Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2006, 09:56
espresso
espresso is offline
gisteravond alles bij elkaar meer dan 3 uur in de trein gezeten, voor NIETS eigenlijk uiteindelijk dus toen maar in m'n oude hometown uitgestapt en m'n mama met een bezoekje komen verblijden, wat een goed idee was want nu heb ik weer een weekje eten op voorraad.
straks in de trein, richting utrecht richting werkcollege. onderweg lost kijken!
Oud 27-09-2006, 10:42
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Fake schreef op 27-09-2006 @ 09:03 :
ik werd wakkergebeld door mijn moeder omdat ik jarig ben vandaag en ik had er zelf niet echt bij stil gestaan
Gefeliciteerd.

Ik verbaasde me vanochtend over hoe het mogelijk is dat het elke dag nog wat lastiger wordt om mijn bed uit te komen. Vervolgens kwam ik dan toch maar mijn bed uit en ging ik naar school. Daar heb ik een drama-beleidsplan verbeterd en de layout verzorgd, en nu staat me een muziek-beleidsplan vol Limburgismen te wachten. Ai ai ai.
Oud 27-09-2006, 10:45
Broeder
Broeder is offline
Twee uur lang aangehoord hoe bekend Erasmus wel niet was van Londen tot Kraków en daarna huidkanker ontwikkeld
Oud 27-09-2006, 11:09
Larry Flint
Larry Flint is offline
2 uurtjes naar school geweest, en het komend uur blijf ik thuis want ik heb erg drukkkk en nu zit ik heerlijk aan een bruine boterham met een omelet avec kaas, ui en paprika hmmmm
Oud 27-09-2006, 11:14
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Voor t eerst in weken eens goed uitgeslapen, dat had ik echt nodig. Vandaag ga ik maar eens dweilen en boodschappen doen en de was doen enz. En ad hock bellen want ik wil godverdomme verhuizen.
Oud 27-09-2006, 12:47
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
ik zou vroeg opstaan en naar een kamer gaan kijken, ik stond laat op en kan zaterdag pas gaan kijken. ik heb koppijn maar niet veel gezopen en geen zin om aan mijn schoolwerk te gaan... godverdomme
Oud 27-09-2006, 13:31
dext0r
dext0r is offline
de oven en ovenplaat even ingespoten met muscle ovenreiniger, maar damn! die gebruikershandleiding. megabrandbaarspul, je moet HANDSCHOENEN dragen..en direct na aanraking met huid afspoelen (20 minuten! ) met koud water ivm brandwonden....

wtf :+
Oud 27-09-2006, 13:45
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
ik heb dexters lab gedownload en heb dat nu aanstaan terwijl ik mn kamer opruim
Oud 27-09-2006, 13:47
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 27-09-2006 @ 12:09 :
2 uurtjes naar school geweest, en het komend uur blijf ik thuis want ik heb erg drukkkk en nu zit ik heerlijk aan een bruine boterham met een omelet avec kaas, ui en paprika hmmmm
omelette du fromage?

http://www.youtube.com/watch?v=7O7d9wNj4Z0
Oud 27-09-2006, 14:14
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
suvórov schreef op 27-09-2006 @ 09:21 :
Met mijn makkers An Inconvenient Truth gecheckt en het een beetje te laat gemaakt, hihi.
Makker

En laat?
Wel patat gechecked \M/
Oud 27-09-2006, 15:15
Larry Flint
Larry Flint is offline
wow ik heb mn reet eraf gesport dus ik ben kapot
gelukkig hoef ik nu alleen nog maar huiswerk te maken, mn kamer te zuigen, te koken en op te passen
Oud 27-09-2006, 15:25
Verwijderd
Gisteren ging ik naar de wereld draait door en pauw & witteman en daarna naar een feestje met veel internationale studenten en veel heel goedkoop bier want ik kwam met meer geld thuis. vanochtend heb ik college geskipt maar daarna ben ik braaf naar de les gegaan en nu ben ik net thuis. Vanavond naar Ober!
Oud 27-09-2006, 15:36
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 27-09-2006 @ 15:14 :
Makker

En laat?
Wel patat gechecked \M/
Ja, makker.

Ooh ik kon niet slapen door die sambal eigenlijk.
Oud 27-09-2006, 15:59
Verwijderd

(uit)gelezen

Over een autistisch jongetje en een vermoorde hond.
Oud 27-09-2006, 16:03
Carn
Carn is offline
wat voor school gedaan, gedrumt, Prison break gekeken, een recensie geschreven, dadelijk even drummen, eten, werken, misschien nog wat hardlopen, Veronica Mars kijken en naar bed. wuhuhu.
Oud 27-09-2006, 16:04
Illilise
Illilise is offline
School geweest. hard voor school aan de slag geweest en nu gewoon acther de pc.. straks eten.. tv kijken.. opmaken en har doen spullen pakken en naar de muziek
Oud 27-09-2006, 16:32
innogen
innogen is offline
Naar college en nog even naar de stad geweest.
Dalijk weer naar huis en we gaan vanavond volgens mij een film kijken, paparazzi oid? Is van Mel Gibson, ik ben benieuwd.
Oud 27-09-2006, 16:34
June bug
June bug is offline
Ik werd om 10 uur wakker, weer door de schilders die hier bezig zijn, toen ging ik ontbijten en weer in bed liggen. Toen om 12 uur ofzo me aankleden en ff msnen, toen naar de universiteit gefietst, naar de afstudeerpresentatie van m'n huisgenoot geweest, daarna nog wat gedronken en ikzieikziewatjijnietziet gespeeld met t nichtje van m'n huisgenoot in de Esplanade. En op de 1 of andere manier zat Wim T. Schippers daar ook
Nu ga ik strakjes ff snel iets eten, wat kleine boodschappen doen want vanavond komt een vriend van me langs en anders hebben we niks te drinken.
Oud 27-09-2006, 16:42
Stevill
Stevill is offline
Guild wars
Oud 27-09-2006, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Bardamu schreef op 27-09-2006 @ 16:59 :
[afbeelding]
(uit)gelezen

ah die is lief met de gele auto's! en zijn treinavontuur zal ik nooit vergeten.
Oud 27-09-2006, 17:23
botulismf
botulismf is offline
Ik was om 1 uur thuis ongeveer, toen heb ik een bapao gegeten en ben ik gaan slapen want ik viel om. Rond 5 uur werd ik weer wakker en toen ben ik gaan douchen en dat duurde blijkbaar nogal lang want ik ben nu een half uurtje uit de douche ofzo. Nu ga ik noedels eten en morgen heb ik mijn eerste vrije werkdag van dit schooljaar, en dat komt puur en alleen omdat ik deze week hard heb gewerkt.
Oud 27-09-2006, 17:33
Verwijderd
Citaat:
dext0r schreef op 27-09-2006 @ 14:31 :
de oven en ovenplaat even ingespoten met muscle ovenreiniger, maar damn! die gebruikershandleiding. megabrandbaarspul, je moet HANDSCHOENEN dragen..en direct na aanraking met huid afspoelen (20 minuten! ) met koud water ivm brandwonden....

wtf :+
Op m'n werk hebben ze die shit ook maar dan professionele reiniger, als je dat spuit moet je mondkapjes op omdat je het op je tong voelt prikken.
Oud 27-09-2006, 17:38
Dith
Dith is offline
Ik ging met mijn aardrijkskundeklas naar Wageningen universiteit en daar zou ik nog niet dood gevonden willen worden.
Oud 27-09-2006, 17:40
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]
(uit)gelezen

Leuk boek inderdaad
Oud 27-09-2006, 17:42
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
[afbeelding]
(uit)gelezen

toevallig die had ik 2 weken geleden ook gelezen
Oud 27-09-2006, 17:45
Verwijderd
Citaat:
matt trakker schreef op 27-09-2006 @ 18:42 :
toevallig die had ik 2 weken geleden ook gelezen
we hebben meer gemeen dan we dachten
Oud 27-09-2006, 17:52
Verwijderd
ik werd eerst wakker gesmst dat de 1e les uitviel, toen besloot ik helemaal maar niet meer heen te gaan en heb ik geslapen tot 1 uur net even een schoolboek gekocht en ik moet nog een andere maar die kan ik niet vinden als hoogtepunt ging ik nog even een 2ehandswinkeltje binnen, zag leuk schoenen, die wilde ik passen, toen stootte ik met mijn KONT jawel, zo'n draaiend rek brillen om ja die was toen kapot maar de verkoper was best een hottie en die vond het niet zo erg. er waren veel klanten dus dat maakte het extra leuk natuurlijk ! oh en die schoenen pasten niet eens.
Oud 27-09-2006, 18:21
dark princess
dark princess is offline
ik heb vanochtend school gehad, rond half 11 was het afgelopen en toen had ik weekend! dus kon ik naar huis, eerst mn was halen van mn studentenkamertje en nu kan ik weer op internet!!!! (heb NOG geen internet op mijn kamer in Leeuwarden)
Oud 27-09-2006, 19:01
__
__ is offline
ik had werkcollege en dat was maar vaag en moeilijk. daarna wou ik me in gaan schrijven in rotterdam maar dat kon nog niet en toen blablabla oja toen heb ik iets van 2 uur in bed geslapen met mn lenzen in net had ik met een ehh kennis zeg maar afgesproken in de stad, mn nieuwe CRIB geshowd aan hem en pannenkoeken gegeten. nu ben ik misselijk van de pannenkoek
Oud 27-09-2006, 19:03
__
__ is offline
en over boeken uitlezen gesproken, ik heb gisteren LOVE STORY uitgelezen
Oud 27-09-2006, 19:25
Verwijderd
Uitgeslapen, op het strand gehangen, gewinkeld en straks ga ik uit eten en daarna heb ik een feestje.
Oud 27-09-2006, 21:18
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
ik heb mn kamer grondig gereinigd en ben daarna naar mn werjk gegaan wat erg lame was. nu eerst even wat voor schooldoen en dan cds branden en ene film kijken. morgen fucking vroeg op voor een hele dag college
Oud 27-09-2006, 21:24
tunng.
tunng. is offline
heb net mijn kamer wat opgeruimt. zometeen ga ik in bed tv kijken en in slaap vallen, morgen vroeg opstaan .
Oud 27-09-2006, 21:51
Drez
Drez is offline
Ik heb uitgeslapen en de algemene beschouwingen gekeken . Toen dvds gekeken en een poging gedaan om iets op papier te krijgen maar neeeee. College over Sin City, thuis couscous gemaakt <3, lezing over jawel Sin City (verplicht van mijn minorrrrrr) en zo ga ik bij mijn vriendje slapen.
Oud 27-09-2006, 23:07
Otis
Otis is offline
Ik had vanavond een huisvergadering en dat was wel gezellig en erg enerverend. Net kom ik erachter dat ik morgen een interview moet inleveren maar ik heb geen interview gehouden En ik kan denk ik ook niet vannacht nog een regionale sportjournalist vinden om wat domme vragen aan te stellen. Verder moet ik ook nog een aantal nieuwsfoto's analyseren en wil ik eigenlijk vroeg naar bed.
Helaas zit dit er niet in voor mij
Oud 28-09-2006, 06:36
Broeder
Broeder is offline
Ik pakte net een boterham met een heel groot gat in het midden en toen zei ik "huh!".
Oud 28-09-2006, 08:37
__
__ is offline
gatverdamme ik moet echt hoognodig beginnen aan mn opdracht maar ik heb mn boeken nog niet eens open, dit wordt weer zo ontzettend hopeloos en last-minute werk eerst maar eens mn tas inpakken want die komt mn vader, die even in rotterdam is voor zn werk, zo ophalen zodat ik na college meteen de trein naar huis kan pakken
Oud 28-09-2006, 10:01
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb net soep op.
Oud 28-09-2006, 10:03
Metal
Metal is offline
Opstaan, douchen, poetsen, boodschappen.
Oud 28-09-2006, 10:38
botulismf
botulismf is offline
Dankzij de AH hamsterweken ben ik nu verslaafd aan CoolBest, en dan met name de smaken Mango Dream en Strawberry Hill. Ik heb me vandaag dan ook hoofdzakelijk beziggehouden met het drinken van dat spul, en thee.

In de loop van de dag ga ik nog 'La Mala Educación' van Almodóvar kijken, huiswerk maken en misschien ook nog wat opruimen hier en daar.
Oud 28-09-2006, 10:45
innogen
innogen is offline
Citaat:
botulismf schreef op 28-09-2006 @ 11:38 :
Dankzij de AH hamsterweken ben ik nu verslaafd aan CoolBest, en dan met name de smaken Mango Dream en Strawberry Hill. Ik heb me vandaag dan ook hoofdzakelijk beziggehouden met het drinken van dat spul, en thee.

Omg die aardbeien is zo lekker, ik kan zo'n pak echt in een keer opdrinken. Alleen jammer dat het best duur is.

Ik heb vandaag wat gelezen, en wat nutteloze dingen. Dalijk heb ik een mentoruurtje met mijn eerstejaars kindjes, en we gaan het hebben over GOED EN EFFECTIEF STUDEREN .
Oud 28-09-2006, 11:19
Verwijderd
Citaat:
[B]

'La Mala Educación' van Almodóvar kijken/B]
`
Oud 28-09-2006, 11:25
hellebel
hellebel is offline
ik zag zojuist mijn banksaldo en nu ben ik in paniek allemaal bedrijven aan het bellen/mailen
Oud 28-09-2006, 14:18
kuik
kuik is offline
gister ging ik naar utregg naar een vriendin die daar in een studentenflat woont en we deden boodschappen in de lidl en ik ben nog nooit in de lidl geweest, dus aldaar kochten we een mozzarella-pestopizza voor 1,20 euro , dat kan niet gezond zijn. maar hij was wel lekker. toen keken we gilmore girls, want we hadden de aflevering van gister gemist en daarna nog the guru, omg. vanochtend werd ik heel moe wakker, dus besloot ik om college over te slaan en verder te slapen, maar altijd als ik wil uitslapen worden er werkzaamheden verricht in mijn blok daar sliep ik nog redelijk door heen tot een bouwvakker 10 cent vond in mijn achtertuin die er al eeuwen ligt, maar hij was er blijkbaar erg blij mee toen was ik echt wakker. nu ben ik thuis en heb ik de belastingdienst gebeld voor huurtoeslag en die krijg ik nou ja mijn ouders dan.
Oud 28-09-2006, 16:08
Lisette Smink
Lisette Smink is offline
Vandaag; uhhm..

1 uur lessen gevolgt tot een uur of 3. Viel gelukkig mee. Daarna naar huis gegaan, meegefietst met 2 erg gezellige meiden en nu een afspraak aan het maken om iets leuks te gaan doen met mijn huisgenoten en klasgenoten!!

I enjoy!
Oud 28-09-2006, 16:10
Carn
Carn is offline
Citaat:
CoolBest Strawberry Hill
wij kunnen met elkaar praten.

Laatst gewijzigd op 28-09-2006 om 16:20.
Oud 28-09-2006, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 28-09-2006 @ 17:10 :
wij kunnen met elkaar praten.
Oud 28-09-2006, 16:50
Verwijderd
Kamer opgeruimd,vanavond naar We vs death & Audiotransparent en daarna vroeg naar bed want ik voel me niet zo lekker,
Oud 28-09-2006, 17:06
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
kuik schreef op 28-09-2006 @ 15:18 :
aldaar kochten we een mozzarella-pestopizza voor 1,20 euro , dat kan niet gezond zijn. maar hij was wel lekker.

woah die pizza is zo godsgruwelijk lekker
Oud 28-09-2006, 17:22
Metal
Metal is offline
Geleerd, en nu ben ik aan het koken. Ofja, iemand anders is aan het koken. :') vanavond is hier zo'n feestje van onze kunstacademie buurvrouwen, maar daar heb ik niet zo'n zin in geloof ik.....

Regels voor berichten