![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: 'Oh ik heb echt een bad hairday vandaag.' Ja vast. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Oh ja! En de mensen die meerdere uitroeptekens gebruiken om aan te geven dat iets heel belangrijk is. DAT ZEGT 1 UITROEPTEKEN TOCH AL?!
||
Citaat:
'Wat doe jij voor opleiding' Ik:'VWO' 'O, had ik ook kunnen doen maar had ik geen zin in en nu heb ik een diploma van de Mavo! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of als ik geen zin heb in een gesprek: "Ja". |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar om even ontopic te blijven: Als mijn broertje het over zijn 'kameraden' heeft ![]() Waarom heb ik vrienden en hij kameraden?!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en op dat moment ben ik me er ook van bewust dat ik dat gedwongen vertel en vraag. ik bedenk me niet eerst of het goed gaat of niet. ![]() een klasgenote vroeg mij eens "alles goed/hoe gaat het" ik: "ja/goed" zij: "je hoort dan te vragen 'en met jou?'" ik: "maar dat interesseert me niet" |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
zij: hoi. hoe gaat t? ik: goed *stilte* Zeg dan gewoon niks als je niks te melden hebt ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ontopic: Ik heb een leraar die geen klemtonen kan zetten, of ze gewoon maar zelf verzint: Nèw York en Kópenhagen ![]() En vorig jaar hadden we nog gewoon een leesweek, maar blijbaar heeft hij in de vakantie hard zitten nadenken, en nu heet het volgens hem 'breakweek'... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En: Het is niet echt een uitspraak, maar ik vind het ook altijd irritant als mensen je denken te kennen (na 2 weken). "Ja, maar jij bent ook gewoon heel onzeker (oid) " ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Echt iets voor jou Jij met je (insert iets) toch altijd! Altijd dat met jou heah
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() of gewoon medelestudentjes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een vrouw had ik net ontmoet, ik had me echt net voorgesteld en ze vroeg zich af wat ik studeerde - toen nog Japans - na mijn antwoord reageerde ze met:'Oooh ja, dat is écht iets voor jou!' Irritant mens ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb vooral ervaring in het voorgezet onderwijs. Beeldende kunst & vormgeving, dus: CKV Creatieve therapie Workshops Kunstgeschiedenis Tekenen Handvaardigheid Foto- en filmbewerking (beginners) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Waar ik me aan irriteerd Anoniemens | 2 | 01-10-2016 10:41 | |
Onzin |
Hoe spreken jullie auto uit? ootoo of autoo? Verwijderd | 56 | 30-08-2015 21:53 | |
De Kantine |
Feitjes/weetjes/wist je datjes over jezelf #2 Miekje* | 500 | 26-01-2010 10:15 | |
De Kantine |
de zeg-maar-ziekte Verwijderd | 101 | 16-10-2003 14:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
AH-medewerkers in cel na overmeesteren van winkeldief Verwijderd | 178 | 21-06-2003 17:17 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 |