Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2006, 11:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Is het dan 214? Ik snap nooit iets van die nummering.. Hm ik probeer wel even te zoeken op Silly People

Maar bedankt
Oud 19-04-2006, 12:44
Lente
Lente is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 19-04-2006 @ 12:48 :
Is het dan 214? Ik snap nooit iets van die nummering.. Hm ik probeer wel even te zoeken op Silly People

Maar bedankt
214 is aflevering 14 van seizoen 2. toch?
Oud 19-04-2006, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Lente schreef op 19-04-2006 @ 13:44 :
ja, zo zit het bij zo'n beetje alle series

ik las op teletekst voor volgende week dat
Spoiler
Oud 19-04-2006, 14:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Lente schreef op 19-04-2006 @ 13:44 :
Ja dat dacht ik dus ook al maar we zitten toch in seizoen 2? anders download ik nu de verkeerde ep
Oud 19-04-2006, 15:12
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 19-04-2006 @ 14:58 :
ik las op teletekst voor volgende week dat
Spoiler
Spoiler
Oud 24-04-2006, 16:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 19-04-2006 @ 15:57 :
Ja dat dacht ik dus ook al maar we zitten toch in seizoen 2? anders download ik nu de verkeerde ep
Bedankt voor de reactie mensen Maar alles kwam goed en had (na dertigduizend keer proberen) de goede ep te pakken

En t was koel! Gelukkig toch niet gemist dus
Oud 24-04-2006, 16:50
Nona
Nona is offline
Hm, dat downloaden wil niet, een videorecorder heb ik niet en morgen kan ik waarschijnlijk niet op tijd thuis zijn.
Oud 24-04-2006, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 24-04-2006 @ 17:50 :
Hm, dat downloaden wil niet, een videorecorder heb ik niet en morgen kan ik waarschijnlijk niet op tijd thuis zijn.
mijn vader gaat het (hopelijk) voor me opnemen... als je heel wanhopig bent, kan ik 't over 2 weken voor je op dvd branden en dat naar je opsturen
Oud 24-04-2006, 18:53
Nona
Nona is offline
Citaat:
Sarah schreef op 24-04-2006 @ 19:52 :
mijn vader gaat het (hopelijk) voor me opnemen... als je heel wanhopig bent, kan ik 't over 2 weken voor je op dvd branden en dat naar je opsturen
Nee, zo wanhopig ben ik niet.

Of ik kijk iemand lief aan om me downloadinstructies te geven.
Oud 26-04-2006, 09:21
niña
niña is offline
Jeetje, wat een 'openbaringen' allemaal. Dat van Bree was sneller dan ik verwacht had, en van Gabrielle was ook wel te raden. Susan blijft vervelend.
Oud 26-04-2006, 11:13
Lente
Lente is offline
was leuk!
jammer dat er niks over Caleb was
Oud 26-04-2006, 11:41
d00r
d00r is offline
ik snap nu alleen nog niet waarom carlos nu wel ineens adoptie wil...
wil hij gewoon niet dat het kind dezelfde genen als gabrielle heeft ofzo?

dat bree-gedoe vind ik nu wel weer leuk geweest trouwens, hoop dat ze iets nieuws verzinnen want dit is btje voorspelbaar
Oud 26-04-2006, 11:53
Verwijderd
Citaat:
d00r schreef op 26-04-2006 @ 12:41 :
ik snap nu alleen nog niet waarom carlos nu wel ineens adoptie wil...
wil hij gewoon niet dat het kind dezelfde genen als gabrielle heeft ofzo?
ik dacht eigenlijk dat hij het verhaal van Gabrielle's moeder niet geloofde (en gabrielle's verhaal dus wel), en niet wil dat zij de draagmoeder wordt omdat ze zo liegt.
Oud 26-04-2006, 11:57
Lente
Lente is offline
ik dacht eigenlijk dat ie het varhaal van die moeder wel geloofde maar dat hij het niet geloofde toen zij zei dat ze het gabrielle vergeven had. dan zou die moeder dus op deze manier (mbv die baby) wraak kunnen nemen.
Oud 26-04-2006, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Lente schreef op 26-04-2006 @ 12:57 :
ik dacht eigenlijk dat ie het varhaal van die moeder wel geloofde maar dat hij het niet geloofde toen zij zei dat ze het gabrielle vergeven had. dan zou die moeder dus op deze manier (mbv die baby) wraak kunnen nemen.
Ik denk dat hij gabrielle geloofde en die moeder niet en dus ook niet dat zij gabrielle vergeven had.

Hij was juist zo lief voor gaby toen hij thuis kwam en je zag ook wel dat ze het er echt moeilijk mee had.
Oud 26-04-2006, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Lente schreef op 26-04-2006 @ 12:57 :
dat zou ook kunnen idd.

Maar gabrielle huilde wel erover op een bepaald moment, en dat wilde ze voor carlos verbergen volgens mij, dus dat zou wel kunnen betekenen dat ze echt verkracht is..

we komen er vast nog wel achter

ik vertrouw die moeder trouwens niet echt, want toen ze dat andere familielid belde klonk het echt alsof ze iets van plan was..
Oud 26-04-2006, 13:59
Lente
Lente is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 26-04-2006 @ 14:51 :
dat zou ook kunnen idd.

Maar gabrielle huilde wel erover op een bepaald moment, en dat wilde ze voor carlos verbergen volgens mij, dus dat zou wel kunnen betekenen dat ze echt verkracht is..

we komen er vast nog wel achter

ik vertrouw die moeder trouwens niet echt, want toen ze dat andere familielid belde klonk het echt alsof ze iets van plan was..
idd, dat huilen was wel heel echt. Ik denk dat ze wel verkracht is maar dat die moeder dat dus niet geloofd en zegt haar iets vergeven te hebben dat dus niet zo gebeurd is.
En dat laatste dat jij zegt, dat vond ik ook. Ze klonk ook over die baby nogal vals. Daarom denk ik dus dat ze gabrielle niet vergeven heeft en iets van wraak wil.
Oud 28-04-2006, 16:17
Angel on Earth
Angel on Earth is offline
volgens mij wilde ze gewoon draagmoeder zijn omdat ze dan weer voor minimaal negen maanden onderdak had en verzorgd zou worden, precies zoals gabby al zei... carlos kwam daar achter toen die moeder dat zei over verleiden enz.
hij zei dus dat hij wel adoptie wilde om gabby te troosten ofzo

ik vind het alleen een beetje raar dat ze al heel ver aan het zoeken zijn terwijl ze nog niet eens weten of ze echt geen kinderen kan krijgen.
Oud 28-04-2006, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Angel on Earth schreef op 28-04-2006 @ 17:17 :
volgens mij wilde ze gewoon draagmoeder zijn omdat ze dan weer voor minimaal negen maanden onderdak had en verzorgd zou worden, precies zoals gabby al zei... carlos kwam daar achter toen die moeder dat zei over verleiden enz.
hij zei dus dat hij wel adoptie wilde om gabby te troosten ofzo

ik vind het alleen een beetje raar dat ze al heel ver aan het zoeken zijn terwijl ze nog niet eens weten of ze echt geen kinderen kan krijgen.
Ik denk gewoon omdat men vaak wel van het ergste uitgaat. Lijkt me ook wel een logische reactie...
Maar ik dacht toen ook van: nou, ga dan even hup hup proberen een kindje te maken

En die moeder is echt vreemd ja. Hele tijd ook zo handtastelijk bij Carlos
Oud 29-04-2006, 21:20
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Lente schreef op 26-04-2006 @ 14:59 :
idd, dat huilen was wel heel echt. Ik denk dat ze wel verkracht is maar dat die moeder dat dus niet geloofd en zegt haar iets vergeven te hebben dat dus niet zo gebeurd is.
Dat dacht ik ook, al sje op je 15de je stiefvader gaat verleiden ben je psychisch niet in orde.
Oud 02-05-2006, 20:33
niña
niña is offline
Aargh, wat is Andrew toch compleet geflipt. En ik ben benieuwd hoe Gaby nu aan een kindje gaat komen, misschien illegaal importeren ofz.
Oud 04-05-2006, 12:46
Verwijderd
Citaat:
niña schreef op 02-05-2006 @ 21:33 :
Aargh, wat is Andrew toch compleet geflipt. En ik ben benieuwd hoe Gaby nu aan een kindje gaat komen, misschien illegaal importeren ofz.
ja, hij is echt gestoord

ik vind dat gedoe met zach en paul en noah enzo wel een beetje ingewikkeld worden. Wat weet Zach nu precies wel en niet? Wel dat Paul niet zn echte vader is, maar ook dat mary-alice niet zn echte moeder was?
Oud 04-05-2006, 13:50
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 04-05-2006 @ 13:46 :
ja, hij is echt gestoord

ik vind dat gedoe met zach en paul en noah enzo wel een beetje ingewikkeld worden. Wat weet Zach nu precies wel en niet? Wel dat Paul niet zn echte vader is, maar ook dat mary-alice niet zn echte moeder was?
Volgens mij weet hij het nu allemaal wel.
Oud 04-05-2006, 13:55
Verwijderd
Citaat:
ook hallo schreef op 04-05-2006 @ 14:50 :
Volgens mij weet hij het nu allemaal wel.
zelfs dat deirdre zn moeder is en dat ze een junk was en dat ze door mary-alice (toch?) is vermoord, en dat mike zn vader is?
Dat dacht ik niet namelijk..
Oud 04-05-2006, 13:57
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 04-05-2006 @ 14:55 :
zelfs dat deirdre zn moeder is en dat ze een junk was en dat ze door mary-alice (toch?) is vermoord, en dat mike zn vader is?
Dat dacht ik niet namelijk..
Dat eerste niet, maar dat Mike z'n vader is wel. Hij kreeg z'n vermoedens bij een bloedtest, waar hij een zeldzame bloetype had, dat Mike ook had. Later luisterde hij een gesprek af, waarin Mike zei dat ze moesten vluchten en toen zei Paul zoiets van: Dat betekent dat je je zoon nooit meer zal zien.
Oud 04-05-2006, 21:50
Verwijderd
Eigenlijk zei hij niet 'your son' maar 'your boy', wat ook kan worden opgevat als gewoon een kind waar je om geeft, in plaats van per se je zoon. Maar Mike is niet echt de persoon er naar om zomaar om Zach te geven, want Zach is nu niet echt sympathiek tegen hem geweest, en ik denk dat Zach dat ook wel begrijpt en dus weet hoe het zit.

Ik heb weer het laatste stukje gemist omdat er iets mis was gegaan met het opnemen, gebeurde er nog iets belangrijks nadat Susan Mike had zien zitten in het ziekenhuis?
Oud 04-05-2006, 22:00
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Sarah schreef op 04-05-2006 @ 22:50 :

Ik heb weer het laatste stukje gemist omdat er iets mis was gegaan met het opnemen, gebeurde er nog iets belangrijks nadat Susan Mike had zien zitten in het ziekenhuis?
Susan zat onder de medicijnene en toen vertelde Dr. Ron dat hij van d'r hield, zij zei: i love.... MIKE en ging daar nog even een minuut over door, die zuster begon hysterisch te janken enzo, wass wel grappig
Oud 04-05-2006, 22:06
Verwijderd
Ja

*denkt*

Ze ging de operatie kamer in, en toen de dokter (waar ze verliefd op is, of hij meer op haar) zei dat hij van haar hield. Toen zei ze telkens 'Mike' tegen hem, en ze hield maar niet op De enge zuster werd toen ook gek en flapte er uit dat ze getrouwd is met iemand die ??? (ik ben z'n naam vergeten ) heet. De dokter helemaal geschokt. Susan ging onder narcose en toen zei hij iets als 'let's cut this bitch open!'

En Zach ging bij zijn opa langs, maar ik weet niet meer zo goed wat daar nu gezegd is. Dingen die we al wisten, geloof ik.

Bree ging naar AA om zo te bewijzen voor de rechter dat ze druk bezig is aan haar problemen te werken. Maar ze drinkt wel gewoon nog, alleen heel stiekem.

Meer weet ik niet.
Oud 04-05-2006, 22:17
Verwijderd

dan heb ik inderdaad een hoop gemist!

Waarom had Susan trouwens een infuus en een heel monitorkastje voordat ze zelfs maar geopereerd was?
Oud 04-05-2006, 22:18
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Sarah schreef op 04-05-2006 @ 23:17 :

Waarom had Susan trouwens een infuus en een heel monitorkastje voordat ze zelfs maar geopereerd was?
Dat is lekker dramatisch
Oud 04-05-2006, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 04-05-2006 @ 23:17 :

En ze lag ook al plat in bed

Maar mijn vriend had ook een monitorkastje toen hij vijf minuten in het ziekenhuis was. Geen infuus, dat nog net niet En ernstig was het niet.

Misschien had ze gewoon zo'n clip op d'r vinger en was ze te dom hem eraf te trekken
Oud 04-05-2006, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 04-05-2006 @ 23:06 :

En Zach ging bij zijn opa langs, maar ik weet niet meer zo goed wat daar nu gezegd is. Dingen die we al wisten, geloof ik.

En dat die man zn vader met rust moest laten. En toen vroeg die man welke van de twee ofzo. En toen zei hij dat hij wel wist wie hij bedoelde (geloof ik) en toen zei die man dat ze een deal hadden en wilde hij over koetjes en kalfjes praten.
Oud 05-05-2006, 09:45
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 05-05-2006 @ 00:54 :
En dat die man zn vader met rust moest laten. En toen vroeg die man welke van de twee ofzo. En toen zei hij dat hij wel wist wie hij bedoelde (geloof ik) en toen zei die man dat ze een deal hadden en wilde hij over koetjes en kalfjes praten.
Volgens mij zei Zack: m'n enige echte vader, daar bedoelde hij dan Paul mee. Maar weet het niet meer zeker
Oud 05-05-2006, 19:00
Verwijderd
Citaat:
ook hallo schreef op 05-05-2006 @ 10:45 :
Volgens mij zei Zack: m'n enige echte vader, daar bedoelde hij dan Paul mee. Maar weet het niet meer zeker
Ja, klopt. Hij zei iets over dat er maar een vader was die hem zijn hele leven had opgevoed ofzo.
Oud 05-05-2006, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 05-05-2006 @ 20:00 :
Ja, klopt. Hij zei iets over dat er maar een vader was die hem zijn hele leven had opgevoed ofzo.
Klopt
Oud 09-05-2006, 18:43
merels
merels is offline
aah zou iemand een kleine update van de afgelopen twee afleveringen kunnen geven?
ik kan niet opnemen en mag niet downloaden..!
Oud 09-05-2006, 20:36
Lente
Lente is offline
wat een geweldige serie <3
Oud 09-05-2006, 20:38
Verwijderd
Ik heb echt zin om Andrew langzaam te wurgen.
Oud 09-05-2006, 20:46
jet
jet is offline
wat gaat er gebeuren met die baby van gabrielle?
kan iemand voor me spoileren?
Oud 09-05-2006, 20:47
__
__ is offline
zo, dat was lekker het hoogtepunt van mn dag
Oud 09-05-2006, 21:58
niña
niña is offline
Aargh wat is die Andrew toch debiel! Echt, hoe kom je aan zo'n diepe haat?

Mike is lief <3
Oud 10-05-2006, 07:17
synclinorium
synclinorium is offline
Het was echt grappig.

Bree in de winkel

Gevecht tussen Ron en uh de lootgieter, die ex staat erbij te kijken oowh echt geweldig.

Ben benieuwd of Caleb Danielle gaat vermoorden. Zou wel opschudding brengen in het straatje.

En die vrouw die een kind van 5 jaar borstvoeding geeft. Komt Lynette met chocolademelk
Oud 10-05-2006, 09:46
Verwijderd
Dat met die borstvoeding vond ik een beetje raar. Ik ken ook een kindje van 4 die nog borstvoeding krijgt, maar hij drinkt ook gewoon sap af en toe, echt niet alleen maar moedermelk. Dat kan dus best samen. Maar ja, van mij hoeft het ook niet zo

Bree vind ik nu stom
Oud 10-05-2006, 09:52
Lente
Lente is offline
ik vond het trouwens een heel mooi stukje toen Bree bij die man in de auto zat en heeel even huilde, ze was ineens heel kwetsbaar terwijl ze tot nu toe in iedere situatie sterk leek.
Oud 10-05-2006, 10:30
Verwijderd
Zijn dat zwangere meisje en haar vriend alleen van plan een hoop geld en mooie dingen van Carlos en Gabrielle te krijgen, en dan de baby zelf te houden?

Ik denk dat die Justin het nog wel voor Bree op gaat nemen, mocht het ooit in de rechtbank komen ofzo. Hij zag er niet uit alsof ie het echt met Andrew eens was.

Karl
Oud 10-05-2006, 10:40
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Kan iemand de aflevering van gisteren samenvatten voor me? Ik had m gemist en ik ben vergeten hem op te nemen.
Oud 10-05-2006, 12:46
__
__ is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 10-05-2006 @ 11:30 :
Zijn dat zwangere meisje en haar vriend alleen van plan een hoop geld en mooie dingen van Carlos en Gabrielle te krijgen, en dan de baby zelf te houden?
haha ja volgens mij wel. vermakelijke serie is het toch ook
Oud 10-05-2006, 14:18
innogen
innogen is offline
Citaat:
__ schreef op 10-05-2006 @ 13:46 :
haha ja volgens mij wel. voorspelbare serie is het toch ook
Oud 10-05-2006, 14:57
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:

Bij die context had ik ook het idee dat het weleens zo kon zijn dat dat meisje juist tegen haar vriend loog over het houden van dat kind, maar dat amndere is logischer
Oud 10-05-2006, 14:58
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:

Karl
Hij stond daar oiok voor dat raam echt te genieten
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten