Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2006, 01:03
T_ID
T_ID is offline
Heel subtiel is op tv de tekst "Het debat is geschorst tot 2 uur" geschrapt en blijft het wachtklokje tikken.
Oud 17-05-2006, 01:04
Redhair
Redhair is offline
VVD4LIFE? Diesel, de ruime meerderheid van de VVD'ers hebben een motie ingediend, die zijn het niet eens met Verdonk. Als je zo'n duidelijke mening denkt te hebben, zet NL3 eens aan, leer je nog eens wat.
Oud 17-05-2006, 01:05
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
T_ID schreef op 17-05-2006 @ 02:03 :
Heel subtiel is op tv de tekst "Het debat is geschorst tot 2 uur" geschrapt en blijft het wachtklokje tikken.
Gatara
Gatara is offline
Ik ga een peiling houden op onzin... Rutte vs Verdonk

ben benieuwd
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 17-05-2006 @ 02:03 :
Zalm staat overigens niet op de lijst voor de volgende tweede kamer verkiezingen. Was dat voor vanmiddag al bekend? Ik wist dat niet namelijk
Dat heeft hij al een hele tijd geleden verklaard.

Ik vraag mij trouwens af waarom zijn hoofd nog niet is gerolt omdat hij moedwillig heeft meegewerkt aan asielfraude aangezien hij alles al wist en haar ook nog op de lijst zette en daarmee ook iemand die niet gerechtigt was de kamer heeft ingeholpen
Met citaat reageren
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Zou de voorzitter in slaap gevallen zijn?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 01:06
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ik mis rutte wel nu eigenlijk
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 17-05-2006 @ 02:05 :
Ik ga een peiling houden op onzin... Rutte vs Verdonk

ben benieuwd
Vergeet die derde niet
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 17-05-2006 @ 02:04 :
VVD4LIFE? Diesel, de ruime meerderheid van de VVD'ers hebben een motie ingediend, die zijn het niet eens met Verdonk. Als je zo'n duidelijke mening denkt te hebben, zet NL3 eens aan, leer je nog eens wat.
Ik denk persoonlijk niet echt dat Diesel dit serieus bedoelde. Zo ja, dan heb ik oprecht medelijden.

Edit: Terecht medelijden xD
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 01:07
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 17-05-2006 @ 02:05 :
Zou de voorzitter in slaap gevallen zijn?
Ik gok op rellen en stennis in de wandelgangen met politieke gevolgen, waardoor de voorzitter niet zo makkelijk en snel de kamer in kan komen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 01:08
Verwijderd
Ik krijg trouwens geen geluid. Ligt dat aan mij?
Met citaat reageren
Verwijderd
Ik vraag me af hoe lang de kamer het eindeloos herhalen van dezelfde vragen en antwoorden, nog gaat volhouden..
Met citaat reageren
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 17-05-2006 @ 02:05 :
Dat heeft hij al een hele tijd geleden verklaard.

Ik vraag mij trouwens af waarom zijn hoofd nog niet is gerolt omdat hij moedwillig heeft meegewerkt aan asielfraude aangezien hij alles al wist en haar ook nog op de lijst zette en daarmee ook iemand die niet gerechtigt was de kamer heeft ingeholpen
Elian had dat ook al in gedachte
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 01:09
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 17-05-2006 @ 02:02 :
Ehm, was het je nog niet opgevallen dat de overige VVD'ers een motie hebben ingedient waarin ze eigenlijk het tegenovergestelde hebben gevraagt en ze daar nu al een paar uur over aan het praten zijn.
Jawel maar dat is nou juist wat Verdonk siert, en in dit geval heeft ze nog gelijk ook. De motie van de overige VVD'ers is puur politiek. De meeste VVD'ers staan gewoon achter Verdonk. Verdonk wil natuurlijk ook stemmers trekken, geen gek idee. Smart woman.
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Miari schreef op 17-05-2006 @ 02:08 :
Ik vraag me af hoe lang de kamer het eindeloos herhalen van dezelfde vragen en antwoorden, nog gaat volhouden..
Mensen kunnen dik 72 uur wakker blijven zonder dood te gaan, dus onderschat ze niet.

Ik heb nu overigens voor het eerst Marijnissen gespot. Die houdt zich aardig afzijdig tot nu toe.
Verwijderd
Lol, wat zou Pimmetje hebben gezegd?
Met citaat reageren
D@mien
D@mien is offline
Is dit ook op de radio te volgen? Dan ga ik op mn nest liggen luisteren..
Oud 17-05-2006, 01:10
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
Miari schreef op 17-05-2006 @ 02:08 :
Ze sporen niet.
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Miari schreef op 17-05-2006 @ 02:09 :
Meid. Neem een bakkie koffie, dat heb je wel verdiend

Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 17-05-2006 @ 02:09 :
Mensen kunnen dik 72 uur wakker blijven zonder dood te gaan, dus onderschat ze niet.
Ik onderschat hun ability ook niet als het aankomt op wakkerblijven.. Het gaat me meer om het wakker worden ^^
Met citaat reageren
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
D@mien schreef op 17-05-2006 @ 02:09 :
Is dit ook op de radio te volgen? Dan ga ik op mn nest liggen luisteren..
ja

Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 01:11
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Diesel schreef op 17-05-2006 @ 02:09 :
Jawel maar dat is nou juist wat Verdonk siert, en in dit geval heeft ze nog gelijk ook. De motie van de overige VVD'ers is puur politiek. De meeste VVD'ers staan gewoon achter Verdonk. Verdonk wil natuurlijk ook stemmers trekken, geen gek idee. Smart woman.
Uhm, juist. Kind toch.
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Gatara schreef op 17-05-2006 @ 02:10 :
ja

Welke zender/frequentie?
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 17-05-2006 @ 02:10 :
Meid. Neem een bakkie koffie, dat heb je wel verdiend

Ik heb al 2 bakken op en ik was niet serieus..
Met citaat reageren
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
Miari schreef op 17-05-2006 @ 02:09 :
Pim zou natuurlijk zeggen: ''Eruit met die Ali. Eentje meer of minder, doet er niet toe. Het gaat om de toekomst en wat we op lange termijn kunnen bereiken. AT YOUUUUUUUUUR SERVIIIIICE!!''
Verwijderd
Citaat:
Diesel schreef op 17-05-2006 @ 02:09 :
Waarom roep jij dan VVD 4 life terwijl een dergelijke motie van de eigen partij politiek kwalificeerbaar is als een dolksteek in je rug. In feite wist de top van de VVD alles al jaren, hoe kun je daar dan nog achter staan.
Met citaat reageren
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Miari schreef op 17-05-2006 @ 02:11 :
Ik heb al 2 bakken op en ik was niet serieus..
haha, nee, dat zou ie tegen verdonk hebben gezegd
Met citaat reageren
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 17-05-2006 @ 02:08 :
Ik krijg trouwens geen geluid. Ligt dat aan mij?
De klok is geluidsloos.

Schutters kwam daarnet ook door de camera benen, die zal ook niet blij zijn dat het zo laat wordt enk ik.
Oud 17-05-2006, 01:12
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 17-05-2006 @ 02:11 :
Waarom roep jij dan VVD 4 life terwijl een dergelijke motie van de eigen partij politiek kwalificeerbaar is als een dolksteek in je rug. In feite wist de top van de VVD alles al jaren, hoe kun je daar dan nog achter staan.
Liefde is blind
Met citaat reageren
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
T_ID schreef op 17-05-2006 @ 02:11 :
De klok is geluidsloos.

Schutters kwam daarnet ook door de camera benen, die zal ook niet blij zijn dat het zo laat wordt enk ik.
het wordt al laat, ik dacht dat je wat gasten met geweren door het scherm zag rennen maar ik las niet goed
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 17-05-2006 @ 02:11 :
haha, nee, dat zou ie tegen verdonk hebben gezegd
Haha! Nou duidelijk, ik heb wel méér koffie nodig xD
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 01:13
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gatara schreef op 17-05-2006 @ 02:12 :
het wordt al laat, ik dacht dat je wat gasten met geweren door het scherm zag rennen maar ik las niet goed
lol, ik bedoelde Schutters, van de SP.
Oud 17-05-2006, 01:13
D@mien
D@mien is offline
Ik zag Marijnissen ook ineens SP gaat nu een wissel inbrengen om te proberen om Verdonk de grond in te trappen?
Oud 17-05-2006, 01:14
Verwijderd
Misschien denkt meneer de voorzitter weer dat het pas rond 1en is xD
Dat duurt nog ff dan
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 01:14
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 17-05-2006 @ 02:09 :
Ik heb nu overigens voor het eerst Marijnissen gespot. Die houdt zich aardig afzijdig tot nu toe.
Hier valt toch ook weinig nog over te zeggen. Als hij straks iets zegt komt het erop neer dat verdonk geen steun geniet van niemand en misschien beter kan opstappen. Hij zal er vast niet uren omheen lullen zoals menig ander kamerlid nu al uren doet.

Of hij zegt niets.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 01:15
Redhair
Redhair is offline
Diesel, Gerrit Zalm heeft Hirsi Ali binnen gehaald, terwijl hij wist van haar leugens. Ja, die VVD van jou heeft er nooit moeilijk over gedaan. Nu zeg jij dat het goed is dat Hirsi Ali met haar grote bek weg gaat uit Nederland, maar nog VVD voor life?

Joaaaaah het begint weer, met een hardere motie!
Oud 17-05-2006, 01:15
D@mien
D@mien is offline
Ze gaan weer beginnen en ik ga kijken of ik de radio aan de praat kan krijgen..
Oud 17-05-2006, 01:16
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik ben er weer
Oud 17-05-2006, 01:17
Gimme more beer
En nog steeds de hoogste postcount hè
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Redhair schreef op 17-05-2006 @ 02:15 :
Diesel, Gerrit Zalm heeft Hirsi Ali binnen gehaald, terwijl hij wist van haar leugens. Ja, die VVD van jou heeft er nooit moeilijk over gedaan.
lol @ blamegame, iedereen die het ook maar een hol interesseerde had het kunnen weten.

Eens zien wat die nieuwe motie gaat doen overigens.
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 17-05-2006 @ 02:11 :
Dat maakt het nou juist zo interessant, linkse kameraad. De VVD heeft Hirsi Ali gebruikt om enkele feiten (islam in NL etc.) duidelijk te maken, meer niet. Wie kan dat beter doen dan iemand als Hirsi Ali. Ik sta achter politici die Nederland willen dienen, af en toe iets over het hoofd zien is niet erg. Zolang het maar in het belang is van Nederland. Don't be such a mierenneuker. Het wordt tijd dat Nederland wordt geleidt door diehards als Verdonk. VVD 4 LIFE, kan niet vaak genoeg gezegd worden.

Laatst gewijzigd op 17-05-2006 om 01:19.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 01:18
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 17-05-2006 @ 02:13 :
Ik zag Marijnissen ook ineens SP gaat nu een wissel inbrengen om te proberen om Verdonk de grond in te trappen?
Verdonk is allang de grond ingetrapt, waar zijn ze nu die hele tijd mee bezig denk je. Er komt nu gewoon eindelijk iemand die waarschijnlijk het lef heeft het ook uit te spreken, en niet zoals de rest van de kamer maar idioot blijft doorzeiken en daarbij geen enkele respect voor de persoon toont van verdonk. Het is nu toch wel duidelijk dat GL, PvdA, CDA, CU, D66, eNawijn haar weg willen hebben. En nu moet de SP weereens de kut taak opnemen om het af te maken omdat de rest niet durft en zijn straks weer de vieze eikels van de linkse kerk.
Met citaat reageren
Gimme more beer
Ik zie een motie die ondertekend wordt door nogal wat mensen.
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Jeetje... Gaat de poletiek de minister nou dwingen om proberen te dwingen de wetten te negeren?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 01:19
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
Redhair schreef op 17-05-2006 @ 02:15 :
Diesel, Gerrit Zalm heeft Hirsi Ali binnen gehaald, terwijl hij wist van haar leugens. Ja, die VVD van jou heeft er nooit moeilijk over gedaan. Nu zeg jij dat het goed is dat Hirsi Ali met haar grote bek weg gaat uit Nederland, maar nog VVD voor life?

Joaaaaah het begint weer, met een hardere motie!
Zoals ik al zei, bij de VVD lopen geen hippies. De VVD dient Nederland. Iets over het hoofd zien in het belang van Nederland is verwaarloosbaar. Linkse kameraad.
Redhair
Redhair is offline
Verdonk ziet er lekker brak uit.
T_ID
T_ID is offline
Lol Gauloises, jij wil de zaken wel heel zwak in zien. Het CDA en D66 denken beiden wel drie keer na voordat ze Verdonk ten val proberen te brengen, want als de regering uit elkaar spat dan zijn zij de grootste verliezers bij de verkiezingen die daarop volgen.
Oud 17-05-2006, 01:20
Verwijderd
Citaat:
Diesel schreef op 17-05-2006 @ 02:17 :
Dat maakt het nou juist zo interessant, linkse kameraad. De VVD heeft Hirsi Ali gebruikt om enkele feiten (islam in NL etc.) duidelijk te maken, meer niet. Wie kan dat beter doen dan iemand als Hirsi Ali. Ik sta achter politici die Nederland willen dienen, af en toe iets over het hoof zien is niet erg. Zolang het in het belang is van Nederland. Don't be such a mierenneuker. Het wordt tijd dat Nederland wordt geleidt door diehards als Verdonk. VVD 4 LIFE, kan niet vaak genoeg gezegd worden.
Leugenachtige prostituees onder paars waren het en nu zijn ze het nog, overal bijzitten en meebeslissen en later doen alsof ze er niets mee te maken hadden. Ik hou daar niet van.
Met citaat reageren
Gimme more beer
Ja, jou hadden we nodig op dit nachtelijke tijdstip.
Gimme more beer
Citaat:
T_ID schreef op 17-05-2006 @ 02:19 :
Lol Gauloises, jij wil de zaken wel heel zwak in zien. Het CDA en D66 denken beiden wel drie keer na voordat ze Verdonk ten val proberen te brengen, want als de regering uit elkaar spat dan zijn zij de grootste verliezers bij de verkiezingen die daarop volgen.
Dat betwijfel ik ten zeerste
Reageren

Regels voor berichten