Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2006, 18:35
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-10-2006 @ 19:33 :
Jij beoordeelt ook mensen op hun uiterlijk, geef maar toe. Als jij een jongen wil, wil je ook een lekker ding en niet een ongelooflijke dikkerd met drie onderkinnen, een hoofd vol puisten en een schots en scheef gebit.

En als ons wordt gevraagd waarop wij afknappen en wij knappen af op dikke vrouwen, dan zeggen we dat, ja. Dat wil niet zeggen dat wij die vrouwen niets waars vinden ofzo, we vallen er alleen niet op.
Ik doelde op de post waarin erover vreemden werd gezegd dat ze er aan konden zien dat ze zo dik waren, niet over oordelen op uiterlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2006, 18:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Fainne schreef op 22-10-2006 @ 19:35 :
Ik doelde op de post waarin erover vreemden werd gezegd dat ze er aan konden zien dat ze zo dik waren, niet over oordelen op uiterlijk.
Euhm... ja.. je kunt aan mensen toch ook gewoon zien dat ze dik zijn? Dus wat is daar verkeerd aan?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 18:38
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Fainne schreef op 22-10-2006 @ 19:38 :
sorry mijn zin klopte niet, ik wou zeggen dat ze konden zien waarom ze zo dik zijn, zogezegd
Alsof het waarom ze dik zijn iets uitmaakt?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 18:41
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Chimera schreef op 22-10-2006 @ 19:38 :
Alsof het waarom ze dik zijn iets uitmaakt?
nee, maar dat werd wel genoemd eerder en het stoorde me.
pff
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 19:28
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Fainne schreef op 22-10-2006 @ 19:41 :
nee, maar dat werd wel genoemd eerder en het stoorde me.
pff
Ik noemde als afknapper dat een vriendin steeds meldde dat ze te dik was (was ze niet, anders had ik niet wat met d'r gehad ), maar ze zat wel steeds te snoepen. Dat vind ik irritant omdat het gewoon dom gezeur is. Als je je te dik vindt, moet je geen zoete troep eten.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 21:24
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
DNMB schreef op 19-10-2006 @ 00:05 :
de ene helft van de afknappunten valt volgens mij samen te vatten als sletterig eruitzien. Weet je wel dat al die meiden dat voor jullie doen? Al die puntschoenen waar je tenen niet eens inpassen, al die kanten stringetjes die boven strakke heupbroeken uitpiepen (bouwvakkersdecollete!), die riemen die niet door de lusjes van je spijkerbroek passen vanwege al de blingbling, de enorme ringen in de oren etc etc. Te triest.
ik draag ook (soms) puntschoenen en onwijs hoge hakken en teveel bling, maar ik ben zeker geen slet en ook geen domme br33z@h (doe een WO beta-opleiding), wat ik dus hiermee wil zeggen is dat je mensen niet zo snel in hokjes kunt douwen
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 23:43
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 22-10-2006 @ 22:24 :
ik draag ook (soms) puntschoenen en onwijs hoge hakken en teveel bling, maar ik ben zeker geen slet en ook geen domme br33z@h (doe een WO beta-opleiding), wat ik dus hiermee wil zeggen is dat je mensen niet zo snel in hokjes kunt douwen
Nee, dat geeft een gebrek aan smaak aan.
Oud 23-10-2006, 09:28
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 23-10-2006 @ 00:43 :
Nee, dat geeft een gebrek aan smaak aan.
ik kleed me meer als Bree van de Kamp dan br33z@h maar goed, beetje zinloze discussie. Wat maakt het uit wat voor schoenen iemand aan heeft?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 11:07
Verwijderd
Citaat:
deoxyribose schreef op 23-10-2006 @ 10:28 :
ik kleed me meer als Bree van de Kamp dan br33z@h maar goed, beetje zinloze discussie. Wat maakt het uit wat voor schoenen iemand aan heeft?
Het geeft een beetje aan wat voor type iemand is... Daarbij wil ik liever niet over straat met iemand waarvan ik vind dat ie er vreselijk bijloopt. Heb wel es met een jongen gedate, leuke knul, maar altijd dezelfde zwarte (vale) spijkerbroek en 't zelfde shirtje... als ik daar ooit iets mee gekregen zou hebben, zouden we ernstig hebben moeten winkelen.

En andersom kan ik me voorstellen dat iemand dat van mij denkt (hoewel ik redelijk middenmoot ben, dus iemand zou wel vrij alternatief of vrij dozig moeten zijn om mijn (gebrek aan) stijl helemaal af te keuren, denk ik).

En meisjes met puntschoenen... Hmtja, het zijn toch over het algemeen doosjes. Sorry
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 11:15
juno
juno is offline
Ik heb van een vriendinnetje een andere jas gekregen, omdat ze mijn oude echt vreselijk vond. Wat kon mij dat nou schelen, hij was lekker warm. Maar goed, een jas was een statement, zei ze.

Nou, mijn modestatement is dat het me echt geen klap kan schelen. Is ook een statement, toch?

Ik heb ook heftige puntlaarzen. Met gespen en ritsen en hakken. Zitten heerlijk. Maar die zijn dus fout?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 11:17
Scatterheart
Scatterheart is offline
Ja. Maar ik draag ook puntschoenen, dan maar een doos.
Oud 23-10-2006, 11:19
juno
juno is offline
Ik heb er korte rokjes bij aan, is dat zo mogelijk nog erger?

(Mijn verkeersongelukkenrokjes, zegt mijn vriend. )
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 11:24
Verwijderd
Mijn puntlaarzen zijn toevallig heel mooi. Up yours met je 'sletschoenen' stereotypbeeld. Het zijn de meest stijlvolle schoenen die ik lange tijd heb gezien bij mensen.

Generaliseren de gekste?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 11:32
Scatterheart
Scatterheart is offline
Nou ja, ik vind ronde neuzen of blokneuzen gewoon lelijk, puntneuzen nog het minst erg. Ik heb tenminste mijn broek óver mijn schoenen.

Volgens mij is dat sletjes-idee een beetje achterhaald, kan ook niet anders aangezien het merendeel van de schoenen in winkels een puntneus heeft.
Oud 23-10-2006, 11:34
juno
juno is offline
Wat ik wel het toppunt van erg vind, zijn laarzen en daarboven zo'n kniebroek. En daarin dan een reet waar een paard jaloers op zou worden.

Ik zou daar als man ook bijzonder op afknappen. .

Laatst gewijzigd op 23-10-2006 om 11:42.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 23-10-2006 @ 12:24 :
Mijn puntlaarzen zijn toevallig heel mooi. Up yours met je 'sletschoenen' stereotypbeeld. Het zijn de meest stijlvolle schoenen die ik lange tijd heb gezien bij mensen.

Generaliseren de gekste?
Ik zei niet dat ze sletterig waren, ik zei dat ze dozig waren. Van mensen die weten wat in de mode is en dat ook nog aantrekken. Alhoewel, of zijn ze ondertussen al weer uit?

Ik heb nu hele mooie leren laarzen die schijnbaar momenteel ook nog in de mode zijn, in combinatie met een truitje dat ik volgend jaar niet meer aankan en een paar toffe broeken/rokken. Ik kan ook een doos zijn hoor (Ik hef het alleen weer op door de dag erna met een ontzettend suffe broek en een vijf jaar oud truitje aan te komen zetten, want zo veel kan het me nou ook weer niet schelen).
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 11:45
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
juno schreef op 23-10-2006 @ 12:34 :
Wat ik wel het toppunt van erg vind, zijn laarzen en daarboven zo'n kniebroek. En daarin dan een reet waar een paard jaloers op zou worden.

Ik zou daar als man ook bijzonder op afknappen. .
Ja bij mij zou dat echt vreselijk lelijk staan. Hoewel ik het bij die dunne vrouwtjes hier op het werk ook een beetje té "ik ben intercedente, zie je wel" vind.

Afgetrapte schoenen bij mannen vind ik trouwens ook echt heel lelijk. Afknappen is een groot woord, maar wel een beetje jammer.
Oud 23-10-2006, 11:55
juno
juno is offline
Al heb je een fotomodellenlichaam, dan nog loop je voor emmer met een kniebroek.

Van mannen kan het me bijzonder weinig schelen wat ze aanhebben, zolang het maar geen campingsmoking is, sportsokken en saunaslippers. YUK YUK YUK!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 12:02
Verwijderd
Wat ik heb begrepen waar jongens op afknappen:
- domme giechelmeisjes
- onverzorgd
- zich niet als meisje gedragend; denk aan ongegeneerd boeren, scheten, etc.
- arrogantie

Waar jongens juist van houden:
- intelligente meisjes
- interessante meisjes (met bijvoorbeeld interessante hobbies, levens, etc)
- lieve meisjes

Dus meis, wees vooral jezelf en laat aan hem zien hoe interessant je bent !
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 17:33
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 23-10-2006 @ 12:24 :

Generaliseren de gekste?
Ja idd, wat een troep. Nou ik en een aantal meiden die ik ken dragen ook puntschoenen, en we zijn zeker geen dozen,aangezien we een van de zwaarste studies doen die er bestaan. Wat willen mensen dan, schoenen met vierkante neuzen zeker? Kom op. Wat boeit het nou wat mensen dragen, als ze zich maar niet extreem fout kleding.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 17:40
Verwijderd
Citaat:
deoxyribose schreef op 23-10-2006 @ 18:33 :
Ja idd, wat een troep. Nou ik en een aantal meiden die ik ken dragen ook puntschoenen, en we zijn zeker geen dozen,aangezien we een van de zwaarste studies doen die er bestaan. Wat willen mensen dan, schoenen met vierkante neuzen zeker? Kom op. Wat boeit het nou wat mensen dragen, als ze zich maar niet extreem fout kleding.
Wat heeft de studie nou met dozigheid te maken? Alsof je niet intelligent kunt zijn en tegelijkertijd je enigszins aan de mode houden...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 17:49
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Morgan schreef op 23-10-2006 @ 18:40 :
Wat heeft de studie nou met dozigheid te maken? Alsof je niet intelligent kunt zijn en tegelijkertijd je enigszins aan de mode houden...
Dat zeg ik toch? Tenzij je modieus zijn als negatief beschouwt...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 17:51
Chibbstar
Chibbstar is offline
Ik weet niet echt eigenlijk.

Het klikt of het klikt niet. Als ik toch iets moet zeggen ga ik voor zo'n klein puntneusje zoals bij Nelly Furtado
Mjaa ik vind vooral een goede uitstraling belangrijk. Als ze dus vaak chago is of zo 'bitchy' kijkt kan ze het schudden
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 18:28
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 23-10-2006 @ 18:33 :
Ook bij 'zware' studies lopen er dozen rond, hoor. Doos-zijn zit hem vaak niet in intelligentie, maar in gedrag.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 18:30
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-10-2006 @ 19:28 :
Ook bij 'zware' studies lopen er dozen rond, hoor. Doos-zijn zit hem vaak niet in intelligentie, maar in gedrag.
Je valt dus zegmaar op van die alto-metal types met kisten aan?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 18:31
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-10-2006 @ 19:28 :
Enlighten me, please...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 18:31
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-10-2006 @ 19:30 :
haha ja, dat vroeg ik me ook af
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 18:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 23-10-2006 @ 19:31 :
Enlighten me, please...
Constant on-going gegiechel, alle gesprekken gaan over tasjes en make-up, totaal geen algemene ontwikkeling (buiten het studie-gebied dus) etc.

Citaat:
Chimera schreef op 23-10-2006 @ 19:30 :
Volgens mij heb jij een probleempje met het interpreteren van andermans' teksten.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 18:35
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-10-2006 @ 19:33 :
Volgens mij heb jij een probleempje met het interpreteren van andermans' teksten.
Nee hoor, ik neem alleen graag een binnendoorweg als 't even kan
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 19:26
Verwijderd
Citaat:
deoxyribose schreef op 23-10-2006 @ 18:49 :
Dat zeg ik toch? Tenzij je modieus zijn als negatief beschouwt...
Ik dacht dat je bedoelde dat ik dat niet dacht
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 19:35
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-10-2006 @ 19:33 :
Constant on-going gegiechel, alle gesprekken gaan over tasjes en make-up, totaal geen algemene ontwikkeling (buiten het studie-gebied dus) etc.
Om nou zulke verstrekkende conclusies te trekken op basis van type schoenen...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 19:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 23-10-2006 @ 20:35 :
Om nou zulke verstrekkende conclusies te trekken op basis van type schoenen...
Ik noem het liever: observaties uit de realiteit.

Sorry, kan ik ook niks aan doen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 20:29
Gothic
Gothic is offline
te dunne mannen... ik wil een vent of een echte man!
Oud 23-10-2006, 20:43
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
[/offtopic reactie] Puntschoenen zijn gewoon lelijk.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2015, 16:44
Macewindu03
Macewindu03 is offline
Jongens knappen af op: tattoos, veel te magere of dikke vrouwen, opschepperige vrouwen en onintelligente vrouwen, en unieke hobbies zijn meestal juist een voordeel en intelligentie al helemaal
Met citaat reageren
Oud 18-11-2015, 14:05
ikkexlisa
ikkexlisa is offline
Citaat:
Jij beoordeelt ook mensen op hun uiterlijk, geef maar toe. Als jij een jongen wil, wil je ook een lekker ding en niet een ongelooflijke dikkerd met drie onderkinnen, een hoofd vol puisten en een schots en scheef gebit.
sorry hoor maar je kan helemaal niks aan puisten doen. Dus dat slaat echt nergens op. Iedereen heeft puisten. Of je ze kan zien is een ander verhaal maar iedereen heeft ze wel gehad.
Oud 18-11-2015, 14:07
ikkexlisa
ikkexlisa is offline
Citaat:
Hallo,

Ik vind sinds een paar weken een jongen op de uni erg leuk en ik heb ook regelmatig contact met hem, maar vanaf toen begon ik me een paar dingen af te vragen, nameljk: wat vertel je wel en wat niet, in de zin van waar knappen jongens nou echt op af? Een van mijn hobby's is namlijk kijken naar japanse tekenfilms (anime), een andere interesse is filmproductie, fotografie, luieren, ik houd me ook bezig met nieuwe biomedische ontwikkelingen (mn studie houdt zich daar ook mee bezig) en ik vind dingen als mooie auto's en motoren ook prachtige onderwerpen van gesprek. Een probleem: deze dingen zijn allemaal niet zo meisjesachtig....

Dan denk ik bij mezelf; zal ik dit hem vertellen of juist verzwijgen omdat hij er eventueel op zou kunnen afknappen... En moet ik dan over dingen gaan praten zoals uitgaan enz.?

Dus jongens: waar knappen jullie nou echt op af bij een meisje, en dan heb ik het vooral over de eerste indruk.

thx,

I3eesje
meid wees gewoon jezelf en als hij daarop afknapt is hij gewoon een sukkel!!
wees jezelf en alles komt goed
Reageren

Regels voor berichten