![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik generaliseer niet, generaal |
![]() |
||
Citaat:
Als je een derdeklasser uit moet leggen waarom je hem ter plekke hebt neergeslagen als hij zonder aanleiding je vriendin omver loopt en samen met twee vrienden met haar begint te vechten dan denk ik dat de mensen die vinden dat de jeugd verdoemt is iets meer gelijk hebben dan 3000 jaar geleden. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ja de jeugd is verdoemd, maar geloof me, met 90 % gaat het wel goed komen. Evt met de harde aanpak van nare man ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (dat dat een vrij slecht idee was met 2 meter slecht humeur in de vorm van mij in de buurt kwamen ze later achter ^.^)
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar geweld blijft geweld uitlokken. Slimmer was geweest om aangifte te doen. En dan nog reactie lokt reactie uit. |
![]() |
||
Citaat:
Niks stoers aan overigens, ik kan er gewoon niet tegen als mensen in mijn buurt zó asociaal zijn, al helemaal als het slachtoffer ook nog eens een bekende is.
||
Citaat:
||
Citaat:
Overigens, beste forummers, Juno beweert niet dat alle allochtonen moslims zijn, of dat ze allemaal vrouwenhaters zijn, of een combinatie van beide. Wel een klein probleem zodra je de vinger op de zere plek durft te leggen wat betreft culturele toestanden in dit land (want o jee, je zou eens kritiek hebben op andermans cultuur...), het wordt meteen discriminerend uitgelegd. Mensen, daar los je niks mee op, echt niet.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoe het met engeland momenteel zit, weet ik niet, maar ws heeft Nare Man gelijk, en zijn de scholen daar nog steeds gescheiden. Japan kent nog wel het schooluniform, overigens.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Offtopic: Toevallig zijn wij op de zelfde dag geboren in hetzelfde jaar. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|