Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2006, 22:20
June bug
June bug is offline
Ik ging vanochtend naar school, 2 uur drama-les gehad, toen nog ff gechilld in t zonnetje, naar dat wat over een week mijn kamer is geweest, beetje bijgepraat met mijn huisgenoten in wording en ik moest een mevrouw van de KPN te woord staan voor ze omdat die mevrouw geen engels sprak. Toen weer naar huis en t was echt tyfuswarm in de auto en toen gegeten en blablasaaieboel en volgens mij heb ik vandaag al 20 spelletjes freecell gedaan.
Oud 25-04-2006, 23:34
Verwijderd
Werd kankerbrak wakker en ben niet naar de les geweest. Daarna wel voor vergadering naar Winston Kingdom geweest. In de trein terug mijn beste vriendin tegen gekomen en ff erg chill kunnen praten met haar wat erg goed uitkwam. Toen wezen werken en daarna de trein gepakt richting Den Haag. Het uitgemaakt met mijn vriendin. Trein terug gepakt maar eerst in de nachtwinkel nog even wat biertjes gekocht. Zometeen maar even op de bank gaan liggen en eeen licht filmpje kijken waar ik hersenloos van kan genieten.
Oud 25-04-2006, 23:34
*oma*
*oma* is offline
niks en gewerkt en genoten van het weer en de hele dag in mijn pyjama gezeten
Oud 25-04-2006, 23:51
thethrills.com
thethrills.com is offline
Van de zon genoten natuurlijk .
Oud 26-04-2006, 04:57
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 25-04-2006 @ 19:25 :
Met menstruatiekalender en boodschappenlijstjesfunctie?
ik dacht dat je eb grapje maakte maar dat zit er ook echt op kwam ik net tot de ontdekking
Oud 26-04-2006, 06:05
Verwijderd
ik ben zojuist om 6.15 opgestaan om te gaan joggen. ik ben echt gestoord.
Oud 26-04-2006, 08:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
Fake schreef op 26-04-2006 @ 07:05 :
is het wel lekker weer voor iig
Oud 26-04-2006, 08:51
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik drink nu koffie en straks gaan we verder werken aan het huis in de steigers. ik voel me wel mannelijk.
Oud 26-04-2006, 09:58
Broeder
Broeder is offline
Ik drink nu melk en straks ga ik mijn beker in de keuken brengen .
Oud 26-04-2006, 09:58
Verwijderd
ik heb koffie gezet voor de bouwvakkers en ik heb geleerd over stratovulkanen en subductiezones en de Anatolische breuklijn
Oud 26-04-2006, 10:23
Mota
Mota is offline
ik heb lichtelijk uitgeslapen, een ontbijtje gehaald en koffie gedronken. net even een samenvatting gemaakt en dadelijk ga ik nog even langs school.
Oud 26-04-2006, 11:10
snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
Fake schreef op 26-04-2006 @ 07:05 :
Ik heb me kapot gedronken met m'n toekomstige dispuutsgenoten en heb lekker een potje van de dag gemaakt. Oh, en een feest van de geneeskunde faculteit gethrashed. Maar ik was graag met je gaan joggen.
Oud 26-04-2006, 11:52
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Momenteel nog niks, behalve met mijn nieuwe telefoon kloten.
Zometeen naar Hoofddorp om te gaan jammen. En s'avonds komt een vriendin langs om te eten en Der Untergang kijken.
Oud 26-04-2006, 12:01
Drez
Drez is offline
Gisteren na college uren bezig geweest met een opdracht voor filmIII en in de zon gezeten en daarna gratis ben&jerry´s ijsjes gegeten (free cones day <3) en met mijn vriendje gekookt en gegeten. Toen naar een vergadering en naar de kroeg.
Ik ga zo sjit uittypen en dan weer naar college whoeee.
Oud 26-04-2006, 12:31
Gwen.
Gwen. is offline
Heb net de pilot van de L-Word gekeken en moet me nu bedwingen om niet gelijk de rest van de dvd's te kijken
It's damn sexy!
Oud 26-04-2006, 13:55
Verwijderd
Euh, ik moest 250 stenen goud schilderen dus nu zit die goudverf op mijn handen en wil er niet meer vanaf.

Oh en verder een waarschuwingsbord gemaakt voor ons projectje, een teringzware steen verplaats en in de zon gelegen.. in de zon gelegen.. en ohja! Ik had nog in de zon gelegen.
Oud 26-04-2006, 15:58
Broeder
Broeder is offline
Ik heb van twaalf tot vier geslapen en daarna Sabrina the Teenage Witch gekeken. Wat een dag .
Oud 26-04-2006, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 26-04-2006 @ 09:33 :
is het wel lekker weer voor iig
zeker, vrijdag weer .

snoodaard:

Oud 26-04-2006, 16:58
Verwijderd
Ik ben vandaag naar het postkantoor gegaan. Aldaer trok ik een nummertje. Het nummer was 040, het tijdstip was 13:38. Ik had daar gewoon bijna de ultieme bombshizzle gebracht.
Vervolgens de resterende 16 euro van mijn rekening gehaald en naar huis gegaan om hier te pwnen.
Ik pwn dus ik besta.
Oud 26-04-2006, 17:04
ZerO
ZerO is offline
Vanochtend heb ik het putje van de douche schoongemaakt VIESSS ja en naar school geweest. Daarna moest ik met de trein naar BOZ want iedereen is op vakantie en ik moet de planten water geven enzo jaja. Op het station stond ik te kletsen en ik was zo afwezig dat de trein voor mijn neus wegreed en toen moest ik een half uur wachten.
Oud 26-04-2006, 17:09
Verwijderd
ik moest vanochtend vroeg op en toen school zz
daarna wilde ik naar het park maar het weer was kut en toen was het weer weer goed maar had ik geen zin meer.dus toen ging ik maar lezen.
nu ga ik even mortal kombat spelen for old times sake en vanavond ga ik vrijwilligerswerk doen bij het jazzpodium voor de eerste keer.
Oud 26-04-2006, 17:22
Haligh
Haligh is offline
ik had rijles en toen zei mijn rijinstructeur dat ik add had.
en toen zei ik: 'add, weg ermee' en reed bijna de berm in !
Oud 26-04-2006, 17:33
ZerO
ZerO is offline
en nou begin ik te twijfelen of ik wel bij je in de auto durf
Oud 26-04-2006, 17:48
phantom43
phantom43 is offline
ik heb een sollicitatie formulier ingevuld bij de AH en bij een bloemenwinkel, yay! Misschien krijg ik mijn eerste bijbaantje
Oud 26-04-2006, 17:56
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
ZerO schreef op 26-04-2006 @ 18:04 :
Vanochtend heb ik het putje van de douche schoongemaakt VIESSS ja en naar school geweest. Daarna moest ik met de trein naar BOZ want iedereen is op vakantie en ik moet de planten water geven enzo jaja. Op het station stond ik te kletsen en ik was zo afwezig dat de trein voor mijn neus wegreed en toen moest ik een half uur wachten.
je bent ook nog naar de etos geweest en daar heb ik je tas over de magneet gehaald. ik dacht namelijk dat jij het was.
Oud 26-04-2006, 18:04
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
schimmel schreef op 26-04-2006 @ 18:56 :
je bent ook nog naar de etos geweest en daar heb ik je tas over de magneet gehaald. ik dacht namelijk dat jij het was.
haha klopt
dat wilde ik straks kwijt in het welke forummer heb je gezien topic
genant moment
Oud 26-04-2006, 18:17
Verwijderd
Ik heb een sollicitatiegesprek gehad bij Korps Landelijke Politiediensten en dat was best tof. Nu weet ik niet voor welke baan ik moet kiezen, als ze me hier ook willen hebben. Oeioei. Morgen eerste werkdag bij Aegon. En ik werd tachtig keer gebeld door uitzendbureaus en anonieme nummers ik word er gek van

Oh en ik heb mijn Xbox aangesloten en allemaal leuke spellen gekocht en nu ben ik addicted en ik wil honderd dagen gamen meeeeeeeh.
Oud 26-04-2006, 18:25
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 26-04-2006 @ 18:33 :
en nou begin ik te twijfelen of ik wel bij je in de auto durf
nu pas?
Oud 26-04-2006, 19:58
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
ZerO schreef op 26-04-2006 @ 19:04 :
haha klopt
dat wilde ik straks kwijt in het welke forummer heb je gezien topic
genant moment
ja, ik vond het zo stom. "hey jij bent van scholieren, maak nu je tas maar leeg."
nee die dingen gaan 92364924 keer per dag af en het had tot nog toe geen nut.
Oud 26-04-2006, 20:09
Hagel
Hagel is offline
ik werd vanochtend wakker bij mijn vriendje en toen ging ik met de trein naar school. In de trein heb ik me omgekleed want ik was het niet helemaal eens met mijn kleren en dat deed ik lekker in de coupe en toen was school erg saai en was er een simulatiepatient en dat was een turks meisje uit ankara met rood haar en sproeten en ze was vrij geniaal "alle turken uit oost turkijke moeten terug, wat doen die hier" en "ik moet niks hebben van die turken hier, die zijn niet normaal" toen ging ik naar de stad om een cadeautje te kopen en ben ik gaan werken. Toen moest ik bijna overgeven en mocht ik eerder weg van werk. Toen ging ik echt overgeven en nu zit ik thuis en ga ik zo de afvallers kijken rrrrrrrr
Oud 26-04-2006, 20:22
wizkid
wizkid is offline
Naar school gegaan, toen even naar de winkel gegaan, daarna nog wat scheikunde geleerd voor het eindexamen.
Oud 26-04-2006, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 26-04-2006 @ 21:09 :
ik werd vanochtend wakker bij mijn vriendje en toen ging ik met de trein naar school. In de trein heb ik me omgekleed want ik was het niet helemaal eens met mijn kleren en dat deed ik lekker in de coupe en toen was school erg saai en was er een simulatiepatient en dat was een turks meisje uit ankara met rood haar en sproeten en ze was vrij geniaal "alle turken uit oost turkijke moeten terug, wat doen die hier" en "ik moet niks hebben van die turken hier, die zijn niet normaal" toen ging ik naar de stad om een cadeautje te kopen en ben ik gaan werken. Toen moest ik bijna overgeven en mocht ik eerder weg van werk. Toen ging ik echt overgeven en nu zit ik thuis en ga ik zo de afvallers kijken rrrrrrrr
sprak laatst op de kunstacademie ook met een turks meisje die vond dat de turken hier allemaal 30 jaar achterliepen
Oud 26-04-2006, 21:49
11
11 is offline
Citaat:
cut_off schreef op 26-04-2006 @ 21:23 :
sprak laatst op de kunstacademie ook met een turks meisje die vond dat de turken hier allemaal 30 jaar achterliepen

niet allemaal
Oud 26-04-2006, 22:04
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
11 schreef op 26-04-2006 @ 22:49 :
niet allemaal
daar heb je gelijk in ja

De afvallers is afgelopennn en nu ga ik douchen en dan huiswerk maken en vast weer ps2'en
Oud 26-04-2006, 22:08
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
11 schreef op 26-04-2006 @ 22:49 :
niet allemaal
nee? nou goed dat je het zegt.
Oud 26-04-2006, 22:11
11
11 is offline
Citaat:
schimmel schreef op 26-04-2006 @ 23:08 :
nee? nou goed dat je het zegt.
heel erg fijn dat je er zo over denkt...
Oud 26-04-2006, 22:17
Verwijderd
Ik heb een verkoudheid opgelopen, ik weet niet of dat een gewenst cadeau is maar ik vind het natuurlijk erg prettig. Ohja en 300 buikspieren en nu voel ik me dood en lui en snak ik naar een sigaret.
Oud 26-04-2006, 22:58
Carn
Carn is offline
zitten schelden op mysql @ stage, chagerijnig thuisgekomen, even gedrumt, verder geen flikker gedaan en nu gaat het wel
Oud 26-04-2006, 23:11
Verwijderd
Citaat:
11 schreef op 26-04-2006 @ 23:11 :
heel erg fijn dat je er zo over denkt...
denk nou eens na
Oud 27-04-2006, 08:31
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik luister al 12min naar liedjes van de wachtlijst van de ib-groep telefoon. Argh.
Oud 27-04-2006, 09:10
merels
merels is offline
kk ik heb net engels mondeling verneukt en ik heb een 5.4 voor m&o en nu heb ik over twee minuten een drie-uur durende ckvkkherkansing die ik niet kon leren ZINLOOS
Oud 27-04-2006, 09:19
Drez
Drez is offline
ik werd wakker en ging naar huis en straks ga ik naar een iriscopist hahahaaaa
Oud 27-04-2006, 09:25
Verwijderd
Citaat:
June bug schreef op 25-04-2006 @ 23:20 :
Ik ging vanochtend naar school, 2 uur drama-les gehad
Heb je drama bij lerarenopleiding engels? Das ook maf.

Ik heb sinds gister nieuwe antibiotica voor mijn oog en het werkt supergoed . Straks ga ik ontbijten met maisbrood & kip kerrie salade <3, stage lopen en daarna in de zon zitten.
Oud 27-04-2006, 10:49
June bug
June bug is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 27-04-2006 @ 10:25 :
Heb je drama bij lerarenopleiding engels? Das ook maf.
zit zowat bij iedere onderwijs-/lerarenopleiding geloof ik, dus zo maf is het niet.
Oud 27-04-2006, 10:52
Verwijderd
Citaat:
June bug schreef op 27-04-2006 @ 11:49 :
zit zowat bij iedere onderwijs-/lerarenopleiding geloof ik, dus zo maf is het niet.
oh, dat wist ik niet
maar het lijkt me zo onlogisch
Oud 27-04-2006, 11:28
Verwijderd
Citaat:
June bug schreef op 27-04-2006 @ 11:49 :
ik heb lerarenopleiding geschiedenis gedaan en doe momenteel engels maar nog nooit heb ik drama gehad.
Oud 27-04-2006, 11:31
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik vind drama opzich wel logisch op een lerarenopleiding.

- we nemen nu pauze en straks gaan we verder aan het huis werken. straks komt mijn vriendin en gaan we naar de stad en daarna ga ik werken en daar heb ik wel zin in want een vriend van me komt daar ook werken en ik ga hem inwerken vandaag.
Oud 27-04-2006, 13:55
ZerO
ZerO is offline
Ik geniet van de zon, en geniet wat minder van mijn kk verbinding. Straks boodschappen doen en mijn vriend vervelen
Oud 27-04-2006, 16:03
Verwijderd
tof, ik ga meedoen aan een onderzoek voor HI en als ik doorben kan ik een jaar lang gratis onbeperkt bellen met de nieuwste en tofste toestellen!
..laat ik nou net een nieuw toestel "gekocht" hebben en een nieuw abonnement afgesloten hebben
Oud 27-04-2006, 16:04
Metal
Metal is offline
onbeperkt bellen?

Regels voor berichten