Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2012, 18:47
Verwijderd
een op mij onderarm, omdat mijn borertje me met zijn te lang nagels gekrabht heeft.
een op mijn knie, ik viel in groep 1 van de zandbak af.
een grote op mijn hoofd, vanwege de kat die in mn gezicht was ge sprongen 5 jaar geleden.
en verder wat kleintje op mn vingers, omdat ik opnhandig uitschiet met aardappelschilmesjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2012, 19:12
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Jeetje, dit topic is ook even 6 jaar oud. Alsof ik een tijdcapsule tegenkom.
Ik heb er inmiddels ook een op mijn linkerhand van een vriendin die me per ongeluk behoorlijk stevig krabde terwijl we klooiden met een flesje water. En ik heb striae op mijn heupen. Daar houdt het wel zo ongeveer mee op, geloof ik.
Oud 13-05-2012, 08:03
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
op mn armen een aantal, eentje door een keer vuurwerk tegen mn arm maar dat zie je nauwelijks nog, eentje door een kreng dat een sigaret op mn arm uitdrukte, en een paar muggenbeten die ik maar open bleef krabben
op mn hand nog een omdat er iets scherps van een deur(weet nog steeds niet wat) een lelijke snee maakte, en eentje op mn voet omdat mn hond iets te blij was mij te zien
Oud 13-05-2012, 11:17
tuuuuurke
tuuuuurke is offline
1 op m'n arm
gaan mountanbike'n en reed van een helling af van 10 m
(2 keer over kop gegaan en arm gebroken)
nu heb ik een liteke van 1.5cm breed en 20cm lang wild vlees
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 12:43
Vesta
Vesta is offline
Grote ronde "krater" op mijn knie, ik werd op vakantie door ene exotische mug gebeten, ben daarna nog heel lang ziek geweest met koorts, overgeven etc.
Dunne witte lijntje op mijn rechter wenkbrauw omdat ik 5 jaar geleden van de schommel ben gevallen.
Twee dikke lelijke horizontale op mijn onderbuik na liesbreuk operatie. Dat was het zo n beetje
Oud 22-05-2012, 13:27
Verwijderd
3 littekens

1ste me navel dat heeft iedereen
2de een litteken in me navel geen idee hoe die daar komt dus in me navel een dubbele litteken
3e op me arm toen me hond nog klein was heeft die me gebeten
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 13:46
Em.
Em. is offline
- Litteken op mijn rechterduim, dat heb ik als baby'tje ooit zover kapotgebeten (duimen terwijl je eerste tandjes in je onderkaak al zijn doorgekomen) terwijl ik heel ziekjes was, dat er nog steeds een litteken is.
- Litteken ergens op mijn wang, niet echt duidelijk zichtbaar, omdat er ooit een haan schrok en toen naar/op mijn hoofd vluchtte en daarbij met z'n poot over m'n wang kraste.
- Litteken op mijn rechterknie, ik viel ooit op de straat, allemaal met stenen en kleine steentjes. Mijn panty was trouwens gek genoeg nog heel terwijl er best wel een grote wond in mijn knie zat.
- Litteken op mijn rechteronderarm, aan de binnenkant in de lengte van mijn arm. Hield ooit een kat vast die zich zo verzette dat ze daar een hele kras veroorzaakte.
- Littenken op mijn linkerhand, tussen de knokkel van mijn pink en ringvinger. Ik weet niet precies waarvan, ik vermoed dat ik mezelf daar ooit heb opengekrabd.
- En op mijn benen zijn vast nog wel een paar opengekrabde muggenbulten zichtbaar.
Oud 22-05-2012, 13:55
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb een litteken op m'n knie van vroegah toen ik van mn fiets was gevallen. Ik was 7 of zo en het was echt een enorme wond die ook steeds weer openging. Wat een trauma Als de huid strakgespannen is zie je 'm bijna niet maar als ik m'n been strek (en de huid rond de knie dus minder strak staat) dan zie je 'm nog steeds behoorlijk goed.

Verder volgens mij geen littekens. Ik doe niet aan wondjes, alleen aan blauwe plekken

Edit: Nja, ik heb vast op m'n rug nog wat littekens van de acne van vroeger maar die kan ik niet goed zien dus dat weet ik niet zeker
Oud 22-05-2012, 14:16
Verwijderd
Ik heb vooral littekens op mijn armen en handen. Op mijn ene onderarm is nog heel vaag de afdruk van een frietmandje te zien, wat met hete olie en al tegen mijn arm aan kwam. Met als resultaat dat ik echt een jaar heb rondgelopen met een stuk of 10 rechte strepen op mijn arm :') maar het is nu alleen maar zichtbaar als je weet dat het er zit. Verder veel littekentjes van brandwondjes op mijn onderarm. Mijn linkerduim zit onder de littekens, dankzij de kaasschaaf. Ik en de kaasschaaf zijn geen vrienden.

Op mijn rechterpols heb ik nog een best groot brandwond-litteken zitten, en op mijn onderarm een heel groot lelijk litteken van een andere brandwond. Nog wat strepen verder, ook allemaal brandwondjes. Op de rug van mijn hand zit een litteken waar ik ooit aan ben gekomen toen ik met mijn hand tegen iets scherps aansloeg, het is niet helemaal mooi geheeld, en op mijn duik zit het litteken van een glassplinter die erin is gekomen toen ik 6 was. Dat was toen een heel drama, want het hield niet meer op met bloeden en toen moest mijn hele duim (en dus ook mijn hand gedeeltelijk) met verband worden ingepakt Op de knokkel van mijn middelvinger zit ook nog een genezende brandwond, waarvan ik vermoed dat het een litteken gaat worden.

En op mijn voorhoofd heb ik een heel klein littekentje zitten omdat ik daar ooit ben gebeten door een hond.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 17:21
icetea296
icetea296 is offline
xD vandaag eentje bij gekregen toen ik met het keepen wou duiken en kwam precies met me knie op een scherp steentje die er flink in zat heb uiteindelijk wel de bal gehouden xD en natuurlijk gwn verder gespeelt
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 18:01
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Een aantal littekens op mijn knieën. Ja, ik ben soms best een kneus dus regelmatig gevallen. En op mijn nagel omdat ik een keer zo dom was toen de mayo uit het kastje viel ik hem snel wilde pakken en in plaats daarvan mijn had tegen de koelkast sloeg. God, wat deed dat pijn zeg
Verder ben ik redelijk heel
Oud 22-05-2012, 18:31
vlindertje07
vlindertje07 is offline
Eentje aan de zijkant van mijn middelvinger, van toen een vriendinnetje een gebroken glas uit mijn hand trok.
Een groot litteken rechtsonder op mijn buik; ik sprong omhoog om iets uit een metalen rek te pakken en toen ik weer naar beneden ging, bleef ik hangen aan een los stuk metaal. Ik heb toen een paar dagen alleen maar krom kunnen lopen; zag er heel debiel uit
Drie operatielittekens op mijn knie.
Een litteken op mijn arm, waar ik me gebrand heb aan het strijkijzer.
Oh, en nog een paar van het vallen als kind en opengekrabde muggenbeten (waren flinke plekken, vanwege een allergie, dus helaas ook lelijke littekens aan overgehouden..)
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 18:40
xVeerle
xVeerle is offline
Een groot litteken op mijn hoofd waar nu geen haren meer groeien door Haarzakjesontsteking

En littekentjes op mijn gezicht (wat erger klinkt dan dat het is) vanwege opengekrabte puistjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten