Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik las op teletekst voor volgende week dat
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En t was koel! Gelukkig toch niet gemist dus ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Of ik kijk iemand lief aan om me downloadinstructies te geven. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij was juist zo lief voor gaby toen hij thuis kwam en je zag ook wel dat ze het er echt moeilijk mee had. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar gabrielle huilde wel erover op een bepaald moment, en dat wilde ze voor carlos verbergen volgens mij, dus dat zou wel kunnen betekenen dat ze echt verkracht is.. we komen er vast nog wel achter ![]() ik vertrouw die moeder trouwens niet echt, want toen ze dat andere familielid belde klonk het echt alsof ze iets van plan was.. |
![]() |
||
Citaat:
En dat laatste dat jij zegt, dat vond ik ook. Ze klonk ook over die baby nogal vals. Daarom denk ik dus dat ze gabrielle niet vergeven heeft en iets van wraak wil. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik dacht toen ook van: nou, ga dan even hup hup proberen een kindje te maken ![]() ![]() En die moeder is echt vreemd ja. Hele tijd ook zo handtastelijk bij Carlos ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vind dat gedoe met zach en paul en noah enzo wel een beetje ingewikkeld worden. Wat weet Zach nu precies wel en niet? Wel dat Paul niet zn echte vader is, maar ook dat mary-alice niet zn echte moeder was? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat dacht ik niet namelijk.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar mijn vriend had ook een monitorkastje toen hij vijf minuten in het ziekenhuis was. Geen infuus, dat nog net niet ![]() Misschien had ze gewoon zo'n clip op d'r vinger en was ze te dom hem eraf te trekken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Enquete Mrs Mojo Risin | 17 | 27-04-2006 19:26 |