Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En ik heb ook wel eens getwijfeld tijdens onze relatie zeker omdat het al de tweede keer was en ik ontzettend bang zou zijn dat het weer van de een op de andere dag ineens uit zou zijn. En ik zie onze relatie ook echt niet als iets negatiefs. Helemaal niet zelfs we zijn nog steeds gewoon goede vrienden. Ik vind het alleen moeilijk op t moment en ik weet ook dat ik mezelf er mee kwets maar het punt dat ik er niets aan kan veranderen op het moment vind ik gewoon ontzettend bagger
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik snap er geen hol meer van ![]() OT: goed. Vanavond ![]()
||
Citaat:
![]() euhm ja was ook zo..... jij hoeft het ook ni te snappen. Ik snap mijn eigen gevoelens soms niet en das nou juist het punt. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik snap er helemaal niks van. Het gaat supergoed tussen ons, maar toch weet ik altijd wel iets te vinden om me rot over te voelen. Hij snapt t niet, en terecht! Ik snap het zelf niet eens... ![]() Maar ik heb nu dus even zo'n dag waarop ik me echt down voel, maar ik kan niet eens aangeven wat dat dan precies is... geen wonder dat ie daar geen zin in heeft... (oh ja, ik voel me stiekem ook een beetje afgewezen omdat ie echt nog laaaang niet me me wil samenwonen... ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat stom, waarom wilt hij nog lang niet samenwonen? Je hebt toch een leuke leeftijd om samen te gaan wonen vind ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb aan de ene kant zoiets van: hij is nog jong, laat hem lekker 'jong zijn'. En natuurlijk ga ik ook niet zeuren erom, ik bedoel: hij moet dat zelf aangeven! Aan de andere kant ben ik soms een beetje bang dat het er misschien nooit van komt... Als hij zegt: ja, zolang ik nog studeer ben ik te gestresst om te kunnen samenwonen, heb ik zoiets van: je bent toch ook gestresst als je gaat werken? Maar goed... ik weet toch wel vrij zeker dat het er bij ons ooit van gaat komen, maar het is gewoon jammer dat hij het nog niet wil ![]() (helemaal als hij zegt dat ie me zo mist als ik er niet ben... dan heb ik echt zoiets van: tis heel makkelijk, hoor schat ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb er geslapen. EN NOU BEN IK VERLIEFD. maar het is onmogelijk. want HIJ is onmogelijk. snapje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik zou haar vandaag eigenlijk gaan verrassen met een bos bloemen, maar omdat ik keelontsteking oid heb, ging dat dus niet door. ![]() ![]() ik mis haar.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #33 x-spekkie-x | 496 | 11-05-2006 14:32 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #33 Ruby | 3 | 01-05-2006 13:26 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 2) Verwijderd | 498 | 29-08-2004 10:58 |