Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Boksen lijkt me wel wat ! =D
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou d'r ns naar gaan zoeken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja ga ik doen =D
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
doe t sowieso niet te vaak hoor
||
![]() |
Citaat:
en ik ben wel eerlijk,..
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik denk dat ze dacht dat je bedoelde dat ze hier niet eerlijk was. Dus @ Rach_xx Als je niet eerlijk bent tegen degenen die je helpen, kunnen ze je niet goed helpen. Dan is het wel mooi om te horen dat er verbeteringen zijn, maar wie houd je dan voor de gek?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Niet van het roken.. maar wel het meeste.. maar ik ben naar haar toe gegaan toen ik me echt heel erg slecht voelde en daarna ging het weer wat beter.. dus dat van de verbeteringen klopte op dat moment wel.. wil niet zeggen dat het zo is gebleven, maar op het moment dat ik haar weer sprak ging het wel wat beter.. en zag ze dus verbeteringen...
||
![]() |
Citaat:
Nou, ik ben wel zo ongeveer eerlijk tegen de meesten hoor.. iig tegen de vertrouwenspersoon zeg ik meestal wel bijna alles.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Snijden is gewoon belachelijk en ik neem aan dat je er wel mee eens bent. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb dr ook wel moeite mee, maar heb t toch aan een aantal mensen verteld.. iemand op msn, een vriendin, iemand op school.. maar toch heb ik nog niet heel erg het gevoel dat het heeft geholpen.. ik heb bijv. van die vriendin nog niet veel gemerkt, wat betreft helpen of steunen ofzo.. Ik hoop ook dat ik t kan oplossen.. dankjewel ![]()
||
![]() |
Citaat:
wanneer?
||
![]() |
Citaat:
wat denk je zelf, ik start een topic over snijden omdat ik ervanaf wil komen, iig wil dat het niet erger gaat worden. hoezo vraag je dit dan? ![]()
||
Citaat:
Waarom voel je je nou alweer aangevallen?? Zeerwaarschijnlijk vraagt diegene het om te kijken of je misschien al iets vooruit gegaan bent. Als je geholpen wil worden moet je er wel voor open staan. En zeg niet "ik sta er ook voor open", want dan gaf je niet van dit soort aangebrande reacties.
||
![]() |
Citaat:
![]() Help haar dan ook ipv telkens te zeggen dat ze anders moet reageren!
||
![]() |
Citaat:
ik heb aan die persoon gevraagd wat ie dr mee bedoelde en toen zei ie; je maakte een topic over snijden, vroeg me af of je het al gedaan had.. [sorry als ik dit niet mocht zeggen maar lijkt me wel..?] en dan reageer ik zo ja, want sorry hoor maar dat lijkt me toch wel duidelijk of niet.. ?
||
![]() |
Citaat:
![]() enig idee hoe ik me ga voelen? ik kan al nooit iets goed doen, nergens, bij niemand..
||
![]() |
Citaat:
![]() @ Rach: Vast wel! het is toch sowieso al super van je dat je naar vertrouwens persoon bent gegaan?
||
![]() |
Citaat:
![]() Ja maar ik doe verder alles fout.. ik verpest alles
||
![]() |
Citaat:
Ja maar als diegene bedoelt of ik t wel heb gedaan.. heeft dat toch niets te maken met vooruitgang? ik vatte het beetje sarcastisch op, maar misschien was dat verkeerd. of niet. Ooh nou heel egoistisch hoor.. wat is er egoistisch aan? natuurlijk bedoel ik het niet zo ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Waarschijnlijk heb je wel gelijk ja..
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Nee, een vriendin zei tegen me dat het misschien wel een goed idee was, misschien wel het beste om te doen.. en toen dacht ik dr over na.. en toen heb ik t me moeder gewoon verteld.. ![]() het was wel fijn en door ons gesprek ben ik het beter gaan inzien en heb ik veel minder behoefte om te snijden. en heb ik het idee dat het me wel gaat lukken, nu ik er niet meer helemaal alleen voor sta..
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wilde en durfde het eerst ab-so-luut niet, maar toen heeft iemand me overgehaald en heb ik het maar gewoon gedaan.. en na afloop was het toch wel een opluchting..!
||
![]() |
Citaat:
![]() Ja het gaat nu al beter..
||
![]() |
Citaat:
het is waarschijnlijk wel omdat ik zegmaar nog niet in het allerergste "stadium" en had ik zelf redelijk goed inzicht.. toen iemand me op msn zei dat het aan me moeder vertellen echt het beste was, en me heel erg hielp enzo, en me steunde, had ik het dus gewoon gedaan. en ik vond haar reactie natuurlijk vreselijk, en eigenlijk wilde ik niet dat ze zich zorgen zou maken enz enz, maar het voelde goed. en toen heb ik het die week maar een paar keer gedaan, terwijl het ervoor een paar keer per dag was. en later heb ik gewoon besloten dat ik moest stoppen, en het is me ook gewoon gelukt. en daar kan ik best trots op zijn! ik doe het gewoon niet meer. soms denk ik er natuurlijk nog wel aan het toch te doen, maar het lukt me nu mezelf in bedwang te houden... en dat is fijn! maar dit is natuurlijk niet zomaar voorbij, het zal iets van me blijven. steeds zie ik plekjes die nog steeds niet genezen zijn, of waarschijnlijk littekens aan het worden zijn, en dan denk ik eraan en gaat er een rilling door me heen. ik vind het best erg dat dit is gebeurd en ik wil niet dat het anderen overkomt. maar dat is natuurlijk HEEL MAKKELIJK PRATEN.. ik weet zelf hoe moeilijk het was.. dus ik wil tegen iedereen zeggen die dit leest en zichzelf verwondt, Zoek Hulp! het is echt de beste oplossing...
||
Citaat:
![]() XxX
||
![]() |
Citaat:
Dankje.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
jezelf snijden muddercutter | 7 | 18-02-2015 14:29 | |
Psychologie |
[stelling] Het idee snijden komt voor de behoefte! Verwijderd | 17 | 07-06-2002 21:20 | |
Psychologie |
tips om niet te snijden.... punk mae | 35 | 06-03-2002 21:15 | |
Psychologie |
Is snijden in? Proud | 14 | 04-03-2002 13:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Snijden! !poisonmind~ | 7 | 18-09-2001 16:10 |