Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En blijkbaar moet ik nog veel oefenen voordat ik recensent wordt. ![]() Back to the future (1985) Ik-weet-niet-hoeveelste viewing (Eerste keer op dvd) Hoe vaak ik deze film al heb gezien, zou ik niet kunnen zeggen. Keer op keer blijft-ie me boeien. Wat vooral aanstekelijk is, is het enthousiaste acteerwerk van Michael J. Fox en Christopher Lloyd. Het is duidelijk te zien dat ze plezier hebben in hun rol. Dat maakt het erg prettig om de film steeds weer opnieuw te zien. Ze zitten ook goed in hun rol. Lloyd is de perfecte verwarde professor en Fox is de ideale jaren ’80-tiener. Crispin Glover doet een geweldige sullige vader van Marty (Fox), die meer dan 30 jaar ouder is dan hijzelf. Lea Thompson speelt een moeder die ook 30 jaar ouder is dan zijzelf. En ze zijn nog overtuigend ook. De jaren ’50 zijn leuk en met veel oog voor detail aangekleed. Of de fifties er werkelijk zo uit hebben gezien weet ik niet, maar ik vind het erg lijken op de ‘Happy Days’-versie en dat is leuk genoeg. Er zijn veel grappige scènes, met de performance van Michael die ‘Johnny B. Goode’ speelt, als hoogtepunt. Als je héél lang doordenkt, zullen er vast wel (kleine) plotgaatjes zijn wat betreft het tijdreizen, maar over het algemeen zit dat doortimmerd in elkaar. Respect. Score: 4/5 Laatst gewijzigd op 17-11-2006 om 20:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
The Royal Tenenbaums
hm wel aardig, maar wtf? een comedy? al die verhalen, al die acteurs maar ik vond m totaal niet grappig.. vreemd, ik zie van bijna alles wel de humor in en lach vaak veel te hard om de meest kleine dingen maar dat was wel echt minimaal in deze film..
||
Citaat:
Zaterdag 25 november vanaf 22.30 uur Volgende week in Enschede, kom maar hierheen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Absoluut. Deze krijgt echt een 2 voor de moeite. Wat een slappe handel zeg. Als je een film gaat kijken voor de shock-stukken wil je ook shock-stukken zien, en niet een één of ander familie-drama en een oude zeurende vent.
||
Citaat:
Octopussy Een van de meest vermakelijke Bond films. ![]()
|
Back to the Future- Part II (1989)
Zoveelste viewing (Eerste keer op dvd) Vervolg dat net zo goed is als zijn voorganger. Wat echt leuk en origineel is, is dat je veel scènes uit de eerste film terugziet, maar nu vanuit een ander perspectief. Er lopen nu immers twee Marty’s en twee Doc’s rond in 1955, die elkaar zijdelings tegen het lijf lopen. Daar maken ze gebruik van door de gebeurtenissen uit de eerste film weer een iets andere draai te geven. Veel herkenning en variatie, dus. Score: 4/5 |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() wtf... ik kan me zo een twee drie geen betere film bedenken ![]() edit: nee, nog steeds niet...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
over de uitwerking ben ik alleen niet te spreken. ![]() ![]()
|
Speciaal voor DanielC zal ik dan nogmaals een overgewaardeerde zeikfilm recenseren.
![]() Traffic (2000) Waarom heeft deze film vier Oscars gewonnen, en nog 57 andere prijzen en nog 46 nominaties? Wat is dit een vreselijk overhypte, overgewaardeerde film. Wat moet dat met die kleurfilters die Soderbergh gebruikt? Als ze nou nog een betekenis hadden, oké… Maar nu zijn ze alleen maar irritant. In het begin dacht ik zelfs dat er iets aan m’n video mankeerde. Helaas bleef dit trucje nog vaak in de film terugkeren. Na een half uur zat ik al bijna te slapen en te hopen dat er gauw een eind zou komen aan dit werkje, maar het kwam maar niet… Het bleef maar doorgaan met verhaaltjes en personages waar ik absoluut niets mee had.
Spoiler
Score: 2/5 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|