Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2006, 12:05
botulismf
botulismf is offline
Ik rookte zojuist een sigaret op mijn balkon en toen kwam er buiten een kerel aangelopen met een camera op een statief en toen richtte hij de camera op de kerk aan de overkant en zette die hem aan en toen ging de camera automatisch draaien en hij draaide precies naar mij toe en bleef op mij gericht.
Oud 14-04-2006, 12:08
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ohja ik ging gister met mijn brugklas (+nog 2 andere) naar het Nemo en dat was echt superleuk, de kindjes waren erg lief (zeker in vergelijking met andere scholen die er liepen, omg) en enthousiast "juf gaat u ook in de zeepbel staan!" "juf we mogen alles aanraken en het gaat niet stuk" maar ik was echt kapot aan het eind van de dag want ze zijn zoooo vermoeiend.
Oud 14-04-2006, 12:09
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
nps schreef op 14-04-2006 @ 11:38 :
roltrap
darwin is hard at work.
Oud 14-04-2006, 12:18
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
botulismf schreef op 14-04-2006 @ 13:05 :
Ik rookte zojuist een sigaret op mijn balkon en toen kwam er buiten een kerel aangelopen met een camera op een statief en toen richtte hij de camera op de kerk aan de overkant en zette die hem aan en toen ging de camera automatisch draaien en hij draaide precies naar mij toe en bleef op mij gericht.

hehehe binnenkort zitten er kerels in zwarte jassen tien uur per dag in een auto naast je huis aantekeningen te maken over jouw gedrag

ontopisch: Ik ben fucking ZIEK lol. prednison I love you
Oud 14-04-2006, 12:21
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
roltrap

verder ga ik vandaag paardje rijden en vnaavond weet ik nog niet waarschijnlijk weer filmpje kijken bij iemand want geen geld.
jezus, hoort er ook nog een verhaaltje bij dat filmpje?
Oud 14-04-2006, 12:26
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 14-04-2006 @ 13:18 :
hehehe binnenkort zitten er kerels in zwarte jassen tien uur per dag in een auto naast je huis aantekeningen te maken over jouw gedrag

ontopisch: Ik ben fucking ZIEK lol. prednison I love you
Hmmmmmz ziek.

Ik heb trouwens ook al maanden een witte duif die me bespioneert, volgens mij is het dier stiekem mechanisch.
Oud 14-04-2006, 12:58
vixen
vixen is offline
Gisternacht om kwart voor 6 kwam een vriend van een huisgenoot mijn kamer binnenstormen om te vragen of ik nog wat mee kwam drinken. hmnee, dankjewel, ik slaap al. vervolgens kwam een andere vriend bij me in bed liggen en vragen wat ik die dag had gedaan. niet zoveel dus, rot op. Vervolgens kwam de huisgenoot vragen of hij bij me in bed mocht slapen. Vuile vuile.
Ik woon in zo'n leuk studentenhuis. Strychnine gaat zondagnacht die mensen hun bel dichttapen.
Oud 14-04-2006, 13:16
kruizer
kruizer is offline
Ik ging net hardlopen met een huisgenoot van me, en na vijf minuten lag m'n ontbijt op het strand.

Toen ben ik maar gestopt.
Oud 14-04-2006, 13:21
grandmommy
grandmommy is offline
' gingen ze picknicken dan?' was het eerste wat ik dacht. traag van begrip vdo.
Oud 14-04-2006, 13:34
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb net een afgrijselijk kutdeuntje gemaakt in fruityloops en ik ben trots op de n00bstyl0
Oud 14-04-2006, 13:51
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 14-04-2006 @ 14:34 :
ik heb net een afgrijselijk kutdeuntje gemaakt in fruityloops en ik ben trots op de n00bstyl0
ik vind 'm best hardf.
Oud 14-04-2006, 14:20
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik heb gisteren staan swingen in n panterprintrokje en toen kwamen er enge gasten achter me aan. maar ik voelde me wel sexehh.
en nu ben ik vies en brak en ik moet de was nog doen en konijnenvoer halen bah daar heb ik helemaal geen zin in. Vet chagerijnig
Oud 14-04-2006, 15:01
Metal
Metal is offline
Ik ben ziek want ik heb griep en ik stond net op. Dat was het.
Oud 14-04-2006, 15:32
K-pax
K-pax is offline
Mijn telefoon ligt nu ergens in Arnhem centrum, en ik geef leprechauns de schuld
Oud 14-04-2006, 18:13
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
K-pax schreef op 14-04-2006 @ 16:32 :
Mijn telefoon ligt nu ergens in Arnhem centrum, en ik geef leprechauns de schuld
Kut-leprechauns. Ze moeten allemaal terug naar ierland.

Ik raakte gisteren een beetje in paniek. Want:
Komende woensdag is op mijn school de jaarlijkse revue. Gisteren werden kaartjes verkocht, maar ik had geen geld bij me. En ik kon het naturlijk ook nog bij niemand lenen. Dus toen was ik op de site gaan kijken toen ik thuis kwam, want ik wil dr per se heen, en ik heb meerdere vrienden/klasgenoten belooft dat ik zou komen. Toen stond op die site bij 'Agenda' : donderdag 13 april Kaartverkoop. Verder stond er nergens nog een datum om kaartjes te kopen dus toen dacht ik SHIT! Heb ik gvd geen kaartje kunnen kopen!!
Toen was ik gaan kijken bij 'kaartjes reserveren' gewoon om te kijken of er nog een mogelijkeid was om toch aan kaarten te komen. Ik had al een donkerbruin vermoeden van niet.
Dus toen had ik gereserveerd enzo, toen kreeg ik een email en daar stond in dat ik m'n kaartje dinsdag 18 april op kon halen. En toen was ik weer blij.
Oud 14-04-2006, 18:23
tuttebel
tuttebel is offline
uit eten met mn klas bij een wokrestaurant.. was wel oke, maar wel een beetje braaf.
daarna nog uit geweest met 3 vriendinnen, r&bavond in een foute disco en nu doen mijn voeten pijn. was wel superr
en geweest stadten met een vriendin, was ook leuk.

lang weekend is heerlijk

oh ja vanavond poolen
Oud 14-04-2006, 18:28
Suey
Suey is offline
Wat een avontuur.

Ik ging gisteren kleren kopen en vandaag ook dus ik heb heel veel nieuws en ook nog 2 paar nieuwe schoenen.
Vanavond naar de kroeg en morgen vroeg werken en daar heb ik niet zo veel zin in.
Oud 14-04-2006, 18:32
Drez
Drez is offline
ik ging gister een recensie schrijven en eten en film kijken en in slaap vallen met mijn vriendjeeee
en vandaag ging ik naar de IKEA met mn moeder. jezus kk.
Oud 14-04-2006, 18:41
Back Door Man
Back Door Man is offline
Welkom terug op het Fotoboek, Back Door Man.
Momenteel staan er 688 reacties op je Fotopagina,
en heb je zelf 666 reacties geplaatst.
Er zijn geen nieuwe reacties op je fotopagina.

ALS DAT NIET METAL IS
Oud 14-04-2006, 23:09
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
roltrap

verder ga ik vandaag paardje rijden en vnaavond weet ik nog niet waarschijnlijk weer filmpje kijken bij iemand want geen geld.

pas na acht keer kijken en heel hard lachen viel me op dat zijn armen wel erg vreemd lagen na die sprong

ontopic: ik ben kkziek en ik heb van negen tot elf uur non-stop nederland 1 gekeken. Eerst 'schatjes', toen 'puberruil' toen een of ander programma met kankerpatienten die meer leden onder hun emoties dan hun kanker, en daarna een programma over judas, zijn historie, zijn toekomst, zijn relatie tot jezus. Reuze-interessant allemaal. en nu ga ik pitten want nog steeds ziek
Oud 14-04-2006, 23:13
Metal
Metal is offline
Theo Maassen, wat een heerscher. Puur genieten, die frustratie<3
Oud 15-04-2006, 00:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb van 1 tot 9 gewerkt en daarna ben ik de stad in gegaan om nog wat mee te pikken van Motel Mozaique. Ik werd eerst van nighttown naar de schouwburg gestuurd want bij nighttow was ik te laat en konden ze me geen polsbandje geven. Maar ja, in de schouwburg kreeg ik tenminste een speciaal vrijwilligers t-shirt hiephoi.
De muziek/de mensen in nighttown vielen me een beetje tegen, dus toen heb ik maar bier gedronken en een verkoop miepje blijgemaakt door een knuffel beretta van haar te kopen.
Dus maar weer terug naar de schouwburg. Daar Emilliana Torrini gezien. Eerst dacht ik dat ze een saai mutsje was, aan haar liedjes te horen, maar toen ze verhalen begon te vertellen over haar thrash metal vriendje en dat ze een kopstoot kreeg in de pit ("oopsie poopsie!") was ik verkocht. heerlijk sfeertje ook in die zaal. Kon er zo in slaap vallen.
Jammer dat ik geen andere bandjes kon zien (jenny watson ) maar ik wou m'n vader niet al te lang wakker houden.

Enniewee, nu ben ik weer thuis en bereid ik me voor op m'n taak als enquete meisje. Oh wat spannund!
Oud 15-04-2006, 09:11
woezel
woezel is offline
gisteren concert van the slackersssssssssssss en tering wat was het vet! rebelation was support en ook echt goed. nu ben ik dood en kapot enzo.
Oud 15-04-2006, 13:49
Haligh
Haligh is offline
gister een wass van lamheid en muziek.
en kut opmerkingen als

waar kan ik mijn tanden poetsen?
in je mond!
hihihi.

omgz.
Oud 15-04-2006, 14:24
Verwijderd
ik heb gisteren de hele dag bij de Bacademy gezeten voor een Bkapsel, aldaar kwam ik 15jarige elite models tegen die net in Geneve waren geweest voor een shoot en twee verdwaalde afrikanen van groeten terug uit de rimboe ?
Oud 15-04-2006, 14:39
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 15-04-2006 @ 00:09 :
pas na acht keer kijken en heel hard lachen viel me op dat zijn armen wel erg vreemd lagen na die sprong
Kun je daar echt om lachen? Daar word ik een beetje stil van.
Oud 15-04-2006, 14:49
grandmommy
grandmommy is offline
ja ik kan daar erg smakelijk om lachen ja, de stupiditeit van een of andere derderangs amateurparkoursbeoefenaar die gigantisch op zijn bek gaat na een truc die ik op vierjarige leeftijd dikwijls droomde maar nooit in mijn hoofd haalde om ook echt uit te voeren. Bovendien kan ik altijd ook erg lachen om mijn eigen ongelukjes, dus ik hoef me niet schuldig te voelen imho.
Oud 15-04-2006, 14:52
cha0s
cha0s is offline
geen beter vermaak dan leedvermaak.
Oud 15-04-2006, 15:43
Verwijderd
Ik ging wassen en boodschappen doen. Wassen moet ik in het schoolgebouw doen en dat is 10 minuten lopen vanaf huis en toen kwam ik daar en wilde ik de bewaking bellen, maar ik had mn telefoon niet bij me.. Dus toen wou ik maar naar binnen hopend dat het alarm niet aan was, maar toen had ik de sleutel niet bij me..

Toen liet ik mn was maar achter in een ander schoolgebouw om het morgen te gaan doen en toen ging ik boodschappen doen. Toen mijn mandje bijna vol was bedacht ik me dat ik eerst had moeten pinnen, en ze snapten me niet toen ik uitlegde dat ik eerst geld moest halen (fins blablaaa) dus toen moest ik alle boodschappen weer terugleggen en toen ging ik geld halen en moest ik alle boodschappen weer bedenken en pakken, en toen had ik betaald en stond buiten en bedacht ik me dat ik het hoofdingredient van mijn maaltijd vanavond was vergeten.. dus toen ging ik nog maar eens naar de supermarkt om dat te halen.

En nu ben ik thuis en bedenk ik me dat ik datgene wat ik nu al de hele week elke dag wil kopen maar telkens vergeet WEER vergeten ben, en nou is de winkel dicht tot dinsdag.

Dus, volgende keer als ik weg ga ff checken of ik mijn hersens wel bij me heb.

Laatst gewijzigd op 15-04-2006 om 15:46.
Oud 15-04-2006, 16:16
Verwijderd
Citaat:
roltrap

omggg wat een dommie

ik verveel me en ik voel me een beetje beroerd. vanaaf waarschijnlijk naar een pannfeest. ahahah.
Oud 15-04-2006, 16:26
pinkkashmir
pinkkashmir is offline
ik zat in de bibliotheek nogal hard te studeren en toen kwam er een neger die alleen frans praatte maar toch een loesje boek zocht, dat was best vreemd.
Oud 15-04-2006, 16:31
*oma*
*oma* is offline
Vanavond uit met collega's, maar ik moet om 10 uur werken
Oud 15-04-2006, 16:43
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
pinkkashmir schreef op 15-04-2006 @ 17:26 :
ik zat in de bibliotheek nogal hard te studeren en toen kwam er een neger die alleen frans praatte maar toch een loesje boek zocht, dat was best vreemd.
"space cake bakken voor beginners" zocht hij vast
Oud 15-04-2006, 18:11
da leentjuh
da leentjuh is offline
Vanmorgen om 9 UUR IN DE OCHTEND naar de SPORTSCHOOL geweest, had mijn fysiotherapeute verzonnen. Ze was zelf 20 minuten te laat, maar toen mocht een knappe stagair mij helpen dus dat was dan wel weer ok.
Vervolgens heb ik mijn lenzen gekregen, ik moest daarzo even oefenen en die vrouw daar zei dat ik een NATUURTALENT ben joepie. Toen ik op mijn fietsje zat kon ik het einde van de straat zomaar zien Wat een openbaring
Rest van de dag naar Utrecht geweest, was leuk. Heb 1,5 uur rondgelopen bij de Image en ook nog schoenen gekocht die mijn ouders betalen
Vanavond ga ik uit en ik heb zin in alcohol

edit: tering wat een smileys
Oud 15-04-2006, 18:20
Moustache
Moustache is offline
Ik heb vandaag dementerende bejaarden bezocht en een video teruggebracht, vervolgens gekookt en ik wacht nu tot het 9 uur is want dan ga ik weg om gitaar te spelen.
Oud 15-04-2006, 18:23
Verwijderd
Ik ga dadelijk de cultfilm Scary Movie 4 bekijken
Oud 15-04-2006, 18:35
ZerO
ZerO is offline
ik eet pizza en verveel me de tering maar ik ben verder toch tot niks in staat dus
Oud 15-04-2006, 18:41
Metal
Metal is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 15-04-2006 @ 15:39 :
Kun je daar echt om lachen? Daar word ik een beetje stil van.
Eigen schuld, dikke bult principe.
Wat een stoertje.
Oud 15-04-2006, 18:42
Metal
Metal is offline
Ik ging vandaag in het pittoreske valkenburg biertjes drinken op het terras!

40 euro voor 3 personen.
Oud 15-04-2006, 18:59
Broeder
Broeder is offline
Ik ben allemaal dingen op internet aan het bestellen die ik niet kan betalen HIHU HUH, dus dat is heel spannend, maar nu probeer ik mijn ORDER uit te printen, maar de printer zegt alleen maar STFU VUL M'N INKT BIJ PLZ en als ik de boodschap wegklik komt het op nieuw en al vijf minuten lang en oooooooooooooooooooooooooooohh toen wilde ik de printer uitzetten en dan zegt 'ie KAN NIET UITSCHAKELEN TIJDENS PRINTEN hghhhhhhhhhhhgggggggggggggggggg .
Oud 15-04-2006, 19:00
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Broeder schreef op 15-04-2006 @ 19:59 :
Ik ben allemaal dingen op internet aan het bestellen die ik niet kan betalen HIHU HUH, dus dat is heel spannend, maar nu probeer ik mijn ORDER uit te printen, maar de printer zegt alleen maar STFU VUL M'N INKT BIJ PLZ en als ik de boodschap wegklik komt het steeds weer en al vijf minuten lang en oooooooooooooooooooooooooooohh toen wilde ik de printer uitzetten en dan zegt 'ie KAN NIET UITSCHAKELEN TIJDENS PRINTEN hghhhhhhhhhhhgggggggggggggggggg .
Oud 15-04-2006, 19:01
Broeder
Broeder is offline
Eehh. Dat was niet de bedoeling .
Oud 15-04-2006, 19:04
Tom Violence
Tom Violence is offline
Je kan je eigen posts verwijderen.
Oud 15-04-2006, 19:05
idontcare
idontcare is offline
Citaat:
Broeder schreef op 15-04-2006 @ 19:59 :
Ik ben allemaal dingen op internet aan het bestellen die ik niet kan betalen HIHU HUH, dus dat is heel spannend, maar nu probeer ik mijn ORDER uit te printen, maar de printer zegt alleen maar STFU VUL M'N INKT BIJ PLZ en als ik de boodschap wegklik komt het op nieuw en al vijf minuten lang en oooooooooooooooooooooooooooohh toen wilde ik de printer uitzetten en dan zegt 'ie KAN NIET UITSCHAKELEN TIJDENS PRINTEN hghhhhhhhhhhhgggggggggggggggggg .
als ik op printen klik en ik wil dat ie print maar er dan achter kom dat dat niet gaat omdat ie PAPIER WIL en ik dat er vervolgens BRAAF instop, dan is ie er het alsnog niet mee eens en gaat ie allemaal fucking lompe tekentjes printen. die windings gevallen ja. die n00b van een printer houdt daar dan pas mee op als je de stekker er uit trekt oh en als je de pc 100x restart

edit: oja vandaag ging ik werken en ik was fok op verrot en brak van gister, en fucking iedereen wilde paaseitjes en het was druk en kutklanten en mn nek deed pijn en het was warm en bladibla gewoon een kut dag

Laatst gewijzigd op 15-04-2006 om 19:07.
Oud 15-04-2006, 19:11
Metal
Metal is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 15-04-2006 @ 20:04 :
Je kan je eigen posts verwijderen.
meen je dat?
Oud 15-04-2006, 19:12
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Metal schreef op 15-04-2006 @ 20:11 :
meen je dat?
Eh, Broeder weet dat schijnbaar niet.

Ik zag vandaag iets over Maastricht op tv en ik moest aan jou denken. .
Oud 15-04-2006, 19:15
Metal
Metal is offline
Ik ben nog niet eens een maastrichtenaar.
Oud 15-04-2006, 20:25
June bug
June bug is offline
Ik moest vanochtend om half 9 werken en ik was echt moe en het was belachelijk druk. Kutpasen
Toen was ik om 7 uur thuis en ging ik pizza eten en douchen en straks komen wat vrienden langs.
Oud 15-04-2006, 21:03
Gadje
Gadje is offline
Gewerkt, en ik ben moe en dit wordt weer een kansloze zaterdagavond.
Oud 15-04-2006, 22:55
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb gewerkt en even een goeie indruk gewekt bij de nieuwe bedrijfsleider. ik had me ontzettend lopen opwinden over die consumptiemaatschappij en het feit dat ik 150 prima broden moest weggooien omdat ze niet verkocht waren terwijl je daar een dorp van kunt voeren. Daarvan was ik dusdanig in een kuthumeur dat ik maar zei dat mijn stemming nog 'helser was dan naziduitsland'. maar toen keek hij nogal raar. toen ik ook nog liep te 'aaarghhh'-en en te briesen en maniakaal ' I won't let the sun go down on me' begon te zingen, was het dr. jekyll/mr. hyde plaatje voor hem geloof ik wel compleet. Voor sluitingstijd een klantvriendelijk hardwerkend meisje, na sluitingstijd een gestoorde freak. Nouja, over een maandje of wat neem ik er toch ontslag. Ik was eigenlijk van plan om op mijn allerlaatste werkdag als ik de broden die over zijn moet afscannen ( dus registreren), een random witbrood af te scannen en dan als aantal 666 te nemen. haha lol, gemiddeld kost een brood een euro. 666 euro. nu nog even kijken hoe ik dat ga fixen, want ik het bestand staat natuurlijk dat er helemaal geen 666 broden zijn. nouja, ik heb een collega die ook gaat stoppen, samen komen we er wel uit <3

Regels voor berichten