Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2006, 22:06
Verwijderd
Ok ik ben zoo chago van dat kutkind. Hoezo oude koeien uit de sloot halen? 'Gaat Anneke ook mee zaterdag' is eerst de vraag. 'ja maar er zijn toch geen plaatsen meer inde auto's en wat moet ze?' Het is dat ik weg geroepen werd, maar ik zit nog niet aan tafel 10 meter verderop en ik hoor mn naam alweer vallen. Waarschijnlijk de vraag, waarom ze zo'n hekel aan me heeft. 'Ja ik zat bij dr op de basisschool, werd ze altijd gepest, raar kind.' Ik riep nog wel naar dr, had je wat S.?
Maar ze hoorde het niet. Aangezien ik dan niet begin te roddelen, zo ben ik niet, maar gelaten. Maar goed ik ga dus niet meer mee zaterdag als het zo moet.
Ik kan daar gewoon zo boos om worden. Zij is verdomme degene die dom is, de makkelijkste partijen niet snapt. Niet eens weet hoe een triangel werkt. Ik heb niets tegen dikke mensen, maar zij is gewoon vies en vet. Dat platte domme utrechtse accent en dr eeuwige aanstelleritus. Jemig zeik toch is niet over je astma, je rookt verdomme wel een pakje sigaretten per dag, maar je ouders mogen het niet weten.
Ondertussen ben ik degene die me verbijt. Ik zit straks 5 jaar in de band, en hoeveel mensen zouden werkelijk weten hoe ik me voel over dr? Weinig denk ik, want altijd is zij het met dr manipulatieve praatjes die ze weet in te palmen. Ik hoop echt dat ik is een keer klanken krijg van mensen die dr ook uitkotsen. Want ooit ga dit me nog is opbreken, en hoe leuk ik muziek ook vind; tegenzin is erger.
Advertentie
Oud 08-06-2006, 22:38
Verwijderd
Fijn.
Oud 08-06-2006, 23:44
Tink*
Tink* is offline
Ik huil al de hele avond en het wil maar niet ophouden. En gisternacht ook de hele tijd.
Echt gisteren was geweldig, ik hou echt van hem, zoveel dat het gewoon soms pijn doet of overweldigend is. En gisteravond was daar gewoon weer zo'n moment voor, het gala, dat ik me dat besefte.

Maar hij heeft verder toch alleen maar tijd voor z'n stomme msn-vriendjes.

En ik heb vandaag maar vier broodjes gegeten, en verder niets. Ik heb ook geen zin in iets, hopelijk komt dat een beetje terug de komende dagen en ga ik me weer wat fijner voelen. Want ik voel me echt zo ontzettend rot, terwijl ik gewoon echt geen gegronde reden daarvoor heb.
Oud 08-06-2006, 23:55
kroot
kroot is offline
pff eerder terug van orkest dan verwacht
Morgenochtend ga ik mijn nieuwe paspoort aanvragen. En je krijgt dan ook nog een teringboete zeg.....
Oud 09-06-2006, 00:04
Fietspomp_bv
Fietspomp_bv is offline
waarom verlang ik naar het gevoel wat ik in groep acht ooit kreeg..
Oud 09-06-2006, 08:41
moon
moon is offline
Naar de dokter geweest. Littekens verwijderen wordt niet vergoed en is ontzettend duur. Toch maar even op internet zoeken naar een dermatologisch instituut want daar moest ik volgens hem eens wat info. vragen.
Verder gevraagd naar een gehoortest omdat ik hogere tonen hoor als de meeste mensen. Hij meteen kijken of ik een gehoorbeschadiging heb...tssss natuurlijk niet, wat denkt ie wel. Nu ga ik dat binnekort ook ergens laten testen.
Oud 09-06-2006, 09:03
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Leuk (potentiële) hittegolf
Normaal zou ik het hartstikke fijn vinden, ook leuk met het WK maar nu niet. Iedereen blij, ik gestresst. Zit ik in de hitte mijn scriptie te typen straks.

Hoor ik gister dat ik waarschijnlijk geen vakantiewerk heb...had dat dan eerder gezegd, nu moet ik ook daar nog achteraan.
Moet m'n rijbewijs nog halen in juni, nog steeds geen datum.
Kortom: het gaat lekker.

Nu gauw tentamen gaan leren.
(En straks nog ff tijd vrij maken om dat leuke rokje te passen )
Oud 09-06-2006, 09:22
Verwijderd
(Weet niet of het erg is dat ik het hier plaats ipv gedichtentopic, maar dit is mijn gevoel en dat wil ik eventjes kwijt. Als het niet mag meld het maar even, dan zal ik 't voortaan niet meer doen)

Bang om te blijven lachen, met momenten bang om te leven,
Angst voor het moment dat de zon wordt vervangen door regen.
Ik durf niet in de zon te stappen en er te blijven staan,
Liever geen blijdschap dan geluk dat zal vergaan.

Deze gedachtes hebben me gaandeweg vergezeld,
Pessimistische gedachtes, daardoor raak ik beknelt.
Er zijn mensen die me altijd zullen vangen als ik val,
Voor hen maakt het niet uit als ik dingen verknal.

Ik heb besloten om voor mijn geluk te vechten,
Als ieder mens heb ik ook zo mijn rechten.
Mocht ik vallen, dan zal ik weer opstaan,
Om met een lach met het leven verder te gaan.
Oud 09-06-2006, 11:15
moon
moon is offline
Zij vond het ook belachelijk, volgens haar heb ik misschien NLD maar zeker geen borderline. Ik ben boos. Ik ga een brief schrijven waarin ik haar zal vertellen dat ik vind dat ze me onjuist onbehandeld door me elke keer als borderliner te behandellen. Ik wil niet voor altijd in een hokje gestopt worden.
Oud 09-06-2006, 11:23
rare kwast
rare kwast is offline
pff mn moeder is weekendje weg met dr zussen en schoonzussen..
lekker wat vrijheid dus..
mn tantes vroegen meteen of ik al werk had en of ik dr wel mee bezig ben enzo..
pff moet dat? dus hang ik maar weer een standaard verhaaltje op dat ik bezig ben met solliciteren..
vanavond naar de verjaardag van mn neefje (is 3 geworden) dus weer de 'ondervraging' van andere familieleden.. *zucht*

en ik verga (nogsteeds) van de pijn in mijn rug
Oud 09-06-2006, 11:38
indigo
indigo is offline
Ik moet me eigenlijk nog 3 weken in m'n kamer opsluiten en alleen maar lezen en leren en nog meer leren en er dan pas weer uit komen en roepen: "Hallo wereld, hier ben ik! En ik leef!" maar ik wil het nú al. Stom lekker weer.
Oud 09-06-2006, 12:41
Tink*
Tink* is offline
Vannacht al beter geslapen, weer slecht gegeten. Ik haat dat gevoel van missen echt zo erg.

Jezus wat stel ik me aan.

Laatst gewijzigd op 09-06-2006 om 12:54.
Oud 09-06-2006, 13:14
rare kwast
rare kwast is offline
*gooit knuffel naar think..*

ik mag maandag om 10 over 8 naar de dokter
zijn ze van de pot af geflikkerd ofzo
Oud 09-06-2006, 13:45
marrel
marrel is offline
Wat een naaistreek. Het gaat niet door, gewoon voor niks alles, en waneer wel weten ze niet. Lekker.
Ff een nieuwe ID laten maken, is de pasfoto niet goed
en die onderzoeksgroep van mij is in 1 woord VERSCHRIKKELIJK. Je kunt gewoon op niemand rekenen, dus doe ik het maar weer. Ja Marloes mag gewoon het hele onderzoeksplan maken, en waneer zij haar 150 pagina's microbiologie leert boeit natuurlijk helemaal niemand!
ben wel al ver gekomen gister en vandaag, daar ben ik dan wel weer trots op
Oud 09-06-2006, 15:21
Verwijderd
En the story continous op de site, omg wat is dat kind toch zielig. Ik maak er geen woorden meer aan vuil, want volgens mij is het gewoon pure jaloersie.
Oud 09-06-2006, 16:55
darkfairy
darkfairy is offline
duizelig
Oud 09-06-2006, 17:13
Verwijderd
Waarom springt een meisje van 14 voor de trein?
Waarom bewonder ik haar lef hiervoor al kan ik haar niet begrijpen. Waarom vind ik het egocentrisch? Waarom kon ik vannacht hierom niet slapen? Waarom snap ik deze aardkloot niet? Waarom zien sommige mensen niet hoe mooi het leven kan zijn.. ?
Oud 09-06-2006, 17:17
Nijn*
Nijn* is offline
Wat een ontzettend vermoeiende dag, maar ben wel tevreden! Had meteen het eerste uur de kanaalloop, mijn tijd was 32.05 min. Dat betekend dus dat ik ondanks dat ik minder sport, rook en niet had getraint, een betere tijd heb neergezet dan vorig jaar. Wel net over de jongenstijd heen maar goed, dit is ook al heel goed vond ik! Heb eindelijk mijn leesdossier, EPA en 1e versie van de gedichtillustratie in kunnen leveren, heerlijk: zo'n gevoel dat ik nu eventjes weer een weekend klaar ben met inleveren. Het laatste wat ik nu nog moet doen is mijn PO + presentatie voor CKV maandag, en dan ben ik klaar! Dan is het alleen nog maar twee weken leren leren leren.

Voelde me behoorlijk kut, kon weer eens niet mee naar de strook. Ook al heb ik vandaag wel de kanaalloop met een tshirt gelopen, en een polsbandje, ik kon dus niet mee gaan zwemmen. Ik kan vannacht ook niet iets luchtigs aandoen naar het feest, ik kan het hele weekend niets buiten doen.. Dus ik zit voor de zoveelste keer binnen weg te kwijnen, terwijl iedereen het leuk heeft buiten. Ik kan mezelf er niet overheen zetten, en toch wil ik zo graag korte mouwen aan, ik smelt weg hier. Maar ja, eigen schuld. Maar het blijft kut. Ik kan me niet eens meer herinneren hoe ik er zonder littekens uitzag..
Oud 09-06-2006, 18:12
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 09-06-2006 @ 17:55 :
duizelig
ik zou maar trots zijn, je bent goed bezig
Oud 09-06-2006, 18:27
da leentjuh
da leentjuh is offline
Chinees, joepie.
Oud 09-06-2006, 18:53
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-06-2006 @ 19:12 :
ik zou maar trots zijn, je bent goed bezig
nee dat komt door men hyperventilatie

Laatst gewijzigd op 09-06-2006 om 19:05.
Oud 09-06-2006, 20:21
Nijn*
Nijn* is offline
En wéér word ik meegevraagt om morgen naar de strook te gaan om te zwemmen en te zonnen, en weer moet ik ze afwijzen. Ik zonder me steeds meer af van mijn vrienden, omdat ze het simpelweg niet begrijpen. 'Nee, ik moet nog wat voor school doen, nee ik moet nog wat met m'n vader doen.' Natuurlijk kan ik niet mee, ik kan immers nooit mee, en dit is waarschijnlijk één van de laatste keren dat ik überhaupt gevraagd wordt. Ik wou dat ik normaal kon leven, normaal kon zijn en gewoon alles kan doen waar ik zin in heb.. *huil* Waarom maak ik het mezelf zo moeilijk? Waarom ga ik er toch elke keer weer mee door, zal ik ooit in staat zijn te stoppen..?
Oud 09-06-2006, 20:22
Yana
Yana is offline
Kut kut kut kut kut fuck klote tering tyfus klotezooi

Het lijkt wel alsof vrijdag standaard de dag is dat ik al mijn lijnen van de hele week weer ongedaan moet maken! Het ging zo goed, zoo goed..totdat ik thuis kwam en die fucking klote honger niet meer aan kon, ik voelde me zo verzwakt dat ik alleen maar eten wilde. Oh ik voel me nu echt fucking dik en ik weet gewoon dat dat morgen weer een extra strenge compenseerdag wordt. Waaaaaaarom, klote fucking stomme kutzooi, waarom kan ik nou niet gewoon accepteren hoe ik ben en wie ik ben, waarom kan ik er niet tegen om te eten? Ik weet dat ik de hele week veel te weinig gegeten heb, maar het maakte me ergens ook zo trots. En nu..weg. Alles weg. En dit weekend is hij weer zoveel bij me... en ik weet dat hij me in de gaten houdt. Het verbaast me dat hij me niet steeds vraagt wat ik gegeten heb en hoe het gaat... Misschien maakt het hem allemaal toch niet zoveel uit. Dat zou beter zijn, ik kan me toch niet aan onze afspraak houden.

Ik heb al gezegd dat ze morgen niet op mij hoeven te rekenen met het eten omdat ik dat niet haal. Leugens, pure leugens. Ik zou het makkelijk halen, maar oh ik wil het niet meer. Ik moet moet moet goedmaken wat ik nu weer heb verpest.

Ik weet dat het steeds erger wordt... maar ik ben niet sterk genoeg het te veranderen. Afvallen, weg met die kutkilo's, flikker op met "je bent zo mooi en je bent zo slank".. allemaal vuile kutleugens. Ik zal zórgen dat ik mooi slank word, maar voorlopig zie ik alleen nog maar vet.

Sorry voor mijn taalgebruik.
Oud 09-06-2006, 20:57
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
@Yana, kom op! Niet echt postief wat je hier allemaal neerzet .

Ontopic: het gaat allemaal wel weer lekker. Ergens berust ik er ook wel in, eigenlijk.
Oud 09-06-2006, 21:13
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 08-06-2006 @ 22:06 :
Oh fuck it. Twee doden door treinbotsing op het spoor waar ik elke dag overheen fiets. Ik hoorde het pas gisteravond en vanochtend zag ik pas de 'ravage' bij het spoor. Achterdrukken van waar de auto is geschept en hoeveel die is meegesleurd. Aaah! Welke idioot rijdt dan ook tussen de dichte spoorbomen door? Dat moet je toch ook gewoon nooit doen.

Ze doen het omdat het een gigantische rush geeft
Oud 09-06-2006, 21:23
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 09-06-2006 @ 22:13 :
Ze doen het omdat het een gigantische rush geeft
Ja, kun je lekker van genieten als je daarna dood bent.

Ontopic: Mijn Winter is af. Ik moet nog verhaaltjes opzoeken en titels bedenken en zo, maar ik vind dit zoooo leuk! Blij dat ik Tekenen heb gekozen voor volgend jaar. Schilderen terwijl je iedereen wakker maakt met je veel te harde muziek is leuk.
Oud 09-06-2006, 21:34
kenni
kenni is offline
Waarom nu pas inzien dat je sommige dingen écht beter kunt stoppen voor het je nog verder kapot maakt..
Oud 09-06-2006, 21:45
Verwijderd
ik voel me KUT. drie keer KUT. KLOTE. GODVER TERING TYFUS. zo, dat lucht op.
Oud 09-06-2006, 21:50
Nona
Nona is offline
Mijn vriendje moet online komen, ik moet iemand pesten.
Oud 09-06-2006, 22:02
steefos
steefos is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 09-06-2006 @ 22:45 :
ik voel me KUT. drie keer KUT. KLOTE. GODVER TERING TYFUS. zo, dat lucht op.
zoiets wil ik ook zeggen
Oud 09-06-2006, 23:01
Redhair
Redhair is offline
Gister was overweldigend. Opeens zat ik weer naast N.
Hij zag er zo goed uit, hij had wat vet op zijn lijf. Zijn wangen waren niet ingevallen, zijn ogen lagen niet diep in hun kassen. Het is raar om te zeggen, maar de brand heeft hem uiteindelijk goed gedaan. Het heeft zijn leven echt veranderd. Hij is nog flink aan de drugs, maar zijn junkiekop is hij kwijt.
M., N. en ik zaten eerst boven, te luisteren naar N.'s tekno. Ik keek naar hem, luisterde naar zijn muziek, en wilde het liefst de tijd stil zetten. Het deed pijn. Het was zo vertrouwd, zo normaal.
Beneden werd de pijn nog erger. De pijn, maar ook de vreugde. Het geluk. P. lag op een fatboy te slapen. Ik kon het niet bevatten, nu nog niet. P., N., ze waren weer zo dichtbij. Alsof de afgelopen vijf maanden er niet waren geweest. P. was er verrot aan toe, zijn nieuwe kraakpand is ontruimd. Somber, met een afwezige blik, mompelde hij dat hij weer al zijn spullen kwijt was, hij weer opnieuw mocht beginnen.
Dat is het risico van kraken natuurlijk, maar jezus. Vijf maanden geleden werd hij wakker van een brandlucht. Hij zag de rook, sprong uit bed en rende naar buiten, waar hij zijn huis in vlammen op zag gaan. Alle spullen opnieuw kopen. Alle waardevolle spullen kwijt. Dan je nieuwe plekje uitgezet worden, alle spullen in beslag genomen. Fuck, P. is al zo kapot. Het evenbeeld van N.
De avond was zo fijn. M. ging op een gegeven moment naar bed, N., P. en ik bleven beneden. Daar zat ik dan, met de twee jongens waarmee ik een huis zou delen. Later ging ik weg. N. vroeg waarom ik niet bleef slapen. Ik zei dat het nu niet kon, omdat mijn ouders dat niet wisten, maar als hij weer kwam zou ik komen slapen. We namen afscheid zoals we altijd afscheid namen. Alsof ik over een paar dagen weer zou komen. Ik wil hem niet weer vijf maanden missen.

Vandaag hem uiteindelijk niet gezien, maar dat maakte me niet uit. Gister heb ik hem gezien, gister heb ik echt gemerkt dat het goed is, ik vond het wel fijn even alleen te zijn vandaag. Om terug te denken aan gisteravond.

Gek genoeg voel ik me nu verdrietig. Ik mis N., ik mis die tijd. Die tijd zal nooit meer komen, maar ik hoop dat ik N. wat vaker zal zien.
Oud 10-06-2006, 00:44
rare kwast
rare kwast is offline
please don't ask me how i feel.. I feel fine
I cry a bite don't sleep to good but i'm fine
Oud 10-06-2006, 07:51
farai
farai is offline
Waarom maak ik het mezelf zo moeilijk?
Waarom doe ik hem en mezelf zo vaak zoveel pijn?
Oud 10-06-2006, 10:02
Roosje
Roosje is offline
Hè, ik wil dat het vanmiddag is. En wel nu.

Maar ik moet eerst nog paardrijden - niet grappig met dit weer - en dan nog even wachten. Dus ik ga nu maar de Yes lezen. Hihi.
Oud 10-06-2006, 10:04
Verwijderd
Ik volg haar echt totaal niet meer, ik zal ongetwijfeld iets fout gedaan hebben, maar daar reageert ze zo vreemd op
Oud 10-06-2006, 10:08
Roosje
Roosje is offline
En oh, ik lijk echt überdun in mijn nieuwe rokje dat ik gisteren gekocht heb.
Oud 10-06-2006, 10:28
Verwijderd
Het was erg leuk en fijn gister....
Oud 10-06-2006, 10:47
rare kwast
rare kwast is offline
flirt ie of niet?
Oud 10-06-2006, 11:42
darkfairy
darkfairy is offline
*zucht*
Oud 10-06-2006, 12:12
Stefanie
Stefanie is offline
Dat leren gaat niet echt goed... Geen zin!
Oud 10-06-2006, 12:31
coopergirl
coopergirl is offline
familie reunie Ik moest eigenlijk al weg zijn

Ich habe keine lust dazu!
Oud 10-06-2006, 14:30
Nijn*
Nijn* is offline
Was leuk vandaag, heb allerlei stofjes en kraaltjes gekocht voor mijn tasje dat ik zo ga maken, hmm heerlijk creatief te werk gaan! En lekker geld uitgegeven aan nieuwe lingerie en hardloopspullen. Ik heb een stappenteller gekocht, aangezien ik in de vakantie veel meer tijd heb om te gaan hardlopen!

En toch voel ik me leeg. Ik hoor op de strook te liggen, waar al mijn vrienden liggen, ik hoor ijsjes te eten, te zwemmen, zoals iedereen doet. Ik hoor vanavond uit te gaan, lekker feest te vieren, net voor de SE-week. Maar wat doe ik? Ik ben zo ontzettend stom bezig geweest dat ik nu niet mee kan gaan zwemmen, zonnen etc. Hier loop ik dan weer met mijn lange mouwen aan, en natuurlijk ga ik vanavond niet uit.. Ik kan niet meer gezellig doen omdat ik me kut voel.. Ik kan niet langer die glimlach faken, want ik voel me niet blij. Ik wil zo graag zomer vieren, zoals iedereen.
Oud 10-06-2006, 15:48
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Och de hulpverlening is toch zo geweldig. Na 5 jaar hulp nu voor de verandering eens een volledig diagnostisch onderzoek en een therapeut die mij de vinger in de pap laat houden wat de behandeling betreft.

En ik maar denken dat de wonderen de wereld uit waren.
Oud 10-06-2006, 16:09
Hawahaai
Hawahaai is offline
Aangefikt, maar het was wel gaaf om te zien. Jammer dat onze vriend al voor die proef uitgevallen was, zodat we hem niet hebben kunnen zien rijden. Hij heeft ook altijd pech. Hopelijk vanavond toch nog gaan kijken, naar de rest, is wel leuk.

En nu dus in een stikhete kamer weer verder typen aan mijn scriptie, terwijl ik het hele repertoire aan avondvierdaagseliedjes als achtergrondmuziek heb omdat ze nu de/het (?) defile aan het lopen zijn en bij ons in de straat eindigen.
Oud 10-06-2006, 16:56
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 10-06-2006 @ 16:48 :
Och de hulpverlening is toch zo geweldig. Na 5 jaar hulp nu voor de verandering eens een volledig diagnostisch onderzoek en een therapeut die mij de vinger in de pap laat houden wat de behandeling betreft.

En ik maar denken dat de wonderen de wereld uit waren.
Ik weet precies wat je bedoeld. Na twee jaar therapie kwamen ze er bij de nieuwe instantie achter dat het misschien wel goed was om een volledig psychologisch testonderzoek te doen en dat het misschien wel 'handig' was als ik zelf ook wat te vertellen zou hebben over de behandeling.. Ze lopen slechts een tikje achter de feiten aan.
Oud 10-06-2006, 17:19
rare kwast
rare kwast is offline
ik haat de zomer.. hoofdpijn en uitslag
ik haat mijn rug.. de pijn wil maar niet weg
ik haat mn gevoelens.. ben nu weer godvergeten labiel
ik haat mezelf.. wie en wat ik ben

zo dat was t wel weer ff..

-------

jeuk jeuk jeuk jeuk

Laatst gewijzigd op 10-06-2006 om 18:16.
Oud 10-06-2006, 18:00
duivelaartje
duivelaartje is offline
Waarom deed ik zo klungelig en verlegen toen ik gewoon wilde vragen of hij me op wilde halen. Ik in kromme zinnen duidelijk maken dat ik niemand had om mee heen te fietsen.. Nu komt hij me als het goed is ophalen, als hij niet te bezopen is. Het is maar een gewone jongens, niets bijzonders, maar toch..
Oud 10-06-2006, 19:10
bd
bd is offline
Tering pluisjes buiten, kom er na twee weken achter van verkouden e.d. dat ik hooikoorts heb. Fijn, echt fijn.
Oud 10-06-2006, 19:38
Verwijderd
Heerlijk in de zon aan het water gelegen vandaag, vriendinnen <3.

Verder, ik snap er allemaal maar weinig van en vanavond het zoveelste feestje waar ik me maar niet op kan verheugen. Nu eerst douchen en dan aftersunnen en doen alsof ik zin heb.
Ach, 't wordt toch wel leuk.
Oud 10-06-2006, 19:49
Redhair
Redhair is offline
Vanmiddag was hij bij een meer, buiten de stad. Vanavond wilde hij wel afspreken. IJsje eten, naar de ijssel gaan. Ik moest hem om negen uur bellen, hij wist niet wanneer hij thuis zou zijn.

Het is bijna negen uur, ik durf hem niet te bellen. Ben bang dat hij uiteindelijk weer niet kan. Damn, ik moet niet negatief denken. Het was toch weer goed? Wat zeur ik dan.

Regels voor berichten