![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het is echt gewoon simpel: 1. De oudejaarsconferance. (Oliebollen eten doen we al lang en vuurwerk is zelfs uit de germaanse tijd) Uit mijn hoofd is wim kan ermee begonen. Vorige eeuw dus. 2. Gouden koets, dus prinsjesdag. Zowel op bevrijdingsdag als op koninginnedag word hij niet gebruikt. 3. Vuurwerk (dat knallen) bestaat al sinds de germaanse tijd om kwade geesten weg te jagen. 4. Niet uitgenodigt op een trouwfeest, je stuurt dus een kaartje. Andere doe je alleen als je komt. 5. Tuin met fiets en afvalbak. Als er bierblijkjes liggen is men meestal niet bij netzoals met meerdere afvalbakken (en teveel speelgoed kan ook storen) Fiets en afvalbak is vrij normaal. 6. 2 mannen die elkaar zoenen: Homosexualiteit is toegestaan, dus negeren. Vind het zelf niet echt nodig (net als bij heterostelletjes) maar ga daar niks van zeggen 7. Na vuurwerk afsteken ruim je je eigen zooi op imo. 8. Als je een feestje geef waarschuw je de buren even. Is wel zo sociaal, weten ze het iig en dan is er bijna nooit een probleem. 9. Naar school gaan moet je stimuleren, dus een goed idee. 10. Zelfde verhaal als met de bruiloft, een kaartje. 11. Frituurvet mag met het gewone afval mee, maar beter is het wel om terug in de fles te doen. (anders wordt het zo'n zooitje) 12. TL zitten gevaarlijke stoffen in, dus de eerste (chemisch afval) 13. Opstal verzekering vergoed brandschade 14. Zelf een gesprek aanvragen. Als je niks doet ben je toch wel ongeinterreseerd en met andere ouders waarom zou je? De leraar weet het het beste. 15. Bij discriminatie op het werk eerst met de werkgever praten. 16. Tja, deze vind ik wat raar. Ik zou gaskraan toch wel willen afsluiten. Maar iig de ramen en deuren openzetten en het energie bedrijf bellen, die kunnen er wat mee, gemeente niet. 17. Een rijbewijs haal je op op het gemeentehuis. 18. Je moet zelf je huisarts regelen. 19. Rond de 10 week naar de verloskundige (wist ik gewoon) 20. Eigen zaak? Eerst langs de kamer van koophandel Reclame genoeg wat dat betreft op tv 21. Ontslagen? Meteen inschrijven als werkzoekende. 22. Natuurlijk ga je met een kind naar het consultatiebureau. Is niet verplicht maar toch wel verstandig. 23. Bij zoiets heb je eerst een indicatie nodig, dus naar het centrum indicatiestelling zorg. 24. mbo - hbo - wo Lijkt me niet fout te kunnen 25. Willem van Oranje heeft het begin van onze onafhankelijkheidsstrijd gelijd. Maar deze vind ik wat discutabel. 26. 4 mei is dodenherdenking 27. gokje, via nederlands indië. Vind dit een onzinvraag. 28. Mensen uit het huidige indonesië. 29. 2 uur. Kijk maar op ns.nl 30. Alkmaar ligt in Noord-Holland. Lijkt me ook weinig op af te dingen. 31. Gokje, onzinvraag, maar het is NH 32. Actief kiesrecht is dat je mag stemmen. Maar deze is imo ook discutabel, ze nemen dat gekozen worden ook vaak mee. Beetje vaag, maar puur gezien zelf stemmen. 33. Eers campanje, dan kiezen en dan bij de kiningin. (dus 3,2,1) 34. Deze is een instinker imo: Ze benoemt ministers. Kabinet samenstellen doet ze niet zelf, maar daar benoemt ze een informateur voor en wetten mag ze alleen maar ondertekenen. 35. Naar buiten en de politie bellen. Je moet de sporen niet gaan verstoren en ook geen risico lopen op die gene betrappen en dan een gevaarlijk iemand tegenover je vinden. 36. Altijd de uitspraak van de rechte opvolgen. In hoger beroep mag, maar moet niet persee. Instinker imo. Excuus is nooit verplicht.
||
Citaat:
Ok, er is hier iemand met te veel vrije tijd.... ![]() Dan zal die studie in Rotterdam wel niet al te moeilijk zijn, als je tijd hebt voor dit soort onzin.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Het is anders, ik zit nu niet meer hele dagen op de uni, maar meer zelfstudie. Verder heb ik over het algemeen wel een drukker leven, maar dan moet je me maar op msn oid vragen, hier gaan we zo offtopic ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Rotterdammers hebben jullie de trappen al beklommen? Verwijderd | 71 | 23-06-2016 12:30 | |
Algemene schoolzaken |
Betoog integratie/vreemdelingen/inburgeringstest Saptarshi | 3 | 02-12-2009 09:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
MIssie Afghanistan Gatara | 110 | 09-08-2006 16:45 | |
Lifestyle |
Inburgeringstest. Verwijderd | 43 | 22-03-2006 18:12 | |
Vrije tijd |
Salomon Kalou bazz1982 | 72 | 22-03-2006 06:52 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Twee onderwerpen voor Engels spreekvaardigheid (uni) Kaa | 2 | 30-12-2005 19:34 |