![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Kinderen zijn ook lichamelijk mooi: geen vieze haren en ook niet zo veel stank als bij volwassenen. Ik denk trouwens wel dat kinderen meer op vrouwen lijken dan op mannen. Kinderen hebben grote ogen, hoge stem, zachte huid en geen hoekig lichaam etc. en dat soort kenmerken kom je ook tegen bij de vrouw en veel minder bij de man. Alleen kinderen zijn natuurlijk mooier dan vrouwen (en mannen) omdat ze eerlijker, spontaner, enthousiaster en meer puur zijn dan hen. Bovendien hebben kinderen geen vieze haren op de verkeerde plekken. Op jongetjes vallen lijkt me dan ook erg esthetisch verantwoord. Op meisjes dan ook, denk ik, maar daar heb ik geen ervaring mee.
|
vrouwen zien er veel mooier uit veel fijner. bij ons is alles grofer uitgevoerd en vrouwen is alles fijn. veel meer mooie golvende lijnen alles loopt perfect in elkaar over bij mannen niet wij hebben meer hoeken
|
Verwijderd
|
Vrouwen zijn zeker mooier dan mannen, in mijn ogen
![]() Maar jij zegt dat het voor zich spreekt dat de rondingen mooi zijn enzo ![]() ![]() (en de buik, en de benen) En dan hebben wij "zo'n ding bungelen" Je moet de stelling wat dat betreft raffineren, Een man in een boxer vind ik mooier dan een naakte vrouw, maar een naakte man is afgrijselijk ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
wat vinden jullie van homo's? -MBI- | 500 | 03-11-2008 20:33 | |
Drugs & Alcohol |
Waaaazige uitspraken topic deel zoveel Wammus | 500 | 11-11-2007 16:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar Verhalenwedstrijd: Adrian Nederlof en zijn broer. Verwijderd | 51 | 08-06-2005 05:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Zij... Flosdraad | 3 | 06-06-2005 13:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Adriaan Nederlof en zijn broer Ieke | 0 | 11-04-2005 17:42 | |
Seksualiteit |
Voor de vrouwen onder ons! Avalon_Mae | 55 | 01-01-2004 21:33 |