Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ontopic: erg goed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: ook erg goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En om het allemaal nog makkelijker te maken, weet ik dat hij het zoo erg zou vinden als ik het zou uitmaken. En omdat ik erg veel om hem geef wil ik hem geen pijn doen.. We hebben ook bijna 3 jaar, en ik ben helemaal gewend aan een leven met hem enzo. Ik weet het echt niet meer. Weet alleen dat hij mij leuker vindt dan ik hem. Ik voel nog wel iets voor hem. Maar wat is dat iets? Is dat liefde of gewoon vriendschap/geven om. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: hij is een player, met hoofdletters. No-go-area dus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: was ik mn fotomappen eens aan het opruimen, kom ik dus allerlei foto's en filmpjes met/van exvriendje tegen. Ik mis hem ergens toch nog steeds en vind het toch een beetje eng om iets nieuws te beginnen. Komt waarschijnlijk doordat hij nu al 2 jaar zo in mn leven zit en hij zoveel voor me betekend(e), maar ik ben iig nu al blij dat ik wel over hem heen ben in de zin van, hij heeft een andere vriendin en dat vind ik leuk voor hem. Het enige jammere is dat ik hem nu echt helemaal nauwelijks meer zie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Ik zat vanavond naast hem en kon het niet laten om telkens stiekem te gluren. Krijg dan weer helemaal de kriebels ![]() En straks lekker weer naast hem kruipen, kletsen, knuffelen en in zijn armen slapen. Het is op dit soort momenten dat ik besef hoe gaaf het eigenlijk is dat ik zo vaak als ik wil dat kan doen! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #33 Ruby | 3 | 01-05-2006 13:26 | |