![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn eetpatroon vroeger was dat ik gewoon nooit honger had en niks at. Pasgeleden was het dat ik me helemaal volpropte met vanalles en nog wat. Nu heb ik moeite met alleen dit eten, terwijl het absoluut niet weinig is. Ik denk zelf dat het ongeveer dit oplevert: 800 calorien voor de 4 broodjes 500 calorien voor het avondeten zo'n eh, 100 calorien voor de yoghurt dan nog zo'n 120 calorien voor de appels en multivit. 1420 maakt dat. Maar het is maar een schatting... Niet echt bepaald een crash dieet. ![]()
Laatst gewijzigd op 14-10-2006 om 11:49. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zou me alleen niet zo bezig houden met calorieen tellen. Ben ik ook een keer mee begonnen en dat is nogal de verkeerde kant op gegaan ![]() Probeer eens die broodjes te vervangen door lekkere volkorenboterhammen en beleg ze met wat je lekker vindt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
calorietellen is ook best onmogelijk bij dingen waar het niet precies op staat..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ongeveer 200 gr druiven mueslireep avondeten: zelfgemaakte friet, witlof, sla, goulashkroket mini cornetto mandarijntje pistachenootjes Laatst gewijzigd op 14-10-2006 om 21:16. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
behalve die koffie. dat is morgen 3 keer zo veel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() is dat niet een beetje weinig
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
niet veel gedaan vandaag en geen trek ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|