikke schouders en een dikke rug van krijg? Mag het dan wel? Omdat je zegt dat iemand die een dikke rug en schouders krijgt van klimmen wel tof is.

Wat jij in gedachten hebt zijn die breezerlui die hun lichaam zo opgefokt mogelijk willen krijgen (vaak met de nodige illegale middelen), puur om anderen te intimideren. Dat soort lui heb ik een hekel aan. Die verpesten het imago van de sport voor mensen die het gewoon doen omdat ze het een leuke bezigheid vinden. Ik heb genoeg sporten gedaan. Voetbal, tennis, tafeltennis, turnen en nu is krachttraining alweer zo'n 3 jaar bezig. Van alle sporten kan ik zeggen dat ik van krachttraining het meeste profijt heb. Het is een prima sport om je lichaam in sterkte staat te krijgen en de bepaalde eetschema's die daarbij horen zorgen ook voor een goed gezondheid.

De meeste mensen kijken maar oppervlakkig tegen die sport aan, wat ik eigenlijk maar jammer vind.
En dat je door deze sport een lichaam krijgt wat er mooier uitziet (volgens velen die mij hebben zien veranderen) dan een ongetraind lichaam, is een mooi bijkomstigheid, maar dat is niet waarvoor ik het doe. Ik doe het omdat ik mijn eigen lichaam wil vormen naar hoe ik het in mijn hoofd hebt. Je kunt het vergelijken met beeldhouwen of een schilderij maken, maar nu is het mijn eigen lichaam ipv een ander object.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 14:01
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 23-06-2006 @ 14:49 :
-verhaal-
Een mooi stuk
Oud 23-06-2006, 14:27
Faerie
Faerie is offline
Citaat:

nou als ik ergens niet op val dan zijn dan watjes die overal ja op knikken, ! wie wil dat nou wel?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 14:38
Dith
Dith is offline
Ik vind van wel, anderen zijn het waarschijnlijk niet met me eens.
Overigens ga ik alleen naar het strand en het zwembad van het hotel. Zwembaden in de buurt vind ik niet zo'n succes omdat daar echt wordt gekeken naar je lijf ipv dat mensen daar heengaan om te zwemmen.
Oud 23-06-2006, 15:32
Fainne
Fainne is offline
met mijn ene bikini niet, daar komen vetranden bovenuit, maar met mijn andere bikini wel, die past gewoon wat beter dan vroeger

Ik was van plan om te dieëten als de examen voorbij waren, want ik ben ook weer hervallen in mijn vraatzucht, maar heb toch besloten dat ik gewoon ietwat gezonder ga eten, ik hoef geen benig mens meer te zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 16:20
Ndimension
Ndimension is offline
Citaat:
Wat jij in gedachten hebt zijn die breezerlui die hun lichaam zo opgefokt mogelijk willen krijgen (vaak met de nodige illegale middelen), puur om anderen te intimideren. Dat soort lui heb ik een hekel aan. Die verpesten het imago van de sport voor mensen die het gewoon doen omdat ze het een leuke bezigheid vinden. Ik heb genoeg sporten gedaan. Voetbal, tennis, tafeltennis, turnen en nu is krachttraining alweer zo'n 3 jaar bezig. Van alle sporten kan ik zeggen dat ik van krachttraining het meeste profijt heb. Het is een prima sport om je lichaam in sterkte staat te krijgen en de bepaalde eetschema's die daarbij horen zorgen ook voor een goed gezondheid.
Die breezerboys verpesten het imago niet, dat doen de media; met hun verhalen over die fucking Greg Valentino en bigorexia. Alsof bodybuilding alleen draait om zoveel mogelijk spiermassa te winnen, wat de prijs ook mag zijn.

Het is gewoon jammer dat een overgroot deel van de bevolking niet weet wat bodybuilding in zijn puurste vorm allemaal inhoudt... En dan krijg je onbegrip naar elkaar, zoals nu het geval is.
Oud 23-06-2006, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Vip3r schreef op 23-06-2006 @ 14:49 :
Lieve Morgan, volgens mij heb je geen idee hoe ver wat jij 'fitness' noemt kan gaan. Qua kennis, uitvoering van oefeningen etc. Misschien lijkt het uitvoeren zelf idd niet veel, maar de gedachte die erachter zit, de bepaalde schema's die tot iets moeten leiden, al het werk dat daarachter zit.
Ik vind het leuk om 4x met gewichten te beulen en daar progressie uit te halen. Klooien met schema's en dan zien wat er gebeurt. Het is echt niet zo makkelijk als het lijkt, dat je gewoon even wat sleurt en pleurt en dan komen er vanzelf allemaal heel veel spieren. Zo werkt het dus totaal niet.

Ik vind krachttraining net zo'n leuke sport als iemand anders wandklimmen bijv leuk kan vinden. Dat jij klimmen leuker vindt dan krachttraining kan ik begrijpen, het is immers ook leuk Maar je moet niet een sport dommer gaan noemen omdat jij hem niet leuk vindt.

Daarnaast is het wel ironisch dat je zegt geen ijdele jongen te willen hebben die met zijn lichaam bezig is. Het grootste deel van de meiden doet er minimaal een uur over om zich klaar te maken alvorens ze uitgaat. Dus ik hoop dat jij de enige bent die zo over ijdelheid van jongens denkt, anders vind ik het nogal tegenstrijdig

Ik ben begonnen omdat ik te dun was. Eenmaal bezig wil je gewoon doorgaan. Je doet het niet voor de rest, maar omdat je zelf met die sport bezig wilt zijn, vooruitgang wil boeken in kracht en massa.

Ik denk dat je zoiets pas kunt begrijpen als je er zelf in zit.

Wat als ik nu train om een bepaald aantal herhalingen te halen met een bepaald gewicht en daar dan dikke schouders en een dikke rug van krijg? Mag het dan wel? Omdat je zegt dat iemand die een dikke rug en schouders krijgt van klimmen wel tof is.

De meeste mensen kijken maar oppervlakkig tegen die sport aan, wat ik eigenlijk maar jammer vind.
En dat je door deze sport een lichaam krijgt wat er mooier uitziet (volgens velen die mij hebben zien veranderen) dan een ongetraind lichaam, is een mooi bijkomstigheid, maar dat is niet waarvoor ik het doe. Ik doe het omdat ik mijn eigen lichaam wil vormen naar hoe ik het in mijn hoofd hebt. Je kunt het vergelijken met beeldhouwen of een schilderij maken, maar nu is het mijn eigen lichaam ipv een ander object.
Maar dat hele idee vind ik dus al niks, dat jij je eigen lichaam tot iets anders wilt maken. Ik bedoel, je mag het gerust doen, en als je voorbij loopt zal ik allicht even genieten van je brede schouders want die vind ik nou eenmaal mooi om naar te kijken.

Maar als persoon? Nee, ik vind mensen die zo bezig zijn met hun uiterlijk gewoon niet leuk om mee om te gaan, daar heb ik gewoon niks mee. Ik val op jongens met wie ik geweldig goed kan praten en veel overeenkomende interesses heb, en daar is in zo'n geval geen sprake van. (Overigens val ik ook op lichtgespierde, breedgeschouderde jongens - als het maar niet puur daarom gekweekt is ).

Op dezelfde manier heb ik geen zin in meiden die er een uur over doen om zich klaar te maken om uit te gaan, die zitten in zó'n andere wereld dat ik niet denk dat ik daar ook maar iets mee kan. Even tutten, alla, maar het geheel van kleding uitzoeken en aantrekken en haar doen en makeup opsmeren moet toch echt niet langer duren dan 15 tot 20 minuten.

Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment een kick krijgt van het bereiken van iets (bijvoorbeeld een bepaald gewicht of vetpercentage), maar dan nog is dat iets wat je wilt bereiken, een bepaald uiterlijk. En dat vind ik ijdel, ja, en bovendien een nutteloze tijdsbesteding. Niet iedereen zal het er mee eens zijn, daarom staat er ook 'ik vind'. Maar ik vermoed dat er genoeg mensen zijn die het met me eens zijn.

En ik denk niet dat het simpel is of niet zwaar, fitness, ik vind het alleen godvergeten saai

En dat ik het een domme sport vind is een heel heel subjectief iets, daarom staat het ook kleingedrukt
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 20:07
Encrypted
Encrypted is offline
Citaat:
Morgan schreef op 23-06-2006 @ 19:51 :
Maar dat hele idee vind ik dus al niks, dat jij je eigen lichaam tot iets anders wilt maken.
En dat willen mensen die klimmen/roeien niet? Die mensen willen ook zo sterk mogelijk zijn in de beweging die ze moeten maken. Een fitnesser wil dat ook, maar omdat deze niet in een soort wedstrijd meedoet vind je dat gelijk maar 'bezig zijn met je uiterlijk'? Sorry hoor maar dat is onzin. Nooit bij stilgestaan dat de meerderheid van de roeiers en klimmers fitnessen om beter te worden in hun sport?
Citaat:
Nee, ik vind mensen die zo bezig zijn met hun uiterlijk gewoon niet leuk om mee om te gaan, daar heb ik gewoon niks mee. Ik val op jongens met wie ik geweldig goed kan praten en veel overeenkomende interesses heb, en daar is in zo'n geval geen sprake van.
Dus jij denkt dat álle fitnessers die al dan niet bezig zijn om een gezonder lichaam te creëren, NIET in staat zijn om een goed gesprek mee te voeren? Een gezonde geest in een gezond lichaam zeg ik maar altijd.

Je hebt blijkbaar een slechte ervaring met mensen die aan krachttraining doen waardoor je ze allemaal over een kam scheert. Er zit gewoon nul komma nul logica in de conclusie die jij trekt over 'fitnessers'. Jij valt op mensen die brede schouders hebben, maar owee als ze deze 'zomaar' hebben gekweekt, owee als ze geen reden hebben om brede schouders te hebben, owee als ze die brede schouders hebben gekweekt om er beter uit te zien.

Citaat:
Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment een kick krijgt van het bereiken van iets (bijvoorbeeld een bepaald gewicht of vetpercentage), maar dan nog is dat iets wat je wilt bereiken, een bepaald uiterlijk. En dat vind ik ijdel, ja, en bovendien een nutteloze tijdsbesteding.
En heb je er al eens aan gedacht dat krachttraining gezond is voor een mens? Dat spiermassa hebben niets dan voordelen heeft voor een mens? Uiteraard zijn er extremen, maar het gros van de 'fitnessers' probeert gewoon om een gezond lichaam te maken. Maar het maken van je lichaam vind jij niks.

Iedereen mag zijn/haar mening hebben, jij dus ook , maar ik zie dat die mening gebaseert is op loze feiten, en zal het dan ook graag zien dat jij deze een beetje kan relativeren. De keuze is geheel aan jou, ben je bereid om je generaliserende gedachte op te geven of is deze poging van mij tijdverspilling geweest?
Oud 23-06-2006, 20:58
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Maar dat hele idee vind ik dus al niks, dat jij je eigen lichaam tot iets anders wilt maken. Ik bedoel, je mag het gerust doen, en als je voorbij loopt zal ik allicht even genieten van je brede schouders want die vind ik nou eenmaal mooi om naar te kijken.

Maar als persoon? Nee, ik vind mensen die zo bezig zijn met hun uiterlijk gewoon niet leuk om mee om te gaan, daar heb ik gewoon niks mee. Ik val op jongens met wie ik geweldig goed kan praten en veel overeenkomende interesses heb, en daar is in zo'n geval geen sprake van. (Overigens val ik ook op lichtgespierde, breedgeschouderde jongens - als het maar niet puur daarom gekweekt is ).

Op dezelfde manier heb ik geen zin in meiden die er een uur over doen om zich klaar te maken om uit te gaan, die zitten in zó'n andere wereld dat ik niet denk dat ik daar ook maar iets mee kan. Even tutten, alla, maar het geheel van kleding uitzoeken en aantrekken en haar doen en makeup opsmeren moet toch echt niet langer duren dan 15 tot 20 minuten.

Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment een kick krijgt van het bereiken van iets (bijvoorbeeld een bepaald gewicht of vetpercentage), maar dan nog is dat iets wat je wilt bereiken, een bepaald uiterlijk. En dat vind ik ijdel, ja, en bovendien een nutteloze tijdsbesteding. Niet iedereen zal het er mee eens zijn, daarom staat er ook 'ik vind'. Maar ik vermoed dat er genoeg mensen zijn die het met me eens zijn.

En ik denk niet dat het simpel is of niet zwaar, fitness, ik vind het alleen godvergeten saai

En dat ik het een domme sport vind is een heel heel subjectief iets, daarom staat het ook kleingedrukt
Ik lees meestal veel goede replies van je op dit forum waar ik het vaak mee eens ben, maar dit verhaatje van je vind ik dan weer echt heel vreemd.

Over dat ijdel zijn... Het is echt niet iets waar je last van hebt ofzo hoor. Ik bedoel, ik ga bijv. niet als een meid een uur lang staan posen en zeiken welke spiergroep er niet goed is :') Echt niemand kan van mij zeggen dat ik een ijdel persoon ben. Ik vind het gewoon bruut om te trainen en om sterker te worden plus daarbij de spiermassa. Het is niet zo dat ik een superbrede gast ben ofzo. 1m90 lang en 85kg vind ik niet zo ontzettend apart eerlijk gezegd Ik mag graag over mijn hobby praten, maar dat mensen kunnen zeggen dat ik ijdel ben. No way
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 10:48
Dith
Dith is offline
Fitnessen én daarbij helemaal hysterisch doen over eten vind ik te ver gaan, gewoon fitnessen kan best oke zijn.
Bij mijn fysiotherapie moest ik veel met gewichten doen en toch gaf het elke keer weer een kick als ik iets met 10kg meer kon doen terwijl ik van te voren nóóit had verwacht dat ik dat zo leuk zou vinden.

Regels voor berichten