Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2006, 11:07
first eror
first eror is offline
Citaat:
Juice schreef op 08-10-2006 @ 11:04 :
The Birth of a Nation (1915)

Voor school. Een drie uur lange zwijgende film. Het werd leuk toen we zelf de nasynchronisatie gingen doen. Verder vond ik er niet veel aan.

Maar goed, we zijn dan ook wel wat gewend tegenwoordig. Het was vroeger ongetwijfeld een spektakel en er zitten ook wel mooie shots in.
Media en Cultuurpikkie.
Advertentie
Oud 08-10-2006, 11:13
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 08-10-2006 @ 11:13 :
Heb the March of the Penguins weer gezien als dat telt als film.

Nog steeds ontroerend...maar ik wil zo graag de versie met Morgan Freeman zien.
Dan zal je gewoon een import versie moeten vinden. Hier komt 'ie namelijk niet uit. Een groot aantal landen heeft zelfs een eigen verteller en komt wegens een of andere rechtenkwestie alleen in de eigen taal uit, als ik me niet vergis. Bij Boudisque hebben ze een import versie voor €16.99, misschien kan je 'm bij Van Leest ook nog wel vinden. Als je dat allemaal te duur vind is hij ook nog 7 pond te bestellen bij play.com , dan heb je ook de r2UK maar dan heb je wel een Credit Card nodig.
Oud 08-10-2006, 11:56
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
DanielC schreef op 08-10-2006 @ 11:37 :
Wilbur wants to kill himself was echt om te huilen. Wat een ongelofelijke kutfilm.
Oud 08-10-2006, 17:38
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Die Hard 2: Die Harder (1990)

Derde viewing.

Oké, dat is misschien niet helemáál de officiële titel, maar geef toe: het bekt lekker. Meer explosies, meer geweld, meer actie, meer onwaarschijnlijkheden en meer Bruce Willis in het tweede deel van de trilogie (en binnenkort, helaas, het kwartet).

Ik houd normaal gesproken niet van ‘echte’ actiefilms, maar ik heb een zwak voor de eerste twee Die Hard’s. De derde had achterwege gelaten mogen worden en de vierde die in de maak is, meer dan tien jaar na beëindiging van de trilogie, en met Justin Timberlake en Linsay Lohan in een poging het concept op te pimpen naar de eenentwintigste eeuw en in de hoop een dom puberpubliek aan te spreken, kan nu al naar de prullenbak verwezen worden.

Maar ik houd gewoonweg van Die Hard 2. Wie maalt er nu om dat de gebeurtenissen in de film ‘in het echie’ in een vreselijke ramp zouden zijn uitgemond? En een kniesoor die er op let dat Bruce Willis onmogelijke stunts uithaalt. Daar gaat de film nou juist over!

De slimheid van het verhaal, en dat van de eerste Die Hard (en de reden waarom ik deel 3 verfoei) liggen in de beperkingen die John McLane krijgt opgelegd. Wederom is er de beperkte ruimte waarin de actie zich af kan spelen (zij het iets ruimer dan deel 1), de incompetente leidinggevenden die hem tegenwerken en zijn vrouw Holly die in gevaar is (plus enkele cameos van bekenden uit deel 1). (Dit is ook alles wat er mist aan deel 3.) Ondanks dit alles wordt dit geen herhaling van deel 1, maar zijn er genoeg nieuwigheden om te blijven boeien.

Score: 4/5
Oud 08-10-2006, 17:41
Dexter_M
Dexter_M is offline
The butterfly effect 2

Erg slechte film.

Behind enemy lines 2

Ook weer een slechte sequel
Oud 08-10-2006, 17:49
DanielC
DanielC is offline
Ja, doei. Zijn daar ook al sequels van?
Oud 08-10-2006, 20:01
mjk
mjk is offline
Requiem for a dream , geniale film, schitterende soundtrack, echte cinema. Mooie symboliek, de neergang door dugs wort zo mooi uitgebeeld.
Oud 08-10-2006, 20:20
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Qimm schreef op 08-10-2006 @ 12:05 :
Ik heb die gezien, echt gaaf! Hij heeft een mooie stem om naar te luisteren in tegenstelling tot Urbanus
Was je in een engelstalig land of was het een download ofzo? Want die wil ik echt graag hebben...
Oud 09-10-2006, 07:50
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 08-10-2006 @ 21:20 :
Was je in een engelstalig land of was het een download ofzo? Want die wil ik echt graag hebben...
Als je nu eens een paar replies boven je kijkt staat daar alles uitgelegd.

Anyway,

The Cook, The Thief, His Wife And Her Lover - Eindelijk gezien, en hij was vrij geweldig. Vooral visueel gezien, waardoor ik me werkelijk geen moment verveeld heb. Aanrader.

The Rocky Horror Picture Show - Was weer leuk en vermakelijk, zoals altijd. Ik zou wel eens zo'n show bij willen wonen.
Oud 09-10-2006, 10:01
Tiño
Tiño is offline
butterfly effect 2 ??? die heb k ff gemist dan.

ont. sl8n8

mja, wel iets beter als ''dood eind'' maar niet echt super,zwak verhaal en het blijft een Nederlandse film.
Oud 09-10-2006, 17:13
Welgemeend
Welgemeend is offline
Scary Movie 4 (2006)
Hilarisch, lekkere slapstick a la hotshots, airplane!.

The Devil Wears Prada (2006)
Meryl Streep en Stanley Tucci waren gaaf, ook de weinige pluspunten aan de film. Hij duurde ook veel te lang, 1 uur en 50 min.

The Grudge (2004)
Wat ik er wel van had verwacht, veel freakydeaky shit. Toffe sfeer door de locaties, waar normaal heel veel mensen zijn, maar in deze film telkens hoogstens 1 of 2 mensen in een ruimte.

Species (1995)
Te cheesy, maar Michael Madsen maakt veel goed .
Oud 10-10-2006, 10:35
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
DanielC schreef op 09-10-2006 @ 08:50 :
Als je nu eens een paar replies boven je kijkt staat daar alles uitgelegd.

point taken en dank u voor de tip

OT: the world's fastest Indian.

Anthony Hopkins blijft goed
Oud 10-10-2006, 14:43
Verwijderd
Gothika

Saaie, onlogische thriller die nergens echt spannend wordt. Vol met cliché's en ongeloofwaardigheden. Opgesloten worden in dezelfde kliniek als waar je ooit werkte? Jaaja.

4/10

Lost in Translation

Herzien, en ondanks de wat rommelig ogende montage (veel timelapses) is het toch leuk vanwege de mooie sfeer, het goede acteerwerk en natuurlijk de beelden van Japan.

8/10

Casablanca

Herzien, en ik vind 'm nu veel beter dan 2(?) jaar geleden. Misschien omdat ik nu wat meer begreep waar het om ging. Ik lette nu meer op de acteerprestaties, en Humphrey Bogardt zet een koele, cynische Rick Blaine neer die een neutrale positie wil behouden tussen de Nazi's en vluchtelingen in, maar -zoals verwacht- toch voor de vluchtelingen partij kiest. Hier en daar nog wel erg corny geacteerd (door de vrouwelijke personages) maar over het algemeen zeer goed.

Van 7/10 naar 9/10

Amores Perros

Ook herzien, en ondanks de wat popi-vlotte montage en muziek, wel een heerlijke film. En Spaanstalig bovendien, daar heb ik sowieso een zwak voor. Elk segment in de film is interessant en meeslepend, en alhoewel zulke 'vermengelingen van levensverhalen' eerder zijn gedaan, werkt het toch erg goed. Verder komt het ook lekker rauw en natuurlijk over.

9/10
Oud 10-10-2006, 15:46
Broeder
Broeder is offline
[QUOTE]N00dles schreef op 10-10-2006 @ 15:43 :
[B]Gothika

Dat is inderdaad wel de slechtste film ooit, het is wel duidelijk op wat voor publiek ze mikten
Oud 10-10-2006, 16:21
legatus
legatus is offline
Citaat:
Tiño schreef op 09-10-2006 @ 11:01 :
en het blijft een Nederlandse film.
Dus?
Oud 10-10-2006, 16:24
legatus
legatus is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-10-2006 @ 18:38 :
De derde had achterwege gelaten mogen worden en de vierde die in de maak is, meer dan tien jaar na beëindiging van de trilogie, en met Justin Timberlake en Linsay Lohan in een poging het concept op te pimpen naar de eenentwintigste eeuw en in de hoop een dom puberpubliek aan te spreken, kan nu al naar de prullenbak verwezen worden.
Zowel Lohan als Timberlake hebben geen rol in Live Free and Die Hard. Justin Long wél.
Oud 10-10-2006, 17:07
Verwijderd
The Devil Wears Prada

verschrikkelijk zoals verwacht, en ik had Streep veel gemener verwacht. 2/10

Verder stukjes van The Mothman Prophecies, Secretary en Lucky Number Slevin , schiet niet op, ik kijk amper hele films...
Oud 10-10-2006, 17:09
Uice
Uice is offline
Citizen Kane

Ha! 9/10.

Celluloid closet

Leuke docu over homo's in Hollywood. Geinig om die fragmenten uit oude Hollywood-films te zie en tussen de regels door de homoseksuele verwijzingen mee te pikken. "Do you prefer snails or oisters?"
Oud 10-10-2006, 18:47
DanielC
DanielC is offline
Rosemary's Baby was erg sterk.
Oud 10-10-2006, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 10-10-2006 @ 18:09 :
Citizen Kane

Ha! 9/10.
Ik neem aan dat je Citizen Kane al wel eens had gezien?
Oud 10-10-2006, 19:12
Verwijderd
[QUOTE]Broeder schreef op 10-10-2006 @ 16:46 :
[B]
Citaat:
N00dles schreef op 10-10-2006 @ 15:43 :
Gothika

Dat is inderdaad wel de slechtste film ooit, het is wel duidelijk op wat voor publiek ze mikten
Nou, 'slechtste film' is het bij lange na niet, eigenlijk.
Oud 10-10-2006, 19:23
Uice
Uice is offline
Citaat:
N00dles schreef op 10-10-2006 @ 20:11 :
Ik neem aan dat je Citizen Kane al wel eens had gezien?
Jawel, maar deze was in de bioscoop.
Oud 10-10-2006, 20:38
Dexter_M
Dexter_M is offline
The worst horror movie ever made

Lekker slecht en hilarisch
Oud 10-10-2006, 21:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
legatus schreef op 10-10-2006 @ 17:24 :
Zowel Lohan als Timberlake hebben geen rol in Live Free and Die Hard. Justin Long wél.
Ah, zijn ze eruit gegooid? Het is inderdaad al een paar maanden geleden dat ik dat heb gelezen. Lohan zou de dochter en Timberlake zou de zoon van Bruce Willis gaan spelen.

Sowieso zie ik het punt niet van, na zoveel jaar, aan een trilogie nog een vierde deel toe te voegen. Bruce Willis heeft het niet nodig, dus ik vraag me af waarom hij ermee instemde? Wedden dat het nieuwe deel nog veel verder van het originele Die Hard-concept afstaat dan deel 3 (With a vengeance)? Het wordt gewoon een zoveelste actiefilm met Willis, alleen zal hij hierin weer 'John McLane' heten. Wedden?
Oud 10-10-2006, 21:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Juice schreef op 10-10-2006 @ 20:23 :
Jawel, maar deze was in de bioscoop.
Dat is dé manier om 'm te zien. Dat is waar ik 'm het eerst heb gezien. De dvd doet 'm geen recht.

The hunt for Red October (1990)

‘Red October’ is als titel leuk gevonden. ‘Rode Oktober’ is de naam van een Sovjet schip en refereert aan de Sovjet-revolutie in Oktober 1917, met ‘rood’ als verwijzing naar de sovjetleer.

Daar eindigen de aardigheidjes. Het kan aan mij liggen -ik was niet echt in de stemming om een film te kijken- maar ik vond ‘m wat saaitjes. Sommige punten waren ronduit hinderlijk. Sean Connery (goede acteur!) speelt een Russische commandant. Hij spreekt in het begin van de film Russisch— met een zwaar Schots accent. Oké, nog te vergeven, maar na tien minuten spreekt iedereen op de onderzeeër Engels, terwijl ze zojuist nog Russisch spraken. Nu heb ik al de neiging de tv uit te zetten.

Een vergelijkbare film over het conflict tussen de VS en de Sovjet-Unie, waarin het ook niet tot directe confrontatie komt, is Thirteen days. Die vond ik wel onderhoudend. Maar deze film dus duidelijk niet. Nogmaals, misschien lag het aan mijn stemming, maar ik vond het erg saai allemaal en vroeg me af wanneer het interessant ging worden. Na anderhalf uur zette ik ‘m af.

Score: 2/5
Oud 11-10-2006, 01:19
Verwijderd
M (1931)

Enorme tegenvaller. De suspense is ver te zoeken (met name vanwege de langdradige dialoog tussen de criminelen onderling en de politie), de montage laat te wensen over, het schelle mono-geluid is irritant en Peter Lorre overacteert enorm in de slotscène.

Vandaar een middelmatig cijfer:

6/10
Oud 11-10-2006, 09:57
JanDeVries
JanDeVries is offline
Snakes on a Plane

Tja, wat kan ik daar nu nog over zeggen....
Oud 11-10-2006, 12:05
Scatterheart
Scatterheart is offline
We deden de James Wan-double.

Saw en Saw II, en daarna, ook leuk maar lang niet even goed:See No Evil.

Saw (met name deel één) is echt fabuleus zo goed. Ik kan helemáál niet tegen scary movies, maar deze is gewoon zo intrigerend dat ik constant heb zitten kijken.
Oud 11-10-2006, 19:33
CoalChamber
CoalChamber is offline
My Summer of Love

Deed me erg denken aan Heavenly Creatures, maar net iets anders. Ik vond het een goede film.
Oud 11-10-2006, 20:52
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-10-2006 @ 22:03 :
Sommige punten waren ronduit hinderlijk. Sean Connery (goede acteur!) speelt een Russische commandant. Hij spreekt in het begin van de film Russisch— met een zwaar Schots accent. Oké, nog te vergeven, maar na tien minuten spreekt iedereen op de onderzeeër Engels, terwijl ze zojuist nog Russisch spraken. Nu heb ik al de neiging de tv uit te zetten.
Dat blijft voor mij een heikel punt bij films. Al kan een film nog zo fantastisch zijn, bij mij blijft het meest bij dat bijvoorbeeld iemand uit Frankrijk in Spanje in het Engels vraagt of ze Spaans spreken.
Door zulke dingen hoeft het voor mij eigenlijk al niet meer.
Oud 11-10-2006, 21:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 11-10-2006 @ 21:52 :
Dat blijft voor mij een heikel punt bij films. Al kan een film nog zo fantastisch zijn, bij mij blijft het meest bij dat bijvoorbeeld iemand uit Frankrijk in Spanje in het Engels vraagt of ze Spaans spreken.
Door zulke dingen hoeft het voor mij eigenlijk al niet meer.
Dat maakt mij op zich nog niets uit, maar je kunt niet eerst Russisch spreken, en na een kwartier zonder uitleg overgaan op Engels voor de rest van de film (terwijl het wel Russcisch moet verbeelden).
Oud 11-10-2006, 21:17
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-10-2006 @ 22:10 :
Dat maakt mij op zich nog niets uit, maar je kunt niet eerst Russisch spreken, en na een kwartier zonder uitleg overgaan op Engels voor de rest van de film (terwijl het wel Russcisch moet verbeelden).
Makes no difference to me! Op wat voor manier ook, ik vind het storend als er niet de taal wordt gesproken die gesproken hoort te worden.
Oud 12-10-2006, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-10-2006 @ 22:10 :
Er was een andere film waarin ze het taalbarrière-probleem oplosten door zoiets te doen...Judgment at Nuremberg (1961). In het begin werd elke Duitse zin vertaald door de (bij het proces) aanwezige vertalers, maar later werd er Engels gesproken terwijl je op de achtergrond wel de vertalers zag praten.
Het was een filmische truc om de vaart in de film te houden, en nog steeds kun je je afvragen of dat het realistisch maakt, maar het werkte toen wel.

Full Metal Jacket

Opnieuw gekeken omdat ie toch op tv kwam. Ik vind het eerste deel -in het bootcamp- veruit het beste deel. Mooie acteerprestaties van Lee Ermey en Vincent d'Onofrio en prachtige 'slotscène'. Daarna slaat de hele film om naar oorlogshandelingen in Vietnam, en daarmee begint een aanzienlijk zwakker tweede deel.
Eerst was mijn beoordeling een 9/10, nu afgezwakt naar een 8/10.
Oud 12-10-2006, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-10-2006 @ 18:38 :
Die Hard 2: Die Harder (1990)

Derde viewing.
wat een ongelofelijk slecht verhaal. sowieso, praten over Die Hard...
Oud 12-10-2006, 19:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 12-10-2006 @ 16:39 :
wat een ongelofelijk slecht verhaal. sowieso, praten over Die Hard...
# care

Face/Off (1997)

Tweede viewing.

Kijk, dít is nou een spannende film! Het berust op een interessant gegeven: wat als je van gezicht zou kunnen ruilen met iemand anders? Deze film beantwoordt die vraag. Terwijl crimineel Castor Troy in een coma ligt, neemt rechercher Sean Archer (John Travolta) zijn gezicht over— en dan letterlijk! Archer gaat de gevangenis in om aan informatie te komen -over een op hande zijnde aanslag- van Tory’s broer. Alleen enkele getrouwen en de chirurg weten hiervan. Helaas komt Troy iets te vroeg bij en neemt het achtergebleven gezicht van Archer aan, vermoordt degenen die iets van de identiteitsruil weten en neemt Archer’s plaats in. De echte Archer lijkt gedoemd de rest van zijn leven in de gevangenis door te brengen.

Ik vind dat een boeiend uitgangspunt, dat heel erg tot de verbeelding spreekt. Het fenomeen wordt plausibel gemaakt door een uitgebreide uitleg van de chirurg en de reacties van verschillende personen als Troy voortijdig ontwaakt- zonder gezicht!

Spoiler

Er zit veel actie in de film, maar ook veel moment die spannend zijn zonder dat er veel te doen is. Met John Travolta en Nicholas Cage heb je een paar top-acteurs in huis die zich helemaal uitleven in hun rol en met zichtbaar enthousiasme aan het werk zijn. Dat maakt het des te leuker.

Laatst gewijzigd op 12-10-2006 om 19:46.
Oud 12-10-2006, 20:02
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
legatus schreef op 10-10-2006 @ 17:21 :
Dus?
dus, dat zegt vaak ookal iets over een film, zowieso is de hele sfeer erom heen al anders ,omdat hij in je eigen taal is.

Verder ben ik wel positief over een hoop Nederlandse films hoor,heb er weinig op tegen en heb er aardig wat gezien,maar ja ,vaak is het toch net niet in mijn beleving.
Oud 13-10-2006, 20:16
Giles
Giles is offline
In her shoes nog een keertje, en zappend eigenlijk. Toni Collette
Oud 13-10-2006, 20:24
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-10-2006 @ 20:44 :
# care

Face/Off (1997)
Dat is toch wel één van de meest ongeloofwaardigste films die ik ooit gezien heb, maar dat zal wel aan mij liggen
Oud 13-10-2006, 20:42
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Hostel

Viel me alles mee eigenlijk na de verhalen die ik erover gehoord had. Het eerste deel is inderdaad vrij slap en doet veel denken aan Eurotrip, maar het laatste half uur heb ik me goed vermaakt. Vanavond nog even Cabin Fever en dan ben ik weer op de hoogte.
Oud 14-10-2006, 00:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 13-10-2006 @ 21:24 :
Dat is toch wel één van de meest ongeloofwaardigste films die ik ooit gezien heb, maar dat zal wel aan mij liggen
Is het ook, maar het is wel een sterke film. Juist door de manier waarop het idee wordt uitgewerkt. Binnen de film is het wel geloofwaardig en daar gaar het om, wat mij betreft.
Oud 14-10-2006, 01:36
Verwijderd
The Shining

Opnieuw gezien. Alhoewel de symboliek en de gelaagdheid in de film heel groot schijnt te zijn (volgens een analyse op het imdb-forum), vind ik de film op het oppervlak niet zo heel geweldig.
Shelley Duvall is verschrikkelijk irritant en Jack Nicholson overacteert heel vaak. Zoontje Danny doet het daarentegen wel weer goed. Ook wordt er wel een mooie sfeer neergezet met muziek en enkele scènes.

Maar enkele scènes hadden wel weggelaten of juist langer gekund.

7/10
Oud 14-10-2006, 10:17
Uice
Uice is offline
The Shining, een stukje. Ik heb hem op DVD, maar omdat ie op was kon ik het niet laten. Wat een ongelooflijk goede film toch. Alles klopt. De muziek, het decor, het tempo, het acteren, de cinematografie (dat gesprek tussen Jack en zijn voorganger!), de montage (die tussentitels!), geweldig. Er bestaan dan ook geen mensen die deze film slecht vinden.

10/10
Oud 14-10-2006, 10:31
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 13-10-2006 @ 21:42 :
Hostel

Viel me alles mee eigenlijk na de verhalen die ik erover gehoord had. Het eerste deel is inderdaad vrij slap en doet veel denken aan Eurotrip, maar het laatste half uur heb ik me goed vermaakt. Vanavond nog even Cabin Fever en dan ben ik weer op de hoogte.
Hebben wij gisteren ook gekeken, beetje achterlijke film.
Oud 14-10-2006, 12:50
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Juice schreef op 14-10-2006 @ 11:17 :
Er bestaan dan ook geen mensen die deze film slecht vinden.

10/10
.......

Nou.....
Oud 14-10-2006, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 14-10-2006 @ 11:17 :
The Shining, een stukje. Ik heb hem op DVD, maar omdat ie op was kon ik het niet laten. Wat een ongelooflijk goede film toch. Alles klopt. De muziek, het decor, het tempo, het acteren, de cinematografie (dat gesprek tussen Jack en zijn voorganger!), de montage (die tussentitels!), geweldig. Er bestaan dan ook geen mensen die deze film slecht vinden.

10/10
*kuch*

Ik vond Jack een beetje rare bekken trekken eigenlijk, bij dat gesprek. Tussentitels zijn niets nieuws en het acteerwerk is (op Danny na) niet subliem. Shelley Duvall

Wat maakt deze film dan zo supergeweldig?
Oud 14-10-2006, 13:11
Tiño
Tiño is offline
nachtrit

een heel aardige film ,ietwat voorspelbaar allemaal,maar goed geacteerd en leuk gespeeld.
Oud 14-10-2006, 13:20
Verwijderd
Ik sluit me bij Juice aan. Ik heb The Shining vaker gezien dan welke film dan ook.

Gisteren:
Een ander zijn geluk
Bleek beklemmend Belgisch (ha!) drama met als hoogtepunt (voor mij) de spiegelscène. Geen aanrader, wel aardig.
5/10

Romanzo Criminale
Meesterlijk. Must-see. 8/10
Oud 14-10-2006, 14:11
Menahem
Menahem is offline
Cabin fever: uiteraard onzinning, maar beter dan ik had verwacht. Vooral om het eind kon ik wel lachen.

The Shining; Geweldig. De film bleef mij boeien, goede sfeer. Enig nadeel was (zoals al eerder gezegd) Shelley Duvall.
Wat een irritant mens/rol. Maar behalve dat
Oud 14-10-2006, 15:16
Uice
Uice is offline
Citaat:
N00dles schreef op 14-10-2006 @ 13:55 :
*kuch*

Ik vond Jack een beetje rare bekken trekken eigenlijk, bij dat gesprek.
Het ging mij daar ook vooral om cinematografie.

Citaat:
Tussentitels zijn niets nieuws
Ze zijn hier een geweldige vondst. Zo eenvoudig, zo hard.

Citaat:
Wat maakt deze film dan zo supergeweldig?
Zoals gezegd, sfeer, muziek, acteren... Tja, een beetje al die dingen opnoemen zegt ook niet veel. Alles klopt gewoon aan die film.
Oud 14-10-2006, 15:16
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 14-10-2006 @ 13:50 :
.......

Nou.....
Ja, maar dat verhaal geloof ik dus niet.

Regels voor berichten