Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2007, 23:57
zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik vond het ook verdacht dat Menno eerst Bangkok Noord verstond en toen dacht: oh ja, dan zal ze wel Bangkok Loi bedoelen (ipv Noi), terwijl de n toch duidelijk te horen was.
Alex vind ik niet verdacht, omdat hij in de eerste aflevering de afzonderingsopdracht heeft aangenomen. Een mol zou dat niet doen lijkt me.
Nadja vind ik ook niet heel verdacht, hoewel ze wel verschrikkelijk irritant is.
Paul vind ik weer wel verdacht, omdat hij me absoluut deze aflevering niet is opgevallen (ik heb geen flauw idee hoe die er uit ziet bedenk ik me net, en de site van wieisdemol doet het ook al niet). Het niet opvallen is een hele goede eigenschap van een mol.

Laatst gewijzigd op 12-01-2007 om 00:00.
Advertentie
Oud 12-01-2007, 08:08
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ja, de vorige Mol viel helemaaaaal niet op namelijk.
Oud 12-01-2007, 10:22
Verwijderd
Citaat:
zoemzoem schreef op 12-01-2007 @ 00:57 :
Ik vond het ook verdacht dat Menno eerst Bangkok Noord verstond en toen dacht: oh ja, dan zal ze wel Bangkok Loi bedoelen (ipv Noi), terwijl de n toch duidelijk te horen was.
Aan de andere kant: hij spelde het nog een keer en Nadja zei niets.
Oud 12-01-2007, 11:34
Severus
Severus is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 12-01-2007 @ 11:22 :
Aan de andere kant: hij spelde het nog een keer en Nadja zei niets.
Misschien was ze het op een gegeven moment gewoon zat om het nog eens te herhalen. Zei ze niet tegen Eva dat het net was alsof ze met debielen aan het praten was?
Oud 12-01-2007, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 12-01-2007 @ 12:34 :
Misschien was ze het op een gegeven moment gewoon zat om het nog eens te herhalen. Zei ze niet tegen Eva dat het net was alsof ze met debielen aan het praten was?
Dat vond ik zo'n achterlijke opmerking van haar. Hij zat in een rijdende metro ofzo, dat maakt veel lawaai, en mogelijk was de verbinding ook niet zo goed, kleine moeite voor Nadja om het dan even duidelijk te spellen in plaats van telkens suf te gaan lachen en te zeggen dat het wel debielen lijken.
Oud 12-01-2007, 13:11
just_me16
just_me16 is offline
Ik vind dat als nadja de mol is dat ze te opvallen is, maar ik denk neit dat ze het is want dit staat in het dagboek van de mjol van deze week:

13.000 euro is er niet verdiend! Klinkt dat niet als een ultieme mol-aflevering? Vooral omdat ik er niet eens zoveel voor hoefde te doen. De anderen halen mij werk uit handen door zichzelf te zijn, door niet na te denken en door naïef gedrag.

dus dat zou betekenen dat zij het niet was, want dit viel op.
Die ik weinig heb zien doen is dan toch menno. Hij ging bijvoorbeeld als 4e naar beneden en hoefde toen niet meer te beslissen of hij voor 10.000 euro ging. Ok met het overhalen stond hij er maar een beetje bij. Dus op dit moment is menno voor mij de mol.

Renate word ook veel verdacht, en met dat huilen maakte ze zich wel verdacht maar denk dat ze dan al twee weken erg opvallend bezig is.
Oud 12-01-2007, 13:17
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik denk dat de mol in ieder geval bij de vijf mensen die het eerste van dat gebouw af moesten zit, omdat ie zich anders te verdacht zou maken. Als ie zou weigeren bij die 10000 ben je een behoorlijke mol en als ie dan wel zou gaan zou ie meehelpen bij 10000 euro verdienen, dan maar 2500 verdienen
Oud 12-01-2007, 13:18
WishfulDreaming
Citaat:
Andijvie schreef op 12-01-2007 @ 12:46 :
Dat vond ik zo'n achterlijke opmerking van haar. Hij zat in een rijdende metro ofzo, dat maakt veel lawaai, en mogelijk was de verbinding ook niet zo goed, kleine moeite voor Nadja om het dan even duidelijk te spellen in plaats van telkens suf te gaan lachen en te zeggen dat het wel debielen lijken.
Ja en ik vond het knap van Menno dat hij zo rustig bleef; ik zou echt uit mijn slof schieten als iemand dat zegt wanneer ik haar niet kan verstaan. misschien schoot ie niet uit zn slof omdat ie de mol is en het dus verzon dat ie het niet kon verstaan en het dus niet uitmaakte
Oud 12-01-2007, 14:08
Roadrunner
Roadrunner is offline
Ik vond het heel opvallend dat menno echt niet verstond dat er noi werd gezegd in plaats van loi. En vorige keer vond ik menno ook wel een beetje opvallen.

Nadja was wel heel duidelijk de boel aan het verpesten, maar toch is ze niet mijn nummer 1.

Ik vond het ook niet heel raar dat Inge inging op het aanbod. Ik had waarschijnlijk ook gedacht dat ik Alex wel kon overhalen.

Ik denk ook niet dat Eva het is. Anders had ze denk ik wel meegeholpen om de abseilopdracht te laten mislukken. Iedereen zag dat ze doodsbang was dus ze had makkelijk de rest kunnen overtuigen dat ze het écht niet wilde.

En Dick blijft ook een verhaal apart. Die verdenk ik wel een beetje, omdat ik vond dat hij zich te weinig bemoeide in de controllroom. En in het dagboek staat dat de mol niet zoveel hoefde te doen.

En renate...Ik weet niet of het nou echt of gespeeld was die angst, omdat ze in het begin niet zei: dit doe ik niet. Maar volgens mij probeert ze zichzelf gewoon verdacht te maken.
Oud 12-01-2007, 15:56
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Roadrunner schreef op 12-01-2007 @ 15:08 :
Ik vond het ook niet heel raar dat Inge inging op het aanbod. Ik had waarschijnlijk ook gedacht dat ik Alex wel kon overhalen.

Ik denk ook niet dat Eva het is. Anders had ze denk ik wel meegeholpen om de abseilopdracht te laten mislukken. Iedereen zag dat ze doodsbang was dus ze had makkelijk de rest kunnen overtuigen dat ze het écht niet wilde.
Ik geloof van Inge inderdaad niet dat dat een mollenactie was, en mocht dat wel zo zijn, dan vond ik het geweldig gespeeld. Haar verhaal, haar overwinning (inclusief tranen) kwamen op mij erg echt over en ik kan me voorstellen dat je dan, op dat moment als je zelf echt super enthousiast bent, denkt dat iemand als Alex, die ook bang is, dat ook moet meemaken.

Van Eva weet ik het zo net nog niet. Aangezien zij mijn verdachte nummer 1 is dacht ik gelijk, ze gaat om niet als mol op te vallen. Op het moment dat zij ging was het al zo goed als duidelijk dat Renate en Alex niet zouden gaan. In ieder geval Alex niet, en zij kent hem goed genoeg om vanaf het begin af aan te weten dat hij het sowieso niet zou doen.
Oud 13-01-2007, 10:22
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Konijn schreef op 12-01-2007 @ 16:56 :
Ik geloof van Inge inderdaad niet dat dat een mollenactie was, en mocht dat wel zo zijn, dan vond ik het geweldig gespeeld. Haar verhaal, haar overwinning (inclusief tranen) kwamen op mij erg echt over en ik kan me voorstellen dat je dan, op dat moment als je zelf echt super enthousiast bent, denkt dat iemand als Alex, die ook bang is, dat ook moet meemaken.

idd, als Inge zo goed zou kunnen spelen, wat doet ze dan in hemelsnaam bij gtst
Oud 13-01-2007, 16:52
Balance
Balance is offline
Citaat:
Roadrunner schreef op 12-01-2007 @ 15:08 :
Ik vond het heel opvallend dat menno echt niet verstond dat er noi werd gezegd in plaats van loi. En vorige keer vond ik menno ook wel een beetje opvallen.
Nadja zei het onduidelijk en hij zat in een lawaaierige metro. Echt niet opvallend juist, als je het mij vraagt
Oud 13-01-2007, 17:10
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 12-01-2007 @ 09:08 :
Ja, de vorige Mol viel helemaaaaal niet op namelijk.
Dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg alleen dat het een goede eigenschap is.
Oud 14-01-2007, 12:23
Verwijderd
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams...rt=0:09:27.000

Vanaf minuut 12:45. O.a over waarom ze niet wilde abseilen.
Oud 14-01-2007, 18:54
*gaapt*
*gaapt* is offline
Maar kenden Alex en Eva elkaar al van te voren? Als dat zo is, neem ik aan dat geen van beide de mol is, anders zou de ander dat wel snel doorhebben neem ik aan, en dat is oneerlijk voor de andere kandidaten. Als je iemand goed kent, lijkt me dat je wel sneller weet of iemand aan het liegen/saboteren is.
Oud 14-01-2007, 19:36
Metal
Metal is offline
Citaat:
luchtloper schreef op 02-01-2007 @ 00:46 :
Ik vondt
/ / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /

-

Ik vind die renate verbaan echt een domme (...-....). Damn.
Oud 16-01-2007, 08:57
Roos
Roos is offline
Ik denk dat Nadja de mol niet is, volgens mij zat ze de boel gewoon een beetje te neppen.
Oud 18-01-2007, 20:37
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik gebruik in de pool en ook hier de spoilertag, omdat ik de fun erin wil houden voor de mensen die de aflevering nog niet gezien hebben maar wel willen kijken.

Mededeling voor de mensen van de pool:

Voor de mensen die de aflevering nog willen kijken dus NIET in de spoiler lezen.

Spoiler

Geen verplichting, maar ik dacht.. pest even met het feit dat het geen "normale" aflevering was.

Laatst gewijzigd op 18-01-2007 om 20:40.
Oud 18-01-2007, 20:49
RodeKrab
RodeKrab is offline
Wat een enorme gave opdracht was die 1e!
Mooie omgeving!
Doet me denken aan WIDM uit de begintijd, toen deden ze een keer pacman! Dat was gaaf
Oud 18-01-2007, 20:51
Balance
Balance is offline
Spoilertags hoeven helemaal niet. Als je de nieuwste aflevering nog moet zien, dan moet je gewoon ook slim genoeg zijn om niet in dit topic te kijken.
Oud 18-01-2007, 21:05
foefighter
foefighter is offline
nadja is wel lekker mollig bezig. na alle afleveringen waarin de mol duidelijk dingen deed en je dacht nee dit kan niet!
heb ik dus besloten dat nadja de mol is
en anders vind ik renate ook een goede
Oud 18-01-2007, 21:12
Cethlion
Cethlion is offline
Ik zou het erg jammer vinden als Nadja de mol is, want het is te duidelijk. Dat had ik ook bij Yvon Jaspers een paar seizoenen geleden. Toen ze de foto's liet vallen van de tocht 'Ooooh neeee! Ik heb de foto's laten vallen! Nu zijn ze niet meer op de goede volgorde!' en toen Gijs Staverman terugkwam en ze erachter moesten komen dat hij het was. Er mocht alleen 'ja' en 'nee' worden geantwoord en ik geloof dat er bij 'nee' geld van de pot ging. Vraagt ze eerst: 'Ben je een man?' 'ja.' 'Oooh! Ben je Brad Pitt?' Ja joh.
Ik hoop op een mol die me helemaal verrast en waarvan ik het eigenlijk niet had verwacht.

Laatst gewijzigd op 18-01-2007 om 21:15.
Oud 18-01-2007, 22:16
*gaapt*
*gaapt* is offline
Nadja is echt te overduidelijk aan het saboteren, maar dan wel op een knullige manier, waar je eigenlijk niks mee opschiet. Ik denk ook nog steeds dat zij de mol niet is.

Ik had Menno steeds als hoofdverdachte, maar ben daar nu wel iets minder zeker van.
Oud 18-01-2007, 22:23
Balance
Balance is offline
Citaat:
Cethlion schreef op 18-01-2007 @ 22:12 :
Ik zou het erg jammer vinden als Nadja de mol is, want het is te duidelijk. Dat had ik ook bij Yvon Jaspers een paar seizoenen geleden. Toen ze de foto's liet vallen van de tocht 'Ooooh neeee! Ik heb de foto's laten vallen! Nu zijn ze niet meer op de goede volgorde!' en toen Gijs Staverman terugkwam en ze erachter moesten komen dat hij het was. Er mocht alleen 'ja' en 'nee' worden geantwoord en ik geloof dat er bij 'nee' geld van de pot ging. Vraagt ze eerst: 'Ben je een man?' 'ja.' 'Oooh! Ben je Brad Pitt?' Ja joh.
Ik hoop op een mol die me helemaal verrast en waarvan ik het eigenlijk niet had verwacht.
Ja en vorig jaar was dat tutje van het Jeugdjournaal toch ook zo overduidelijk aan het mollen? Ik heb dus besloten dit jaar op duidelijke acties te letten.
Oud 19-01-2007, 07:25
Levitating Nun
O, wat hou ik toch van deze serie.
Oud 19-01-2007, 08:36
just_me16
just_me16 is offline
jeetje wat een spannende aflevering. Ben echt heel benieuwd wat er met paul gaat gebeuren. Op de website van wieisdemol staat hij al wel rood bij de kandidaten, Maar op de foto verdween hij niet maar knipperde alleen maar. Ben echt benieuwd, zou hij nog een opdracht moeten doen? kiezen de andere kandidaten?? ik weet het niet.

Ik denk nogsteeds dat menno de mol is, hij heeft nu niet echt een molle actie maar tsja een gevoel he. Nadja zou te opvallend zijn, misschien iets nieuws? een hulp mol? je weet natuurlijk maar nooit
Oud 19-01-2007, 09:45
Verwijderd
Hij is in ieder geval weg als 'mogelijke mol'. Ik weet het nu echt niet meer. Ik weet niet of ik op de overduidelijke streken moet letten (Nadja) of juist op kleine, slimme, onopvallende dingen. Of misschien is de mol juist wel niets aan het doen, gewoon vertrouwen aan het winnen (ik denk bv. aan Dick) en hóeft hij geen streken uit te halen, omdat mensen 't toch fout blijven doen bij de opdrachten. Ik weet het écht niet
Oud 19-01-2007, 09:50
Roadrunner
Roadrunner is offline
Nadja is wel heel duidelijk de boel aan het verpesten. 'Niet rechtdoor!' En ja hoor, gewoon rechtdoor gaan natuurlijk. Maar het is zo duidelijk dat ik toch weer ga twijfelen bij haar. Ik vond vorige week Menno ook wel verdacht, maar met de opdracht vandaag was hij toch wel erg serieus bezig. Erg grappig inderdaad hoe hij die berichten doorgaf
Eva lijkt me sowieso níet de mol. Renate zou het ook nog wel kunnen zijn, terwijl ze niet echt aan het saboteren was gisteren. Iedereen dacht dat het eerste station anders heette, neit alleen zij, ookal was ze wel heel zeker van dr zaak.
Dick zou het ook nog wel kunnen zijn heb ik het gevoel, maar ook hij was gister wel goed bezig met de opdracht.
Mijn nummer 1 is nu denk ik toch Nadja.
Oud 19-01-2007, 11:14
Flijn
Flijn is offline
Ik verdenk Nadja nog steeds niet en Menno nog wel, maar dat wordt nu zo tegengesproken door de aflevering...

Ik zet Nadja toch maar een keer in m'n top drie. En tja, Menno dus, al lijkt dat nu niet ergens op te slaan.
Dick was goed bezig maar lijkt me wel een heel goede mol. Paul verdacht ik toch al niet.
Inge doet interessante dingen, door Paul in het spel te laten en vorige week ook door de anderen proberen over te halen. Ik ga eens wat beter op haar letten.

Eigenlijk heb ik geen idee.
Oud 19-01-2007, 11:28
Verwijderd
ik verdenk ook nadja. Ze doet gewoon zo dom. Loopt zij weer rechtdoor haha.
En met dat treinen begreep ik niet, dat ze die halte hadden gemist.
Oud 19-01-2007, 11:41
WishfulDreaming
Kut ik vergeet het steeds te kijken
Oud 19-01-2007, 12:50
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 19-01-2007 @ 12:41 :
Kut ik vergeet het steeds te kijken
Je kan ze ook online kijken he, bij www.uitzendinggemist.nl
Oud 19-01-2007, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Ashamed schreef op 19-01-2007 @ 12:28 :
ik verdenk ook nadja. Ze doet gewoon zo dom. Loopt zij weer rechtdoor haha.
En met dat treinen begreep ik niet, dat ze die halte hadden gemist.
Volgens mij hadden ze wel de goede halte, maar hadden ze de verkeerde naam op geschreven.
Oud 19-01-2007, 13:36
WishfulDreaming
Citaat:
Andijvie schreef op 19-01-2007 @ 13:50 :
Je kan ze ook online kijken he, bij www.uitzendinggemist.nl
ja ik weet het, bedankt
Oud 19-01-2007, 19:10
Anneee
Anneee is offline
Ik denk dat Eva de Mol is.

Aflevering 1:

In Eva's filmpje is een scherm met daarop de Mol te zien (beetje te duidelijk misschien...) Plus: in het filmpje zijn alle Mollen van de afgelopen jaren te zien, o.a: Elise, Yvon Jaspers, Nico, George, Milouschka.

Sander zei aan de telefoon heel duidelijk 'Naar rechts'. Vervolgens zei Eva: 'Nee, je zei net aan de telefoon links.' Knap gehoord...

Aflevering 2:

Eva: 'Ik ben blij dat Sander eruit is, want die verdacht ik toch niet.' Jaja.

Dagboekbijdrage van de Mol:
'Dat abseilen was voor sommigen wel een emotionele bedoening. Dat had ik vantevoren wel gedacht en ik kon er mooi op inspelen.'
Zal Eva écht bang geweest zijn? Toen zij naar beneden ging, wist ze toch wel dat Alex én Renate niet zouden gaan, dus de opdracht zou toch wel mislukken. En zo ben je wel minder verdacht.

'Net zoals ik kon inspelen op de chaos van de vervoersopdracht.'
Nadja zorgde voor chaos, maar Eva was erbij en heeft haar mond eigenlijk niet echt open gedaan. Ze had ook die telefoon af kunnen pakken. Bovendien zei ze later tegen haar kamergenoten dat ze dacht dat de Mol in de controlroom zat. En Nadja werd door haar optreden toch al verdacht...

Aflevering 3:

'Welk station heet er nu ‘tempel’? Maar ja, het is niet mijn taak om hen daar op te wijzen, dacht ik zo.'
Bij het eerste station zegt Eva tegen de anderen dat ze maar rustig moeten gaan zitten, omdat ze het station (wat dus fout bleek te zijn) toch al opgeschreven hebben.

Muzikale hints:

U2 - One: 7 Nederlands, 1 Belg (Eva). Of: van een ander forum, wel ver gezocht misschien? Van het gebouw uit aflevering 2 wordt gezegd dat het 300 meter hoog is. Op wikipedia staat 309. 309 - 300 = 9. Het observatiedek waar ze van abseilen is op de 77e verdieping. 1 (One) - 9 - 77 is de geboortedatum van Eva.

Blaaa, lang verhaal, maar ik moest het even kwijt of zo.

Oja, en ik geloof ook wel dat de Mol dit jaar een man zou moeten zijn, maar toch verdenk ik Eva.
Oud 19-01-2007, 21:49
Verwijderd
je mag je zelf wel verdacht maken, maar niet ten koste van het geld e ndat doet die kut nadja
Oud 20-01-2007, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Anneee schreef op 19-01-2007 @ 20:10 :

Sander zei aan de telefoon heel duidelijk 'Naar rechts'. Vervolgens zei Eva: 'Nee, je zei net aan de telefoon links.' Knap gehoord...
Hij zei eerst ook links hoor
Oud 20-01-2007, 10:53
Verwijderd
Vanaf het begin verdenk ik Dick, Inge, Liesbeth, Sander en Eva niet en tot nu toe zit ik met 2 mensen dus al goed. Joehoe. Vooral Dick en Inge verdenk ik nu echt totaal niet, die zijn het voor mij overduidelijk niet. Bij Inge wist ik het zeker bij het abseilen. En Dick doet echt veel te gewoon en eerlijk vind ik. En ik ken hem niet en volgens mij is hij niet zo bekend..? Naar mijn idee is de Mol eerder een redelijke bekende Nederlander.

Renate hou ik nog mooi even op 1. Nadja, Alex en Menno heb ik tot nu toe ook regelmatig verdacht. Aan de ene kant vind ik Menno wel een beetje smiechterig, maar ik vond 'm in de laatste aflevering ook wel weer heel goed de opdracht uitvoeren (waarom zou je dat doen als je geen geld wil verdienen? of zorgt ie er op deze manier voor dat iedereen hem vertrouwt?).
Nadja is echt dom bezig, en ik heb geen idee of ze de Mol juist wel of niet zou kunnen zijn. Ook Alex is regelmatig Mollerig bezig, maar.. ik begin hem wel steeds minder te verdenken.
Paul is eruit neem ik aan, dus die is de Mol niet.

Super gave aflevering trouwens!! Vooral opdracht 1 vond ik geweldig om naar te kijken!

Wel vaag bij opdracht 2 dat ze een station hebben opgeschreven dat niet eens bestaat.. Tja, Renate weer hè. Ook dat ze zo moet lachen steeds..
Ik hoop voor de pool dat ze de Mol wel is maar voor m'n kijkplezier en het spel niet. Dan is ze het voor mij al vanaf het begin overduidelijk geweest, en da's toch wel jammer.

Ben benieuwd naar de volgende aflevering!
Oud 20-01-2007, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Anneee schreef op 19-01-2007 @ 20:10 :
Ik denk dat Eva de Mol is.

*verhaal*
Woow, dat is wel erg ver gezocht! Maar ik weet niet of Eva het is, ze speelt het dan wel erg goed.

En Nadja speelt te opvallend, die wil te graag zich voordoen als de Mol denk ik. Tis klote dat t op donderdag komt, dan ben ik aan het werken en kan ik met een half oog kijken.
En ja, ik ben te lui om het na te zoeken op internet..
Oud 20-01-2007, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 20-01-2007 @ 11:59 :
Woow, dat is wel erg ver gezocht! Maar ik weet niet of Eva het is, ze speelt het dan wel erg goed.

En Nadja speelt te opvallend, die wil te graag zich voordoen als de Mol denk ik. Tis klote dat t op donderdag komt, dan ben ik aan het werken en kan ik met een half oog kijken.
En ja, ik ben te lui om het na te zoeken op internet..
Herhaling is er ook nog maandag om 15.10 uur op Nederland 2, maar dat is niet echt een handige tijd
Oud 20-01-2007, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 20-01-2007 @ 12:24 :
Herhaling is er ook nog maandag om 15.10 uur op Nederland 2, maar dat is niet echt een handige tijd
Mja, deze maandag kan het toevallig, als ik mn trein niet mis
Maar als ik me verveel dan kijk ik wel op internet Iig bedankt
Oud 20-01-2007, 17:14
Anneee
Anneee is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 20-01-2007 @ 11:48 :
Hij zei eerst ook links hoor
Nee. Ik heb het twee keer gezien, en twee keer heel goed opgelet. Het zou kunnen dat ik nu zelf links en rechts door de war haal, maar wat Eva zei is écht niet waar.
Oud 20-01-2007, 17:35
Verwijderd
Annne, ik denk dat je best eens gelijk zou kunnen hebben zeg!!
Wel moet je er ff goed over nadenken, maar het zou best kunnen dat Eva de mol is.
Oud 20-01-2007, 17:46
Knots
Knots is offline
Sander zei het inderdaad goed aan de telefoon, Eva maakte er wat anders van. Maar Eva loste ook heel professioneel de sudoku op, wat een mol dan weer niet zou doen.
En van die tempel: Wat Bandai Hin (wat zij dus zagen staan) is een tempel in Lop Buri, de plaatsnaam die ze eigenlijk hadden moeten op schrijven. Ze hebben dus gewoon het verkeerde bord gezien. Verder was het Renate die heel hard riep dat iedereen niet zo moest stressen omdat ze het al opgeschreven had.

Nee, Eva is voor mij vanaf aflevering 1 de grootste antimol die er kan zijn .
Oud 25-01-2007, 20:24
Dmnq
Dmnq is offline
Hmm, ik vond Renate en vooral Nadja wel heel verdacht met het opkopen van die spulletjes. Maar Menno heeft op hun gestemd en die ligt er nu uit...
Oud 25-01-2007, 20:33
Levitating Nun
Renate.
Oud 25-01-2007, 20:35
*gaapt*
*gaapt* is offline
Menno eruit, en ik dacht nog wel dat hij de mol was

Echt erg zeg dat gewoon de hele pot leeg is

Ik denk nu dat Renate de mol is. En ondanks dat Dick geen enkele keer geboden heeft, vind ik hem toch nog een beetje verdacht.

En ik hoop echt dat Nadja de mol niet is, dat zou echt enorm slecht zijn, hoe overduidelijk kun je de boel saboteren...
Oud 25-01-2007, 21:42
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oh wat een kostelijke aflevering! ik verdenk nu iedereen, maar aan Paul vind ik toch nog het meeste een stankje zitten... check zijn mouwen bij de executie, daar schijnt iets interessants op te staan...
Oud 25-01-2007, 22:12
Verwijderd
aaaaaaaah wat lief van dick ofzo
Oud 25-01-2007, 22:14
Severus
Severus is offline
Dick is cool. De enige man daar die ook echt kloten heeft.

Regels voor berichten