Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2007, 11:38
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Net terug uit Frankrijk waar ik uiteraard het resultaat al vernomen had. Jammer dat we weer geen bekerfinale spelen ondanks dat NAC het verdiend had op basis van het gespeelde programma, op basis van de halve finale blijkbaar niet, ik heb de wedstrijd nog niet gezien.

Ik weet de uitslag ook nog niet helemaal 100% zeker, zal dadelijk eens kijken maar het kan me geen ene fuck boeien of we nou met 10-0 of 1-0 verloren hebben, ik hoorde dat het aardig ruime cijfers waren maar het is over. De KNVB heeft de gewenste finale, gefeliciteerd.
Oud 06-05-2007, 20:50
Lotte
Lotte is offline
Wat een dieptepunt voor het voetballen zeg
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 21:56
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Lotte schreef op 06-05-2007 @ 21:50 :
want?

al 2 weken zit ik met bijna 4 hartaanvallen per minuut te kijken. En daarna wint Ajax m alsnog op penals

Ik had er zelf graag heen gegaan, mja me ma werd 50 en dat feest ging logisch voor; laatste kwartier snel weggesneakt en voetbal gekeken
Oud 06-05-2007, 23:28
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Lotte schreef op 06-05-2007 @ 21:50 :
Dieptepunt? Chelsea-fan, zeker?

Wat een fantastische wedstrijd was het, zeg. Het had alles, strijd, "over-the-edge" voetbal, mooie combinaties, grote gemiste kansen, twee mooie reguliere goals. Helaas kon ik er niet bij zijn, ook al had ik een kaartje
Oud 07-05-2007, 10:58
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik heb wel genoten.

De eerste helft werd er niet echt goed gevoetbald maar was er veel inzet, in de 2e helft vond ik dat er van beide wel sprake was.
Ik had wel een kutgevoel tijdens de wedstrijd, wat een sfeerloos AZ volk zeg. Die debiele klapdingen en het gebrek aan zang was echt zonde, met een goede steun had AZ het misschien wel kunnen afmaken voor de penalty's.
De Ajacieden waren goed te horen en hebben hun club wel over het dode punt heen geholpen. AZ was beter maar Ajax heeft op inzet het toch nog naar zich toe getrokken.
De leiding was ook goed, wat fouten misschien maar ze hebben we wedstrijd wel gemaakt tot wat het is geworden en dat vergt veel lef.

En wat is die Gabri een ongeloofelijke zak stront, je team zo benadelen is echt schandalig
Oud 07-05-2007, 11:33
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 07-05-2007 @ 11:58 :

En wat is die Gabri een ongeloofelijke zak stront, je team zo benadelen is echt schandalig
ik zat in een tenniskantine en kon het niet zo goed zijn, maar was het niet de tweede keer in de wedstrijd dat hij een elleboog uitdeelde?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 12:39
Gimme more beer
Het was geen elleboog, hij sloeg hem gewoon opzettelijk voor z'n kop met z'n vuist.
Oud 07-05-2007, 12:48
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Zoals GMB zei was het een klap met z'n hand. Maar of hier nog een ander iets aan vooraf ging weet ik niet.

Dat veel voetballers niet echt sporen blijkt wel weer, ik heb zelf ook niet een hoge pet op van het gedrag van de beste voetballers bij mij uit de buurt. Het lijkt soms toch met een bepaald gedrag te komen..
Oud 07-05-2007, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-05-2007 @ 13:39 :
Het was geen elleboog, hij sloeg hem gewoon opzettelijk voor z'n kop met z'n vuist.
jah ik doelde eigenlijk met ellboog op de actie daarvoor, bij een kopduel met..........?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 14:03
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Dat was niet echt een elleboog, hij raakte in een kopduel de Cler met zijn hand. Onopzettelijk volgens mij en de Cler stelde zich een beetje aan. Die vuistslag sloeg nergens op idd. Nouja op het hoofd van de Zeeuw, maar het was een echte kutactie.
Oud 07-05-2007, 14:50
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ja, dat incident met De Cler leek mij ook onopzettelijk. Ik vond wel dat Gabri de hele wedstrijd een beetje als een gifkikker rondliep op het veld, zoals wel meer ajacieden. Zo reageerde Huntelaar volgens mij een paar keer furieus bij een verkeerde pass van Ogararu. En hoe Heitinga en Sneijder op de arbiter reageren is ook niet normaal, vind ik dan. Kan me wel voorstellen dat De Mul een beetje ondersneeuwt tussen dat soort jongens in de kleedkamer.

Verder natuurlijk een fantastishe finale.
Oud 07-05-2007, 15:30
Strever
Strever is offline
Prachtige finale Wat een inzet van beide teams, en wat een hoofdrol had de scheidsrechter.

Ik was blij dat het penals schieten werd, want Ajax presteerde helemaal niets in de verlenging. Tjah, als AZ de kansen laat liggen, dan weet je gewoon dat Ajax er met de winst vandoor gaat. En gelukkig was dat ook zo. Heerlijk om die kop van Van Gaal te zien
Oud 07-05-2007, 17:32
Supersuri
Supersuri is offline
AZ zal nog met goede herinneringen terug denken aan rotterdam dit seizoen
Oud 08-05-2007, 10:04
Verwijderd
Het was in ieder geval een échte bekerwedstrijd, heerlijk om te zien hoe hard, fanatiek en fel er gespeeld werd. Al met al had AZ het meer verdiend om te winnen, maar ja als je de kansen niet afmaakt...

Ben benieuwd hoe ze in de play-offs voor de dag komen na de zware finale!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 11:22
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Strever schreef op 07-05-2007 @ 16:30 :
Prachtige finale Wat een inzet van beide teams, en wat een hoofdrol had de scheidsrechter.
en wéér nadelig voor az, in een belangrijke wedstrijd...
Oud 08-05-2007, 12:31
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 08-05-2007 @ 12:22 :
en wéér nadelig voor az, in een belangrijke wedstrijd...
Onzin. Soms zit het mee, soms zit het tegen. Dat heeft iedere club.
Oud 08-05-2007, 13:27
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 08-05-2007 @ 13:31 :
Onzin. Soms zit het mee, soms zit het tegen. Dat heeft iedere club.
idd. je kan van elke club wel een moment het afgelopen seizoen bedenken dat het op een vervelend moment tegenzat.
Oud 08-05-2007, 13:50
Gimme more beer
Ik kan voor elke club meerdere momenten bedenken, volgens mij
Oud 08-05-2007, 14:35
Escapism
Escapism is offline
daarom.
Oud 08-05-2007, 16:29
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-05-2007 @ 14:50 :
Ik kan voor elke club meerdere momenten bedenken, volgens mij
Ik ook. maar de ene club heeft er dan wel weer meer als de andere
Oud 08-05-2007, 16:42
Nick-Name
Nick-Name is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 08-05-2007 @ 17:29 :
Ik ook. maar de ene club heeft er dan wel weer meer als de andere
Zet anders even een lijstje neer van AZ en Ajax, kunnen we even vergelijken. Zo valt niet te discussieren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten