Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2006, 01:00
Verwijderd
vandaag een enquete gemaakt voor een bhoefte onderzoek van een evnement wat we gaan organiseren(mensen veilen voor dance4life, goed doel aids enzo, met mischien DJ Don Diablo als mensen trekker)

gister 4 spandoeken opgehangen, met als thema stem links
Advertentie
Oud 24-11-2006, 02:27
Verwijderd
Uitgeslapen, studie, msn/forum, studie. eten en vervolgens bij de doornroosje docu over the minutemen gekeken, optreden van Mike Watt gezien -megacool- en vervolgens backstage nog met de bewuste man lopen ouwehoren. Nouja, m'n huisgenoot dan.
Oud 24-11-2006, 02:54
Metal
Metal is offline
Municipal waste luisteren. Eigenlijk zolang ik al op mijn kamer zit. En socializen met mijn buddy's. En OJA, honger lijden... (fuck you jorne) Volgende keer kook ik wel, of je neemt het maar mooi aan als ik zeg dat het te weinig eten is....
Oud 24-11-2006, 02:59
Verwijderd
commercials maken, programma gemonteerd, eten, chillen, nog meer chillen, naar boulevard geweest, nog meer chillen, slapen
Oud 24-11-2006, 07:24
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 24-11-2006 @ 00:35 :
Je bedoelt natuurlijk Centerparcs "De Kempervennen", gelegen te Westerhoven!
Supergaaf, harde wildwaterbaan hebben ze in dat zwembad daaro.
Oud 24-11-2006, 07:41
Verwijderd
inderdaad!
Oud 24-11-2006, 08:20
Electriq
Electriq is offline
Vanmorgen ging ik lekker vroeg mn nest uit om synthese-training te volgen maar op school bleek dat die training is uitgevallen LOLzzz
Afspraak geregeld met een psychiater en sociotherapeut van de van Mesdag-kliniek voor volgende week donderdag en daar heb ik wel zin in Vanmiddag ga ik fijn huiselijk doen en wachten op stufi, dan kan ik eindelijk weer wat eten. Vanavond maar eens wat drinken in de stad.
Oud 24-11-2006, 09:25
Verwijderd
Tot nu toe heb ik een uur in de bus gezeten en een kwartier bij de tandarts en een uurtje thuis.
Oud 24-11-2006, 10:51
Verwijderd
ik ben net wakker en heb zo rijles maar wil naar de stad.
Oud 24-11-2006, 11:40
Verwijderd
Ik ben net wakker gebeld en daarna ben ik heel enthousiast de kamer van mijn logé binnengerend maar die is niet wakker te krijgen en daar ben ik nu erg door in de war en ik verwacht dat bovenstaande poster zo nog langskomt maar ook daar twijfel ik aan dus ik ga maar douchen nu en plannen maken. En ik moet zo naar mijn nieuwe huisarts en ik hou niet van nieuwe huisartsen.
Oud 24-11-2006, 14:45
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
uitgeslapen tot 14:00
wtf
record
nou en eigenlijk wilde ik naar de huisarts voor een doorverwijzing voor het riagg maar ik lag dus te slapen. en nu houd ik me bezig met het op zijn gemak stellen van de kat want die is al twee weken over de zeik omdat ze achter mijn huis bezig zijn met het bouwen van 35 huizen. drie in de oude tuin huhuhu.
en eigenlijk moet ik nog naar de apotheek en het postkantoor maar dt doe ik morgen wel.
Oud 24-11-2006, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 24-11-2006 @ 12:40 :
en ik verwacht dat bovenstaande poster zo nog langskomt maar ook daar twijfel ik aan
ja hoiiiii ik was er toch

Laatst gewijzigd op 24-11-2006 om 15:03.
Oud 24-11-2006, 15:15
botulismf
botulismf is offline
Ik ben even kwijt wat het woord 'chillen' ook alweer betekende.
Oud 24-11-2006, 15:21
capibara
capibara is offline
Gewerkt, en al de godsganse dag bezig mp3s en warez over te zetten naar externe hd. Trage meuk
Oud 24-11-2006, 15:22
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Gister fijne avond gehad met mn vriendje . Vandaag vrij weinig gedaan, maar wel stufi binnen. Ik zit dan ook te denken om zo even naar de stad te gaan voordat ik naar mn werk moet . Vanavond weer eens n avond met mn vriendinnen, daar heb ik zin in jippie.
Oud 24-11-2006, 15:38
ZerO
ZerO is offline
Ik heb vanavond ook een avond met vriendinnen en daarvoor moet ik nog wat mailtjes sturen, wijn en taart kopen en de trein halen
Vandaag ben ik ook nog 2 uurtjes naar school geweest en dat was best ok.
Oud 24-11-2006, 16:03
Verwijderd
ik ga lekker de file inrijden, road trip naar Lille
Oud 24-11-2006, 16:11
June bug
June bug is offline
Ik ging gisteravond naar the Thermals in de 013 en dat was erggg cool.. Toen nog ergens wat drinken en ik had al wat gedronken en ook nog geblowd dus toen ik thuiskwam was ik nogal eh, idioot vaag. Tot grote hilariteit van m'n huisgenoten. Toen ben ik om 3 uur ofzo maar van ellende m'n bedje ingerold en er vanmiddag om 1 uur met veel moeite uitgekomen. Net kwam m'n moeder op de thee en we aten marsepein <3 Vanavond lamheid alom, morgen boodschappen doen ofzo en morgenavond naar een bandje van iemand die ik ken kijken
Oud 24-11-2006, 16:43
Broeder
Broeder is offline
Vanmorgen ging ik een extra rondje om het fruitschap omdat ze Duran Duran draaiden in de supermarkt.
Oud 24-11-2006, 17:08
pollewop
pollewop is offline
Ik had wiskunde-alympiade op school en ik heb valsgespeeld.
Oud 24-11-2006, 17:14
Drez
Drez is offline
ik heb gewerkt en mijn nieuwe kamer geverfd en ik ben nu hartstikke dood.
Oud 24-11-2006, 17:17
merels
merels is offline
ik had les vanochtend les, daarna koffie gedronken met twee KLASGENOTEN, daarna even een winkel binnen gestapt, nat geworden door de regen, naar de starbucks om een grote latte te drinken en de telegraaf te lezen. net gewerkt en vanavond ga ik wat drinken en misschien uit. ik wil wel maar ik moet morgen en zondag werken.
Oud 24-11-2006, 19:00
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ging anderhalve maand geleden langs bij de albert heijn omdat ik desperate was voor werk en hoorde dat ik 5.50 euro verdiende.
ik dacht "niet veel, maar whatever"
dus werk ik er nu al een aantal weken. en kwam er vandaag achter dat het 5.50 bruto was.

dus heb ik ontslag genomen en nu ga ik verder zoeken naar iets anders.
Oud 24-11-2006, 19:13
Verwijderd
Ik ging naar school en toen winkelen en vanavond wellicht een ding van een of ander joch van de SP die ik verder amper gesproken heb maar hij had via de campagneleider m'n emailadres gevonden en nu moet ik naar een optreden van zijn band komen kijken ofzo. Maar ik moet ook naar een ander feestje en er is ook nog een filmavond ergens maar ik weet eigenlijk zowel van 't concert als van den feescht als van de filmdinges niet waar het is. Dus eh oei.

Oja, ik had ook nog heel veel tussenuren dus toen ging ik met nog iemand de router van de gristen fixen. Eigenlijk ging ik alleen maar kijken en gniffelen, maar hij is nu wel gemaakt, dus ik heb heus geholpen. En toen ging diegene ons met de auto afzetten bij school en dat was gaaf, want auto's zijn kut maar vrienden met rijbewijzen zijn wel hip.

Ik post ook alvast wat ik morgen en overmorgen ga doen, want dan zijn jullie vast up to date en hoef ik het morgen en overmorgen niet meer te vertellen. Morgen ga ik slapen en overmorgen is er een filmmarathon @ stuip residence.
Oud 24-11-2006, 19:17
Drez
Drez is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 24-11-2006 @ 20:00 :
ik ging anderhalve maand geleden langs bij de albert heijn omdat ik desperate was voor werk en hoorde dat ik 5.50 euro verdiende.
ik dacht "niet veel, maar whatever"
dus werk ik er nu al een aantal weken. en kwam er vandaag achter dat het 5.50 bruto was.

dus heb ik ontslag genomen en nu ga ik verder zoeken naar iets anders.
zoveel gaat er toch niet vanaf als je weinig werkt?
Oud 24-11-2006, 20:47
Luna
Luna is offline
nutteloze dag op de uithof.
toen even met mn huisgenoten geklierd.
met de trien naar amsterdam, in de spits, ik krijg het ALTIJD voor elkaar in de spits in de trein te moeten
even langs mn werk geweest en vanavond awakenings en dat wordt VET
Oud 24-11-2006, 22:11
Verwijderd
ik ben met een FORUMMER naar babel DA MOVIE geweest en dat was wel mooi maar wat te langgg en daarna zijn we uit eten geweest in scheveningen

de rest van het weekend werken
Oud 24-11-2006, 22:20
niña
niña is offline
ik had op een school afgesproken
bleken er 3 locaties van te zijn
en ik zat natuurlijk op de verkeerde
een docente mij helpen, ze zou me na haar les wel even met dr auto naar de juiste school brengen
komt een moeder pisnijdig het lokaal binnen, echt zo'n méga sjonnie
duwt de lerares omver want ze heeft iets gedaan en tering dit en tering dat
oogschaduw tot hier, blond dood haar, roze jas met bontkraag en buik onder de shirt vandaan
maar ja, weer een kwartier later is ze weggebonjourd en konden we op weg
en was ik een uur te laat op mn afspraak
Oud 24-11-2006, 23:36
Ryan.
Ryan. is offline
Ik ging vandaag uren in de trein omdat ik in Tilburg een feestje had gehad gisteren, en toen naar Maastricht moest om alleen even wat in te leveren.
En net ging ik naar Mando Diao in de Effenaar en dat was tering gaaf.
Oud 25-11-2006, 00:23
JanDeVries
JanDeVries is offline
Hoi ik ben vannacht met de trein vanuit Utrecht naar Gronigen gegaan want in utrecht was mando diao en het was zoooooooo gaaf en vandaag had ik presentatie en dat ging kut maar het was voldoende en net de Thermals wooooot
Oud 25-11-2006, 03:23
Verwijderd
Citaat:
jukeboxxx schreef op 24-11-2006 @ 15:50 :
ja hoiiiii ik was er toch
daar was ik ook heel blij mee want stel je voor dat ik alleen met pim had moeten partyen.
Oud 25-11-2006, 04:14
Verwijderd
mijn tijd werd gepompt in heel seizoen 1 en de helft van seizoen 2 van futurama >3
Oud 25-11-2006, 04:17
Carn
Carn is offline
ik ben naar school geweest; naar huis gegaan, gegeten, geslapen, gerepetereerd en plannen gemaakt voor een studiotje (zonder Macs, want die zijn simpelweg gewoon voor IT noobs), wat gedronken, naar een feestje en weer naar huis.
Oud 25-11-2006, 06:53
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 25-11-2006 @ 05:17 :
(zonder Macs, want die zijn simpelweg gewoon voor IT noobs)

dus je bedoelt te zeggen dat je een ICT proffesional moet zijn om met een wintel machine te werken? daar is over nagedacht!
Oud 25-11-2006, 09:42
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Drez schreef op 24-11-2006 @ 20:17 :
zoveel gaat er toch niet vanaf als je weinig werkt?
36 uur in de week, dus er bleef echt tering weinig van over.

en ik vind 5.50 netto al weinig!
Oud 25-11-2006, 09:44
Drez
Drez is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 25-11-2006 @ 10:42 :
36 uur in de week, dus er bleef echt tering weinig van over.

en ik vind 5.50 netto al weinig!
okee dan wel, dus terecht dat je bent weggegaan
Oud 25-11-2006, 10:44
suvórov
suvórov is offline
Vandaag is het buy-nothing-day + zometeen standwerk.
Oud 25-11-2006, 11:29
Drez
Drez is offline
ik heb uitgeslapen en nu werk ik een hoorcollege uit en straks behangen HAHA dat kan ik helemaal niet .
Oud 25-11-2006, 12:09
kuik
kuik is offline
ik was gister naar london calling en dat was vet milburn, 747's en klaxons alleen soms hing er wel een beetje een a-relaxte sfeer en op een gegeven moment was ik echt heel moe toen had ik het gehad. nu heb ik lekker geslapen en ik werd wakker van een groepje jongens die steeds heeeeeeey ging roepen zometeen ga ik inpakken en dan naar mn ouders en vanavond mag ik mn schoen zetten omdat ik mijn eerste tentamen met een 7 heb gehaald. yesssss.
Oud 25-11-2006, 12:25
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vanochtend ging ik paardrijden en na ruim een kwartier verstapte mijn pony zich en zakte ze door haar voorbenen of viel ze zelf ook ofzo, waardoor ik met een smak of de grond viel en mijn pony me niet goed kon ontwijken en op mijn arm ging staan en ik daarbij een lichte hersenschudding, een whiplash, een gekneusde blauwe rechteronderarm en een pijnlijke rug opliep. maar gelukkig had mijn pony niets behalve een hoop schrik

nou ga ik de rest van de dag zitten en liggen en misschien nog naar de EHBO maar alleen als ik in een gekke bui ben
Oud 25-11-2006, 12:28
Verwijderd
vanochtend iemand helpen verhuizen en ik ga zometeen naar den bosh want vanavond Woven Hand <3
Oud 25-11-2006, 12:44
Verwijderd
Citaat:
moya. schreef op 25-11-2006 @ 13:28 :
vanochtend iemand helpen verhuizen en ik ga zometeen naar den bosh want vanavond Woven Hand <3
Kut daar wil ik ook heen, nu mis ik het weer.
ik deed vandaag nog niet veel boeiends,straks ga ik terug naar mn kamer en vanavond naar the thermals.
Oud 25-11-2006, 12:55
Verwijderd
Citaat:
moya. schreef op 25-11-2006 @ 13:28 :
ik ga vanavond naar den bosh want vanavond Woven Hand <3
Oud 25-11-2006, 13:46
Carn
Carn is offline
Citaat:
Fake schreef op 25-11-2006 @ 07:53 :

dus je bedoelt te zeggen dat je een ICT proffesional moet zijn om met een wintel machine te werken? daar is over nagedacht!
maar natuurlijk! Het enige voordeel van macs is de positionering van het appeltje-knopje (ik weet de term hier helaas niet voor), appeltje-c gaat beter dan ctrl-c
Oud 25-11-2006, 13:54
Verwijderd
Opgeruimd, ik zou moeen gaan stofzuigen maar dat doe ik maar niet. Begonnen met de afwas maar afmaken zal ik dat wel niet doen.

Verder de flat lastig vallen met te harde DnB.
Oud 25-11-2006, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 25-11-2006 @ 14:46 :
maar natuurlijk! Het enige voordeel van macs is de positionering van het appeltje-knopje (ik weet de term hier helaas niet voor), appeltje-c gaat beter dan ctrl-c
dat heet gewoon "command" net als onder windows. sowiezo is die knop veel beter toegepast onder OSX dan onder windows, de functionaliteit is daar tamelijk beperkt.
Oud 25-11-2006, 14:37
Verwijderd
Ik ben echt heel erg moe van uitgaan en nu heb ik vanavond een feestje maar ik heb echt helemaal geen zin.
Oud 25-11-2006, 14:49
niña
niña is offline
Bibliotheek, apotheek, ticket uitgekozen en naar een stageplan gekeken.
Oud 25-11-2006, 15:26
Metal
Metal is offline
Zozo, dat was me het avondje/nachtje wel.
Oud 25-11-2006, 16:39
Electriq
Electriq is offline
Gewerkt en ik heb een marokkaan met een Hitlersnorretje gespot vanuit de winkel. Nu even eten en daarna de stad in.

Regels voor berichten