Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En Kuyt of Van Nistelrooy maakt me ook niet zo veel uit. Van Nistelrooy kan op de meest onverwachte manier toch op de goede plek staan en hij kan altijd zomaar scoren. Ik zou hem er in laten staan, anders raakt zijn zelfvertrouwen wel weg. Maar Kuyt zou in principe ook wel kunnen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Van zulke zinnen krijg ik jeuk. Want ik denk, cq weet bijna zeker, dat jij normaal nooit voetbal kijkt, maar nu"oranje" ineens speelt, je er alle verstand van hebt. Getuige uitspraken als "wij staan achter oranje" , "natuurlijk doen die jongens hun best"
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Waarom zou het een lachertje zijn? Die drie vind ik echt niet de minste. Al zou ik zelf Van Bommel ook hebben opgesteld.
||
Verwijderd
|
Citaat:
het eerste persoontje zei ik 'hoop' dat ze hun best doen of iets dergelijks, nou dat vond ik raar want ze doen 100% hun best, dat is toch logisch. Ze gaan altijd voor de winst, iedere sporter. Dat bedoel ik ermee, als reactie op pesoon 1. Hoe kan je denken dat ze niet hun best doen. En met 'wij staan achter oranje' wat is daar verkeerd aan ?? Ik ben een Nederlander en trots op mijn land en elftal en sta altijd achter oranje, mijn land, alle tijden. Ik snap jou probleem niet... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ontopic: Ze hebben nu een voordeel, maar ze spelen belabberd. Dus Robben eruit, vd Vaart erin en met twee spitsen verder. Het duel op het middenveld heb je dan zo gewonnen en je hebt meer stootkracht in het centrum. Over de flanken presteer je toch niets tegen tien man. Elke minuut een bal in de zestien, dan kun je eventueel nog winnen ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag niet gewaardeerd? Miekje* | 500 | 15-07-2012 19:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kinderen het gelukkigst in Nederland Fides | 38 | 04-03-2007 22:28 | |
Vrije tijd |
Nederland - België Verwijderd | 119 | 10-06-2004 01:20 | |
Vrije tijd |
[Euro 2004] Met Oranje mee naar Portugal! M. Arnoldi | 27 | 24-03-2004 13:04 | |
Vrije tijd |
EK2004 Loting Alexanchez | 71 | 02-12-2003 08:01 | |
Vrije tijd |
Nederland - Oostenrijk/Tsjechië Verwijderd | 170 | 17-09-2003 16:31 |