![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ben het met je eens en van die 6 minuten hebben ze uiteindelijk ook nog maar 1,5 minuut gespeeld. die portugese keeper had ook zijn 2e geeltje moeten hebben voor tijdrekken wat een irritante zak was dat zeg. En dat zag de scheidsrechter dan weer niet evenals de kopstoot die van bommel kreeg...(want dat was rood en geel geel waard..) Oke khalid had dan misschien in het begin al rood kunnen hebben maar dan had de scheidsrechter dat toen moeten doen en niet achteraf na een een toneelstukje vandie achterbakse Figo. Wat haat ik die Portugezen ze hadden best door dat ze eigenlijk minder goed waren (ook al hadden ze een goal) en daarom gingen ze om de beurt het gras van dichtbij bekijken en naaide de ene na de andere Nederlandse speler daarbij een kaart en een oor aan. Een scheidsrechter mag best streng zijn, niets op tegen maar dan moet hij dat wel consequent doen. Deze wedstrijd heeft hij totaal uit de hand laten lopen en verpest. Je kon duidelijk zien dat hij het ook allemaal niet meer wist want hij is herhaaldelijk naar zijn assistenten gelopen om te overleggen. Wat een trieste avond was dit ... Ivanov bedankt ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
en nu je de filmbeelden hebt gezien, vind jij dat je een goede wedstrijd hebt gefloten ![]()
||
Citaat:
Ja, misschien had boularouz geen geel hoeven krijgen, maar ach op 20 gele kaarten 1 missertje, dat is gewoon goed. Er zijn scheidsrechts die op 4 gele kaarten al een missertje hebben. |
![]() |
||
Citaat:
of is dat geen sport ![]()
Laatst gewijzigd op 26-06-2006 om 09:54. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ja, maar meestal geven we gewoon geel. |
![]() |
||
Citaat:
Portugal een topland? hahahahahha een topland verliest van griekenland, een land dat niet eens meedoet aan dit wk ![]() ![]() en je gelul over de doelpunten gaat ook nergens over. zoveel goals heeft portugal nu ook weer niet gemaakt 1-0 tegen angola 2-0 tegen iran 2-1 tegen mexico
||
Citaat:
|
Om het wedstrijdverloop even weer te geven in slechts 1 plaatje:
http://www.student.io.tudelft.nl/io1192736/ivanov.jpg |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga hier als niet-Nederlander toch ook even reageren. Ik hoop dat mijn post iets genuanceerder wordt als die van "LexCi"
![]() Ik heb gisteren echt genoten van de wedstrijd. Mijn voorlopig climax van dit WK. Nederland had in mijn ogen zeker de 2de helft een overwicht, maar kon weinig aanvangen met hun balbezit. In plaats van even blijven door te drukken wanneer ze voor het doel kwamen volgde er vaak een schot uit de 2de linie. Ze creëerden gewoon te weinig uitgespeelde kansen. Heel Nederland is verontwaardigt over het onsportieve spel van de Portugezen, maar ze waren in deze wedstrijd echt geen haar beter. Als je Figo wil afschieten, neem dan Van Bommel maar ineens mee. Figo werd tenminste wél echt geraakt, Van Bommel heeft blijkbaar een nog groter acteertalent want die viel als verdoofd neer omdat Figo hem aankeek. De Portugese keeper bleef neerliggen nadat Kuijt héél toevallig zijn been recht in zijn dij boorde. Dat hij daarna lang bleef najammeren kan je verwachten niet? Als Kuijt die fout niet begaat (en na de herhaling een aantal keer gezien te hebben ben ik er van overtuigd dat het met opzet was) winnen de Portugezen niet weer 2 minuten. Ronaldo speelde waarschijnlijk ook comedie? Die jongen zijn WK is mogelijk gedaan... Boulahrouz (dat ik trouwens een heerlijke speler vind) had er eigenlijk vanaf dat moment afgemogen met rood, dus eigenlijk krijgt Nederland hier gewoon respijt. Het meerendeel van de kaarten was trouwens zeer terecht. Het was een agressieve wedstrijd van beide kanten, maar die scheids heeft het wel correct gespeeld. Van favoritisme was zeker geen sprake. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik stel voor dat er even een forumbaas kijkt naar onze vriend LexCi.
Ik denk dat de ploegen, als we al aan spelen toe kwamen, redelijk in evenwicht waren. Verder kunnen zowel de Nederlanders als de Portugezen heel goed acteren. Van Bommel werd wel geraakt door Figo, maar ik denk niet dat dat een echte kopstoot was. Figo stelde zich wel duidelijk aan. Verder waren redelijk wat kaarten terrecht, maar t gros was duidelijk overdreven (bijv die van Van der Vaart, die deed helemaal niks, en nb, hij was duidelijk de slechtste speler). Het had een mooie wedstrijd kunnen zijn, mits dat de scheidsrechter een beetje behoorlijk had gefloten in de tweede helft.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Buitenlandse pers zei dat het een overtreding was van Bouhlarouz?
VS; Fox Sports Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Nederland mag blij zijn de achtste finale te hebben gehaald. Met dit onervaren team en met de onervaren van basten is dit het beste. Nederland speeldde goed en ik kijk al uit naar het komende ek en wk. Nederland gaat een mooie toekomst tegemoet met al het aanstormend talent (jong oranje en het olympische team).
|
Verwijderd
|
http://home.planet.nl/~geest758/gelekaarten.jpg
Robben en Kuyt speelden best wel slecht! En we misten duidelijk iemand als Davids. :') |
![]() |
|
Mwo, er waren wel kansen die er best in hadden kunnen gaan, maar het zat gewoon niet mee. Als je dan nog eens maar dertig minuten ofzo daadwerkelijk mag voetballen dan wordt het onmogelijk om een gelijkmaker te scoren.
Melig overigens dat zelfs Sepp Blatter van de Fifa vind 'dat de scheidsrechter zelf een gele kaart verdient'. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ga denk een nieuw woord nomineren bij de dikke Van Dale: Mathijsen, synoniem voor waardeloos. Die kerel hoort toch niet thuis in het Nederlands elftal? Hij maakt de ene verdedigende fout na de andere. Het enige wat hij kan, is de bal passen naar Van Bronckhorst (die op zijn beurt een waardeloze bal naar voren geeft) of naar Ooijer.
|
Kaartenregen Ivanov goed voor SOS-kinderdorpen
26 juni 2006 De stortvloed aan kaarten die scheidsrechter Valentin Ivanov uitdeelde tijdens het WK-duel tussen Portugal en Nederland, betekende kassa voor SOS-kinderdorpen. De instantie is de sociale partner van de wereldvoetbalbond FIFA. De boetepot van het WK gaat volledig naar SOS-kinderdorpen. Voor elke (directe) rode en gele kaart dienen de betrokken WK-landen een bedrag van minimaal 3.000 euro te betalen. Het 'schandaalduel' in Neurenberg, met zestien gele kaarten en vier uitsluitingen, leverde derhalve minimaal 48.000 euro op. De totale WK-meter stond afgelopen zondag op bijna 200.000 euro. Onder meer met het geld uit de boetepot wil SOS-Kinderdorpen wereldwijd zes nieuwe dorpen realiseren. Ruim 800 weeskinderen krijgen in deze dorpen een blijvend thuis, met broertjes en zusjes bij een eigen SOS-moeder. Talloze WK-spelers en oud-internationals ondersteunen de kinderhulporganisatie, onder wie Oranjespits Ruud van Nistelrooy en voormalig doelman Hans van Breukelen.
||
Citaat:
Verder maak ik geen woorden meer vuil aan dat geleuter over onze verdedigers. Ik vind dat ze het allemaal behoorlijk gedaan hebben. En gister was het geluk gewoon niet aan onze zijde, waardoor we zijn uitgeschakeld.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag niet gewaardeerd? Miekje* | 500 | 15-07-2012 19:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kinderen het gelukkigst in Nederland Fides | 38 | 04-03-2007 22:28 | |
Vrije tijd |
Nederland - België Verwijderd | 119 | 10-06-2004 01:20 | |
Vrije tijd |
[Euro 2004] Met Oranje mee naar Portugal! M. Arnoldi | 27 | 24-03-2004 13:04 | |
Vrije tijd |
EK2004 Loting Alexanchez | 71 | 02-12-2003 08:01 | |
Vrije tijd |
Nederland - Oostenrijk/Tsjechië Verwijderd | 170 | 17-09-2003 16:31 |