![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dus ik stel zeker A = A , en niet A = A' , want ik stel ook niet Jan = Jan' . Als ik naar Jan verwijs , dan Jan = Jan. Dat Jan = Jan1 toevallig ook wel eens plaatvond of zal gaan plaatsvinden , maakt dan eigenlijk niet eens uit , als ik gewoon naar Jan verwijs. Want Jan is toch immers Jan mensen? Jan heeft een essentie. ![]() Nee ik zit weer te sarren , Jan zegt net tegen mij dat ie geen essentie heeft. Droomt Jan? Of ben ik gek ![]() Nee effe serieus nu. Als ik het vergelijk met programma-code , dan kun je het vergelijken als interface met een eigen implementatie. Dit eigen moet exact gedefinieerd worden om geen fatal error te krijgen. De interface kan echter variabel zijn met willekeurige freshrate . Met andere woorden. Woorden of taal , programma-code , enz ,mag willekeurige waarden aannemen of zijn , maar de verwijzing er naar niet , die bepaald nu juist een identiteit. Waarbij ik dan even wat moed van de mensen hier op dit forum durf te vragen om te visualiseren , dat bij ons identiteitsbeginsel we een perspectief vaststellen buiten onszelf. Ik stel mij dat dan voor als dat ik naar een steen kijk , maar eigenlijk uitmijzelftreed (niet letterlijk , ook niet sarcastisch) en de steen ben , die naar mij kijkt. ![]() Oh i feel solid. But am I? ![]() Spiegeltje , spiegeltje. Hmmm Falsificatie = True ![]() God = True Okay , tof we hebben vastgesteld dat er een waarschijnlijkheid bestaat , dat God = True , werkelijk is , als je het vaststeld of programmeert. ![]() Hello world I Am God How are you? Bleep Bleep (nu hoor je ruisende geluiden) (En las je de aftiteling van mijn film) ![]()
Laatst gewijzigd op 31-05-2006 om 21:46. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tenminste , als je net als ik uitgaat van dualiteit. De paradox is eigenlijk: We kunnen eigenlijk God niet waarnemen , want deze heeft haar almacht al eens beperkt , we nemen alleen haar almacht waar en wij zijn de beperking. ![]()
Laatst gewijzigd op 31-05-2006 om 22:41. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat gebruikt men in de wiskunde , dat geen getal is? (buiten operatoren/functies/enz) 0 Wat absurd! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|