Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
hehehe binnenkort zitten er kerels in zwarte jassen tien uur per dag in een auto naast je huis aantekeningen te maken over jouw gedrag ontopisch: Ik ben fucking ZIEK lol. prednison I love you ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb trouwens ook al maanden een witte duif die me bespioneert, volgens mij is het dier stiekem mechanisch.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik raakte gisteren een beetje in paniek. Want: Komende woensdag is op mijn school de jaarlijkse revue. Gisteren werden kaartjes verkocht, maar ik had geen geld bij me. En ik kon het naturlijk ook nog bij niemand lenen. ![]() Toen was ik gaan kijken bij 'kaartjes reserveren' gewoon om te kijken of er nog een mogelijkeid was om toch aan kaarten te komen. Ik had al een donkerbruin vermoeden van niet. Dus toen had ik gereserveerd enzo, toen kreeg ik een email en daar stond in dat ik m'n kaartje dinsdag 18 april op kon halen. En toen was ik weer blij.
||
Citaat:
pas na acht keer kijken en heel hard lachen viel me op dat zijn armen wel erg vreemd lagen na die sprong ![]() ontopic: ik ben kkziek en ik heb van negen tot elf uur non-stop nederland 1 gekeken. Eerst 'schatjes', toen 'puberruil' toen een of ander programma met kankerpatienten die meer leden onder hun emoties dan hun kanker, en daarna een programma over judas, zijn historie, zijn toekomst, zijn relatie tot jezus. Reuze-interessant allemaal. en nu ga ik pitten want nog steeds ziek ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik verveel me en ik voel me een beetje beroerd. vanaaf waarschijnlijk naar een pannfeest. ahahah. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat een stoertje.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() edit: oja vandaag ging ik werken en ik was fok op verrot en brak van gister, en fucking iedereen wilde paaseitjes en het was druk en kutklanten en mn nek deed pijn en het was warm en bladibla gewoon een kut dag ![]()
Laatst gewijzigd op 15-04-2006 om 19:07. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zag vandaag iets over Maastricht op tv en ik moest aan jou denken. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 |