Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() maar daardoor heb ik vandaag wel heel goed college gevolgd met een superschattig patientje en daarna ben ik gecontroleerd op tbc, en ik heb geen tbc. hoera. wat een verassing. en vanavond ga ik naar lily allen in paradiso, maar ik weet nog niet hoe leuk ik dat ga vinden.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gisteravond had ik een Beowulf en Grendel filmavond en die film was te lachwekkend voor woorden. Daarna naar LVC alwaar ik een vol glas bier over mij heen kreeg. Altijd leuk ![]()
||
Citaat:
![]() En die film is idd walgelijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() laatste uren om 11 uur uit en eerste uren pas om 11 uur op school? ontopic: had examen aardrijkskunde over politiek&ruimte en regionale beeldvorming EN HET WAS MAKKELIJK ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
LOL ik heb dat stukje 10000x gelezen en EINDELIJK SNAP IK HEM! heb je trouwens al filosofie examen over kenleer gehad? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
oh ja mijn dag was zwaar relax. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De vijfde van Beethoven in uitvoering van teh Electric Light Orchestra, psychedelische potjes schaak tegen een niet-bestaande tegenstander, twee verschillende sokken. Als ik niet reeds dronken begon te worden dan zou ik me ongetwijfeld behoorlijk intellectueel voelen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb vandaag geen REET gedaan ![]() en nu moet ik nog naar mn zus om daar mn boodschappen op te halen en daar heb ik géén zin in, grr |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() of beleef je er plezier aan om achter de pc te gaan zitten met ephedra. ![]() Laatst gewijzigd op 10-11-2006 om 21:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
De Kantine |
Hoe was je dag? #001 Verwijderd | 1 | 30-04-2010 15:48 | |
De Kantine |
Wat saai zeg topicreeks wordt vervangen door Hoe was je dag? Missy | 0 | 30-04-2010 14:59 | |
Lifestyle |
Hoe was je dag? Verwijderd | 12 | 13-06-2006 16:00 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. # 2 Fantôme | 500 | 27-01-2004 16:01 | |
Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 09:11 |