![]() |
||
Citaat:
alleen is het niet zo in de politiek dat er geen nieuwe dingen aankomen die je binnen die gegeven tijd echter niet kunt afronden. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://www.ncpn.nl/ncpn/valbal2.htm Wat de NCPN duidelijk probeert te maken is dat de regelgeving, praktisch het hele kabinetsbeleid Balkenende 1 en 2 (en 3, zoals het er nu naar uit ziet) voortkomt uit Europese verdragen (het bekende Lissabon-akkoord waar de NCPN het steeds over heeft) Voor meer infor over het Lissabon-akkoord raad ik iedereen het boek 'De Europese Unie en de Lissabon-strategie. MS nr. 65' aan (zie ook ncpn.nl). Of kijk eens onder het kopje "Europese Grondwet" op de NCPN website. Er is genoeg informatie te vinden op de NCPN site over hoe de NCPN het anders zou willen, bijvoorbeeld het Kiwi-model in de zorg (http://www.ncpn.nl/folder/kiwi.pdf)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dat er daarna weer een jaar komt, is wat anders. als je letterlijk bedoelt dat er iets nu gebeurt waarover later nooit meer geluld zal gaan worden, dan zou je gelijk hebben, maar er zijn wel meer afrondingen dan alleen een punt achter iets zetten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je kan een maatregel als rekingrijden best afronden je kan ''het verkeer'' niet afronden nee |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Politiek iets afronden lijkt mij echt onzin, tenzij je het over militaire missies hebt, en zelfs daarna draait over die gebieden het politieke spel gewoon door. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel als je bij mij thuis komt, niet als jij mij passeerd terwijl ik op een bankje in het park zit. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga trouwens op de Club van Tien Miljoen stemmen als die meedoet.
http://www.tienmiljoen.nl/Ned/index.htm |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
60% van alle huidige scholen is niet openbaar. Dus vertel mij, sp-knaapje, welk acuut probleem zou je oplossen door je fundamentalistische waanideeen in de praktijk te brengen? De rest van je verhaal gaat alleen over de angst dat ze zogenaamd politiek geindoctrineerd worden. Onderbuikgevoelens ipv. harde feitjes.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe kan je nu op een partij als Nieuw Rechts stemmen ik vind deze partij minstens zo erg als de Pedo Partij |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan moet je vooral op GL stemmen, haha. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja ok zo bedoelde ik ut ook wel maar als je in een land als Nederland niet discrimerend en rascistisch wil overkomen moet je dit soort partijen nooit mogen toelaten |
![]() |
||
Citaat:
Als ze echt zo slecht zijn zal de kiezer dat ook wel merken(zoals de cd vroeger niet werd verboden, maar uiteindelijk dik op zijn bek ging), of de partij heeft bestaans recht. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zal die site eens goed doorlezen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en bejaarden en criminelen afmaken zou ook mensen schelen maar dat is ook niet al te lief |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Daar heb je best wel gelijk in alleen je oplossing is ietsjes radicaal. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
De Inquisitie daarentegen opereerde uit strikt religieuze overtuiging, zij vervolgde ketters omdat deze een andere variant van het in de ogen van Philips de Tweede Enige Ware Geloof aanhingen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Botsing Georgische en Ossetische troepen hhendrikxx | 500 | 02-10-2008 22:01 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tara Maeglin | 3 | 05-07-2003 10:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland:broeinest voor moslimterroristen. Fellaci | 85 | 02-02-2002 10:15 |