Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2006, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 18-05-2006 @ 19:03 :
Gerucht: FC Zwolle wil Brncic hebben... hopen dat-ie niet weg gaat, anders wordt het echt helemaal niets meer komend seizoen.
Brncic speelt toch bij MVV oa omdat dat dichtbij zijn kinderen is? Bovendien zie ik financieel noch sportief veel verschil tussen MVV en Zwolle
Advertentie
Oud 18-05-2006, 18:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ertur schreef op 18-05-2006 @ 19:07 :
Brncic speelt toch bij MVV oa omdat dat dichtbij zijn kinderen is? Bovendien zie ik financieel noch sportief veel verschil tussen MVV en Zwolle
Om deze twee redenen denk ik ook niet dat veel waar is van dit gerucht... hij heeft bovendien nog pas geleden bijgetekend. Hij heeft ooit bedankt voor een transfer naar Vitesse omdat hij in Luik wil blijven wonen, dus waarschijnlijk blijft hij ook wel... al weet je het maar nooit in de voetballerij.
Oud 18-05-2006, 21:05
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Die Kingsley Ikpotor schijnt goed te zijn. Gisteren twee keer gescoord. Misschien wel een aanwinst
Oud 19-05-2006, 08:09
Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Ertur schreef op 18-05-2006 @ 19:07 :
Nou lijkt me wel, Zwolle doet (bijna) elk jaar mee om de nacompetitie, MVV niet.
Oud 19-05-2006, 08:12
Spelvout
Spelvout is offline
(mogelijke) aankopen SC Heerenveen:

- Dingsdag (bijna zeker)
- Jenner (Officieel gemeld, alleen AZ is ze waarschijnlijk voor)
- Alves (Waren ze in de winter al mee bezig)
Oud 19-05-2006, 08:27
Verwijderd
Citaat:
spelVout schreef op 19-05-2006 @ 09:09 :
Nou lijkt me wel, Zwolle doet (bijna) elk jaar mee om de nacompetitie, MVV niet.
Er stond twee weken geleden zo'n lijstje met begrotingen van de eerste divisie, Zwolle en MVV verschilden vrijwel niets. En dit is uit de eindstand van afgelopen seizoen:

12 FC Zwolle 38 15 9 14 54 57 - 52
13 MVV 38 13 12 13 51 53 - 52

dat Zwolle door het nieuwe periodesysteem nou toevallig play-offs speelde zal Brncic echt niet overhalen hoor
Oud 19-05-2006, 08:33
Verwijderd
Drogba heeft een transferrequest ingediend bij Chelsea, hij is zwaar ongelukkig met de Engelse media.

Lyon wil hem dolgraag halen, maar zelf gokt hij op AC Milan.

Ik heb Drogba altijd een overschatte spits gevonden. Hopen dat ie dit niet leest voor de wedstrijd tegen Oranje.
Oud 19-05-2006, 09:02
Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Ertur schreef op 19-05-2006 @ 09:27 :
Er stond twee weken geleden zo'n lijstje met begrotingen van de eerste divisie, Zwolle en MVV verschilden vrijwel niets. En dit is uit de eindstand van afgelopen seizoen:

12 FC Zwolle 38 15 9 14 54 57 - 52
13 MVV 38 13 12 13 51 53 - 52

dat Zwolle door het nieuwe periodesysteem nou toevallig play-offs speelde zal Brncic echt niet overhalen hoor
De afgelopen jaren bedoel ik dan he, dan heeft Zwolle het beter gedaan. Financieel misschien niet, maar Sportief wel.

2001-2002: Kampioen GGD
2002-2003: Eredivsie
2003-2004 Eredivisie
2004-2005 GGD
2005-2006 GGD

Laatst gewijzigd op 19-05-2006 om 09:07.
Oud 19-05-2006, 09:54
Verwijderd
Citaat:
spelVout schreef op 19-05-2006 @ 10:02 :
De afgelopen jaren bedoel ik dan he, dan heeft Zwolle het beter gedaan. Financieel misschien niet, maar Sportief wel.

2001-2002: Kampioen GGD
2002-2003: Eredivsie
2003-2004 Eredivisie
2004-2005 GGD
2005-2006 GGD
Dat vind ik echt niets zeggen, zeker in de GGD zegt wat je drie jaar geleden deed totaal niets meer en jij gaat doodleuk 5 jaar terug In de GGD verandert doorgaans alles binnen twee jaar tijd

Naja, dit is gewoon een meningsverschil: ik vind Zwolle sportief niet beter dan MVV (laat staan op andere gebieden), jij blijkbaar wel. Nutteloze discussie verder
Oud 19-05-2006, 12:00
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
spelVout schreef op 19-05-2006 @ 09:12 :

- Dingsdag (bijna zeker)
- Alves (Waren ze in de winter al mee bezig)
Laat Vitesse Dingsdag zomaar gaan
Oud 19-05-2006, 13:46
Verwijderd
Citaat:
spelVout schreef op 19-05-2006 @ 09:12 :

SCH officieel gemeld voor Juul? dacht het niet hoor.

Heb je een bron?
Oud 19-05-2006, 14:20
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vijf schreef op 19-05-2006 @ 14:46 :

Heb je een bron?
AZ heeft zich ook nog niet officieel gemeld voor Jenner... Zou het ook een beetje overbodige aankoop vinden voor ons. Hoewel het een talentje is natuurlijk.
Oud 19-05-2006, 15:32
Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 19-05-2006 @ 13:00 :
Laat Vitesse Dingsdag zomaar gaan
18/05 (13:01) sc Heerenveen heeft 2,7 miljoen euro over voor Michael Dingsdag. Omdat Vitesse ongeveer drie miljoen vraagt, lijkt de kans inderdaad groot dat de transfer binnenkort wordt afgerond.

Met die bedragen komt dagblad De Gelderlander donderdag. Michael Dingsdag tekent waarschijnlijk zeer binnenkort voor vier jaar in Fryslân, met een optie voor nog een jaar. Beide partijen zijn elkaar zo dicht genaderd dat er bijna niets meer mis kan gaan.

Dingsdag toonde zich eerder al optimistisch over een overgang: ,,Ik drink al iedere dag melk van Friesche Vlag.''

(Dingsdag is zelf al rond met SC Heerenveen)

--------

Citaat:
vijf schreef op 19-05-2006 @ 14:46 :

Heb je een bron?
17/05 (14:01) sc Heerenveen heeft zich volgens Voetbal International officieel bij NAC Breda gemeld voor Julian Jenner. Ook FC Utrecht deed dat, maar beide clubs komen waarschijnlijk te laat om AZ af te troeven.

Het contract van Jenner loopt nog door tot de zomer van 2007. Volgens NAC Breda hebben FC Utrecht en sc Heerenveen zich wel officieel gemeld, maar AZ deed dat niet. Toch wordt algemeen aangenomen dat een overgang naar Alkmaar een kwestie van tijd is. De speler zou zelf al met AZ in ondrhandeling zijn. Daarna moeten AZ en NAC Breda nog proberen tot een akkoord te komen. Jenner heeft geen gelimiteerde transfersom in zijn contract. Het is echter maar de vraag of NAC Breda echt hoof wil inzetten, omdat de speler over een jaar transfervrij is.
Oud 19-05-2006, 15:47
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
"Luirink komende vijf jaar in AZ-shirt"

En daarmee is op een keeper na de selectie voor volgend seizoen compleet volgens Brands:

Citaat:
Invulling selectie seizoen 2006-2007

Tijdens de persbijeenkomst waar Gijs Luirink zijn handtekening zette, gaf Marcel Brands tevens tekst en uitleg over de invulling van de selectie van volgend seizoen.

Op de positie van tweede doelman na zijn alle posities ingevuld. Inmiddels heeft de directeur voetbalzaken Brands ook gesproken met de verhuurde spelers van de A-selectie, Adil Ramzi en Danny Mathijssen. Zij mogen uitkijken naar een nieuwe club en tevens is dat ook de wens van deze spelers. Zij komen in aanmerking voor een definitieve transfer, evenals Pius Ikedia die inmiddels op zoek is naar een nieuwe werkgever.

Voor de nieuwe aanwinst Kemy Agustien, talent Haris Medunjanin en doelman Theo Zwarthoed zal alleen verhuur mogelijk zijn. Zij moeten volgend jaar in de Eredivisie spelen om zich verder te ontwikkelen om zodoende per 1 juli 2007 hun opwachting te kunnen maken voor AZ 1. Verder zijn respectievelijk Tom Zoontjes (Stormvogels/Telstar), Arjan Wisse (HFC Haarlem) en Beau Molenaar (FC Omniworld) verhuurd voor het seizoen 2006-2007.
Oud 19-05-2006, 16:07
Spelvout
Spelvout is offline
En dat zou betekenen dat ze Jenner niet willen halen?
Dat is goed nieuws voor Heerenveen.
Oud 19-05-2006, 16:20
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Hmm Adil is misschien nog wel een kandidaat voor Twente.

Overigens wel vreemd dat Vitesse Dingsdag voor 3 miljoen laat gaan, Heerenveen had het eerst bij Zomer geprobeerd maar daar kwamen ze er bij speler en club niet uit.
Oud 19-05-2006, 16:21
Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 19-05-2006 @ 17:20 :

Overigens wel vreemd dat Vitesse Dingsdag voor 3 miljoen laat gaan, Heerenveen had het eerst bij Zomer geprobeerd maar daar kwamen ze er bij speler en club niet uit.
Speler opzich wel, sportief is het toch wel een verbetering, maar toen hij van Twente financieel hetzelfde aanbod kreeg als dat hij bij Heerenveen kreeg, besloot hij toch bij Twente te blijven omdat hij zich daar gewoon goed voelde.
Oud 19-05-2006, 17:42
Verwijderd
ach ja, de vi en kranten geloof ik tegenwoordig niet zo snel meer...
Oud 19-05-2006, 17:46
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
spelVout schreef op 19-05-2006 @ 10:02 :
De afgelopen heeft Zwolle het inderdaad veel beter gedaan en stonden wij zelfs op de rand van een failliessement. Maar op dit moment verschillen de spelersgroepen en de begrotingen niet veel van elkaar denk ik, ook gezien de stand op de ranglijst. Maar als iemand toch een aanbod van Vitesse afslaat, waarom zou diegene dan naar Zwolle gaan vraag ik me dan af...
Oud 19-05-2006, 18:29
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 19-05-2006 @ 17:20 :

Ik vind het zeker jammer dat Vitesse Dingsdag zo laat gaan, maar nu weer bekend is geworden dat Vitesse nog 10 miljoen blijkt te missen, is het geld waarschijnlijk belangrijker. Jammer, ik vind Dinsdag een echt goede verdediger en iemand met toch een Vitesse hart.
Oud 20-05-2006, 10:10
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
spelVout schreef op 19-05-2006 @ 17:07 :
En dat zou betekenen dat ze Jenner niet willen halen?
Dat is goed nieuws voor Heerenveen.
Jip:

Citaat:
Jenner pas in beeld bij vertrek Sektioui

AZ zal voorlopig geen poging doen Julian Jenner los te weken bij NAC, zo meldt de Telegraaf. De 22-jarige aanvaller van NAC komt alleen in beeld wanneer de Alkmaarders afscheid nemen van een rechtsbuiten in de selectie.

Omdat Martijn Meerdink vrijwel zeker gewoon in Alkmaar blijft, is Jenner voornamelijk afhankelijk van de keuze van Tarik Sektioui. De Marokkaan heeft laten doorschemeren open te staan voor een buitenlands avontuur, maar geniet op dit moment geen concrete interesse.

Mocht die er wel komen en Sektioui vertrekt uit Alkmaar, dan komt Jenner weer in beeld. Op dit moment heeft AZ naar eigen zeggen de selectie voor komend seizoen rond, behoudens een reservedoelman achter Henk Timmer.
Oud 20-05-2006, 12:47
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
spelVout schreef op 19-05-2006 @ 17:21 :
Speler opzich wel, sportief is het toch wel een verbetering, maar toen hij van Twente financieel hetzelfde aanbod kreeg als dat hij bij Heerenveen kreeg, besloot hij toch bij Twente te blijven omdat hij zich daar gewoon goed voelde.
Bij Twente heeft hij zijn beste seizoen uit zijn carriere gehad en was ook gigantisch populair. Maar toen ik hem dit seizoen bij Utrecht zag hoef ik hem niet zo nodig terug. Hij was echt dramatisch slecht, maar misschien krijgt hij hier wel zijn oude vorm terug.
Oud 20-05-2006, 13:52
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 20-05-2006 @ 13:47 :
Bij Twente heeft hij zijn beste seizoen uit zijn carriere gehad en was ook gigantisch populair. Maar toen ik hem dit seizoen bij Utrecht zag hoef ik hem niet zo nodig terug. Hij was echt dramatisch slecht, maar misschien krijgt hij hier wel zijn oude vorm terug.
Ramzi is echt zo'n speler die, als ie zich goed voelt geweldig speelt, maar als ie zich bij een club niet thuis voelt dramatisch speelt. Echt een speler die je 100% vertrouwen moet geven, iets waar hij in Alkmaar niet op kon rekenen.
Oud 20-05-2006, 15:32
Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Ik had het over Zomer
Oud 20-05-2006, 15:42
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
spelVout schreef op 20-05-2006 @ 16:32 :
Ik had het over Zomer
Haha, ja Adil zelfde verhaal
Oud 20-05-2006, 17:29
Fides
Fides is offline
Citaat:
Hij heeft in een half seizoen nog wel 7x gescoord. Dus qua rendement is er niet mis met hem.
Oud 20-05-2006, 17:53
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gerucht van Brncic is volgens voorzitter Goumans flauwe kul. Mooi, is dat ook weer de wereld uitgeroepen.
Nieuwe trainer wordt voor de sponsoravond op maandag 29 mei bekend!
Oud 22-05-2006, 17:25
Gimme more beer
Zuiverloon gaat misschien toch nog naar Heerenveen, nu Heerenveen geld op tafel wil leggen.
Oud 22-05-2006, 17:31
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vandaag in Dagblad de Limburger: Bonfrère komt definitief niet naar MVV. Het is afgeketst op een clausule die Bonfrère graag in zijn contract wilde hebben. Hij wilde een eenjarig of tweejarig contract met een clausule daarin dat-ie tussentijds zelf mocht vertrekken als hij dat zou willen. Op dit punt kwamen ze er dus niet uit.

Mooi, denk ik met veel MVV-supporters. Gezien de houding van Bonfrère in dit artikel hoeft hij ook niet meer te komen voor mij. Het feit dat als je slechts een eenjarig of tweejarig contract wil en waarschijnlijk tussentijds al weer weg gaat duidt op geen motivatie om ergens serieus te beginnen. Ik vond Bonfrère sowieso al in eerdere artikelen vrij sceptisch als het om MVV ging. Goed van het MVV-bestuur dat ze hier niet in zijn getrapt, want anders zaten we op korte termijn weer zonder trainer. Tja, en wie het dan wél wordt? Ik zou het echt niet weten...
Oud 22-05-2006, 17:54
kampioenenmakut
kampioenenmakut is offline
Zuiverloon was toch al nagenoeg rond met NEC?

Vd Vaart 2e achter Klose in verkiezing speler van het jaar in Duitsland
Oud 22-05-2006, 18:03
Gimme more beer
Citaat:
kampioenenmakut schreef op 22-05-2006 @ 18:54 :
Zuiverloon was toch al nagenoeg rond met NEC?
Ja, maar NEC wilde hem huren en Heerenveen wil hem kopen. Dan kan NEC dus z'n conclusies trekken, blijkbaar.
Oud 22-05-2006, 22:53
Ketjing
Ketjing is offline
Vitesse vangt bot bij 'man van zijn woord' De Haan

22/5/2006 22:43

EXCLUSIEF - Vitesse trok aan zijn mouw, maar Foppe de Haan is een man van zijn woord. En dus blijft de Friese coach bij de KNVB, met als uitstapje zijn werk in Indonesië.

Na zijn vertrek bij SC Heerenveen vond De Haan in maart 2004 een nieuwe uitdaging in de Zeister bossen, waar hij als bondscoach van Jong Oranje aan de slag ging. Hoewel het aanbod van Vitesse hem aan het denken zette zijn carrière als clubcoach nieuw leven in te blazen, blijft hij de KNVB trouw. 'Ik ben een man van mijn woord', zegt De Haan deze week in Voetbal International.

Toch zal De Haan komend jaar niet alleen de KNVB dienen. De Friese coach heeft van de KNVB toestemming gekregen om naast zijn werk als bondscoach van Jong Oranje tijdelijk het Olympisch elftal van Indonesië vóór en tijdens de Asian Games te begeleiden.

Voor Vitesse is het de tweede vruchteloze poging de zoektocht naar een nieuwe trainer met succes af te ronden. De Arnhemse club was zo goed als akkoord met Jan Boskamp. Maar omdat de KNVB geen compensatie wilde geven voor de ontbrekende trainersdiploma bij Boskamp, kwam het niet tot een dienstverband.
----------------------------------------------------------------------------------

Ik ben heel wat gewend, maar Vitesse blijft me maar verbazen. Een trainer vinden is nog te moeilijk voor ze, echt zo typerend voor Vitesse.
Oud 22-05-2006, 23:03
Gimme more beer
Cees Lok is vrij
Oud 23-05-2006, 12:33
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-05-2006 @ 00:03 :
Cees Lok is vrij
Samen met Coolen
Oud 23-05-2006, 12:41
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 23-05-2006 @ 13:33 :
Samen met Coolen
Dan kun je nog beter Ruud Gullit hebben, volgens mij
Oud 23-05-2006, 12:53
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
of Kees Zwamborn
Oud 23-05-2006, 14:52
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Farfan naar HSV zou zo goed als rond zijn. 16,5 miljoen

Strikje erom en met de taxi wegbrengen zou ik zeggen, jammer voor PSV maar dit soort bedragen moet je niet weigeren. En uiteraard schreeuwt heel Eindhoven nu om Van Nistelrooy maar ik denk niet dat hij dat nu al zou doen.
Oud 23-05-2006, 15:47
Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 23-05-2006 @ 15:52 :
Farfan naar HSV zou zo goed als rond zijn. 16,5 miljoen

Strikje erom en met de taxi wegbrengen zou ik zeggen, jammer voor PSV maar dit soort bedragen moet je niet weigeren. En uiteraard schreeuwt heel Eindhoven nu om Van Nistelrooy maar ik denk niet dat hij dat nu al zou doen.
Waarom niet, PSV speelt ook CL, en ook in de Nederlandse competitie blijf je in beeld bij v Basten..
Oud 23-05-2006, 15:54
Gimme more beer
Van Nistelrooij kan voor miljoenen naar alle topclubs in Europa en nog spelen ook.
Oud 23-05-2006, 16:11
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-05-2006 @ 16:54 :
Van Nistelrooij kan voor miljoenen naar alle topclubs in Europa en nog spelen ook.
Idd... Wellicht Barca nu Henry daar niet heen gaat?
Oud 23-05-2006, 16:14
NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline

binnenkort is het weer zover jongens
sluit ramen en deuren want Edje raast weer over de Nederlandse velden
Oud 23-05-2006, 16:17
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 23-05-2006 @ 17:11 :
Idd... Wellicht Barca nu Henry daar niet heen gaat?
Barça is geen club voor van Nistelrooij.
Oud 23-05-2006, 16:27
Strever
Strever is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-05-2006 @ 17:17 :
Barça is geen club voor van Nistelrooij.
Idd, de aanval is al goed genoeg van Barca
Oud 23-05-2006, 16:28
NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
ze willen er in ieder geval een aanvaller bij, omdat Larsson vertrekt
Oud 23-05-2006, 16:37
Gimme more beer
Citaat:
Strever schreef op 23-05-2006 @ 17:27 :
Idd, de aanval is al goed genoeg van Barca
Dat maakt niet zoveel uit. Barcelona heeft niet het type aanval dat van Nistelrooij goed ligt. Misschien kan het zich vormen, maar Barça is een grondploeg met veel korte passes et cetera. Van Nistelrooij is echt een aanvaller voor lange hotseknotsvoetbal.
Oud 23-05-2006, 18:08
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Kristof Aelbrecht vertrekt bij MVV
De Belg Kristof Aelbrecht speelt volgend seizoen bij FC Eindhoven. De 25-jarige spits tekent voor één seizoen.

Kristof Aelbrecht speelde dit seizoen bij MVV en had nog een contact tot 2007. De Belg bereikte met de Maastrichtenaren overeenstemming tot ontbinding van zijn contract, zodat hij transfervrij kan vertrekken.

In het seizoen ´99/'00 belandde Kristof Aelbrecht bij Vitesse. In drie seizoenen kwam hij niet verder dan twee wedstrijden, waarna hij naar Helmond Sport vertrok. In twee seizoenen en 67 wedstrijden maakte hij 15 doelpunten voor de ploeg aan de Braak.

MVV werd zijn volgende werkgever, waar hij de laatste twee seizoenen voor uit kwam. In totaal speelde Kristof Aelbrecht 106 wedstrijden en scoorde daarin 17 keer.

www.fc-eindhoven.nl

Mooi, van die lantaarnpaal zijn we ook af. Heeft veel te weinig laten zien en er komt weer extra ruimte vrij voor een nieuwe en waarschijnlijk betere spits. Kristof, succes in Eindhoven.

En inmiddels telt onze selectie na het vertrek van Martha, Muhamadu, Kienle, Kruijer en Aelbrecht nog maar 13 contractspelers. Er moet snel een nieuwe trainer komen en dus daarna veel nieuwe spelers, anders wordt het echt de 15e t/m 20e plaats komend seizoen!
Oud 24-05-2006, 17:36
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Daemen verkast, maar blijft in Limburg
Tom Daemen stapt transfervrij over van Fortuna Sittard naar MVV. In Maastricht tekende de twintigjarige middenvelder een contract voor drie seizoenen.
Ondanks zijn jeugdige leeftijd heeft Daemen er al vier seizoenen in het eerste elftal van Fortuna op zitten. Hij speelde 108 competitiewedstrijden en trof acht keer doel.

Bron: vi.nl

Eindelijk! Goede aankoop voor ons lijkt me. Toch wel opvallend dat er een aankoop wordt gedaan terwijl er nog geen nieuwe trainer is. Zou dit dan betekenen dat achter de schermen de nieuwe naam van de trainer al bekend zou zijn?
Oud 25-05-2006, 19:23
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
FC Volendam contracteert Youri Petrov. De 31-jarige Oekrainer moet de aanval van de Noord-Hollandse club versterken.

Met het vastleggen van Petrov waren de Volendammers een Chinese club en TOP Oss te snel af.
wist niet dat ie nog speelde Wodka Youri, bij Twente weggestuurd vanwege zijn alcoholverslaving
Oud 25-05-2006, 20:47
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 25-05-2006 @ 20:23 :
wist niet dat ie nog speelde Wodka Youri, bij Twente weggestuurd vanwege zijn alcoholverslaving
Whaha, echt waar? Dat wist ik nog niet dat-ie daardoor is weggestuurd. Hij behoorde voor mij al inmiddels tot de categorie "Verloren voetballers".

Andere transfers:
Patrick Ax van De Graafschap naar Go Ahead Eagles;
Fuat Usta van ??? naar Fortuna.
Oud 25-05-2006, 21:46
Fides
Fides is offline
De laatste transfers van hoog niveau:
Rosicky naar Arsenal
Morientes naar Valencia (adiós Patrick Kluivert)
C. Zanetti naar Juventus
Rui Costa naar Benfica
Pires naar Villarreal
Runje naar Besiktas
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten