Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2006, 21:03
Toet0r
Toet0r is offline
Ben lekker aan het msnen met een vriendinnetje die net naar Londen is geweest, zo tof om dr verhalen te horen en leuk om dr weer te spreken!
Advertentie
Oud 01-05-2006, 21:16
Nuck
Nuck is offline
Het gaat echt super, we zijn echt goed samen
Oud 01-05-2006, 21:46
Polivy
Polivy is offline
Ik ben echt in de war denk ik. Ik weet t allemaal niet meer. Geen idee waarom de dingen zijn gebeurd die zijn gebeurd. Ik zou willen dat iemand me kon zeggen hoe ik er achter kan komen of ik nog van hem hou. Of hem leuk vind ofzo. Of juist helemaal niet, dat kan ook. Het lijkt vaak op het laatste, maar hoe weet je zoiets nou zeker?
Oud 01-05-2006, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 29-04-2006 @ 16:09 :
Ben ik dan de enige die op Romereis gewoon in een tentje op een dubieuze camping heeft moeten verblijven?
Ik zat ook op een camping, met emoes en pauwen en andere beesten die los rondliepen op de camping, en nergens mobiele telefoon bereik, en keuze uit aangebrande pizza of rauwe kip en voor de hele dag 2 broodjes per persoon en meer niet dus vanaf dag 2 gingen we elke dag uit eten en uit lunchen maar wij hadden tenten gehuurd, van zeildoek met een houten vlondertje en echte bedden. Behalve ik dan, want we waren met een oneven aantal leerlingen en ik kon kiezen tussen in m'n eentje in een tent of op de grond bij twee anderen in het gangpad

Ontopic: erg goed hij komt waarschijnlijk naar Groningen volgend jaar!
Oud 01-05-2006, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 01-05-2006 @ 22:51 :
Ik zat ook op een camping, met emoes en pauwen en andere beesten die los rondliepen op de camping, en nergens mobiele telefoon bereik, en keuze uit aangebrande pizza of rauwe kip en voor de hele dag 2 broodjes per persoon en meer niet dus vanaf dag 2 gingen we elke dag uit eten en uit lunchen maar wij hadden tenten gehuurd, van zeildoek met een houten vlondertje en echte bedden. Behalve ik dan, want we waren met een oneven aantal leerlingen en ik kon kiezen tussen in m'n eentje in een tent of op de grond bij twee anderen in het gangpad

Ontopic: erg goed hij komt waarschijnlijk naar Groningen volgend jaar!
Arme Sarah in het gangpad. Waarom mocht je van mij niet in mijn bed? En het waren hólle broodjes, waar we beschimmelde jam op konden smeren. Brrr. Maar verder was alles erg leuk in Rome, toch? Ik heb een enorm hert geaaid op die camping

Ontopic: ook erg goed
Oud 01-05-2006, 21:59
Verwijderd
ja, en eigenlijk was de camping ook leuk om lekker over te klagen oh en 2 douches voor 50 mensen!
Ik geloof dat jullie allebei hebben aangeboden om af te wisselen met de bedden, maar dat ik hardnekkig opofferend bleef doen
Oud 01-05-2006, 22:27
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Polivy schreef op 01-05-2006 @ 22:46 :
Ik ben echt in de war denk ik. Ik weet t allemaal niet meer. Geen idee waarom de dingen zijn gebeurd die zijn gebeurd. Ik zou willen dat iemand me kon zeggen hoe ik er achter kan komen of ik nog van hem hou. Of hem leuk vind ofzo. Of juist helemaal niet, dat kan ook. Het lijkt vaak op het laatste, maar hoe weet je zoiets nou zeker?
Owww wat herkenbaar!! Het lijkt idd het meeste op dat ik niet meer genoeg van hem hou, maar ik weet het niet zeker Waarom is het zo moeilijk om te weten wat je voelt?
En om het allemaal nog makkelijker te maken, weet ik dat hij het zoo erg zou vinden als ik het zou uitmaken. En omdat ik erg veel om hem geef wil ik hem geen pijn doen..
We hebben ook bijna 3 jaar, en ik ben helemaal gewend aan een leven met hem enzo.
Ik weet het echt niet meer. Weet alleen dat hij mij leuker vindt dan ik hem. Ik voel nog wel iets voor hem. Maar wat is dat iets? Is dat liefde of gewoon vriendschap/geven om.
Oud 01-05-2006, 22:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
meh, ik heb een foto gezien van dat meisje waarmee hij een date heeft. En ze is best knap. Zo'n slanke rockchick. Godverdomme, dat verdiend hij niet. Hij is lelijk, hij mag geen mooi meisje hebben. Zeker niet zo snel al.
Oud 01-05-2006, 22:44
Drez
Drez is offline
trimm, waarom bekijk je die foto dan?
zo is het alleen maar nog kutter, i know.
Oud 01-05-2006, 22:56
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Gisteren de hele dag aan moeten horen wat een leuke vriend ik wel niet heb, en dat het leek alsof hij al jaren in de familie was, oma vond hem ook heel leuk. Whaa, dit zit goed.
Oud 02-05-2006, 02:10
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 30-04-2006 @ 17:47 :
Morgen.
Vandaag was .
Oud 02-05-2006, 09:02
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Het gaat wel goed maaruuh ik ben heel erg van het aantrekken en het afstoten.ofzo.
Oud 02-05-2006, 09:06
Verwijderd
Zo.. daar ben ik weer. Er is niet veel veranderd eigenlijk. Ik ben wel eens toe aan lief iemand ondertussen.

En even ter zijde... ik ben veel leuker.
Oud 02-05-2006, 09:43
Verwijderd
Citaat:
chocomelsletje schreef op 02-05-2006 @ 10:02 :
Het gaat wel goed maaruuh ik ben heel erg van het aantrekken en het afstoten.ofzo.
Gefeliciteerd

Ontopic: hij is een player, met hoofdletters. No-go-area dus
Oud 02-05-2006, 10:40
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Voel me fijn Hij voelt veilig, goed en ik hoop dat ik hem hou voor een hele lange tijd. Heb me besloten niets meer aan te trekken van alle verhalen, vertrouwen mag ook wel een beetje nu. Morgen zie ik m weer
Oud 02-05-2006, 12:33
Verwijderd
Hij maakt croissants voor me
Oud 02-05-2006, 13:33
Verwijderd
Ik kan pokeren Misschien niet heel relationeel gebied, behalve dat ik dat dan toch maar even een hele avond met mijn broertjes vrienden heb gedaan en dat is toch wel een bepaalde relatie

En verder zijn mijn vrienden zo tof
Oud 02-05-2006, 13:56
JJ13
JJ13 is offline
goed, deze week zijn zn ouders weg, dus nu wonen we met zn 2en. Volgend jaar samenwonen, ik wil het liefste terug naar limburg (jaja, beetje heimwee, en dat na al die jaren) en hij wil met me mee ik kan niet wachten tot we eindelijk iets hebben gevonden.
Oud 02-05-2006, 14:19
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 02-05-2006 @ 10:02 :
Gefeliciteerd!

OT: was ik mn fotomappen eens aan het opruimen, kom ik dus allerlei foto's en filmpjes met/van exvriendje tegen. Ik mis hem ergens toch nog steeds en vind het toch een beetje eng om iets nieuws te beginnen. Komt waarschijnlijk doordat hij nu al 2 jaar zo in mn leven zit en hij zoveel voor me betekend(e), maar ik ben iig nu al blij dat ik wel over hem heen ben in de zin van, hij heeft een andere vriendin en dat vind ik leuk voor hem. Het enige jammere is dat ik hem nu echt helemaal nauwelijks meer zie
Oud 02-05-2006, 14:38
Briseïs
Briseïs is offline
Jezus, wat is er in hemelsnaam mis met mij? Ben ik dan echt zo'n verschrikkelijk persoon? Ik dacht dat dat nog wel meeviel..
Oud 02-05-2006, 14:39
luchtballon
luchtballon is offline
het gaat verrassend goed en dit weekend was echt leuk
Oud 02-05-2006, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 02-05-2006 @ 15:38 :
Jezus, wat is er in hemelsnaam mis met mij? Ben ik dan echt zo'n verschrikkelijk persoon? Ik dacht dat dat nog wel meeviel..
Je bent juist een heel leuk persoon! maar mensen veranderen.
Oud 02-05-2006, 15:15
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 02-05-2006 @ 15:41 :
Je bent juist een heel leuk persoon! maar mensen veranderen.
Dat doen er dan wel een heleboel opeens.. En bij anderen is het altijd al..
Oud 02-05-2006, 15:19
Missy
Missy is offline
Stom, stom, stom - op dit moment kan ze even.. naar de maan!
Oud 02-05-2006, 17:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
We hebben net gepraat en ik begrijp hem wel. Maar nu heb ik een grote stap genomen door hem (voorlopig) te verwijderen en niet meer te praten. Het zal moeilijk worden, en ik ga hem echt missen, maar het moet nu eventjes.
Ik hoop dat ik het straks allemaal op een rijtje heb en kan accepteren dat hij ook verder moet, en dat ik dan weer met hem kan praten als beste vriend.
Oud 02-05-2006, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 02-05-2006 @ 16:15 :
Dat doen er dan wel een heleboel opeens.. En bij anderen is het altijd al..
Maar voor zover ik weet is er niet opeens iets veranderd aan je hoor?
Oud 02-05-2006, 17:57
Verwijderd
Aaargh
Oud 02-05-2006, 18:54
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 02-05-2006 @ 17:34 :
We hebben net gepraat en ik begrijp hem wel. Maar nu heb ik een grote stap genomen door hem (voorlopig) te verwijderen en niet meer te praten. Het zal moeilijk worden, en ik ga hem echt missen, maar het moet nu eventjes.
Ik hoop dat ik het straks allemaal op een rijtje heb en kan accepteren dat hij ook verder moet, en dat ik dan weer met hem kan praten als beste vriend.
heel verstandig om afstand te nemen, in het begin is het moeilijk, maar het is echt beter! Dus wel volhouden!
Oud 02-05-2006, 20:54
__
__ is offline
kut. ik had een gesprek (nouja, 'gesprek'.. het was op msn) met een vriendin van me en ze vindt dat het, nouja, dat het maar kut gaat tussen mij en 'ons vriendengroepje' sinds dat ik een vriendje heb en ja. dat is niet waar, alleen het contact met háár gaat wat rotter ever since en ik weet ook niet waar dat vandaan komt. ik vind niet dat dat alleen te wijten is aan mij, zeker niet, maar goed. zij vindt van wel. en ik ben meer zo van 'niet moeilijk doen, we weten nu wat er scheelt en wat we er allebei van vinden, laten we nu gewoon weer normaal doen tegen mekaar ' maarja. zij vindt echt dat we vet ver uit mekaar gegroeid zijn ofzo, misschien wel al te ver voor onze vakantie over een maand en een dag. 3 juni gaan we met z'n allen op vakantie maar blijkbaar zijn we dus uit mekaar gegroeid en blijkbaar komt dat dus allemaal door mij.. maar serieus, het valt écht niet alleen aan mij te wijten. klote. nouja, verder gaat het met het vriendje allemaal gewoon goed, al bijna een half jaar alweer en ja. daar ben ik dan wel weer erg pleased mee. maar dat lijkt op het moment even wat minder belangrijk ofzo, want ja, ik vind mn vriendinnen gewoon echt superbelangrijk, dat meen ik. en ik ben gewoon nogal geschokt nu.. pfft. nouja nu hou ik mn mond.
Oud 02-05-2006, 21:06
Roos
Roos is offline
Het is vast nog niet te laat om die vriendschap(pen) te herstellen. Misschien hebben ze alleen iets nodig waaruit blijkt dat jij hun vriendschap wel erg waardeert (het lijkt erop dat ze dat gevoel niet zo hebben).
Misschien een avondje met de meiden plannen? Dat laat zien dat je hun echt wel graag ziet, "ondanks" je vriendje

Ik heb zelf een vriendin gehad die ik ECHT haast nooit meer zag toen ze een vriendje had. Het was vriendje voor, vriendje na. Ik kan vertellen dat dat erg frustrerend is, ze belde steeds af etc.
Volgens mij ben jij lang niet zo erg nu even dat meisje overtuigen
Oud 02-05-2006, 21:36
__
__ is offline
ah dankje.. ja dat ga ik ook wel doen ja, ik sms dr zo nog wel even. dat ik iig blij ben dat ze het heeft gezegd enzo en dat ik/we er wel aan ga werken iig en ja bla. komt vast goed. maar dankjewel iig, doet me goed.
Oud 02-05-2006, 21:46
Verwijderd
Goeddd. Vandaag zijn we een maandje samen, nog niet erg lang dus, maar ik heb er wel vertrouwen in.
Oud 03-05-2006, 00:13
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 02-05-2006 @ 21:54 :
* verhaal *
Dat meisje zegt wel dat ze namens anderen spreekt, maar is dat ook zo? Misschien niet zo leuk om te doen, maar vraag eens of jouw andere vrienden dat ook zo zien. Mochten ze het er nou mee eens zijn, dan moet je je misschien eens achter de oren krabben. Maar als het vrienden zijn moet daar toch over te praten zijn lijkt me. En dat idee van Roos kan je überhaupt doen. Die avondjes vind ik zelf ook altijd erg leuk!

Ontopic: Ik zat vanavond naast hem en kon het niet laten om telkens stiekem te gluren. Krijg dan weer helemaal de kriebels Morgen lekker wat doen met hem en mijn vriendinnetje, heb er helemaal zin in.
En straks lekker weer naast hem kruipen, kletsen, knuffelen en in zijn armen slapen. Het is op dit soort momenten dat ik besef hoe gaaf het eigenlijk is dat ik zo vaak als ik wil dat kan doen!
Oud 03-05-2006, 00:13
Spazz
Spazz is offline
Waarom ben ik eraan begonnen
Oud 03-05-2006, 07:46
Verwijderd
Vannacht heeft hij me wakker gehouden door zijn gemompel, het afpakken van mijn deken en mij steeds vasthouden.
Het is dat hij iets liefs mompelde, maar anders
Oud 03-05-2006, 07:47
Qimm
Qimm is offline
Hij maakt mij gewoon zo gelukkig! <3
Oud 03-05-2006, 08:15
Verwijderd
Uhm.. waarom droom ik zo? Het is al erg genoeg om er overdag aan herinnerd te worden, maar dan wil ik er nog niet over dromen!

En ik ben weer terug in de 'ik heb toch best veel lieve goede vrienden'-fase
Oud 03-05-2006, 09:47
Verwijderd
Omdat je in je dromen verwerkt waar je je overdag mee bezig hebt gehouden. Ik word er ook gek van, af en toe.
Oud 03-05-2006, 09:57
Toet0r
Toet0r is offline
Gister met hem en nog een paar een filmpje wezen kijken bij een vriend, was supergezellig en leuke foto's gemaakt en vanaf kwart over 12 zie ik hem weer tot half 8!
Morgen afspreken met een vriendinnetje en zaterdagavond met hem en nog een paar naar bevrijdingsfestival, ik begin nog eens sociaal te worden
Oud 03-05-2006, 10:10
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik weet het effe niet. Van de ene kant wil ik dr echt meer dan ooit, maar aan de andere kant weet ik dat het gewoon te fout is om aan te beginnen en zij wil mij iig niet, dus die fout zal ik niet maken.

Alhoewel ze de dag na de filmavond wel heel afwezig was tijdens dansen en echt diep in gedachten verzonken was. Vorige keer na filmavond was ze ook verliefd op mij, mja deze keer zal dat wel niet zo zijn. Ik hoop het wel en ik hoop het niet

Maar ze is en blijft voor mij gewoon onweerstaanbaar
Oud 03-05-2006, 11:38
Guinevere03
Guinevere03 is offline
Anders gaat ie een keertje duidelijk zijn ofzo
Oud 03-05-2006, 13:03
__
__ is offline
Citaat:
Nala schreef op 03-05-2006 @ 01:13 :
Dat meisje zegt wel dat ze namens anderen spreekt, maar is dat ook zo? Misschien niet zo leuk om te doen, maar vraag eens of jouw andere vrienden dat ook zo zien. Mochten ze het er nou mee eens zijn, dan moet je je misschien eens achter de oren krabben. Maar als het vrienden zijn moet daar toch over te praten zijn lijkt me. En dat idee van Roos kan je überhaupt doen. Die avondjes vind ik zelf ook altijd erg leuk!
dankje voor je reactie ik had d'r vannacht voordat ik ging slapen nog even een smsje gestuurd, enigszins casual maar ook wel zo van 'dankje dat je het hebt gezegd, dan kan ik er wat mee' zeg maar. vanmorgen kreeg ik een normaal gezellig smsje terug van dr, dus, komt wel goed..
Oud 03-05-2006, 13:22
morango
morango is offline
lastiglastiglastig.
aan de ene kant (mijn gevoel) wil ik hem écht heel graag terug, en als ik dan hoor dat ie spijt heeft dan zou ik echt zo naar m toe willen gaan om het allemaal weer goed te maken.
maar aan de andere kant (m'n verstand) weet ik stiekem ook best dat het toch niet meer écht goed komt en ik dit niet kan vergeten.
en aan wéér een andere kant gaat het allemaal best wel heel goed met me! en ik ben ook blij dat ik merk dat ik hem niet kwijt ben als vriend.
in het begin dat het uit was dacht ik dat ik nóóit meer gelukkig zou kunnen zijn zonder hem, en mijn leven saai en eenzaam zou worden. maarrrr dat is helemaaaal niet zo!
Oud 03-05-2006, 13:51
Nyawa
Gisteravond was . Toen z'n baas tegen hem zei dat hij zo'n mooi meisje had glunderde hij helemaal, echt schattig. Vandaag alweer vijf maanden samen en het gaat nog steeds perfect .
Oud 03-05-2006, 14:06
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Weekje weg plannen is leuk.

En komend weekend samen reizen en naar m'n vader toe. Strandwandeling maken enzo.
Oud 03-05-2006, 16:32
Verwijderd
Misschien heb ik dus toch echt gelijk en kan het hem inderdaad echt niets schelen. Jammer...
Ik hoop in ieder geval nog wat van hem te horen over morgen. Wie weet... Nu eerst nog even slapen (heb knallende koppijn en mn lichaam is gewoon zoooo moe!) en dan trainen. En dan kan ik weer even bijkletsen met een jongen van de vereniging. Had van die jongen nog een mail gekregen die me echt goed deed. Hij is altijd zo begripvol en hij luistert gewoon. Soms is het zo heerlijk om iemand in je omgeving te hebben die gewoon naar je luistert en niet bv met oplossingen aan komt zetten.
Oud 03-05-2006, 16:45
Verwijderd
Ik ga zo lekker een ijsje eten met mijn man op een terasje! Heerlijk, die zon! Goede combinatie: mijn schat+ijs+zon
Oud 03-05-2006, 17:01
Bente Nerwanen
Bente Nerwanen is offline
Onzeker en ik word er niet gelukkiger van.
Oud 03-05-2006, 17:29
Verwijderd
Fine, ik zie hem niet zo vaak maar als ik 'm zie is 't gewoon heel erg gezellig en leuk enzo
Oud 03-05-2006, 17:49
Li
Li is offline
Bah hij is op vakantie en ik mis hem
Gisteren belde hij me even een kwartiertje, maar had hem zooveel te vertellen in zo'n korte tijd, arelaxt..Maar hij stuurt wel leuke smsjes dat maakt een hoop goed
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten